-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
c_chris
csendes tag
193.000km van benne, tavaly májusban vettem, akkor lett olaj cserélve, kb 7000 km-el ezelőtt. Mióta megvettem, rángatott az alapjárat, jellemzően akkor, ha lejtőn álltam meg orral felfelé (!). Az üzemanyagszűrőt kicseréltem, de a problémát nem oldotta meg. Most meg ez... Lehet, hogy összefügg. Van reális esélye egy motormosásos hibaelhárításnak?
-
tresh
addikt
válasz c_chris #36852 üzenetére
Tehát akkor normál helyzetbe az autó alapjárata rendbe ? Vagy van ingadozás? Mert alapjárat +csörög hang nem igazán jön össze nálam a kettő így hirtelen lehet mert péntek van
Azért arra mondjuk érdemes ránézni hogy a gyertyák milyen állapotba vannak.. gondolom nem volt cserélve
aztán hogy milyen gyújtótrafó van benne .. ezek azért fontos dolgok mert az alapjáratba legtöbbször velük van baj (sagem/valeo trafók szoktak szórakozni, szürke kupak) . Új gyertya meg amúgy se árt főleg ha még nem volt cserélve vagy ki tudj amikor volt.A motor mosásos dologra meg azt tudom mondani hogy én nem vagyok a híve és ha valami csörög zörög akkor az tuti nem fogja megoldani akkor inkább hengerfej le és megnézni mi a helyzet + akkor már vezérlés csere is (mert azt nem írtad volt e, pl lehet csak egy feszítő van ki és annak hallod a hangját) .
-
c_chris
csendes tag
Normál (vízszintes) helyzetben nincs alapjárati rángatás, csak, ha ferdén állon (orral felfelé), kattogó hang viszont minden helyzetben van. Gyertyákat cseréltem kb az olajjal egyidőben (NGK), trafóból két Beru és két Valeo van benne. Telefonon beszéltem az előző tulajjal, állítólag 2013-ban lett vezérlés cserélve, kivéve a vízpumpát, ennek cseréjéről a Renault szervíz beszélte le (!) mondván hogy annak semmi baja, felesleges cserélni.
-
tresh
addikt
válasz c_chris #36854 üzenetére
Maradék két valeot cserélném első körben és a vízpumpát is olyan nincs hogy az vezérlés cserélnél nincs cserélve.. akkor ezek szerint már azt is kétségbe vonnám hogy vezérlést cseréltek rajta... ez az orral előre dőlve alapjárati ingadozás érdekes jelenség most elgondolkodtatott mitől lehet ez
-
tresh
addikt
válasz c_chris #36856 üzenetére
Igen van/lesz hangja de azért nekem ez nagyon trehány megoldásnak számít vezérléscsere mindig vízpumpa cserével jár együtt, legalább is nálam. Üzemanyag szűrő tankon belül szerintem nincs ha acpumpa haldokolna akkor az mindig jelentkezne. De a üa.szűrűre rá lehetne nézni de azt se tartom valószínűnek.
-
rob210
Topikgazda
válasz c_chris #36858 üzenetére
Emlékszem a hibádra azóta se tudtam megoldást találni rá.
Nem is hallott még senki ilyen hibáról.A kattogásról viszont kéne videó ahogy tresh is írja.
Mert lehet az komoly baj is meg bagatel dolog is.Ha kattogó és nem mindig hallod akkor akár a canister szelep is lehet.
AMi ha lehal akkor sincs semmi komoly baj, csak idegesítő a hangja.Ezt a kocsi bal elejéből hallod ha szembeállsz vele.
Szóval azt a hangot hallani kell.
Az üzemanyag rendszeredet meg érdemes lenne átmosni lehet az megoldást jelentene.
A motort meg csak ésszel mosogassátok, ha a hidrotőke szólna annak más hangja lenne az inkább csattog mint kattog.
Emlékeim szerint.Renault power
-
Laraxior
titán
A kis méregzsák
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled with Philips hue
-
senior tag
Nagyon kíváncsi vagyok , hogy néz ki a felni a kocsin, ezért próbáltam valamit faragni gimp-be, amihez nem értek
Sajnos csak piros színű kocsi képet találtam full oldalról....
Szerintem baba lesz, már csak az a kérdés milyen méretű gumit kap a kocsi, 185-t, mint most, vagy 195-t, remélem az utóbbi.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
c_chris
csendes tag
válasz rob210 #36860 üzenetére
Szia. Három szerelő vakarja a fejét, ilyen hiba márpedig nincs (hogy lejtőn dadogjon az alapjárat). A kocsi bal oldalából hallom (ha szembe állok vele). Az egyik szerelő szerint kipuffogó hang (sortömítés vagy mi) kettő másik szerint szelep vagy hidrotőke hang. Teszek fel videot, hátha ....
-
rob210
Topikgazda
Nem.
Van szűrő a tank alatt.
Legalábbis én már cseréltem kettes alatt benzinszűrőt 1.6 115 le- s alatt.
De nem hinném, hogy ebben lenne különbség szerintem mindegyiken ott kell legyen.
Ha lesz időm a hétvégén megnézem a doksik között.Azt viszont ne felejtsük el, hogy a tiéd jobbkormányos azért ott sok változtatás lehet akár.
Renault power
-
Babcola
csendes tag
Sziasztok, lehet hülye kérdés, de most nem találtam választ gugli barátomtól. Szóval ha elöl 195/55r15-ös gumi van hátul meg 195/50r15-ös (vagy fordítva) az baj? Az abs-t nem hülyíti meg? Meg a menetbiztonságot?
[ Szerkesztve ]
-
Hugo85
aktív tag
válasz Babcola #36876 üzenetére
Igen baj (2 cm eltérés van átmérőben) és igen meghülyítheti (a rendszer fejlettségétől függ) . Illene 4 ugyanakkora méretű kerékkel járni, ha csak nem hátsókerekes sportautód van.
Egyébkent is praktikus gyári vagy gyári váltómérettel járni. Na meg az élesebb szemű rendőr sem dícsér meg, meg ugye vizsgán sem OK.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #36875 üzenetére
A cikkszámot es az alkatrészt en is megtaláltam, este átturtam egy halom külföldi fórumot es megint írtak pár helyen, h bizonyos kasztni/motor/évjárat kombónál a tankba van építve a szűrő es házilag nem cserélhető.
Onnan indult a tema, h mások is megvettek es nem találták, hogy hol kene cserélni. -
Loretto
veterán
Sziasztok!
Van valami extra egy 2002-es Classic váltógomb cseréjében? Felhúzós a hátramenet amire figyelni kell és pont? Vagy a leszedés macera? Sajna eléggé szét van "taknyosodva".
Itt a kicsike. 1.8 Benzin 16V. Első kocsi, szerethető.Soirée...
-
FrankMonzano
őstag
Kedves Urak! Kilettek cserelve a tomitogyuruk es lass csodat, jo lett az alapjarat! Rob, tresh, Tiger, koszonom a segitseget! Volt itt orom, banat, magyar nyelvtan (foJtószelep, faLLs ), ugynez ki sikeres eredmennyel zartuk a dolgot (kopp-kopp).
Amugy az injektor.hu doki azt is mondta, hogy ezekben a cliokban a szivocsonyomas erzekelo rettenet rossz, elobb-utobb tonkre fog menni.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FrankMonzano #36882 üzenetére
Fals, nem falls.
Gratula amúgy, minden jo ha a vége jo.
[ Szerkesztve ]
-
#42667776
törölt tag
Bedobom ide is, mert Renault!
link[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
válasz FrankMonzano #36884 üzenetére
Supppeeeerrr!!!
-
Babcola
csendes tag
válasz FrankMonzano #36882 üzenetére
Szerinten nekem most ment tönkre ez az érzékelő. De csak néha néha csinálja, ha melegen újraindítom. Kicsit zavaro, hogy 2500-2700- on pörög a motor. Diaggal ki lett ütve, de sajnos újra jelentkezett ez a hiba, és ilyenkor vészüzemmódba teszi magát a kocsi, 80-nál többet nem megy.
Mágus: ok
-
-
FrankMonzano
őstag
Szia! Van ugyebar 4 a szivosornal es 3 a pillangonal. Namost a szivosorra fujva nem tortent semmi, viszont a pillangonal bedadogott a fujas hatasara, majdnem leallt. Ott kapta a gellert.
Babcola : ezeket szerintem te is nezd meg, nalam pl. semmi elektronikai problema nem volt!
