-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #44190 üzenetére
A ventillátor bekapcsol az nem külső hőmérséklet kérdése.
Télen is volt, hogy nekem beindult, mert melegítettem,fűtöttem a kocsiba.
Ha nem megfelelő a kocsi hűtése, nincs természetes ventilláció be kell kapcsoljon.
Lehet érdemes lenne termosztátot, meg hőgombát nézetned.
Főleg hőgombát, mert az felel a ventillátor kapcsolásáért.A féknél, meg a folyadék tartály kupakjában lévő csatlakozót vedd le, agy a gépre gyújtást kézifék kienged.
(ne indítsd be a kocsit) aztán áram alatt dugd rá a csatit. Mozgasd meg párszor.
Ha van változás, magyarán kialszik felvillan akkor ott a kontakthiba.
Sajnos, már sok ilyet kellett cserélnem.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #44192 üzenetére
Írj egy váltó kódot, kicsi lemez a váltó felső részén bele ütött betükkel számokkal.
Pl.: JB3 , etc, etc.Tudod otthon cserélni, csak egy kb. Méteres átlátszó cső kell hozzá meg egy tölcsér.
Ha érdekel leírom részletesen, és igen én 100 ezrenként cseréltetni szoktam mindenkivel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #44195 üzenetére
Így van a ventilátor a klíma hűtőjén is áthúz, mert egymás mögött vannak.
Mind a két érzékelő vezérli a klímát.Renault power
-
rob210
Topikgazda
A kipufogó van a kocsi legalacsonyabb pontján, szerintem azt akasztottad fel elől is és hátul is.
Illetve a te esetedben, lehet, hogy elől a katalizátort.
Az olajdeklit védi a motorburkolat illetve az a kerék előtt van magyarán azt nem tudtad felütni lefelé jövet.
.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #44201 üzenetére
Csak az érzékelőt kell kicserélni.
Még csak a rendszerhez sem kell hozzányúlni, azaz nem kell gázt leengedni meg ilyenek.
ez csak egy vezérlő panelecske ami ha felnyomod a klímát beindítja a ventit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
berbatov2 #44207 üzenetére
Szabad.
Azt írják leinformálható, tehát kérj egy alváz számot, motor számot, rendszámot, ha ezt kiadja nincs mit takargatnia a kereskedésnek, ha nem akkor nem is érdemes elindulni.
Ezekkel ha bemész egy renault szalonba mindent megtudsz amit jó tudni indulás előtt, meg, hogy érdemes-e elindulni.
A rendszámmal meg le tudod kérni a kilométer állást.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
golyós #44214 üzenetére
Több dolog is lehet.
A legvalószínűbb, mivel nem állandóan csinálja, hogy az alapjárati motorod tengelye megszorul és nem engedi vissza esni az értéket a rendes 750 körülire.
A másik a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő, ami ugyan ezt tudja produkálni.
A harmadik a szívócső nyomás érzékelő.
Illetve még a fojtószelep tömítés lehet halott.
Szép egyesével ki kell zárni a hibákat.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
golyós #44216 üzenetére
Fogsz egy flakon féktisztító sprayt és a hibák felét azonnal ki tudod szűrni te magad.
Amikor magasan van az alapjárat elkezded a fojtószelepnél és az alapjárati motornál fújkálni, ha változik az alapjárat akkor valami tömítetlenség van és 95%, hogy a tömítés lesz a hibás.
Aztán ott az alapjárati motor, amikor magasan van csavarhúzóval finoman megkocogtatod, nem szétvered! Ha változik az alapjárat megint csak megvan a hiba, szorul a tengely, ilyenkor a lítiumzsír csodákra képes.
Ha ezek nem oldották meg a problémát, újra féktisztító és magas alapjáratnál a beszívott levegő és a szívócső nyomás érzékelő marad.Mindegyiket te magad meg tudod csinálni.
Ha nem megy rakok fel képet mit hol találsz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
golyós #44218 üzenetére
fojtószelep a tűzfal előtt a fekete dobozka mögött egy alumínium öntvény.
beszívott levegő
Bal oldalt a sárga kupak felett a nyomás érzékelő
Ezt én konkrétan beragasztottam tömítőpasztával, mert a tömítései kivoltak és nem szántam rá 3.000.- ot
Az alapjárati motort meg megismered szerintem az ott van a fojtószelep bal oldalán ha szemben állsz a kocsival.
[link][ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem még a gyári van alatta de én lenyomtam horgany spryel
A megane egy egyik betegsége a kipufogó.
6 év az sajnos azt kell mondjam rendben van.
Cimbimnek már 2 szer cseréltünk hátsó dobot, mert a meleg dobra pont feldobja a kerék a vizet Így a hideg meleg hatás sokkal előbb agyonvágja a dobot.Mondjuk a középső dob nem szokot hamar szét menni.az szinte mindegyik alatt olyan 15 év körül adja meg magát.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
gooool #44233 üzenetére
Hát én csak azt tudom, mondani bármennyire is kecsegtető némelyik ár a megbÍzható minőségűt vedd, mert ezért szerelni a kocsit nagyon cumi.
Sokszor volt már, hogy fél év nem telt bele és megadta magát a kettős mert mondjuk ütve is volt rendesen, de azért fél év az fél év.Szóval nézd meg mit veszel.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
alexander12 #44242 üzenetére
Foto, mert ötletem sincs miről van szó honnan hova megy az a szál?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
alexander12 #44244 üzenetére
Hm.. Érdekes ott nem nagyon mehetne semmilyen vezeték.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #44261 üzenetére
Azért 2 dl az nem kevés.
Ráadásul Így teljesen érthető, hogy jelzett a kocsi.A fékdugatyúkat én nagyon gyorsan lecsekkoltatnám, mert ott szokott ereszteni, illetve amit te is meg tudsz nézni, hogy a főfék munkahenger ereszt-e valamelyik ágán.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Adonimus #44276 üzenetére
A 10w40 jó bele, de ha nem eszi az olajat akár 5w40 et is tehetsz bele, bár oda felesleges, főleg a megtett kilométerek miatt.
A váltót még ne temesd, van, hogy csak a motortartó vagy váltótartó bak miatt dobja ki a sebességet, főleg, ha csak lassÍtásnál csinálja.
Érdemes a bakokat átnézni.
Cimborának most vettünk ilyen kocsit, és váltóhibásan volt meghirdetve, pedig csak le volt szakadva a motortartó bak és azért nem lehetett 2-be tenni.
Így olcsón elhozhattuk.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nekem ez tetszik.
A többiben mindben van valami ami miatt nem bÍznék benne, hogy jó kocsit fogtam ki.A miértet ne kérdezd, megérzés, de Így vettem a meganeom is és el ne kiabáljam nagyon bejött a megérzésem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sanyi19 #44323 üzenetére
Szia.
Az 1.4 ben nincs okoskerék, az 1.6 viszont jobban viszi a kasznit.
A csomagtér zárat próbáld ki, az típus hiba. Valamint az első rugók szeretnek eltörni lepattanni belőle darabok.
Az ablakemelőket alaposan próbáld ki, az egy idő után mindegyikben meghal, ezt fura daráló hang vagy belassuló ablak jelzi előre. A trafó minden benzines renaultnál sarkalatos pont, Denso Beru kell bele azokkal nincs baj.
Gyertyából is Denso NGK az ajánlott 0.8-0,9 közötti értéken, mert a nagyobb gyertya hézag nyírja ki a trafót.Amúgy hűséges megbízható darabok, csak nézd meg mit veszel.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az az alapjárat nem tudom miért van, de ha renault clipre teszitek be lehet tanítani a helyes értékre.
Lehet a nagy műveletek közepette ez kimaradt.
Illetve előbb utóbb magától is be fog állni, azért hallod a kercegő hangot, mert alacsony az alapjárat ha magasabb lenne eltűnne a hang.
Próbáld ki a kocsi előtt megállsz és a gázkart meghúzod finoman, hogy éppen csak emeljen valamennyit, ha megszűnik a hang akkor nincs mitől félned.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Van a cikkben egy rajz.
Szerintetek az helyes?
Mert a két szemben álló B és D jelű mackósajtos, tehát szerintem a C lenne B és a B lenne C rosszul gondolom?Mert akkor veszélyes vagyok a közúti forgalomban
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na akkor megnyugodtam
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Predator2 #44354 üzenetére
Szerintem ezt egy normális műanyag hegesztő simán meg tudja neked hibátlanra csinálni.
Nem is értem hova vitted.
Haver peugeott 807 esén konkrétan egy 20 cm es lyuk volt amit hibátlanul megcsináltak neki.
Pedig oda még rögzÍtő fül is kellett.Az után gyártott pedig sosem lesz olyan mint az eredeti.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
gombcomp #44359 üzenetére
Szia.
Csak azt tudom mondani, ha értesz hozzá, akkor 800.000.- ki lehet fogni nagyon jó példányt.
Ha nem ismered a kocsit úgy menj megnézni, hogy viszel magaddal hozzáértőt.
Az RX4 egyik nagy előnye a nagy hátránya is.
Ha jó a futóműve akkor nagyon kényelmes mindenhol elmegy.
Ha kivan akkor kemény lóvét kell az asztalra csapni, hogy jó legyen megint és elmenjen bárhol.Egy biztos a kényelme a beltér használhatósága némelyik mai autót is csúnyán megalázza.
MegkÍmélt darab esetén imádni fogod és sose adod el, nem is sok van a használtautón ami fent van, az rendszerint leharcolt sajnos.
Vadászni kell, de érdemes.A dieseles 1.9 a vezérműszÍjra érzékeny azt 90.000ként ki kell!!! cserélni, amúgy megbÍzható takarékos elég erős motor ehhez a kasznihoz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
n0k0m_ #44370 üzenetére
Ez oké csak a városi kisautót ennek a csomagtartójába berakod.
Meg ezzel azért elmész olyan terepen ahol a városi kisautót maximum egy lapát földdel eltemeted.
Ne hasonlÍtsd se árban se tudásban össze őket.Csak erre akartam kilukadni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz
Megane2000 #44387 üzenetére
Örülök, hogy nem szÍvattad meg magad egy malomkerékkel.
Szép lett.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- E-roller topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hobby rádiós topik
- Jövedelem
- BestBuy topik
- További aktív témák...