-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
cellpeti
veterán
sziasztok!
egyelőre nem találom a rádiókódomat, nincs esetleg valami univerzális kód, ami bármelyik rádióhoz jó?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
AthlonXP
őstag
-
PeterPH
senior tag
válasz cellpeti #35902 üzenetére
A gugli Play store-ban van egy rakat ingyenes renault rádió kód generáló program, és működik is, használtam már valamelyiket. Csak egy négyjegyű kódot kell beírni, ami a rádió cimkéjén szerepel.
[ Szerkesztve ]
-
Hugo85
aktív tag
válasz bejoe08 #35905 üzenetére
Lehet még valamilyen kacifántos testelési hiba is. Nézd végig a testpontokat nem korrodáltak-e. Nem tudom a hátsó lámpánál hogy van, de pl a Clio-nál ott is van két testpont, amik ha eloxidálnak cifra dolgokat művel az autó, mert arra megy az áram amerre nem kellene neki.
-
tresh
addikt
votmán? egész pofás
-
gabx76
senior tag
Én sem, de mint kisgyermekes apa valami hasonlót nagyon el tudnék képzelni családi autónak. Nem a megszokott presztizsjárgány és mégis nagyon jól néz ki (talán pont emiatt). Egy 1.6dci alá és teljes lenne a boldogság.
A Captur is tetszik, párszor megnéztem a szalonban, de az kicsi lenne nekünk.Juteszembe: Mióta nem kapni itthon Fluence-t 1.6dci motorral?! Anno olyanban ültem tesztvezetéskor és nagyon tetszett.
A Megane árlistáján is csak "Bose" felszereltséghez jár ez az erőforrás...[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Hallottatok már Hi-Flex rendszerű benzinmotorról? A hahun találtam egy 1.2 16V 75LE, sima D4F7 paraméterekkel rendelkező Clio-t. A wiki szerint ez egy olyan kiadás, ami elmegy etanollal és benzinnel is, vagy azok keverékével és van ilyen 1.6-osban is. Elsőre nem hangzik rosszul. Tapasztalatok, vélemények?
Eléggé küzdök a párásodással most télen. Találtam belülről folyás nyomokat a szélvédőn, csak azt nem tudom, hogy ez ok, vagy okozat. Tehát beázik ott, vagy az éjszaka bepárásodó szélvédőn folyik meg a víz. Beázhat fölül a szélvédő?
Jól emlékszem, h valaki itt úgy cserélt csomi teleszkópot, hogy csak az egyik oldalt? Nagyon elvetemült gányolás, vagy elég csak egy?
-
gabx76
senior tag
Én cseréltem csak az egyiket, mert a két új együtt túl erős volt.
Tudom, hogy párban illik, de erősen kellett húzni a csomagtartót, mikor a két újat betettem. Így, hogy 1 régi, 1 új van így pont annyi erőfeszítés kell, hogy középtájtól lecsukódik már magától.(Így most van egy tartalékom, ha valamelyiket újra cserélni kell)
[ Szerkesztve ]
-
Hugo85
aktív tag
válasz bejoe08 #35918 üzenetére
Miért tűnik meredeknek? Nincs olyan nagyon sok fő testpont, és egyszerűen látható ha korrodált, egyszerűen tisztítható, általad is elvégezhető meló.
Nézd meg a motortérben lévőket, illetve a hátsó lámpánál kezdésnek.Szerintem jobb, mint ECU-t vagy UCH-t cserélni főleg ha esetleg meg sem oldja a problémát.
Az pedig olyan szomorú, hogy egy szerviz nem jut semmire egy-egy hibával (gyakorlatilag feladják). Nekem már egy hete van most szervizben a kocsi (szerencsére nem kell napi szinten), már 3 szervószivattyúval és két szíjtárcsával sakkoznak, de csak meg fogják csinálni a végére, hogy ne ciceregjen/csússzon az ékszíj.
Ha nem, akkor felgyújtom. -
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #35921 üzenetére
Én nem (nagyon) szívok vele, max a szerviz. Elvittem a kocsit, megállapították hogy azzal lesz a baj.
Ámde volt egy kis félreértés telefonon (én úgy értettem simán szar a pumpa - akad, szorul, lóg a tengelye - de alapvetően csak kitér/deformálódott a tárcsa futása), lényeg hogy amit vittem (mert Ő bontottat 30-ért tudott volna, újat 123-ért) felújított szivattyút, azon nem volt tárcsa, nem is gondoltam volna, hogy kell elvégre egy darab fém, mi megy tönkre rajta...
Így rárakták az új szivattyúra a régi tárcsát, kiderült, hogy jó eséllyel maga a tárcsa (is?) deformálódott, mert így is üt - mivel alumínium nem nagy kunszt legyalázni.
Most szereztem egy bontott tárcsa+szivattyú kombót (mondjuk ez jó óccsó' volt) mert tárcsát külön találni nem igazán lehet. Ezt ma reggel elvittem nekik. Majd meglátjuk mi lesz. Ha ez is szar esztergáltatok 1 (vagy 8, aztán boltot nyitok) újat acélból, aztán azt deformálja el valaki. Kicsit elkezdtem közben irigyelni az elektromos szervót a ph2-es autókból.Azért lassú a dolog, mert nem bízom rá (aranyáron) az alkatrész beszerzést, viszont ez lassítja a dolgot így munka mellett: megszerzek valamit (1-2 nap), aztán beviszem (másnap reggel mert máskor nem megy), megnézik hogy azzal mi a helyzet (újabb 1-2 nap). Eddig ilyen körből volt 1,5.
De hát ez van, most mit lehet csinálni Én onnan nem hozom el úgy, hogy utána is ciceregjen.Lehet ha kész lesz kiárusítom a maradék szivattyúkat
-
Hugo85
aktív tag
válasz rob210 #35923 üzenetére
Csak jelen állapotomban, hirtelen felindulásból irigylem, azon tuti nem csicsereg az ékszíj
Amúgy akkor eszem meg a kalapom, ha a szervót megcsinálják szemre jóra és ugyanúgy megszólal az ékszíj.Szeretném hogy nagyjából tökéletes legyen már az autó műszakilag és akkor tudnék olyan úri huncutságokkal foglalkozni, mint esetleges hangszórócsere vagy külső hőmérő beépítése, esetleg a motorháztető kő(szikla)felverődések miatti újrafényezése vagy a jobbos fényszóró cseréje a jobb állapotúra amit még novemberben vettem, esetleg patentek pótlása innen onnan, zörgések megszüntetése, hátsó fűtőszál javítása.
De hát mindig van valami fontosabb. -
válasz bejoe08 #35918 üzenetére
Pedig amiket leírtál, azok alapján valószínű, hogy csak valami apró test vagy érintkezési probléma.
Megane esetében az oxidált csatlakozó szokta a "légzsák + villáskulcs" effektet előidézni, mégpedig a vezető ülés alatt lévő. --> szétszed, megpucol, összerak.Az össze-vissza működő lámpák, pedig testproblémák, általában a hátsó lámpa környékén keresendő a probléma. Ha a testpontok/kábelek rendben vannak, még esetleg a hátsó lámpákat érdemes kiszedni és a bennük lévő panelt (áramkör) átnézni. Ott tud még áthúzni: megolvad, deformálódik, oxidál, ilyesmi.
A kp. zárra nem tudok mit mondani, abból még csak olyat láttam, ami gombnyomásra vagy nem zárta le az összes ajtót, vagy nem nyitotta ki.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
dhgm
tag
válasz Hugo85 #35931 üzenetére
Lehet nem mondok valami k..rva okosat, meg sztem valamennyire Te is szakértesz hozzá...
Egy szívhajtásnál kopik a tárcsa is. A visító nyikorgó hang akkor jön elő amikor a szíj teljesen beleül a tárcsába ( értsd.: a szíj alja felfekszik a szíjtárcsában) nem jön létre az ékhatás, Ilyenkor megcsúszik.Szerintem ha mindkét szíjtárcsa cserélve volna talán kiküszöbölhető a gond.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
bejoe08
újonc
Ma voltam a Teleki téri Bosch Car Service-ba. A tulaj segítőkész de azt mondta, hogy ehhez olyan mélyen bele kell nyúlni a rendszerbe amire az Ő eszközei nem képesek. Illetve esélyes, hogy lezár az autó rendszere és akkor csak szállítani lehet a márka szervizbe. A márka szervizes tötymörgésre csak egy mosolyt volt hajlandó reagálni . (azt azért kiszúrtam)
Marad a testelések átnézése és ha az sem segít akkor a márka szervizes vakrepülés, de az biztos sokba fog fájni -
Hugo85
aktív tag
válasz Hugo85 #35931 üzenetére
Elhoztam. Végül a felújított pumpa ment bele (pont ugyanolyannal tűnik, belefér, pedig cikkszám alapján nem stimmel) a bontott szíjtárcsával. Egyelőre ékszíjat direkt nem cseréltek, hogy ne azért hallgasson el mert új az ékszíj.
Nem cicereg, kicsikét nyekereg, plusz cserébe most már jobban hallatszik a fordulatszámfüggő hörgés/rezonancia, ami csak 2.000 rpm körül jön elő és csak minden második indításra. Erről már tényleg ötletem sincs, hogy mi lehet, lehet a kipuf környéke.
A kormányzás kicsit könnyebb lett.Még azon gondolkozom, hogy melyik szivattyút vigyem vissza a felújítottért cserébe, a bontottat, amiről nem tudom milyen vagy ami a kocsiban volt és icipicit már szivárgott a szimmeringnél.
-
_NCT
őstag
válasz FRENK1988 #35937 üzenetére
Ez sosevót privilege,nekem az van, még a belseje is más, igaz nekem kicsit régebbi a vas.
Privilege-ben benne van a jobb félbőrülés, deréktámasz az ülésben, hátul az üléseknél egy lehajtható tároló pohártartóval (6 légzsák?), + kormány közepén a renault logót ilyen fémes kör öleli át.
Én meg megnéztem a lemezfelnim, szerencsére 15-ös kerekeken van a téli, úgyhogy a nyári is arra fog menni....Lehetséges ez? Nem lesz szívás a gumisnál hogy mindig le kell fejteni a felniről a téligumit és a nyárit ráhúzni?
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
Én biztos vennék még 4 acélfelnit. (nekem van )
A gumiknak is jót tesz, ha nem kell évente 2x szerelgetni őket.
És így sokkal kényelmesebb is, otthon én is át tudom cserélni, nem kell gumishoz szaladgálni.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
FRENK1988
veterán
megane VAN-t át lehet alakítani cupénak?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #35914 üzenetére
Na, kicseréltem az csomagtartó telókat. Hallgattam rátok, és kettőt vettem, de el is kelt, mert nem volt elég mikor csak egy volt cserélve. 3.700 Ft volt a pár az Autozube-nél, magyar, Iharos típusú, ennyit megért.
Már csak a ablakmosó motort kell kicseréltetnem, meg a héten felhívok egy autóüvegest, hogy mibe kerül egy szélvédő gumi csere, újraszigetelés, ha egyáltalán vállalnak ilyet. Talán csökkentené az is a párásodást.
-
tresh
addikt
válasz FRENK1988 #35940 üzenetére
At de ugye mivel teherkent veszet + afa jon ra.Ez utan ules csere plusz karpit plusz biztiov stb stb..ja es egy uj vizsga 5 szemelyre. Nem igazan fogja megerni. Radasul kistehernek hasznalt kocsit en nem vennek,pont azert mert benne van a neveben mire hasznaltak es hogy hogyan.
-
FRENK1988
veterán
akkor másként fogalmazok. Most tkg egy megane II VAN. Én úgy tudom majd vizsgáztatni, hogy gk legyen? Tehát marad minden belül és csak a besorolást variálnám meg? Mert ha nem akkor hagyom a francba. Amugy egy 2008-as MII lenne 1.5 dCi 86 lovas.
ő lenne az.
De van két másik kiszemeltem: [link] és [link]
Melyik lenne jobb?
2.0 szívó vonzó de több a km mint a másikban illetve van hozzá 2 szett 17" kerék (téli-nyári), illetve van pár átalakítás ami jobb lenne nekem (USB-MP3-WMA a kesztyűtartóban)
1.6 szivó racionálisabb kevesebb a km benne, kedvezményesebb hitel, téli acélfelni, gyáriasabb kinézett
Más:
MII fészliftnél a külső jegyek (lökös-lámpák) csereszabatosak? Tehát pl hátra mehet az újabb lámpa illetve lökös cserével mehet az újabb lámpa előre?[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...