-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz MC Pite #75883 üzenetére
Akkor ez ér valamit a szélvédő xarrá karcoltatása ellen?
Kellene beépíteni egy csak spricceltető nyomógombot.
Én annyira rühellem, hogy gyárilag ilyen fosch, hogy ha induláskor törölni kell, kézzel locsolok rá vizet...
+ a lapátok alól ki szoktam szedni a berakódott dzsuvát.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #76320 üzenetére
Meganeon és Lagunán is át kellett már saruznom egyet-egyet. A műanyag eltakarhatja a megégett sarut.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Ghandi #76323 üzenetére
Égő cserekor mindig összébb kellene nyomni a sarut, hogy jól harapjon, de ez az idétlen saruház miatt kb. nem lehetséges...
Nem szereltem ki a lámpatesteket. Ügyesség, saru és saruzó fogó kell hozzá. Ha ezek megvannak, az a 10 centi, amit enged, elég a saruzáshoz.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Fenyibaba #76389 üzenetére
Sajnos, aki nem tudja mit kell keresni, az nem is fogja megtalálni.
Persze, ilyenkor jön az előbb említett xar három F!
Néha-néha persze előfordulhat ordas nagy szívás.(#76390) Fehér Farkas: ez jogos, a 10 évet régebben olvastam én is valahol, csak ezek szokták elvinni egy-egy autó árának a kétszeresét...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz DonThomasino #76463 üzenetére
Az a diag csati fedele
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz DonThomasino #76468 üzenetére
A hamuzó, az maga a kivehető kis kuka, abban van eredetileg fém betét.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #76530 üzenetére
Nem írt a kérdező LE-t, gy akár még a 90 lovas egyszerűbb szerkezet is lehet. A 90-esben talán még a lendkerék is egytömegű?!
8 éves autónál bízzunk benne, hogy 6 éves korában az előírás szerint ki volt cserélve a vezérlés, de a saját csere a megnyugtató.
Főleg, mi van, ha a márkaszerviznél csak a számlára került fel feszítő, vagy akár a vízpumpa? Nem lepődnék meg, ha gyakran csak a 2db 3-4e Ft-os szíj kerülne kicserélésre, a drágább kiszámlázott alkatrészek meg mennek a maszekbahttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #76645 üzenetére
Szerintem azt jól tette, hogy fékezéssel egybekötve nem sorolt át, mert nem tudhatta, hogy vannak-e mellette.
A satufékes átsorolások okozzák a 4-5-6 résztvevős puszikat...
A cím félrevezető, mert fékezett, volt olyan kép is, ahol rá 61-et mutatott.
A másik, szigorúan nagybetűkkel:
2 ÉV ALATT, AMIÓTA BOHÓCKODNAK A 2 HÓNAPOS MUNKÁVAL, EGY QRVA ALKALOMMAL NEM LÁTTAM TRAFIT, PEDIG NAPONTA ODA-VISSZA ARRAJÁROK. NEMHOGY EGY SZÁJBAQRT ÁTLAGMÉRÉSES RENDSZERT TELEPÍTENÉNEK KI! A 60-AS TÁBLÁNÁL MINDEN NAP KÉNYTELEN VAGYOK 80+-SZAL MENNI, MERT KÜLÖNBEN A KAMIONOK IS ELKEZDENEK ELŐZGETNI, VAGY JOBB ESETBEN 1M-REL MÖGÖTTEM VILLOGVA LETOLNI!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #76670 üzenetére
Nem volt ennek semmire sem ideje, mert 100% nem az útra figyelt!
Csak a végén még bele tudott baxni egyet a fékpedálba.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #76784 üzenetére
Ha jól emlékszem, még a 90 lovas Euro5-ben is egytömegű az. + a turbó is sima, nem VGT.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #76842 üzenetére
+ ha nem túl nagy a sérülés-lyuk, még hegesztő nélkül is meg lehet "kókányolni"...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #77234 üzenetére
Ez az egész sztori gyanús, úgy ahogy van.
A túl sok korom meg 100%, hogy tárolt hiba lenne, sőt le is tilt az autó.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ez a regenerálási probléma nálad szerintem hülyeség.
Aztán ne legyen igazam, de ha 38km egy utad, az alatt max. a 2. nekifutásra megcsinálja. Menetidőt nézz, a L3 nálam a beindítás után kb. 15 perc múlva áll neki a regenerálásnak, előbb nem! Mostanában nézegetem a korom mennyiségét a szűrőben. 25 perc menet kell minimum, hogy lemenjen a regenerálás, mert 15 perc után indul el, 1 perc alatt felfűti a szűrőt kb. 640°C-ra, aztán úgy max. 8-10 perc alatt végez. Ha elkezdődött a regenerálás, akkor akár városi forgalomban is simán végigmegy a program, ha nem állítod le közben a motort. Ez biztos így van, mert múltkor kis utcákban mentem egy kört, hogy befejezze.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77439 üzenetére
Nem is volt. Több idő ékezetekkel beírni a szöveget. Ez a mobilos(tabletes?) "igénytelenség"(igen, néha pl. én is írok így), nincs hosszabban nyomott gomb az ékezeteknek, nincs shift, majd kötőjel, helyette egyszerűbb a space, stb..
(#77441) Dvix: meg lehet szokni, de az anyanyelv megédemelne annyi tiszteletet, hogy rendesen kiírjuk a szavakat.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz polonic #77566 üzenetére
Én meg 32 felett kapcsolom be
Kivéve, ha városban araszolok, na ott a sütőtepsi már 20 környékén is veszélyes tud lenni...Ehhez vagyunk hozzászokva, a luxushoz. A klímás lakásból megyünk, a klímás autóval a klímás dógozdába.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
+ Rob210-nek is infó:
Nálam a Zimmerferi múlt hónap óta enyhe fékezéskor időnként csikorog. Akkor volt az első komoly szerpentines kalandja, azóta csikorog. Olyan 30e km van benne. Elvileg gyári Rönó tárcsa van alatta, a tárcsa alig kopott volt, amikor a Zimmer betét felkerült. Eredetileg Brembo betétek voltak, amik csikorogtak, azért volt a csere, de a szerpentinezés a Zimmernek is betett, hiába próbáltam aholcsak lehet motorfékezni. De legalább halkabb a csikorgás.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #77592 üzenetére
+ (#77594) rob210: hogy is van ez a technika?
Lehet, hogy még a Brembo betétek is megvannak valahol, azok is lehet, hogy a Dachsteinnél égtek meg 2018-banhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Nekem megvan a M2 a L3 mellett, kb. mindig elcsodálkozok, hogy kb. ugyanazok a xar megoldások vannak, nem számít a 10 év és a kategória-különbség. És igen, az árszabászat is beindult rendesen.
Merga? Na, azokról már olyat is hallottam, hogy a tesztautókat kell megvenni, mert azokat 3x átnézik, meg pl. kap extra hangszigetelést. Bexarás!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz MC Pite #77608 üzenetére
Idén nem a Dachstein/Hallstatt régió volt. A fizikát megbaxni nem lehet, ha megindul a velünk együtt ~1800 kiló, akkor vagy túlhevíted a féked, vagy nem állsz meg... szakaszolgathatsz, ha túl meredek és az x-edik kanyar után nincs ideje viszahűlni.
Lámpánál és megállás után mindig felengedem a féket. Ezt csináld meg, amikor a víztározó útja szakaszokon egy nyomtávos, lámpás. Ott állsz a lejtőn a túlmelegedett fékekkel, amit nem engedhetsz fel. Ilyenkor korábban állok meg, aztán gurulgatok rövideket, hogy a betét ne egy helyen legyen a tárcsán.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz MC Pite #77613 üzenetére
Nem annak a bizonyos kolléganődnek beszélsz...
Ami szerintem betett neki, amikor nem engedhettem fel a lejtőn a lámpáknál.
Jössz le a kemény szerpentinen, aztán vagy 10-12%-os lejtőn lámpa, meg KELL állnod nullára, és állni a féken.(#77614) molnarpeter: amikor a dízel, igaz kisdízel is úgy gyorsul lefelé, mintha motorfék sem lenne.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #77686 üzenetére
Az sem törvényszerű azért, hogy minden dízel szétesik.
A fogyasztásban a spritmonitor szerint is min. 2 liter különbség, min. Laguna/Megane méretű autók esetén.
10e km-enként 64e Ft, ha a gázolaj végig 20Ft-tal drágább.
Azaz a dízel 50e km megtételével hoz 320e Ft-ot.
Évi 15e km körül lehet az a lélektani határ, de még a használtpiac épp aktuális árai is beleszólhatnak, mert, ha valamelyik üzemanyagos olcsóbb, akkor az is spórolás.
A csak város persze nem jó a DPF-nek, de ott is simán regenerál, ha van legalább 25-30p az út.Mondjuk olcsón fenntartható autónak azért nem FL előtti 2-es Lagunát néznék
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Gombinyó #77740 üzenetére
Én leírtam, hogy mennyit spórolhat valaki a gázolajon, hát ha még olcsóbb is a dezső?
Talán Bp-en, esetleg más nagyvárosokban lehetnek gondok, ha ez a bicikli meg gyalogmániás decemberi lucfenyő polgármaestro még az Euro6-os dezsőket is ki fogja tiltani szmoffriadó idejére...
Tavaly mondjuk pont nem volt szmoffriadó.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ma sikerült megnéznem a Lagunán, nem megy a tükörfűtés regeneráláskor.
Még jó, hogy nem végelegesre csináltam meg.
(a bekötés működik, manuálisan rákapcsolva a fűtést jelez )
~8 perc volt a művelet, tempomat 110-en(kb. 106 valós), 14,5km alatt végzett.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #77793 üzenetére
Szerintem ezekben már elvégzi a meló javát az 5. injektor.
Megérkezés után sajnos nem egyenesben álltam, így nem lett volna biztos infó, hogy emelkedett-e az olajszint.
Bár nálam még nem láttam, hogy a beletöltöttnél valaha is magasabban lenne, pedig gyakran megnézem a folyadékokat[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen