-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Találtál az angol ebayon jobb árban turbót? Sajnos más boltokat nem ismerek én sem, de ha találok még vmit, jelzem, nincs elfelejtve.
Lehet nekem is egy kisebb felújítás kellene az A6-on az eladás és típusváltás helyett. Kb. 200-300 ezret kellene rákölteni és egy új autó lenne. De már 16 éves lesz idén viszont. Nem tudom megéri-e.
Igazából 4 db vezérműtengely + szelepek + himbák, hidrotőke, ezeket kellene cserélni. Nem sürgős, még nem vészes, de már a vezérműtengely bütykökön látszanak a bemaródások. Egy új szett kb. 400 font és az autót darabokra kellene bontani. Viszont utána lenne egy tökéletes gépem.
Vagy eladom idén nyáron, hozzácsapok némi zsetont és veszek vmi mást.
Rengeteget gondolkodok, mit kellene csinálni.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Sziasztok,
hamarosan hk csapágy csere lesz az autón. Megint elgondolkodtam az olajon..
érdemes lenne cserélni az ELF-et ezek valamelyikére? :
1. [link]
2. [link]nem tudom, hogy valamelyik jelentösen jobb-e, mint az Elf sxr.
amúgy voltunk kiraccuni kicsit, autópályán mentünk több, mint 1100km-t és érezhetöen erösödött a búgás hangja. Szerintetek biztos, hogy váltó, ill. differenciálmü?
Nem lehet, hogy a vezérlésben valami csapágy vagy generátorban vagy valami más forgóalkatrész?"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ahogy nézelődtem ebay-en az én turbóm hasonló árban van, mint itthon. Azért köszi, hogy utána jártál.
Én pont ebben a dilemmában vagyok/voltam, hogy locsoljak-e egy csomó pénzt az autómra vagy eladjam és vegyek mást?
Nekem is kellene egy erősebb, viszont...
Mivel 90%-ban munkába járáshoz használom, amit nem igazán fizetnek, illetve megy/fűt/hűt/dudál/világít/zenél/pakolható/kényelmes stb.... igazán nem tudok rá rosszat mondani.
Nézelődtem sokat, aztán vagy nagyon irracionálisan tudnék dönteni, mondjuk 2.0T, ami az én felhasználásom mellett nagy butaság lenne.Így arra jutottam, hogy nekem ez az autó tökéletesen megfelel, sőt nem is tudnék más alternatívát, ami kiválthatná minden tekintetben, így maradt a ráköltés.
(#37055) FerNandor: milyen csapágy lesz és mennyiért??? Nekem valami glyco-t mondtak, hogy hűde jó és valami 7-8K körüli árat. Illetve még egy olajdekli tömítés kell 3-4K. Esetleg még a hajtókar csavarok amiket érdemes lehet cserélni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Tudtommal a HK cserekor nem érdemes hanem kötelező cserélni a csavarokat, rosszul tudom???
Kb. olyan mint a Hengerfej csavar bontás után azt sem teszi vissza épeszű szerelő.
Jut eszemben találtam egy utalást a gyári riasztós dologra, a gépkönyvben csak most nincs időm sajnos foglalkozni vele.
Nem feljetettem el, ha közben jutottatok valamire szólj[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz szőröscica #37060 üzenetére
Nem vitatkozom......
Mindenki azt tesz a kocsijába amit akar, de a renault az ELF-el áll "baráti" viszonyban.
Azért ha valamit egy típusú motorhoz optimalizálnak annál nehéz jobbat összehozni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #37059 üzenetére
Tudom, de elvileg az ELF nem szintetikus, csak olyna techológiával van gyártva. Most végülis nem tudom, mennyi jelentösége van, mert tizenpárezer km-t megyek egy olajjal úgyis, de ennek a Motulnak is megvan a Renault szabványa és ez elvileg teljesen szintetikus olaj. A Mobilt nem tudom, hogy az-e, de annak is van RN teljesítése.
Meg azt se tudom, hogy érdemes-e akkor lecserélni vagy nem. A jobbat akarnám belerakni.Mycso nem tudom, milyen lesz benne, szerelö veszi majd meg, ott a boltban általában tudják, hogy éppen mi a legjobb. Vagy King vagy Glyco. majd mondom.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
szőröscica
addikt
válasz Savanya #37064 üzenetére
Én 1.9dci-ben használtam Elfet, 10 ezer km alatt annyira elfáradt az olaj, hogy mindig komoly változás volt a motor járáskultúrájában, ha olajat cseréltem. Aztán átváltottam Castrol Edge-re, és az sokkal jobban bírta, nem volt igazán hallható/érezhető különbség, mikor szintén 10 ezer km után ledobtam. Egyszer költségtakarékossági okokból Total 5w40 ment bele, ami az Elf 5W40 tesója (szerintem ugyanaz, csak más flakonban), utána megváltás volt az új olaj, ami most épp Eneos Sustina. Rettentő finoman jár vele az autó, imádom.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz szőröscica #37067 üzenetére
Szerintem nekem meg most hidegen sokkal hangosabb és szerintem nem hallucinálok.
Lehetséges, hogy akkor a motult választom. Frissen hk-csapágy csere után.Rakjunk bele valami motoröblítöt hk-csapágy csere elött?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Rollny
újonc
Sziasztok!
Van egy 2003 évjáratú 1.5 dci Renault Thalia-m.Olyan problémám lenne vele hogy mikor indítani akarom akkor az első indításnál nem gyullad ki az izzítás visszajelző lámpám.Többszöri próbálkozás után (10x) gyullad csak ki a visszajelző lámpa,de addig amíg nem jelezz vissza addig be sem tudom indítani az autót.Az indításgátló az rögtön kikapcsol épp hogy elfordítom a kulcsot,szóval tanácstalan vagyok a hiba okával kapcsolatban,hozzáteszem viszont,ha már meleg a motor akkor pöcre indul.Gondoltam kikérem az itt lévők véleményét még a szerviz előtt.Az autóban egy éve volt 4 porlasztó,szivattyú,szűrők,holt pont jeladó,új aksi,izzító gyertyák,stb cserélve,szinte majdnem egy új motor van benne. A válaszokat előre is köszönöm. -
tresh
addikt
válasz rob210 #37059 üzenetére
hogy renaultba vagy ELF vagy semmi.
ez kb minden márka gyári beszállítójára mondják Szerintem ha a minősítésnek megfelelőt teszel bele akkor már csak a pénz szab határt hogy milyet. Nekem pl a total quartz 9000 5w40 full szinti tökéletesen be vált nem eszi az autó és gyönyörűen csörög vele ahogy egy paraszt traktornak kell , fateréba eneost öntöttem az elf után és azzal se volt semmi baj talán kicsit szebben kerregett
-
senior tag
Úgy látszik lehet csúszás lesz a felni projektemben...
Ma voltam a gumisnál, és megkérdeztem milyen gumit küldenek majd, meg mekkorát, mert a téli az 185/65 R15
Azt mondta hogy Bridgeston-t kapunk és az is 185/65 R15-s lesz, ami szopás, mert a felnim meg 7 col széles, és azt mondta, hogy 5,5 és 6,5 col közötti felnire lehet ezeket a gumikat tenni.
Szóval ha valakit érdekel lehet eladók lesznek a felnik 15 col 4*100 60-s 7 coll széles, vagy akár csere is szóba jöhet, ha van keskenyebb valakinek.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
senior tag
A 195/60-s már simán felmenne rá, csak hát ugye itt nem nagyon lehet semmit csinálni, mert flottás kocsi, szóval az van rajta amit küldenek, a felniért is külön könyörögni kellett, meg azért is hogy beletehessem a könyöklőt.
megpróbálok egyezkedni a gumissal,akitől vettem, remélem lesz neki másik és akkor becserélem...
Ha nem akkor jövök ide hirdetni.................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
dhgm
tag
válasz daniel2121 #37080 üzenetére
Tudomásom szerint 2005 májusban volt ráncfelvarrás... Sok gyerekbetegséget javítottak rajtuk.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
laca.1
aktív tag
Üdv.
Következőben szeretnék tanácsot kérni. Olyan problémám lenne hogy az autóm(Renault megan schenic 1.9dci 2000evj.) nem mutatja a fogyasztást, meg a hozzá tartozó adatokat. A műszerfalon csak - - - - ez a jelzés villog. Volt e már valakinek hasonló? Fontos lenne ha valaki tudna segíteni, valami támpontot hol lehet a hiba.
Előre is köszönöm. -
-
válasz rob210 #37058 üzenetére
De, csavart is cserélek, beszéltem a szerelőmmel és az is kell, azt mondta.
Másik, volt fateromnál valami elektromos emberke, méregetett - szuper minden, állítólag újra indította a riasztót.
Jelenleg a kulcs gombjával nyit-zár az autó, nem sípol be a riasztó, tehát ez OK.Viszont a műszerfalon meg sem mukkan az immo visszajelző led. Indítózni tud bármennyit, bármeddig, viszont szaga nincs hátul (mintha nem kapna benzint) és be sem indul...ilyenkor mi lehet??
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Hehe ez alap hiba.
Nézd meg, hogy a vészleállító kapcsoló nem ugrott-e ki.
Illetve nem tiltott-e le.Ha szembeállsz a kocsival jobb elöl a doblemez magasságában egy kis nyomógomb.
Azt nyomd be ha nincs benyomva akkor katt ki és benyom.
Utána menni fog az AC, mert azt is letiltotta a rendszer.Renault power
-
nrbx
tag
Hello, Megane 3 tulajokat kerdeznem: a kartya behelyeze utan kivilagitanak a muszerfalon a visszajelzok, ezeknek egyszerre kell kialudnia, vagy pedig a legzsaknak, ABS-nek (esetleg mas lampaknak) kulon-kulon? koszonom.
-
válasz rob210 #37089 üzenetére
Ezzel van 2 problémám:
1, amikor ez régebben szóbajött, akkor megnéztem, én semmilyen gombot nem találok sehol
2, ha esetleg lenne is ilyen gombunk, attól még az immo visszajelzőjének villognia kellene nem?
Mert most semmit nem csinál, ha kiveszem a kulcsot ha bedugom, nem villan fel soha és nem is villog.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Ati007
őstag
Megane 3 Grandtour Limited vásárlását tervezem de dilemmázok hogy 1.5dci (110lovas) vagy a benzines 1.6 16v legyen.
kb 10-15ezret megyek egy évben. Nézegettem az extrákat és az R-link tetszik de nem vagyok benne biztos hogy megéri a 200ezres felárat? Van itt valakinek ?
Flotta kedvezményt el lehet érni magánszemélyként ?