Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz dhgm #35654 üzenetére

    Na ilyen mikor a hajtókar csapágynak annyi... itt már egy deka olajnyomás sincs. Ki ez aki ezt nem veszi észre időben?

    ok/okozat:(szerény véleményem szerint) nem attól megy el az olajnyomás, mert a hajtókarcsapágy megpusztul, hanem azért, mert holtjátéka van, mondhatni keresztbe tolná a dugót, és a holtpont után belever a hengerfejbe! az így nem jó a motornak, nem tervezetten kopnak a gyűrűk, az olaj/gázolajos rész tud keveredni, adott esetben elszökik a nyomás! de javítson ki valaki ha tévedek!

    amúgy tényleg más lényegesebb hibákat tényleg én sem olvastam róluk, a híres 1,9 tdi-t is lehúzzák a népítéletben és én sem vagyok jó véleménnyel róla, vagyis nekem is az volt vele a bajom, hogy egy szart vettem, amivel a jupitert megjárták, visszalökték 240-re és balfitty meg újíthattam motort! amúgy ment is, de egy passat sosem fog 5 alatt kijönni, persze lejtön meggurítva 200m-en lehet, de nekem 5,2 alatt sosem volt az átlagom a híres tdi-vel, télen meg városban melegítve 6-7 litert is bevert! és nem azért mert állat vagyok, hanem ez ennyit eszik! 5 alatt max tempomattal pályán egy nyerges szélárnyékában.....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák