-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz eTrade #64904 üzenetére
Az emberek szinte sosem az épeszű érvekkel alátámasztott döntéseket hoznak.
Nekünk ez jó volt, mert ezek miatt jutottunk használtan jó áron az autóinkhoz.Mikor nézegettek a kocsikat, számomra pl. a röhej kategória volt, hogy mennyivel drágább volt pl. egy i40 egy Mondeonál...
Fehér Farkas: FFF, vegyél fel a nickedbe még egy F betűt
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz BigBlackDog #64911 üzenetére
És nagyon kellemesen csalódtam a típusban és a márkában is.
Vettél egy használati tárgyat, nem az elérhető legmagasabb látszatra gyúrtál.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A anyaghasználat pedig egész jó, nem a gagyi anyagokkal van a baj, hanem azok illesztésével. Egy autó mozog, nem egy szekrény. Ha egy autóban két műanyag csillapítás nélkül összeér, akkor az zizegni fog.
Erre rátesznek még a kifulladó bakok is, amiket ki sem merek cserélni, mert azokról is azt olvastam, hogy lehet, hogy az új még xarabb lesz, vagy azonnal, vagy akár csak 2-3 hónap múlva.
A baj ezzel, hogy ront a használati értékén, de ezek jó része azért megoldható. Aki erre érzékeny, annak ezeket meg kell csinálni/csináltatni. Én a többségét megcsináltam magamnak, így csak néha zendül fel valami, egyébként meg maga az autó egész halk, ezért is hallani jobban a motort meg a belső zajongásokat.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Az akkori új árakat nem tudom, de a jelenlegi használt árakat elnézve, ennyi belefér a Laguna javára.
Viszont ha a Talisman is ilyen, akkor az már nagy kapufa, mert bőven lett volna idejük tanulni, vagy ezeket a hangokat senki sem jelezte vissza, vagy csak nem foglalkoznak vele, mert az emberek nagy része ezeket meg sem hallja/nem zavarja?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz polonic #65025 üzenetére
Én Ehrle kézi bedobálósba járok nagynéha lecsapatni.
Tél végén meg egy kör IMO, alulról is teljes mosás, de a keféseket alapból kerülöm, ki tudja, mennyit karcolnak a kefék...(#65028) mycso: a mindenféle xir-xar fűtések miatt az első 5km 5°C bizony "feláras" ezekben az újabb dezsőkben.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #65037 üzenetére
Az a pipacső, az is jól le tud kormolódni... ha minden igaz, egy csavar rögzíti a blokkhoz.
A pirossal jelölt maga az EGR, ott van betolva a helyére, ott fogja a három csavar. Ezt a fajtátt könnyű ki-beszerelni, ha nincs odaégve[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz SzlobiG #65107 üzenetére
Ha nincs szétbaxva, akkor egy jó kis autó lehet.
A Delphi rendszer már a múlt volt 2010-ben, a HKCS ügyben ha biztosra akarsz menni, akkor pár 10e Ft-ból cserélhetőek, bár nekem bontatlanul 350e-nél járnak a M2-ben a Delphi injektorok és a HKCS-ak is.
A 86 lovas verzió meg ha minden igaz, még kettőstömegű és VGT mentes ishttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz BigBlackDog #65121 üzenetére
Inkább nincs bezárva valamelyik láb alatti tároló
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #65232 üzenetére
Mit tankolsz és milyen az a rossz hang?
A Vif is inkább csak placebo.... eddig. Lehet, hogy javít a hangon, de nem látványosat.
Bár valahol azt olvastam, hogy hangra a nyári Vif az igazi.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #65238 üzenetére
Hát... én már nem tudom. Talán a Mol prémium volt a legjobb?
Most Ósan Smart + 1:500Vif van benne.
Rendelek egy nyári Vif-et, azt még kipróbálom.
Ezt a boltot ismeri valaki? Féláron van az itthoniakhoz képest:
[link]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Az osan meresi eredmenyei letolthetoek visszenoleg is, latszik, h mekkora elteresek vannak. Nem tudjuk, h a teli/nyari/az alap gazolaj okoz nagy eltereseket... A nyari adalekolasu gazolajok alapbol jobb hanguak szerintem.
En megadom neki, ami kell.
A bakokat meg a negativ tapasztalatok miatt nem merem kicserelni,mert azert nem veszes a rezonancia.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #65414 üzenetére
Ha jól emlékszem, amikor ide belinkeltem múlt hét végén, akkor 8db-ot írt
Én 3-at rendeltem. 1:500-ban használva nem lesz annyiba, mint a Spuri.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A sok elektromos fogyasztó miatt. Az esetleges aksigyilkos használat miatt fog úgyis tönkremenni.
Minimális eltérésnek nem igazán lehet jelentősége. Ha hosszú életet akarsz az aksinak, akkor minimalizálni kell a motor járása nélküli elektromos fogyasztást. + nem árt, ha minden beindításkor az út van legalább 10-20 perc.
A M2 1.5-ömben egy 60Ah/540A-es S4 Silver van vagy 5 éve. Télen 1-2 hét állás után is beindította.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Egy gyári minőségű aksi odafigyeléssel szerintem 10 évet el kéne, hogy menjen. Nyilván gyengül, de ha a 76/760-ból tud 50-60/600-at, még az is elég.
Majd megnézem, hogy nekem mekkora is az aksi az 1,5-öshöz, de a 76Ah/760A-es mintha rémlene.
Mennyivel kellhet nagyobb kakaó a 2 lityisnek?(#65447) ThodEE: Nálam a nyári terv sima gázolaj +nyári VIF 1:500-ban, azaz 50l-hez 100ml.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz ThodEE #65453 üzenetére
Kondizva nem volt?
Amikor több napig -20 körül volt talán két éve? akkor jártam úgy, hogy délelőtt -17-ben nem indult be a kocsi.
Másnak is ajánlom a módszert: aksi kivesz, lavórban először hideg, majd langyos vízben melegítés, majd mehet vissza a kocsiba. Dehát tudom, hogy dízelbe nem alapból karcsú a 60Ah/540A.Ja, és még mindig az az aksi van benne.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz roli1979 #65530 üzenetére
Azzal kell számolni, amennyit a pisztoly szerint elfogyasztott.
Sajnos, még mindig nem a fedcomp mérése szerint kell a kúton fizetni.
Nekem akár 10-20%-ot szokott csalni, mindkét autóban.
A Laguna is képes szinte csak Clioval elérhető értékeket a képembe hazudni.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #65712 üzenetére
Még esetleg megpróbálhatod, hogy a szenzor érintekezővilláit picit széthajtod(ha ez nem segít, akkor viszont emiatt a csatlakozó egy új szenzorhoz sem biztos, hogy jó lesz!), vagy a csaklakozóban ha hozzáférhető, akkor abban összébbnyomni a fogadórészeket.
Újat meg lehet, hogy így érdemes venni:[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Nordik #65817 üzenetére
Szerintem, 10e-enként cserélve én is csak környezetrombolásnak tartom. Azért is nem cseréltem még le a Mannt, mert kb. 20e van benne. Nem sivatagban járva 30e-et ki kell bírnia. De ha már túl nagy ellenállása van a levegővel szemben, az nem jó...
(#65818) Fehér Farkas:: nekem a sima belevaló Championból van itthon, nem foglalkoztat az a tuningcucc.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz GrooveHero #66012 üzenetére
De az...
Motortól és váltótól is függ, mi az előírás.
M9Ra és M9Rb esetén:
225/45 R 18 95 W
Elől: 2.3/2.5
hátul: 2.0/2.1http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #66053 üzenetére
Az ázsiai cuccokkal az a baj, hogy néha tényleg hónapok, mire megérkezik a csomag.
Nekem pl. az endoszkóp kamera nem jött meg, már több, mint két hónapos rendelés.
Persze, írtam az eladónak, elvileg deladott a héten egy másikat.
Csak hát így buktam most azt, hogy olajcserekor be akartam nézni a motorba
A kommunikáció sem gáz, angolul mind tud levelezni.A totál bebiztosítás sem 100%, én buktam el már 9e Ft-ot, mert a paypal váltig állította, hogy keressem a bankomon a pénzt, mert ők visszautalták... a bank semmit sem kapott.
De összességében megéri rendelgeni.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #66124 üzenetére
Nemrég téma volt. Ezt a pár HSZ-t olvasd el. Ha már lebontod, szerintem cseréld kompletten...
[link]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #66216 üzenetére
Rakás xar Rönók vizelése, én koszos szélvédőre mindig locsolok vizet, mert mire a spricc odaér, már fent van a lapát... + a spricni nem is megy az egész felületre.
Mondjuk így is a M2-m 16 éves korára lemenő Napnál alig lehet kilátni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Fűnyíró topik
- Windows 11
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Diablo IV
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen