-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #44983 üzenetére
-
-
diablo1984
veterán
válasz Doki16 #45020 üzenetére
friss rendszámos, szervízkönyv nuku, 33e km így természetesen valós..... 3x kellett volna szervízbe vinni, de valaki vagy sajnálta rá a lét(kint nem divat), vagy pörgettyű lett a km számláló...
(#45021) Sanyi19: kipuff belevert a hővédő lemezbe és berezonált?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Adonimus #45052 üzenetére
az azért moslék drága. Debrecenben a Bocskai és fia újít fel hidakat, 70-80ezerért, de az is piszok drága.
van egy renault bontó Budapesten a Grassalkovicson, oda ha feljuttatod a hidad, kapsz egy felújítottat helyette és asszem kb60-70 gurigába kerül.[link]
itt helyben(Hajdúböszörmény) kollégám laguna 1-esén az eltört torziós hátsó hidat 50ért csinálták meg neki, én az enyém alá(az csak kissé ült meg, még nem tört el) Pestről vettem egy bontottat(amin már volt előtte torzió cserélve), 20e ft volt a komplett híd fékekkel, agyakkal..... én cseréltem ki alatta, így munkadíj sem volt, annyit bőven megért, itthon kapott egy sor alvázvédőt a hídtest, úgy áll a segge mint az újnak!
(#45054) gooool : elvileg a 16V miatt nem harap akkorát, de azért gondolom hogy álomszerűen gyorsult!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
szerintem van, franciában vagy az, vagy a talisman kombi cirkált már pár, elég feltűnő a hátsó lámpája.
magyarban még nem, viszont [franciában] már kapható!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
a keréknyomás szenzort le szokták szarni, azt ki lehet az agyából íratni, elektromos ablakok tudnak összecsuklani(bowden szakadás), tud még megmagyarázhatatlan nem indulást produkálni(mint minden korabeli renault- valszeg immo, illetve központi egység hiba), központi zár is tud szarozni, illetve a csuda indító kártya, ha leejtik, ráülnek, stb. nem feltétlenül fog jelentkezni ezek a hibák, az elektromos ablakkal mindenképpen tudsz találkozni, az ha megszorul, már tépi is a bowdent....
-
diablo1984
veterán
abban a gyújtótrafó tud megpurcanni, de ha egyszer kap egy megfelelőt, akkor örök élet+1 nap!
huncutkodik a műszarfal, az lehet olyan, hogy ugrálnak a mutatók random, azt elég megtalálni, hogy mire ugrik, mert full elektronikus minden benne, egy zárlat miatt is tud mókázni(nálam indítózáskor a fordulatszám mérő ugrált, később kiderült, hogy az önindítóm csinált indításkor zárlatot), lehet valami az óracsoporton belül, vagy valami más.ettől még bárhonnan haza tudsz vele jönni. tudnak ilyen dolgokat a renaultok produkálni, az újabbak szélsőséges esetben menet közben ilyen hibakor beverik a "csekkendzsint" és le is tilt, míg a régebbiek mennek tovább(az én laguna 1-esem az ék egyszerű változat, nem beszélget, még a fogyasztást sem mutatja, de lehet nem is hátrány az. kolégám 1,6 benzines 1-es lagunája is hajlamos megkergülni, ugrálnak a mutatói, visszajelzők villognak, elkezdi szövegben felsorolni, hogy mi a hiba, de 10mp múlva már tünet mentes a gép..... bújkálnak a bitek, a renaultnál minden elektronika mindennel összefügg, egy zárlattol bárhol meg tud kergülni!motorcserét műszakikor kell bejelenteni, akkor állítanak ki egy papírt, hogy cserés volt és utána forgalmi és törzskönyv csere következik! jó kérdés, hogy eredet vizsgán ha kibukik, hogy soron kívül műszakira nem rendelik-e be az autót....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
szerintem megvétel előtt intézzék el, elviszik egy vizsgáztató helyre, ott kapnak egy papírt, utána majd neked úgyis új forgalmi kell és törzskönyv, spórolhatsz rajta. mennyi műszaki van még rajta? jó kérdés, hogy ha eredet vizsgán bukik, akkor nem-e autómatikus feljelentés, nyomozás, majd mikor az lezárul, motorkódot kap a vas.
amúgy azon nem szegecselhető(alu táblán van, az meg a blokk oldalára szegecselve) a motorszám?
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #45157 üzenetére
Szerintem járd vègig amit elkezdtèl, eladni max nyomott áron tudod egy valamire való kereskedő a füstöt hamar kiszúrja, magánembert meg nem akarsz ugye átverni! Csináltasd meg ès használd, nem tudom nekem ez termèszetes volt a lagunánál, hogy ha kell, akkor loccs a lóvè, kiszállni a nagy bukó.
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #45161 üzenetére
és biztos, hogy még most is eszi az olajat? mikor a hajtókar csapágy szét volt szedve mit mutatott a henger-dugó belülről?(tehát motor állapota) eszi még most is az olajat? nekem is turbó csere után füstölt egy kicsit(korom), de már elhagyta, most minden rendben van.
egy szelepszár szimmering csere hengerfej síkolással, szelepvezetők cseréjével, szelepek beállításával új hengerfej tömítéssel és új hengerfej csavarokkal kb 60 ezerből meglehet(attól függ, hogy ki csinálja, nekem a hengerfej felújítás 30 alatt megvolt, szelepeket nem kellett cserélni, csak szelepvezetőket és szelepszár szimmeringet), hf tömítés+csavarok kb 20ezerből kijött!
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #45164 üzenetére
valahogy csak rá lehet mérni a nyomásokra, vagy gyári diaggal, vagy kiszerelve a fúvókákat azt gépen egyenként lemérve! akkor a hk csapágy csere rá is fért az autóra, kár lenne, ha innen venné meg valaki bagóért....
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45168 üzenetére
lámpákat vedd ki és nézz rá a tömítésére! lehet egy vékony sziló réteget elbírna, kend meg és rakd vissza(persze a felületek portalanítása után)....
-
diablo1984
veterán
megcsináltam a lagunában a váltóolaj cserét, másfél liter jött le belőle, igaz sokáig nem csorgattam, mikor más szakaszosan jött, ment is vissza rá a kupak, 2,6 liter ment bele. azt hiszem a vezető oldali féltengely szimmeringje ereszthet, nem vészesen, de talán az lehet a ludas benne(mikor a motor kint volt belőle, akkor a váltó és a féltengelyek a helyén maradtak), bár nehéz megállapítani, mert taknyol az olajteknő tömítésem(nem számottevően, de az a napi pár csepp is úgy tud terülni, hogy besírok), az meg rávezeti a váltóra is.... mind1, szinte fekete volt a váltóban az olaj, és 1 literrel kevesebb is volt benne mint kellett volna, így nagyon is ráfért a csere!
a vezető oldali féltengely szimmeringet azt diferenciálmű szimmeringként találom meg az árlistában?
-
diablo1984
veterán
van a váltó oldalán egy beöntő nyílás és az be van dugva egy (nálam) műanyag menetes kupakkal. azt ha kicsavarod akkor tudod a szintet megnézni, az a max szint, amikor a lyukig ér az olaj, nálam a kisujjamat bedugva és keresgélve nem lett olajos....
toyotában meglazítva azonnal taknyolt a váltóolaj kifelé... -
diablo1984
veterán
válasz alexander12 #45215 üzenetére
Mennyire kopogni? A youtube-on keress rá a dci hajtókarcsapágy hibára ès vesd össze a tieddel! Lehet az lóg a tiedben is már....
-
diablo1984
veterán
én ha sokat mennék a kocsival és újabb kellene, akkor dízel, ha nem sokat(mint most) akkor szívó benzin csakis. ha turbó benzin és turbó dízel közül kellene választanom, akkor inkább a dízel, vagy egyik sem. próbálom a lagunával minél tovább kihúzni, ettől fejlettebb dízel nekem már nem kellene volt, de fosok tőlük, bármikor befigyelhet egy több százezres hiba, a lagunát meg 400ból mindenestől felújítottam, futóművestől, új gumistól, a motorról nem is beszélve! most jónak tűnik, de majd pár hét múlva lesz a pályás tesztje, ha ott átmegy, akkor bizony ez a kocsi lesz a jövő is, mert amire nekem kell, arra tökéletes(bár tempomat jó lenne bele, de nem létezik)
nekem a csapott seggű megane 3 kicsi lenne, szeretek a nagy csomagtartóba behányni dolgokat és nem tetriszezni.....
J astrákat nem néztél? 1,7 cdti 125 ló, kombiban.....[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Criminal017 #45250 üzenetére
HK csapágy csere volt már benne?
-
diablo1984
veterán
válasz Criminal017 #45253 üzenetére
hajtókar csapágy, az 1,5 dci-k lépfenéje, mindegyikben megpusztul előbb-utóbb!
(#45252) mycso : mi volt a bajod vele? gyenge? van belőle 125 lovas verzió is, 6 sebességgel annyira nem lehet rossz!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Criminal017 #45256 üzenetére
kb 30 ezres tétel, ha beszarik, akkor kopogósabb lesz a motor, majd csattog, de akkor már a szelepekbe ver a dugó és a henger is oválisra kopott, hajtókar bemaródott, kukás a blokk.... elvileg 150-200ezer km körül érdemes cserélni, kb ennyit(se) bírnak....
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #45259 üzenetére
eszegetheti persze, meg ahogy a szelepet is eléri azt is veri, ha valaki nem foglalkozik vele, kinyír mindent a motorban. hangja van, észre lehet venni, ha valakit érdekel, de sokan vannak úgy vele, hogy amíg megy gond nem lehet vele és ezért száll el a motor. mycso autójában pl nem is hallatszott, mégis ráfért a csere már....
mycso: német autó kényelmetlenebb egy franciától, a francia talán felszereltebb is, olcsóbb is.... ez régen is így volt, most is!
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #45357 üzenetére
jaja, este néha azokkal sem lehet látni, nem hiába vannak a nightbraker és társai izzók, de hogy még színes fóliával még tompítsam is a fényt, mert az csini, azt én sem tudom értelmezni, de valszeg az első rendőr akinek szemet szúr és rossz napja van, ő sem fogja értelmezni és magával viszi a rendszámot is!(index is a fólia mögött van, balesetveszélyes teljesen)
-
diablo1984
veterán
válasz motoflug #45368 üzenetére
szerintem nincs benne semmi drágaság, én a 99es lagunámban már mindent cseréltem és nem volt szokatlanul drága az alkatrész, sőt olcsó és átlagos kategória. a scenic is torziós hátsó hidas szerintem, ha az megcsuklik, akkor 50-70ezer forint és 10 évig nincs a hátsó futóművel gond, első futóműben minden cserélhető, nem tudom, hogy mi más lehetne csak egyben dolog.
-
diablo1984
veterán
válasz motoflug #45370 üzenetére
a jeladó gyűrű az agyon van, nem tudom, hogy az külön kapható-e(rá van préselve a hátsó biztosan), de ahhoz képest, hogy a passatomnál anno lerohadt a gyűrű és az is csak aggyal együtt kapható volt(hátsó tárcsafékes, abs-es), ami még ráadásul egyben volt a féktárcsával, na az a durva! az abs gyűrű a lagunán anyagból van, szerintem nem tud elrohadni, a passaton lemezből volt préselve, elrohadt és a vevőjét is szétütötte.....
innen nézve a renault egyszerű technika!
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Toyota topik
- alza 404 akciók
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs