-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #37249 üzenetére
Pedig az lesz a baj, amit Mycso írt.
Kicsi a töltő feszültsége a cuccnak.
Nekem a Lumia 735 öst nem töltötte az előző töltőm, kicseréltem egy 1.5 Ah-ra azzal vígan töltődik.
A jelenség ugyan az volt mint nálad, csak én tudtam mi a bajRenault power
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #37249 üzenetére
amúgy nokiák? mert azok piszok finnyásak, hogy mivel töltöd, volt olyan c2-esem, ami kiírta, hogy nem kompatibilis a töltő a készülékkel..... lumniák is finnyásak, most a 301-es céges mobilom szelektálja a 2A-es töltőt, olyan mintha kontaktos lenne, pedig nem, csak finnyázik.....
-
dhgm
tag
Ne irigyelj... Meghátráltam pedig nem nagyon szoktam.
Burkolatokat lebontottam, kereket levettem, dobbetét kivettem, jobb motortartót kiszereltem, motort megtámasztottam, vezérműszíj burok felső részét levettem, hosszbordás szíjat levettem, szíjfeszítőjét leszereltem... Azután úgy gondoltam nagy falat ez nekem...
Holnap lehet megint nekimegyek.
Tanulni csak hasonlót tanultam, meg csak az alapokat. A többi csak bátorság vagy botorság kérdése. Engem a bátorságom sajna elhagyott. Lehet öregszem
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #37237 üzenetére
Azért hosszmotornál nem olyan egyszerű ez a dolog. Amikor az enyémen helyre raktuk a vezérlést akkor mutatta meg haversrác hogy mit hogyan kell hogy ne bontsd le az elejét. Ellenben G3 nál ugyanez a motor csak kereszt, kb fel annyi idő és akna se kell hozzá hogy vezérlést cserélj ,sőt ha nagyon megy a dolog max a jobbos bak lazít és megemel egy kicsit de minden kézre esik. Pont 1 hete cseréltem enyémen kormányművet hát azért az se leányálom ebben a megoldásban. Megane-om alól egy óra alatt kiborogattam mindent (valahol még képet is tettem be hogy csak a moci maradt bent ) . Itt a hossz motor miatt van pár nehézség pl hozzáférhetőség szempontjából. Jó persze ha lenne csápos akkor nem téma
-
-=Tiger=-
tag
Sziasztok!
Szeretnék csinálni egy rejtett kapcsolót. Valaki jártas a témában?
Arra gondoltam, hogy az AC pumpát szakítanám meg. 3 kapcsoló, más állás. Valahol a küszöbnél tudnék rácsatlakozni és onnan elvezetném szintén valahova.
Valahova: szerintetek hova érdemes? Nem gáz ha minden indulás előtt be kell nyúlni a csomitartóba.
-
tresh
addikt
válasz -=Tiger=- #37259 üzenetére
Ac megszakítás jó ötlet , de én nem oda tenném hanem a műszerfalon alul és nem kapcsoló hanem pl két csavar érintésének rövidre zárásával.(nekem is úgy van) ahol van egy gyári csavar rögzités mellé becsavarsz egy m4-es csavart és a két csavar újjal való indítása után tudsz indítani. Ha kapcsoló akkor vagy ablakemelő vagy bármi másra tenném.
-
rob210
Topikgazda
válasz PowerBuldog #37261 üzenetére
Lopás gátlás.
Manapság jobb az AC-t megszakítani, mint az elektromos kört.
Mert ha visz magával aksi kábel kombót direktbe be tudja indítani a kocsit.
De ha az AC megvan szakítva azt nem viszi el. csak trélerrel.Renault power
-
gkawka
tag
Ezt nem teljesen értem, ha csak az indításkor zárod a kört, akkor hogy működik menet közben? Vagy menet közben nem kell az AC pumpa, csak indításhoz? Valahol elvesztem az információkban /és nem is nagyon értek hozzá persze/, bocs ha láma kérdés : )
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
-=Tiger=-
tag
válasz gkawka #37263 üzenetére
Nekem az-az elgondolásom, amíg meg van szakítva az AC áramellátása, addig nem tudja beindítani.
Ablakemelő kapcsoló: szerintem az azért nem járható út, mert amíg zárod a kört, de amint elengeded újból nem megy, így véleményem szerint ha kapcsoló, akkor valahova külön kell rakni.
Vagy nem?!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz gkawka #37263 üzenetére
Csak úgy tudsz indítózni ha zárod a kört azon a pontot addig még ezt nem teszed meg nem történik semmi. Nálam az Ac és az önindító is blokkolva van. Az hogy teszel egy on/off kapcsolót az AC megszakítására az badarság. Millió megoldás van és pofon egyszerű amúgy és sok kis ilyen trükk hatásósabb mint a gps kormányzár és társai.
-
senior tag
-
Srácok hiába keresgélek vissza, nem találok valamit.
Pár hónapja írta valaki, hogy EGR-nél a kipuffgáz visszavezetője neki is elrepedt (mint annó nekem), aztán emlékeim szerint sikerült találnia bontottan. Kíváncsi lennék hol/mennyiért?
Holnapi nap pesten leszek, jó lenne valahol találni egyet (bontó) emberi áron.Írtam, hogy szag van az autóban pl. lámpánál várakozáskor, nos ismét elrepedt ez a csövem mint kiderült és innen jött ki a füst. Viszont még egyszer meghegeszteni nem tudom mennyire jó megoldás, illetve megtudják-e oldani.
A turbómat ma adták ide, úgy gondolom valaki vigyáz rám fentről, mert szerintem ez már csak kilométerek kérdése volt, hogy ne hulljon szét. Majd holnap reggel ha lesz rá időm megpróbálom levideózni.
Minden irányba vagy fél-fél centit lóg a tengely, nagyon durva.
Végül a felújítás/felújított turbo mellett döntöttem, holnap megyek wizzard-ékhoz. (bár még holnapig változhat...)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz rob210 #37276 üzenetére
Velük lehet pont nem beszéltem, viszont akinek lenne ő csak kompletten az egr-el adná, úgy meg nem kell.
Közben őket is hívtam, nekik sincs...durva már ez.
Mondom ma egész nap pesten vagyok, csak találok valahol, de nem.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dhgm
tag
Vedd le csövet keress egy jó lakatost, vagy vizvezeték szerelőt az lehajlít neked egyet, ráhegesztik a csatlakozókat, és soha nem lesz többet bajod vele... Komolyan.
Most cseréltem hosszbordás szíjfeszítőt szíjjal együtt. Postával együtt 22.000 Ft volt.
A régit szétszedtem szerintetek milyen speckó csapágy volt benne? Semmilyen sima 2z-s 6203 számú csapágy.
A művelet vége az lesz keresek egy jó esztergályost a kereket ledrehálja, beleteszem a minőségi 2000 Ft-os 6203 számú skf csapágyat és megy vissza.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
rob210
Topikgazda
Basszus srácok olcsón megúsztam egy nyest támadást.
Tegnap a melóban induláskor be kellett egy SEATOS kollégát bikázni.
Nyitom ki a motortér fedelet és látom a motorburkolaton ott van, szépen összefészkelve a hőszigetelő paplan bélése.
Még jó, hogy nem a kábeleket rágta meg, mert azt is előszeretettel megteszik ezek a kis "dögök".Most nézhetek valami nyest riasztót, mielőtt nagyobb kárt okoz, meg szedhetem le a paplant és ragaszthatom vissza a bélést valamivel, csak még nem tudom mivel.
Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv kartársak!
Véleményetekre lennék kíváncsi!
Ma voltam gumisnál, gondoltam visszatetetem a nyári gumikat, de jött a meglepetés, a 4 felnimből 3-at görgőztetni kellene a srácok szerint. Komolyan nem számoltam most erre kiadni 30k-t alaphangon.
Most próbálom számba venni a lehetőségeket:1. Ha megcsináltatom, akkor mennyire bízhatok ezekben felnikben hosszútávon??? Gyári 17"-os alukról beszélek...( A felnik az autóval együtt, 1 éve kerültek hozzám, előéletük nem ismert, nálam emlékezetes kátyúzás nem volt, vezetéskor gyanús ütést, rázkódást nem tapasztaltam a múlt nyáron.)
2. Eladom az egész hóbelevancot és kisebb méretre váltok, acélfelnin. Ekkor mennyi lehet az értéke a szettnek+90%-os Infinity 050-es gumikkal???
Ui.: annak fényében zavar az egész, hogy aktuálisság vált a hátsó fékek cseréje, ami szintén a kb. a fenti összegbe fog fájni...a kettő együtt már sok a költségvetésnek...)
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
t1
addikt
válasz Sgt. Chris #37280 üzenetére
Csináltasd meg, tartós lesz és lesz egy jó szett felnid.
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #37280 üzenetére
Ha megcsináltatod akkor jó lesz magyar utakra 17" én már nem merem ajánlani szvsz javíttatás után add el.
Kisebb méret olcsóbb gumi.
De a döntés a tiéd, he tetszik, mert elég mutatós és a komfortot nem veri haza akkor bele kell locsolni a pénzt sajnos az autó nem termel, ha nem munkaeszköz.
Manapság egyre drágább az autókázás.Renault power
-
szőröscica
addikt
válasz Sgt. Chris #37280 üzenetére
Semmi baja nem lesz, nyugodtan görgőztesd meg. Inkább egy szett felújított gyári felni, mint egy utángyártott fos.
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz Sgt. Chris #37280 üzenetére
Kapcsolódva az előzőekhez, most itt a Kovács alkatrész honlapján pl, ha a motorkód szerint kiválasztom, hogy listázza a fékbetéteket, akkor szemmel láthatóan eltérő geometriai formájúakat is listáz. [link]
Ezek egytől-egyig, csont nélkül jók az enyémhez, vagy van amire még figyelni, kell? (Teljesen noob vagyok a technikához :-) )
Ahogy olvastam az ajánlott márkák az LPR, Zimmermann, ATE?
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
bucilali
aktív tag
válasz Sgt. Chris #37284 üzenetére
Hali!
Szép a járgányod! Most tervezek egy ilyet beújítani a 22 éves R 19-em helyett,
Üdv: bucilali
Ha nem megy, eröltesd!-Ha eltörik, úgyis ki kellett volna cserélni....(Murphy)
-
Sly189
senior tag
Mivel érdemes a gumiabroncsok oldalfalát ápolni hogy "Csillogó fekete " maradjon? - budget megoldás érdekel
-
Josi
aktív tag
válasz Sgt. Chris #37284 üzenetére
Attól függ, hogy éppen mivel szerelték. csak az egyik lesz jó hozzá.
Nézd meg most milyen van rajta és azt vedd meg.
A féknyeregbe be van ütve, hogy milyen tipusú a féked.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #37284 üzenetére
A márkák stimmelnek, a méretet meg asszerint kell kiválasztani, hogy mekkora tárcsához kell!!!
Sajnos renault éknál rendszeresen össze vissza méretek vannak.
Az enyémhez is 3 féle tárcsát szereltek
Meg kell mérni a mostanit és asszerint venni az újat.Renault power
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #37293 üzenetére
Rob210 és Josi!
Köszi a válaszokat, ma utánajárok a dolgoknak fékalkatrész ügyben :-)
Szerencsére már aludtam egyet a tegnapi sokkra...ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz bucilali #37286 üzenetére
Köszi!
Hát nekem is nagyon tetszik, még így, hogy van pár bosszantó dolog a kocsival. De ez nem a típus hibája, inkább az eladóé, aki ott vert át, ahol lehetett, most a hiányosságok felszámolása zajlik... (persze saját pénzen.)
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Kakaduku
senior tag
Már elég régen jártam erre, de sajnos ismét segítségre lenne szükségem. Tegnap be akartam kapcsolni a klímát, ami tökéletesen sikerült is viszont nem hűt semmit. Kb. a kinti hőmérsékletet fújja. Mi lehet a probléma? Én arra gondolok, hogy fel kéne tölteni a gázt.
Nem tudtok Budapest vagy környékén szerelőt aki ezt meg tudja nekem nézni/csinálni? A legjobban annak örülnék, ha innen a topicból valaki foglalkozna ilyennel.
Még valami. A közép konzolon kimentek a ledek, így este nem látom a fűtés stb. beállításokat.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Kakaduku #37296 üzenetére
tresh édesapját csak ajánlani tudom.
Jó áron korrektül dolgozik.A középső konzolt ki kell szedni és a rizsszem izzókat ki kell cserélni.
nekem 2 izzó van benne de nekem I es PHII-m van.
Nem nagy macera 10 perc alatt kicserélhető.Minden esetre ha bekapcsolod és nem hűt akkor meg kéne azt is nézni hol ereszti el a gázt?
Renault power