-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
valaki írta, hogy ott van(és meg kell emelni hozzá, hogy könnyen cserélhető legyen), én személyesen nem tudom, nekem lagunám van és annak a hasa alatt van a hátsó tengely közepénél!
amúgy a benzinszűrőt viszonylag ritkán kell cserélni, az enyémben is évek óta nem volt, igaz pollenszűrő és gyertya sem..... hát mindre ráfért a csere, most szép, egyenletes és erős a járása!
-
Hugo85
aktív tag
válasz -=Tiger=- #36098 üzenetére
Nem azért törik el általában a rugó - nekem is mindkettő első törött volt - mert nagy ütést kap, hanem mert elrozsdál, elfogy és letörik, elkezd fogyni a végéből, sok Renault-nál tipikus, mert sokszor megáll az alsó rugótányérban a víz és a trutyi.
Rugót párban illik cserélni, mert elhasználódik. Bontottból is csak összeillő párat tennék be, de én inkább újat vettem (Kayabát, elég olcsón) lehet nem egészen szuperpontosan olyan mint a gyári színkódolt - főleg hogy az én Clio-m Techrun - de nem fáradt, gyenge. Ha bontottat veszel lehet ugyanúgy eltörik nem sokára.
Én 500-ért vettem a 2000-es Clio-m két éve. Kicsit mellényúltam, mert a kaszni kivételével volt baja bőven, plusz én maximalista vagyok. De ha jól átnézed egy 1.2-es vagy 1.4 8v jó állapotban bele kell, hogy férjen ebbe a keretbe, akár még klímával is, de anélkül még inkább. De a twingo is jó ötlet.
Ami még jó lehet az egy Clio 1, abból a legjobbak is beleférnek bőven kevesebbe és bagó az alkatrész. -
-
-=Tiger=-
tag
válasz Hugo85 #36104 üzenetére
Jajaja. A tányér alján tört el. És valóban: rommá van az egész rozsdásodva belülről. Kívül meg teljesen normális.
Most viszont, hogy ki van véve a törött rész, így nem kopog.
Más... elvileg ki van a két alsó gömbcsuklóm is... és ami még fura és vagy ez okozhatja szerintem vagy a hibás kormányösszekötő, mikor meg van emelve két kézzel oldalról ( három és kilenc óránál fogva a kereket) jobbra balra lötyög... :S Más is okozhat még ilyen jelenséget?
Ha sikerül jó árasítva szereznem rugót akkor új lesz. Köszi a tippet!
-
Savanya
addikt
válasz -=Tiger=- #36106 üzenetére
Vegyél Monroe rugót az csak 8500Ft /db : [link] .
Nem azért törik el meg megütődik hanem mert alul a tányérban meg van csak fogatva és minden fordulatnál feszül + rozsdásodik . Nem csak felül alul is ha volna csapágy akkor sose törne el . Gömbcsuklót meg inkább a rossz utak teszik tönkre és azok max a kerékcsapágyat utána.
[ Szerkesztve ]
Mobilszámom: 70-516-8068
-
válasz -=Tiger=- #36106 üzenetére
Az autód adatait küldd már el priviben, had rakjalak bele a logoutos renault listába, képet találtam régebbről vagy küldhetsz frisset is.
(#36107) Savanya: TE is
Illetve aki még kimaradt, küldheti, hogy berakjam.
mod.:
(#36108) -=Tiger=-: 8K-ért vettem a 4db -35mm-es FK rugót. Német FK shopból hozta egy barátom, valami készletkisöprés volt utolsó darabok voltak, aztán valami 70%-os akció volt rá.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
SZATA
senior tag
44Ah-s aksiból elég a 360A indítóáramút megvenni vagy célszerűbb a 420A-est? Nem tudom mi a gyári előírás, de a keresők a 360-ast is dobják találatnak.
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #36112 üzenetére
Clio2 1.2 16v
-
diablo1984
veterán
-
-=Tiger=-
tag
válasz diablo1984 #36115 üzenetére
Ha ez 2008-as és eladja 1.39-ben...
#36109#Mycso : Oké
[ Szerkesztve ]
-
Savanya
addikt
válasz diablo1984 #36115 üzenetére
1,6-os van a képen akkor miért 1,5DCI-nek írja és ráadásul 6 sebességes váltóval ami a képen 5 sebességes .
Másik meg ebből nem létezett 106 LE-s változat . Lehet a kép nem hozzá tartozik . Viszont ha 2008-as és 145ekm-es akkor az ár kicsit kevés .[ Szerkesztve ]
Mobilszámom: 70-516-8068
-
diablo1984
veterán
válasz Savanya #36119 üzenetére
így van, a kép meg a szöveg nincs egymással összhangban, eleve ezzel a kinézettel 2008as autó már nem létezett, az 5ös váltó sem 6os! és az 1,6 16v sem 1,5 dci.
és igen, ezzel a féle kasztnival 99le volt a plafon, nem 106 ha már dízel.szeretem az ilyen eladókat, mikor odamégy gyanútlanul, kiderül, hogy semmi köze semminek semmihez.... de eladó!
legalább a szín okés!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #36115 üzenetére
Gondolom észre vették a hibát de ez a hirdetés most jó.
Vagy velem van baj.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #36123 üzenetére
Akkor valóban velem van azt látom, hogy a díszléc 1.6-é de ettől az autó meg diesel.
Az eleje ph I ezt is látom, de a váltó és, hogy benzines az neked honnan jön le?Ez nekem úgy tűnik meg volt csattintva a kocsi és ami éppen volt azt tették fel a törött elemek helyére.
Egyszóval a hirdetés jó, csak az állapot nem törésmentes.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #36124 üzenetére
annyi erővel elektromos is lehet(motortér nincs fotózva), sebesség nem zavar, hogy 5ös váltó van benne, nem 6os mint a hirdetésben? az 1,6 16V az 5 sebességes és a ph1 az nem ph2, ugyanis 2008ban már nem volt divat a ph1-es dizájn, hacsak körbe nem törték és váltót is cseréltek benne(106lovas az 6os váltóval is jár....)
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #36125 üzenetére
Oké látom nem elmagyarázod amit nem értek.
Akkor legyen igazad.
Nem kétségbe vontam, hanem nem tudom miből vontad le ezeket a következtetéseket.Renault power
-
válasz rob210 #36126 üzenetére
A 6-os váltó felhúzós rükis, ebben meg nem olyan a váltókar kialakítása.
Tutira ph1, hiszen a fordulatszám mérő jobb oldalon van, illetve a a fordulatszám mérő benzinesé (bár láttunk már ilyet, hogy dieselbe is azt rakták gyárilag).“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ha valaki megbízható, jó dci-t akarna venni: [link]
Teljesen rendben van, rendszeresen szervizelt, hk csapágy cserélve. Indexes kollégáé volt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
t1
addikt
Ez mennyire lehet betegágy? [link]
-
Ck.
addikt
Fiúk,
Tegnap sikeresen megtaláltam egy krátert az út közepén, de látszólag nem történt semmi. Ma reggel amikor álltam ki, hallottam vmi tompa kattogó puffanást, ami abbamaradt, majd kanyarnál megint előjött. Nem tudtam eldönteni elölről vagy hátulról, az autó kasztnija annyira elnyelte a hang forrását. Megálltam, kiszálltam, alánéztem, de nem vettem észre semmi szokatlant. Még 2-3 kanyar és megint rákezdte, de már sűrűsüdve, a legkisebb irányváltásra is. Na ekkor már sejtettem, hogy futómű lesz...megtekertem álló helyzetben a kormányt, kattog szépen elől és balra húz. Már sajna csak holnap tudom felemelni és megnézetni, de így látatlanba mit mondtok? Gömbcsukló, lengőkar, vagy vmi komolyabb falat? -
diablo1984
veterán
szerintem ezekkel az egyszerű benzinesekkel nagyon nem lehet melléfogni, régi technika, de cserébe nem halik csomóra, kasztni lehet a gyengéje, meg az, hogy nem fiatal autókról van szó, ebben az árszegmensben a nem éppen a legjobban karbantartott példányok vannak, úgyhogy illik jobban megnézni mit vesz az ember, mert a már évek óta nem költenek rá dolgokból simán összejöhet egy akkora tétel, ami azért jelentős összegbe kerülhet, ha az ember igényes és azt szeretné, hogy ne kopogjon, ne pattogjon, stb.....
Ck.: akár toronycsapágy is lehet, de gömbcsukló, bármi! lengőkar talán húzhat, de csak nem kattog, talpas is max a döcögőben kopogna, kormányzás közben nem, esetleg rugótörés?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #36134 üzenetére
Anyagárban ahogy nézem nem olyan vészes a forgatókönyv, kérdés hogy mennyi időre kell letenni az autót. Egy rutinos szerviz mennyi idő alatt lenne meg ha szopósabb a munka? Rugótörés/toronycsapágy?
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #36136 üzenetére
Remélem nem lesz egy fél vagy egész napos meló. Ha reggel neki tudnak kezdeni, ebédszünet után mindenképp kellene vissza, remélem ez kivitelezhető. Különben nagyon szarban leszek így hét közepén.
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #36138 üzenetére
Azt megnéztem a helyi autósbolt honlapján, van minden raktáron, rugó, lengőkar, stabrúd, szilentek, toronycsapágy, gömbcsukló, stb.
Viszont újraépítést nem akarok, az nekem ijesztően sokszázezres mókának hallatszik. Nekem egy csere is megteszi.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ilyen esetben ha kattog akkor rugótörés lesz, ha fordulatszám arányos a kattogás akkor féltengely.
Ha meg kanyarfüggő a kattogás akkor kormány összekötő lesz szerintem főleg ha húz is a kocsi.Nézd meg reggel hogy ha megrángatod az emelőn akkor a kormány mennyire mozog.
Illetve akkor is kattog-e.Én utoljára egy szilentel megúsztam a kátyút meg a lemezfelnim kikalapálásával.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én a sedánt javaslom.
Rosszabbul pakolható, viszont kevésbé rohad.
Nekem most Sedan van előtte ferdehátú volt.
A hátsó lámpák alatt az összes ferdehátú gyüjti a koszt és vizet.
Amit ha nem kezel le a gazdája időben átrohad nagyon csúnyán.
Illetve van még egy pár buktatója a phI-eseknek, de rendszerint nem a motorral van a baj.Renault power
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #36140 üzenetére
Egyenes futásnál nem kattog, csak kormányzásra, ott is csak kanyarokban. Olyan, mintha balról hallanám. Álló helyzetben is kattog ha tekergetem. Remélem nem kormányösszekötő lesz...ahogy elnézem az a legdrágább alkatrész közülük.
Ez a kormányösszekötő? [link][ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Na gyerekek, megvan a bűnös. A sztoriból kihagytam, hogy reggel az egyik kanyarban el is hagytam vmit fémes csörömpölés kíséretében, de nem találtam meg. Most több időm volt, visszasétáltam és eztet találtam az út mellett a fűben:
Bal első: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #36146 üzenetére
5 perce találtam csak meg, akkor már én is lenyugodtam, hogy a rugó.
Még jó, hogy pont vagy itt, vagy a vw topicban tárgyalt pár ember a rugó törésekről a napokban. Erre bamm, bevonzottam. Viszont egy ideje már kezdte megadni magát, mert hallottam nagyon ritkán amikor kiállltam 1-1 kisebb kattanást, de aztán abbahagyta, nem tudtam honnan jött. Most már tudom. Már csak az a kérdés, hogy mitől.
[ Szerkesztve ]
-