-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kakaduku
senior tag
Harmadik kérdéskör:
Az első fényszórók burkolata egy kicsit matt. Lehet valamit kezdeni vele? Gondolom a csere nem olcsó, viszont valami polírozás vagy hasonló megoldás létezik?
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #36406 üzenetére
Lionnal beszéltem, amikor polírozta a lámpám és Ő azt mondta, hogy szerinte kemény waxolás után (illetve annak a folyamatos felújításával) nem mattul vissza. Egyelőre nem is mattult vissza, majd idővel meglátjuk
Nagyon kevés helyen lakkoznak amúgy, sok helyen olvasni, hogy semmi értelme más helyeken, hogy csak így van értelme, illetve a fóliákról is olvastam jót-rosszat, leginkább hogy marhára nem UV szűrésre hanem kavicsfelverődések ellen ér bármit is. Na ezen igazodj el
Az után gyártott lámpa persze több ideig bírja és a Depo-s cuccok régebbi autókba vetekednek a polírozás árával - kivéve ha Lion csinálja baráti bevezető áron
-
_NCT
őstag
Napi Totalcar cikk: Renault Megane II Grandtour teszt.
Sosem fognak a Renault fikázásról leakadni....
-
tresh
addikt
Az biztosan nem árt, ha pár százezret félretesz váratlan javításokra. Aztán ha mázlija van, lesz egy kellemes autója még pár évre, ha pechje, rákölti még a vételár felét. Kaland az élet.
Ez melyik használt autó vételénél nem így van ?
Fosvágentől-audinát-fordig mindegyiknek van hülyesége típus hibája lehetne sorolni bőven.
[ Szerkesztve ]
-
De, hát nem érted, hogy sz@r?
Egy betegágy, ha leejted a kártyát, akkor megeshet, hogy elromlik....szörnyű egy autó ez a M2.Én a cikk elején elejtett: "szörnyű, rémes és betegágy" kifejezések miatt azt vártam, hogy majd a végén valami olyasmik fognak kiderülni, hogy mittomén: beáll a motor, mert csak, meg kiesik a kerék 100km-enként, stb. ....de semmi ilyenről nem ír.
pl.: erről a váltó szétesésről még nem is hallottam soha (mondjuk nem is szeretnék). És ráadásul ez a nissan sara..
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
Kb 100x ejtettem már le a kártyát, a mai napig múkodik....A váltó a benzinesben aláírom hogy nem lett a mérnöki precizitás szimbóluma, de én sem hallottam még ilyenről, hogy szétesik, akár benzines, akár dízel. Persze aki kuplung nélkül vált, az ne csodálkozzon.
Használt autóra amúgy is értelmes ember rákölti a kötelezőt vásárlásnál, és akkor nincs gond. Nálam idén lesz 3 éve az ótó, lekopogom, kötelezőn kívül nem kellett rá költenem, pöcc-röff indult télen is a mínuszokban, pedig már régóta nem garázsos autó....
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ha lennének hozzáértő szerelők akik tudják is mit csinálnak az autóval és nem úgy kezdik hogy sz@r francia rögtön másképp alakul a dolog. Semmivel se költségesebb üzemeltetni fenntartani egy Megane-t mint pl egy Golf-ot,Fokát,stb. Itt hozzáállás problémák is vannak és sok elvakult user ennyi.
-
A kártya meg tud meredni valóban a leesés miatt, nálam is ez volt, elengedett 2 forrasztás (javítottam ingyen, 10 perc alatt). De ez minden elektronikát tartalmazó berendezéssel így van, tehát ez nem hiba.
Egyébként kuplung nélkül szépen lehet használni (legalább is a 6gangost biztosan), egyszer volt szerencsém Bánkút - Miskolc hegyi mókához kuplung nélkül. 2-3 váltás után amikor ráéreztem meg nem mondta volna senki mellettem, hogy használok-e vagy nem kuplungot.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #36418 üzenetére
Ez kell a népnek 20-30%-al többért használt lefosott német,japán ami ráadásul idősebb is. Félre értés ne essék semmi bajom pl az ódimmal se de nem azért ülök benne mert minden vágyam ez volt. Diesel kellett ami ős technika beton alapokon. De ha megy egyszer akkor megint francia lesz vagy marad és jön mellé egy francia is
-
rob210
Topikgazda
Én azt mondom fikázzák csak nekem így lesz kettes meganom is olcsón majd
Renault power
-
Doki16
addikt
En meg most a megane III-al szivok. Kedden reggel megy a szervizbe es remelem megtalaljak a gyenge inditas okat. Sajnos az uj testpont nem segitett rajta. Nagyon bizok benne, hogy "csak egy" fesszabalyzo a baja es azt viszonylag olcson meguszom. Jovoheten beszamolok errol, hogy alakult. Megint elojott a fekrendszer hiba, tehet valami nem okes az elektromos rendszerrel, mert a fekek fizikai alapota hibatlan meg az olaj is. Szurkoljatok, hogy ne kelljen megint egy szazast rakolteni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
feri19
csendes tag
Sziasztok szerintetek? Vélemény? (kb mennyire lehetne lealkudni?)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/megane/renault_megane_grandtour_1.6_privilege_alubordigitklimaszerv.konyv-8718036 -
dhgm
tag
A hámló ajtóbehúzót a sváboktól lesték...
A rádiót a Philips gyártja időtlen idők óta a Renaultnak.
Egy kis tévedés a cikk végén a 30.000 periódus, mert a 2005.05 hótól gyártott dízelekre a gyár már "csak" 20.000 -es cserét ír elő. A copm is innen számol vissza.
Totálkárkárkár. A FOSHVAGEN A GÉP
Valóban nagyon problémás, a gondokat tovább lehetne sorolni, pl. ha falnak mennek vele összetörik az a vacak...
Úristen hol tartunk, ez a minőségi teszt. Lényeg, hogy a futómű egyben van a motor jól muzsikál meg a váltó is... az., hogy a kapaszkodó kopik, hát kojon, ez legyen a legnagyobb baja[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
tresh
addikt
válasz feri19 #36429 üzenetére
Fordítsd meg a kérdést mi a vélemény az autóról?
Válasz: élőben megnéz majd 10-20k ért márkaszervizben leellenőrizni/állapotfelmérés és ott megkapod a választ a műszaki állapotára vonatkozóan illetve hogy tényleg látott e szervizt. Km szerintem kevés a vezető ülés elégé meg van gatyásodva, de lehet csak széles volt aki vezette.
-
tresh
addikt
Attól messze vagyok, de ember legyen a talpán aki képről azon kívül hogy egybe van az autó meg mondja hogy kopott a bal hátsó fékbetét és alkudj
(#36435) dhgm: ültem/ülök mindegyik márkába van hasonlítás alapom így én nem elvakultan hanem reálisan látom ezt a kérdést. Van akinek el lehet ezt magyarázni és megérti van aki fanatikus marad és rögtön jön a ne ne franciát ne mert mindenki mondja hogy sz@r , de hogy miért az azt ők se tudják.
[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
persze a vezetőülés sarkalatos pont...
meg ugye a nagy 17" felnire a köpeny egy vagyon, mondjuk jól mutat...Egyébként kiválóságodat az alábbiak miatt fogalmaztam meg:
Tresh: Ez kell a népnek 20-30%-al többért használt lefosott német,japán ami ráadásul idősebb is. Félre értés ne essék semmi bajom pl az ódimmal se de nem azért ülök benne mert minden vágyam ez volt. Diesel kellett ami ős technika beton alapokon. De ha megy egyszer akkor megint francia lesz vagy marad és jön mellé egy francia is.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Így van 20K, viszont az első kettő, nálam 40k-nál volt.
Így fest a könyvben:
40k
80k
100k
120k itt + vezérlés csere is
140k
stb.....Érdekes ez is.
mod.: megírom már tovább is.
160k
180k - eddig csak olaj + szűrők, meg ugye a vezérlés.
189K első + hátsó fékbetétek!!!
Aztán pl. a futóműbe 211K-nál nyúltal először, jobb-bal belső összekötő csere.mod2.:
Tárcsákat én cseréltem rajta először: 269K -nál!!Ilyen ez a sz@r francia.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Doki16
addikt
válasz -=Tiger=- #36428 üzenetére
Elvileg volt. Nagy szervizen volt az autó és már ott az állásban lemerült náluk az akku. Nyomtak rá egy diagnosztikát és alacsony feszültség hibákat dobált nekik ki. Vettem is bele egy másik akkumulátort, de nem segített rajta. Ezért most megy vissza újra. Szétkapják az egészet és csak reménykedek, hogy megúszom 100e alatt. Pont most költöttem rá a kötelező szerviz alkalmával 89e Ft-ot.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.