-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #45906 üzenetére
Ma számszerűen is megvolt a tankolás, 596km-re tankoltam 30,92l-t, ez 5,18as átlag a 120-130km/h-s pályatempóra! Szerintem ez nagyon rendben van!
-
diablo1984
veterán
#fosfrancia
Nekem is van egy kèpem a cserèlt hídról egy agyig rakott utánfutóval, meg sem ül a segge. Most hogy agyig volt pakolva a csomagtartó ès a hátsó ülès 1cm-re ha megült, de így is kezelhető maradt, nem billegett, nem mászott semerre, a fogyasztása meg csoda, èn 6 körül vártam(anno a passat tempomat 110es nyaralásnál tudott 5,5et enni) a tempó miatt+ súly miatt, de ezzel a szűk 5,2vel meglepett, pedig a klíma is ment! Olajból 1,5 deci kellett bele, a visszajelzőjèn 1 pötty, de azt a olajteknő tömítèsnèl elszórta, a pályás tempóban jobban szivárgott úgy, hogy nagyobb volt a fordulat, de ez várható volt! Majd ősszel meg lesz csinálva az olajcserekor ès akkor az sem lesz már hiba! csípem ezt a fos franciát!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46101 üzenetére
szerintem a talpas hullott szét és a féltengely csúszott ki, bár az rögzítve van egy "szeggel", de ha kapja az ívet, akkor az nem tartja vissza! a váltóolajod folyhatott el!
nem kopogott, morgott az eleje előtte?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46103 üzenetére
igen, az a talpas, illetve a féltengely csúszott ki mint írtam és a váltóolajod folyt!szerintem a tiedhez is bepréselős a talpas, nem kell a lengőkart is cserélni feltétlenül(bár annak a szilentje sem néz ki jól), ha olcsóba akarod megcsináltatni, akkor egy talpas 4-5ezerből kijön, a féltengelyt majd vissza kell dugni, nem tétel(úgyis szétszedéskor ki kell húzni az agyból), váltóolajból vagy pótolsz, vagy cseréled, az 2-3 ezertől kb8 ezerig terjed+munkadíj! talpast sem árt párban cserélni, de kinek mit enged a buxája....
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #46109 üzenetére
a gumiharang is kiszakadt mikor kifordult a kerék, betétek nem régiek, bár a tárcsa meg már ráférne egy szabályzás állapotú! dzsuvás ott minden, élőben biztos jobban látszana, hogy mi a sz@r még, ha a talpas ilyen, akkor a kormányösszekötőkre is kíváncsi lennék, féltengely csuklója is kapott-e....
Syd2012: lengőkar vagy talpas csere, az és nem jó, mert ha lengőkart cserélsz, azt úgy adják, hogy bele van préselve a talpas, de úgy egy talpashoz képest horror árú, kb 20 ezer körül, a talpas meg párezer....
(#46110) eTrade : talpas koppan, nyiszorog, akár morog is, ha tele megy sárral és vízzel, de hangja mindenképpen van. főleg ha meg már ennyire kopott, hogy "kiugrik" a lyukából.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #46115 üzenetére
stabpálca? mert én azt nem látom a képen, hátul a kormányösszekötő van, az normálisan áll, de a stabpálca szerintem a teló takarásában lehet.....
de látatlanban is azt mondom, az sem elképzelhetetlen, hogy cserés az is..... hellyel közel egyformán szoktak ezek a gömbcsuklós részek kopni....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46127 üzenetére
szerintem jók a lengőkarok, amik rajta vannak, ha a döglött talpas oldali nem tekeredett meg mikor kifordult a kerék, de mint írtad kicsi volt a tempó, így nem sérülhetett! a felületi rozsda az nem gond, az új ís olyan egy tél alatt, az semmivel sincs kezelve......
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46130 üzenetére
váltó száma határozza meg hogy melyik olaj kell bele! nézz egy váltószámot és akkor azonnal lehet tudni, hogy melyik a belevaló!
ja és elvileg 3,4liter kell bele! és elvileg az NFP változat.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Doggy dog #46229 üzenetére
ja ezekből elektronika hibába nagyon bele lehet nyúlni, a benzines gépek ajánlottak, az 1,8 egész jó kis motor! az 1,9 dci és 2,2 dci is kettőstömegűs, részecskeszűrő még ezekben nincs, a ráncfelvarrott változatában ami németből jött az előfordul, sőt többnyire van! az 1,9 dci motor az alapjában jó(sógorék trafikjában már a 2. motor teljesít, valami 700ezer km-nél járnak), a hajtókar csapágya tud abban is széthullni és a turbó sem túl tartós(bár annak mindig oka van), a nagynyomású rendszere is érzékeny, fos gázolajtól hajlamos megpusztulni(fogyasztása 5,5-6,5 között jellemzően, városban több), a 2,2-es dci meg a totalcar szerint is a legrosszabb motorok egyike(sógoroméknak ilyene is van laguna2-esben, megy, még nem kellett hozzá nyúlni a tömbhöz, turbó+kettőstömegű csere volt rajta, valamint FHP jeladó szórakoztatta őket 2x, fogyasztása inkább 7 liter körül van).
nekem az 1,9 dti motoros 1-es laguna van, ugyanaz a motor mint a dci, csak még adagolós, azt tapasztaltam, ha gazdája van a cuccnak akár jó is lehet, mondom én úgy, hogy januárban lett kész a motor és minden más cserélődött már a motortérben, de csípem a verdát, arról nem tehet, hogy csótányolták az előző tulajai, ez is városban 6 fölött eszik, pályán 120-130as tempóban 5,2ből kijött, vegyesben 5,7 körül kijött eddig...benzines fronton kompromisszumos jó választás az 1,8 benzin, viszonylag jól szedi a lábát, bár nem versenymotor, de cserébe 8 liter vagy az alatt kijön, váltó olajszintre vigyázni kell, ha kevés az olaj(szimmeringnél elszökik), akkor a váltó is hamar tönkre mehet, de ez igaz az összes renaultra. a 2 literes ide motort szídják mint a bokrot, az városban 10+is bekap, főúton 8ból is kijön, az is szépen mozgatja az autót, ha racsingolsz vele(a hondások könnyesre röhögik magukat miatta) akkor zabál, ez sem sportmotor, de elviszi szépen a kasztnit, de ára van(fogyasztás).
elektromos zűrök mindenféle lehet a jeladó hibáktól a kártyás indítási hibán át a beazonosíthatatlan problémákig, a villanyosok nem szokták szeretni, mert érteni is kellene hozzá. villanyablakok is hajlamosak beesni, a ráncfelvarrott(2006tól) modellekre már nem jellemző az elektromos hiba.
kényelmes és szép autók még ma is, amit tudok ajánlani az egy 2006-tól tolt 1,8 benzines példány lehetőleg követhető előélettel és lehető legkevesebb igazoltan futott kilóméterrel!
-
-
diablo1984
veterán
válasz Doggy dog #46235 üzenetére
euro 4esek(és fölötte) részecskeszűrősek. ha rákérdezel a környezetvédelmi besorolására, akkor rájöhetsz magad is! a laguna1 ph1(ráncfelvarrás előttiek)-esek még nem azok, az utániak (szerintem) igen. a részecskeszűrősekről sem hallottam, hogy gondot okozna, nem vw konszernes autók ezek).
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46316 üzenetére
nem, ellenőrízni kell a szintjét és szükség esetén pótolni!
(#46339) Victoryus: logan csomagtér ajtóra gondolsz? abban mint a thaliában meg szokott törni a vezettékköteg és b@szik működni a központizár. át kell hidalni a szakaszt és jó lesz, csak kikeresni, hogy melyik a rossz, az egy türelmes meló....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46404 üzenetére
ja és váltóolaj szűrő nincs!
-
-
diablo1984
veterán
válasz tigerscorpio #46416 üzenetére
kettőstömegűre vagy motortartó bakra tippelnék. összetört katalizátor is tud rezonálni....
-
diablo1984
veterán
válasz tigerscorpio #46419 üzenetére
annak annyira könnyen nem szabadna járnia, ott is lehet gond....
-
diablo1984
veterán
válasz tigerscorpio #46424 üzenetére
ha a szíj kézzel visszarakható és magától le tud mászni, az nem fogja neked decemberig bírni!
