-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dhgm
tag
válasz
diablo1984 #35657 üzenetére
diablo: ok/okozatszerény véleményem szerint) nem attól megy el az olajnyomás, mert a hajtókarcsapágy megpusztul, hanem azért, mert holtjátéka van, mondhatni keresztbe tolná a dugót, és a holtpont után belever a hengerfejbe! az így nem jó a motornak, nem tervezetten kopnak a gyűrűk, az olaj/gázolajos rész tud keveredni, adott esetben elszökik a nyomás! de javítson ki valaki ha tévedek!
De kedves Diablo az olajnyomás mért értékén lehet látni a főtengelycsapágy kopását. A dugattyút nem tulja az még keresztbe, ott is tud mozogni a hajókar a dugattyúcsapban (ha be nem állt ott is) Az olajnyomásgomba hová van bekötve? A főtengelycsapágyakat olajozó furathoz. Gondold el, ha a főtengelycsapágynál már ekkora a kotyogás mint a videón, akkor hogyan jut feljebb mondjuk a hidrotőkékhez el a motorolaj? Sehogy mert az olajszivatyú már lenn a főtengelycsapágynál szétspricceli az olajat, ergo motorolajnyomás nem jön sehogy össze. Ha nincs motorolajnyomásmérő műszer ( a lámpát most ne vegyük annak) meleg motor járásnál is hallania kellett a pacáknak a hidrotőkéket, de gondolom leszarta. Azok állítólag 1 barral már elmennek, de ilyen hajtókar csapágy kopásnál ott már nem volt 0,1 bar sem.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7