-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz AthlonXP #36548 üzenetére
Anyos ules tuzfalon van hely pont a muyszerfal alatt ott jon be/ki par kabel gyonyoruen el lehet huzni oldalt az also oldalso burkolat alatt es pont hatul az ules mogott jossz ki onnan meg szabadon oda teszed ahova akarod nalam anno az ules hatara volt felrakva igy nem zavart es femen volt tehat melegedni se melegedett. De ha most allnal neki akkor garage vagy min 15fok mert a muanyag elemek nem kamazak a hideget es tornek
Rob megelozott
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Kaptam ma egy ajánlatot, szőrt szőrért a 2006-os 1.6 Renőt cserélni egy fullos, vajbőrös 97-es E39 523iA-ra.
Szerk.: Illetve egy 2000-es 323Ci-re.
Tudom nem mai csirke, de bömbi és hátul is hajt. Gondolkodási időt kértem egyelőre.
Tőletek meg érveket ide-oda.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Nem vétkeztél jó kocsi az, csak köss barátságot egy lakatossal, mert ha az elkezd rohadni havonta kell lakatolni.
3at rugtak már le magukról a cimboráim nagyon szerették de mindegyik rohadt, sajnos szar anyagból készültek.Ha garázyos volt és te is vigyázol rá akkor nagyon jó kis gép az, anno én is nézegettem, de nem találtam olyat amin nem volt rohadás.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na akkor adok neked ész érveket az érzelem helyett.
A Renault sokkal fiatalabb nem kérdés melyik lesz tovább autó.
Ne a presztizs számítson, mert az út szélén állva b@szhatod a presztizst amikor egy renaultos vontat el.A másik mi egy hónap eltéréssel vettünk autót a báttyámmal.
Én a renaultra nemrég leírtam mennyit költöttem.
Azt pedig, hogy a tesóm mennyit a bmw-re azt nem írnám ide le, nem férne ki.
Cserébe én 7.5-el eljárok ő meg 9.5 el.
Egyszó mint száz ha megakarod magad szop@tni vegyél öreg széthajtott bmw-t.
Feszíts benne és érezd a feelinget.
Mert feeling lesz azt aláírom, de se anyagilag se érzelmileg nem fogsz jól kijönni a dologból, ha szopó rollerre tesz a vas.A döntés persze a tiéd, az érzelmek nagyon befolyásolják az embert, csak múlandóak.
Ha gondolod szívesen elküldöm a bmw hibalistáját az enyém mellett felsorakoztatva privátba, de ide tényleg nem pötyögöm be.Bár azzal is tisztában vagyok, hogy te dieselfüstös vagy és nyomaték fan, de nem olyan rég mintha a megbízhatóság lett volna fontos neked..
Renault power
-
tresh
addikt
ha 2000 körüli faceliftes e39 ről beszélgetnénk 540i v8-as motorral és nem számít a benya ára akkor kéne nekem is de csak hétvégi hobbi autónak. Amúgy vagy 530 dezső vagy 540i alatta lomha hiába kapar hátul ha nincs kraft Amúgy meg "hülye" ne légy ha kell a nyomaték akkor 2liter Tamást veszel a rönyóból és minden gázfröccs élmény lesz..
-
feco6512
tag
Sziaztok tudna valaki segiteni hol kapnák anyát a hőterelő lemezhez ami a kézifék alatt van a kipuffogó felett a kocsi alján.96os clio.betéteket cseréltem kéne állitanom a kéziféken de annyira rá vannak rohadva az anyák hogy csak roncsolással tudom majd levenni.Olyan érdekes lemezanyának vagy minek néz ki vagy mit lehet feltenni helyette?
-
Kakaduku
senior tag
Ha már az alkatrészeknél tartunk. Vonószemet keresnék 2008-as Clio-hoz. Tudtok esetleg egy jó bontót, ahonnan be tudom szerezni?
-
bucilali
aktív tag
Hali Mindenkinek!
22 éve vagyok boldog, elégedett tulajdonosa egy R 19 1,4 benzines járgánynak. Jelenleg is kifogástalanul üzemel, csak az idő, ami eljárt felette. Szeretnék váltani, de csak Renault jöhet szóba. Benzines legyen, legalább 1,6-os. Max. 1,5 millát szánok rá sallangokkal együtt.
Segítsetek, vagy ha van valakinek eladó, ne tartsa magában.
Köszi és üdv: bucilali
Ha nem megy, eröltesd!-Ha eltörik, úgyis ki kellett volna cserélni....(Murphy)
-
Doki16
addikt
Elkészült az autóm és megígértem, hogy leírom a baját ha minden rendben lesz már vele. Ez volt az előzmény: [link]
A hiba az volt, hogy 4 év és 100000 km megadta magát az önindító. Eléggé szégyen ez a valeora nézve. De most már készen van és nagyon pöpec Remélem jó sokáig nem lesz gond vele.
Itt egy videó az előtte és utána állapotról: [link] Hallható a különbség
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dhgm
tag
válasz bucilali #36570 üzenetére
Hát annyiért már komoly gépet kapsz, én azt mondom nyugodtan válogass a használtautóról. Ha találtál alanyt itt biztos mondanak rá a kollégát vmit. De arra ne számíts, hogy pusztán kép alapján valaki el tudja dönteni a jó vétel tényét...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Doki16
addikt
Nem segített a testkábel, mert nem az volt a baja. Felraktuk a frissen csinált teljes réz kábelt és sarukat és annyit értünk csak el vele, hogy 0.01 ohm volt már csak mindössze az ellenállása az egész autónak Szétkapták az indítómotort és meg volt égve benne minden. Ha megint gyárit szerettem volna bele az 120k lett volna. Jó lesz a felújított 2 év garis is 35k-ért Sajnos ez most jól lenyúlta sötétítő fóliázás árát amit tavasszal terveztem. Mind1 most már nyugodt lehetek, hogy 1 év múlva megy a következő kötelező szervizre.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rob210 #36576 üzenetére
Igen emlekszem ra. Csak megprobaltuk azt a dolgot először ami ingyen van Nem az lett felujitva ami benne volt hanem egy masikat hoztak ezert cserebe. Nagyon sok penzt elvitt most az auto, de remelem, hogy 200000-ig mar csak olajat kell majd benne cserelni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Sly189
senior tag
mycso: Ezt figyeld!! WTF?
-
-
Ck.
addikt
Köszönöm srácok a tanácsokat, fejmosást, egy kicsit már kezdek tisztábban látni, de azért ott van még a bugi a seggemben.
Ha megengeditek és offban még elfér, akkor megmutatok még pár jelöltet, amik beleférnének az Ódi felújítás mellett a szűkös keretekbe:Konkrétan ők lennének azok: E39 I E39 II
E46 I E46 II E46 IIIÉs egy ilyenem lenne cserébe (ez nem az enyém): [link] mínusz tempomat
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ne haragudj, eddig egy értelmes srácnak tűntél, de ha az E39 egyáltalán felmerült mint lehetséges darab akkor komoly baj van az üzleti érzékeddel, hogy finoman fogalmazzak.
Egyszerűen nem egy kategória a két autó.
Az E46 már más dimenzió, de én szvsz messzire kerülném a BMW-t azt csak nagyon vastag zsebbel lehet fentartani, normálisan, mert ha csak ki akarod taposni a szemét, és pár hét 2-3 hónap után továbblépni akkor uccu neki, kint nincs értéke a kocsiknak, de hosszú távra azokba se ülnék át.
Továbbra is azt mondanám a döntés a tiéd, de mi a túrónak kockáztatni rizikózni megint, hogy belenyúlsz valami szarba.
Főleg ha az Ódit meg akarod csináltatni.
Akkor erősnek ott lesz az ódi elrohangálósnak megbízhatónak meg a megane.Egyszóval nem értem most mi ez nálad.
Tudom, hogy régóta rá vagy kattanva a BMW-re, de én óvva intelek tőle.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Akkor már inkább egy megane sport.
2T mondjuk.
Még is csak kényelmesebb és nem is kis autó.Renault power
-
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! A clio tech run gepemnek hidegen ingadozik az alapjarata. Amikor beinditom kb 2000-2500 az alapjarat, ja hozzaerek a gazhoz elkezd inhadozni 1500-2500 kozott. Ez melegen kb 20 perc utan elmult. Hetvegen kipucoltuk a pillangoszelepet megfelelo tisztitoval. A jelensegen annyit valtoztatott ez, hogy mar melegen sem hagyja abba az ingadozast. Rettento idegesito. Elso 15 percben menet kozben, ha elveszem a gazrol a labamat is gyorsul az auto. Mi lehet a gond? Alapjarari motor?
-
tresh
addikt
válasz rob210 #36585 üzenetére
Clio sokkal keményebb játékszer és belefér neki a keretbe + alapból 170 le a lába alatt turbó nélkül (egy hibaforrás off)+250kg val könnyebb. Aztán ha kevés lenne neki akkor tényleg bagoért vesz hozzá turbót és onnantól koporsó az autó mert úgy megy Persze alapból a 2 liter Tamás megane 2 lenne a király de annak kint is elkérik az árát
[link] kicsit moddolt ecu-val
[link] 2liter Tamást is megfogja a súly végett -
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #36586 üzenetére
FHP?
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #36590 üzenetére
nem , nem az is lehet simán Mindent végig kell nézni és szépen kitakarít majd vissza aztán rögtön kiderül mi a ludas
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz FrankMonzano #36590 üzenetére
Felso holtponti jelado, megvagy. Ez mit befolyasol amugy?
Tresh: pont most kerestem ra en is . Az alapjarati motor akkor vakvagany ???
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #36593 üzenetére
Jut eszembe ha pillangót takarítottál és visszatettétek diaggal nem ártana neki alap értékeket adni mert lehet csak azért csinálja ezt mert nem alapértéket vesz fel. Ill ha minden igaz 3-4 napon belül magától visszarakja az alap értékre. Talán Rob-nál volt ilyen vagy lehet rosszul emlékszem
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36592 üzenetére
Folytószelep tisztítás után minden képpen diagra kell tenni, mert az alapjáratod magasabb lesz a normális értéknél.
Egyébként ez nem felső holtponti jeladó és nem is alapjárati motor.
Ezt a jelenséget a beszívott levegő hőmérséklet jeladó produkálja.
Hidegen ingadozik mint az állat, aztán ha bemelegszik a motortér szépen megnyugszik és onnantól nem rángatja össze vissza az alapjárati motorodat.Szvsz vedd le a csatlakozót indítsd be a kocsit ha ugyan az a jelenség magyarán nincs változás akkor az van megdögölve, ez legyen az első kiindulási pont az alap értékek visszaállítása után. Ha ezek megvoltak és nincs változás haladunk tovább.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #36595 üzenetére
Diag nélkül is be kell állni a pillangónak párnap után alap értékre bár emlékszem nálad nem tette. Amúgy ja a map-ra nem is gondoltam
Érdekes m2-nél 2 -t raktam össze nem kellett 1,4/1,6 m1 nél az enyémet se kellett ECU vezérlőt kéne megnézni ki gyártotta lehet abban van válasz
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36596 üzenetére
Cliónál ez alapból hiba sajnos, nem egyszer kellett már cserélni.
Felesleges a drágát megvenni!
Valami megbízható de minnél olcsóbb verziót vegyél.Hát nem tudom azóta már túl vagyok egy két fojtószelep tisztításon és mindegyiknél diagolni kellett.
Nem tanulja vissza az alap gyári értékeket.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...