[ Szerkesztve ]
-
Babcola
csendes tag
válasz FrankMonzano #36889 üzenetére
Ok, megnézetem, csak nem tudom mikor lesz időm Az a szerencsém, hogy nem napi használatos a kocsi, munkába nem ezzel járok.
-
Ck.
addikt
Uraim,
A 106-os 1.5 dCi hogy megy az 1.6 16V-hez képest Megane 2-nél? Számháborúk nem nagyon érdekelnek, inkább az, hogy van-e vki, aki vezette már mindkettőt.
A dizlivel egy-egy zsúfot körforgalomnál, keresztesődésnél sokkal jobban ki lehet ugrani? Jobban autózható? -
Nekem m1 ph2 1.6 16v (107ló) vs. m2 ph2 1.5dci (106ló) -ról vannak konkrét tapasztalataim. Mindkettő kombi, mindkettőt rengeteget vezettem már (több 10k km) tehát van összehasonlítási alap.
A tapasztalatom röviden: soha többet nem veszek szívó benzint!
Bővebben, a diesel sokkal jobban autózható mind városban, mind országúti előzéseknél. És érzésre is mintha jobban menne a diesel, bár ugye ez csalóka a nagy nyomaték/turbó miatt.
Én nem tudok semmi pozitívumot felhozni a benzines mellett...(nyilván tekintsünk el az általános sz@rfoschdízel elromlik és egy vagyon előítéleteltől)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Doki16
addikt
Nekem ez előtt 1.6 16v 109 LE Citroen C4-em volt most a 1.5 dCi 106 ló van. Mindkét autó a forgalmi szerint egyforma volt súlyra. Még a mai napig meglepődök, hogy ez a dízel mennyivel jobban megy mint a Citroen. Ha minden mástól eltekintünk és szigorúan a menettulajdonságokra fókuszálunk akkor én csak a dízelt választanám.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ck.
addikt
válasz Doki16 #36893 üzenetére
Köszi srácok, ezeket akartam hallani, ill. ezekre számítottam.
Megöli az autózás elmenyet nálam is ez a kis 1.6-os szívó.
4 literes benzinmotort nem tudok tankolni, úgyhogy megyek vissza dízelre.
Esetleg Volvo T5, de szerintem egy turbó benzin se tud akkora nyomatékot előállítani. Lehet hogy megy mint állat, de maga a nyomatéka a dízelnek lesz nagyobb.
En meg ahhoz vagyok hozzá nőve, akar hogy is próbálom megszokni a benzint. -
-
Doki16
addikt
válasz szőröscica #36895 üzenetére
Jo ha ezt nezzuk akkor nekem is jobban bejott a superchergeres 6.2-es hemi-vel szerelt Camaro SS . Ez a kocsi jobban megdobogtatta a szivemet mint a kis meganom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz szőröscica #36895 üzenetére
Nyilván ha választani lehetne, akkor én is a turbó-benzin felé hajlanék, csak ugye jó egy picit a realitás talaján maradni.
(#36896) Doki16: tavaly vezettem egy 5.7 hemi dodge ram-et, az is már elég jó móka, simán bevállalnám a mindennapokban is. Kényelmes, fullos, olyan személyautós volt a belseje, nagyon tetszett és ment is. Itt is van: [link]
(#36894) Ck.: Nálatok van választék, ha megane akkor 2.T (224paci) vagy 2.0dci (150paci), itthon mindkettő ritka, mint a fehér holló.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Doki16
addikt
Jo nagy dögök ezek de sajnos nem a magyar ember penztarcajara van meretezve. Az a camaro amit vezettem egy 430 loeros v8 volt de a gazdaja meg ezt is le akarta cserelni egy erosebbre. Eletem legelmenydusabb 40 km-e volt Es aztan visszaultem a jo oreg 1.5dci-be ami nem fogyaszt el fél tankot mig megteszek vele 80 km-t
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
FrankMonzano
őstag
A gep meg mindig nagyon jol szuperal, orulok hogy vegre megoldodott a problema. Jeg hidegen ha beinditom (tobb ora allas utan), akkor picit 1000 felett van az alapjarat, aztan elkezdi lassan visszaejteni 750-re, aztan beall. Ez normalis?
-
SZATA
senior tag
válasz FrankMonzano #36899 üzenetére
Szerintem igen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó