-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #91840 üzenetére
Ha már említettem, hogy Scenic 2 ülés alatti csatlakozó probléma merült fel, a beázás miatt elporladt vezetékekhez kellett kapcsolási rajz. Csatlakozó bekötés pdf emerre, hátha valakinek hasznára válik:
https://www.renaultforums.co.uk/threads/renault-scenic-r2-connector-diagram.368882/ -
molnarpeter
nagyúr
válasz norbert1998 #91854 üzenetére
Linket kérhetek?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #91846 üzenetére
Scenic jól muzsikál, viszont elpakolás után az asztalon maradt valami... 😅 Honnan hiányzik ez a "tripod"? Rajta lévő szám: 151583 044
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #91886 üzenetére
Megfejtve, váltónál lévő katalizátor támasztó. Vagy alulról, vagy földön jobb első keréknél hozzáférhető.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ha nem biztos, hogy az eredeti rugók vannak az autóban, lehet valahol ellenőrizni akár alvázszám alapján? Kék színű lengéscsillapítók és egyik oldalon hiányzó porvédő gyanús, de a rugókon egyformán ott van a rózsaszín&szürke pötty, lehet gyári is meg nem is (Scenic II 2004 K9K 728)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz South Velen #91954 üzenetére
Attól nem lesz rosszabb egy autó, hogy jogi személy van a forgalmiba írva, magánszemély ugyanúgy viszi szervizre jellemzően - így legalább hosszú utakon lehetett használva, ami a hosszú periódus feltétele. Használd, és nézd át olajszintet. Könnyen lehet, hogy 10e km alatt nem is kell rátölteni. Továbbá egy labor vizsgálat a leengedett olajból szintén tud támpontot adni, van-e rendellenes kopás, de szerintem nem indokolt.
Olajcsere: lényeg, hogy rendelkezzen a szükséges Renault minősítéssel. Gondolom van DPF, szóval RN0720. -
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #91951 üzenetére
Köszönöm, remélem csak a lengéscsillapító volt cserélve és nem komplett gólyaláb 😅 Sárvédőív rés körben egyformának tűnik mondjuk.
Sachs ø13 mm L=372 mm 15k, ennél írja a rózsaszín és szürke jelölést,
AZMT 13x382 mm 9k,
Japanparts 12,75x388 mm 7,5k - csábító ajánlat, amúgy is sok a rossz út erre.
Sok rugónál nincs is méret információ
Nem én vagyok döntő pozícióban, de próbálom átadni amit szükséges.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #91950 üzenetére
Kérdés milyen mennyiség, de alapvetően az első bemelegedéssel ki is párolog, meg ugye a töredéke lehet az, ami nem ég el/távozik kipun, szerintem összességében nem szignifikáns
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AthlonXP #91978 üzenetére
Lehet akár egy robotizált kézi miatt is írva, de ne zavarjon, ha a tiédbe ez való Nekünk off járműnél a gyári előírt olaj gyakorlatilag eltüntetett szinkron recsegést, ha nem látom, lehet nem hiszem el, de azt a pár litert (pláne hogy ritkán kell) teljesen megérte.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterMark #91998 üzenetére
Bontó?
-
molnarpeter
nagyúr
Fiatalabb autókhoz jellemzően igen, ha nem szivacsra ragasztott fajta. Márkaszerviz vagy márka specialista alkatrészes felé kéne érdeklődni. Ha nincs, bontott ülést keresnék, régit meg el lehet adni akkor is (szakadt és kiült helyett jobb, ugyanilyen üléssel rendelkező tud kettőből egy jót összehozni varrással, stb).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #91958 üzenetére
Scenic 2 saga: légzsák átvezető hiba, villogó műszerfal. Ács Márton javította, gyors, profi, stb
-
-
molnarpeter
nagyúr
Nálunk is nagy projekt volt az 1.9 SDI-vel... Az alu öntvény olajteknőn keletkezett egy pár mm-es lyuk, szóval teknő leszedve, behegesztve, visszatéve. Majd kap kartervédőt. Most ennyi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sirus86 #92522 üzenetére
Arrafelé van egy Peugeot amire rálátok fenntartásban, nem működött rajta a hátsó ablaktörlő. Szerviz a villanymotort cserélte, úgy kellett bontottat vadászni, stb. Nem lett jó. Erre a tulaj munkatársa mondja, hogy kábel átvezetőt meg kéne nézni - nyilván ennyi volt a baj csak. Aztán órák pörögtek, sok tízezer forint ment a levesbe. Pedig sokból nem tartott volna kimérni sem, vagy egyáltalán ránézni a vezetékekre.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Scenic 2 fűtés venti nem ment. Az előtét ellenállás 2 érintkezős csatlakozója meg van égve. Van erre bevált módszer? (Fiatban ugyanez a gond jellemző, alulméretezett érintkező - hagyományos csúszó saru átalakítás a megoldás, ezért érdeklődöm. )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen