-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hugo85
aktív tag
Az lehet, hogy van ilyen olajos cucc olcsón, de hogy én még nem láttam olyan autót, amit az elég magasra emel - főleg hátul - ahhoz, hogy le lehessen szedni a kereket az tuti. Ilyen 10-13 centiket tudnak emelni nyugalmi állapothoz képest. Inkább valami nagyobb teherbírású kell, de ha meg túl nagy, akkor nem fér be a kocsi alá
Így nekem marad a Clio-nál a gyári ipszilon. A legjobb megoldás - a csápos vagy oszlopos emelőn innen - pedig egy jó krokodil, de ahhoz kemény és sík talaj kell.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
-
-
FrankMonzano
őstag
Apam mutatott egy trukkot. Rafujt a szivosorra vegig ahol a 4 gyuru van, nem tortenik semmi. Majd a folytoszelepnel is rafujt a blokkra, elkezdett dadogni az auto, majdnem lefulladt. Ott szivja be a fars levegot .
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #36815 üzenetére
Fals de igen most hogy írod ezt mondhattam volna hogy féktisztítóval fújd körbe.
Akkor nincs nagy baj azt 30 perc alatt meg lehet oldani.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #36815 üzenetére
Akkor mehetsz vissza a pénzedért mert nem a gyűrű a hiba
-
FrankMonzano
őstag
válasz rob210 #36816 üzenetére
fars-fals . Megvan a 7 db gyuru, mar csak be kell rakni oket.
Tresh: mibol gondolod ezt? far(L)s levegot sziv pedig az egyik, apam is latja es az injektoros is ezt mondta. Na halljuk a te verziodat, kivancsi vagyok . Az elektronika ugyebar vegig lett merve, nem talaltak semmit. A gyurunel viszont beszivarog a levego, ez teny!
[ Szerkesztve ]
-
-=Tiger=-
tag
válasz FrankMonzano #36818 üzenetére
De mitől okos az okos kerék?!
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #36818 üzenetére
Majd a folytoszelepnel is rafujt a blokkra, elkezdett dadogni az auto, majdnem lefulladt. Ott szivja be a fars levegot
Ezt nem vették ők észre ?
-
FrankMonzano
őstag
válasz -=Tiger=- #36819 üzenetére
Tresh vesszoparipaja az okoskerek .
Tresh: De! A munkalapra ra is irta, hogy szerintuk ez a hiba, viszont te meg nem valaszoltal, ha nem ez szted mi lehet a jelenseg oka? Az injektoros kerek perec megmondta, hogy az elektronika nem birja toleralni a beszivott falllls levegot, emiatt ugral az alapjarat.
-
rob210
Topikgazda
Nektek fars nekem fals Ennyi.
De a feleslegesen rosszul rossz helyről beszívott levegő az fals.
Na sebaj.Renault power
-
FrankMonzano
őstag
válasz Mágus2 #36821 üzenetére
A helyesirasommal eddig nem voltak problemak . Valoban pontos j, bar sok helyen elipszilonnal hasznaljak. Megmondom oszinten ezek szerint en tudtam rosszul ennek a helyesirasat, pedig ugrok az ilyesmire.
Rob: Itt Budafokon mindenki azt mondja h fars . Bar nyelvtanilag biztos az a helyes, en igy szoktam meg.
Egyre izgalmasabb a tema
A helyesiras utan johet egy kis tergorbules, illetve a fereglyukak mukodesenek elemzese?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #36822 üzenetére
Úgy írtad mintha nem ez lett volna a hiba amit ott megállapítottak..erre írtam hogy ha nem ezt írták /állapították meg akkor reklamálhatsz
Okoskerékkel nekem semmi bajom csak tisztába kell lenni vele, hogy vezérlésnél illik azt is cserélni és hogy drága.
(#36821) Mágus2:
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
Ott allt a munkalapon is, amit belinkeltem. Asszem meg ide is irtam korabban a megallapitott hiba okat. Tegnap rafujtunk faterral, majdnem leallt a motor ugy szivta be a folyadekot ott, ahol nem kene. Persze majd ez akkor lesz csak tuti, ha berakva az uj gumikat megszunik a problema.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Megane 2 tulajok:
Nektek is van egy enyhe, max fél centis oldalirányú holtjátéka a váltó karnak? Remélem ez ilyen volt amikor megvettem és nem én b@sztam el azzal tegnapelőtt, hogy nem tudom kezelni a kézi váltót és 2-es helyett fél2-be váltottam. Csak most vettem észre, amikor a bénázásom után nagyítóval elkezdtem nézni, hogy lett-e vmi baja.[ Szerkesztve ]
-
feco6512
tag
Sziaztok van egy M1 1.6 90 lovas 98 megan a kérdésem a következö lenne: inditás után néha hiába nyomod a gázt nem akar elindulni (maga a motor az fél forditás a kulcson és már jár is)csak rángatva aztán hirtelen meg indul mintha puskából lötték volna ki.De csak inditás után van ez aztán már semmi gond esetleg nem volt valaki hasonló helyzetben? de nem csinálja minden inditás után csak néha.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Kispesten ma Opel találkozó volt
4 ből 3 opel és köztük egy államilag finanszírozott[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz feco6512 #36832 üzenetére
Meg kell nézni, hogy mindegyik gyertya szikrázik-e.
Ha valamelyik nem ad szikrát. akkor ott lesz a bibi.
Lehet gyújtáskábel is ezért érdemes ha megvan a hibás ág felcserélni és úgy is megnézni.
Mindeig az olcsóbb felöl haladunk a drágáb hiba felé.De mint az a napokban itt kiderült ha melegen szépen megy a kocsi és egyenletesen jár lehet akár fals levegő is.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #36831 üzenetére
Rendben, lenyugszom.
Amúgy hogyhogy egy 4 hengeres autóban 1 vagy 2 trafó van 4 helyett? Ez nekem új. Enyimébe ugye 4 van, minden egyes gyertyához 1-1. A Megane 1 ph2 1.6 16V gépemben is így volt.
Tényleg nem értek a benzines gépekhez, 5 év dizlizés után olyan ez nekem, mint a kínai nyelv. -
rob210
Topikgazda
A régebbi azaz központi injektoros autóknál mindegyiknél 1 gyujtótrafó volt a kezdetekben, ezek voltak az elosztó fedeles konstrukciók, amik az elosztófedélben lévő 4 láb (4 henger) és rotor érintkezésekor adtak "vezérlést" a trafónak, hogy mikor melyik hengerben legyen szikra.
Aztán jött az ő esetében eggyel finomabb technika, amikor már párba szedték a hengereket és a trafókat.
Itt már sok esetben nem is elosztó fedél van, hanem jeldó, mint a "mi" esetünkben is.
Aztán jött az a technika amit a mai napig használnak, a 4 trafó és a teljesen elektronikus vezérlés amit a fedcomp végez, a különböző jeladók szondák alapján.
Ez a leg "kifinomultabb" gyújtási rendszer, turbó szívó tök mindegy.Renault power
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #36837 üzenetére
Sőt bőven volt még egytrafós verzió "sztenderd" rotorral és elosztófedéllel - de elektronikus vezérléssel - hengerenkénti injektoros autókban is. Pl. apám 2.0-ás Lancia Dedrájában is így van.
A gyertyára épített trafó egyik legnagyobb előnye amúgy az - nyilván a pontosabb gyújtásvezérlés mellett - hogy nem kell nagyfesz kábel, hiszen a trafó a gyertyán van és odáig kisfesz megy (nem kell bazivastag kábel és kisebb a veszteség is). Elvileg karbantartás mentes, de ha tönkre megy nyilván drágább cserélni mint egy trafót, rotort, elosztófedelet és a nagyfesz kábel szettet.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Jean Ragnotti en Renault Clio Maxi 1995 Az a hang Örök kedvencem ez a kocsi no meg Jean bácsi mert az egy állat
-
rob210
Topikgazda
Ezért most a VW topikban biztos kivégeznének nem is teszem be, de tessék kérem megnézni mennyire szar a francia autógyártás.
Nem minden a design és a csuda prémium gyártás.
Én pl. ennek jobban örülök, hogy a környezetvédelem is teret nyer végre.Renault power
-
c_chris
csendes tag
Sziasztok!
2004-es Megane II 1.4 16V, K4j730 motórkódú kombiban van okoskerék?
Alapjáraton kattogó hangot hallok, a szerelő szerint ebben nincs okoskerék, azt javasolja, mossuk át a motort, mert gyakori hiba, hogy olajsár miatt a hidrotőke nem tud megfelelően működni.