-
diablo1984
veterán
válasz tigerscorpio #46427 üzenetére
ez olyan mintha 1 bordával el lenne rakva a szíj! a szélső perem majd megrendezi a szíjat, ha nem nyúlik eléggé, nem ártana a helyére igazítani, nem nagy meló.
amúgy a motor úgy tud bármit rázni, ha egyenetlenül jár, illetve a bakok nem csillapítják a rezgését. -
diablo1984
veterán
válasz orosziem81 #46459 üzenetére
típushibája az ablakemelő besz@rása, lehet csak a bowdenje szakadt el(szokott), ahhoz házibarkács kell, vagy komplett csere, mert ha jól rémlik külön nem kapható!
kárpit le az ajtóról(youtube-on biztos van róla videó) és hozzá lehet férni.1-2 hetente beindítva, vagy járva is vele? mennyi időre?
-
diablo1984
veterán
csak ott cseszték el, hogy nem fésülték össze a 2 rendszert, függetlenek egymástól.
én vivarót hajtok ezzel a 2 literes dci motorral, csak ebben 110le-s, jó motor, csak lent elég nyomatékszegény, de egyszer ha megindul, akkor már megy! fogyasztása tényleg szar, igaz vivaro nagy kasztni, de 7,5-8 litert eszik, transporter meg 5-6ból kijött anno....
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46570 üzenetére
egy kis ültetéssel még jó is lehetne, így az ívek máshol vannak, illetve gumiból is peresebb kellene rá!
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #46600 üzenetére
ki kell iktatni belőle és nem okoz többé gondot....
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #46602 üzenetére
ha motorvezérlőt kell kulcsokkal cserélni, akkor az a pénztárcád vastagságán ront és senki sem fogja kifizetni neked eladáskor......
inkább üssék ki az jóval olcsóbb és nem fog szívatni többet....
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46604 üzenetére
azt is ki lehet iktatni, mást az jelez?
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46606 üzenetére
kiiktatni akkor ki lehet és akkor sosem villog!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #46608 üzenetére
szerintem ledes, azt vagy leforrasztja az ember, vagy elcsípi a lábát....
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #46614 üzenetére
az egy kőkorszaki motor, én 10w40-es olajtól másabbat nem tennék bele, egyrészt felesleges, másrészt, abban az időben nagyon más sem volt!
az olajteknő csavarom elnyalódott, hogy a picsába tudnám kivenni? fogóval nem tudok hozzáférni, mert 2 borda között van, ráhegeszteni anyát az játszik? vagy az alu teknő megolvad? az is problémás, hogy pont a főtengely végénél van, pont a tárcsák/szíjak alatt......
már szétkalapácsoltam, mindent rávertem ami lehetséges, de semmi sem segített, mostmár csak a hegesztés maradt, de fosok tőle, mint a házi tehéntejtől......
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #46619 üzenetére
olajteknő rögzító csavar, az etorx fejű, konkrétan E8as krova fej kell hozzá!
egyszerűen a csillag szárai lementek róla és így semmivel sem tudok ráfogni!most éppen csapágyragaszóval ecetelek rá egy anyát(várom, hogy kössön a ragaszó), hogy rá tudjam hegeszteni belülről, mert semmivel sem tudom még a hegesztésig sem ott tartani, mert veszett kevés a hely!
pont az utolsó csavar volt a tizenpárból, azóta már végeztem volna régen az egésszel(olajteknő tömítés csere+szilózás)
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #46621 üzenetére
bukta, nem tudtam kivenni a csavart, szétcsesztem kb 10 anyát, de mindig a hegesztés tört és a csavar maradt a helyén.... péppé égettem a kezem, de feladtam, nem tudom magam kiműteni. próbáltam fúrni, fogóval ráfogni, de nincs elég hely semmire, külön öröm, hogy az olajat leengedtem és kukáztam, így most olaj nélkül áll a kocsi az udvaron, holnap meg megyek németbe, remélem utána valakivel ki tudom műttetni azt a kis fos csavart.....
mindig ez van, egy 1 órás munkából lesz egy fél napos/napos kínlódás, remélem az olajteknőm nem sínyli meg ezt a hercehurcát!
Új hozzászólás Aktív témák
- Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elite: Dangerous
- Milyen TV-t vegyek?
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs