-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #37849 üzenetére
Első sárvédők alja, 4 éve amikor vettem, már akkor látszott, hogy ott javítva volt, mostanra megadta magát, vettem bontott jó állapotú sárvédőket, azokat csak fényezni kell. Küszöbök végei kb 10cm az lakatolva lesz és az egész küszöb fényezve kisebb sérülések miatt.
-
nrbx
tag
hello, 1.6 16V (74kw)-os motorral szerelt 3-as Meganeba szerintetek 5W-30 vagy 5W-40 -es olajat ontsek (mindket esetben Elf Evolution)? a szervizkonyv szerint eddig 5W-40 volt benne es 200e km-t futott a gep, ha ez szamit. koszonom.
-
eTrade
tag
válasz rob210 #37852 üzenetére
Köszönöm szépen!
Amúgy ki is cserélted a fúvókákat és minden rendben (megfelelően működik/spriccel, nem lötyög a foglalatban stb.)?nrbx: Szerintem hatalmas különbség nem lehet a két olaj között, de amennyiben főleg rövid távokat mész a kocsival (pláne télen), akkor jobb választás a Elf evolution SXR 5W-30.
-
thomeef
őstag
Sziasztok, van egy 2002-es Clio II 1.5 dci-m. A problémája a következő: Gyújtás ráadásánál az izzításjelző led indokolatlanul gyorsan villog (mint ebben a videóban: [link]). Ilyenkor nem is izzít. 5-10x csinálja ezt, aztán elkezd izzítani. Ekkor már rendesen folyamatosan világít a led, nem úgy mint az őrült, viszont még ilyenkor sem indul az autó, meg se röccenti a motort. Volt hogy össz-vissz 20-adikra indult az autó. Kb egy hónapja csinálja ezt. 3-ból kb. 1x. A másik két alkalommal elsőre izzít és első indul, tehát nem 100%-os a hibaeset. Kicseréltem mind a négy izzítógyertyát, semmit nem javult. Rámérettem az akksira, azt mondták az is megfelelő. Így sokadikra ez nem motortéri problémának tűnik nekem, hanem sokkal inkább elektronikai indítással kapcsolatos. Valami ötlet? Szervízbe egyenlőre nem akarom vinni, mert ott általában jó sok pénzt ott hagyok és a hiba továbbra is fennmarad...
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
WolfLenny
senior tag
Ki milyen klíma tisztítót ajánl?
Az autószerelő a hab alapút nem ajánlotta. -
-
feri19
csendes tag
Sziasztok rájöttem mi búg, a belső tükörben egy kis motor megy folyamatosan, mi célt szolgál, ha széthúzom a csatlakozót és úgy hagyom?
-
-
-
feri19
csendes tag
válasz feri19 #37868 üzenetére
Széthúztam a csatlakozót, mentem egy próbakört nem vettem észre változást, a klímában, illetve semmiben sem, csak már nem búg! Mára készen van a pillangószelep tisztítás is! Az alapjárati fordulatom 750-800 és már egyből reagál a gázadásra, tisztítás előtt kissé befulladt, nem állt le csak egy pillanatra fulladt!
2004 1,4 16v benzin 152600km -
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #37872 üzenetére
Szia.
Ez azért van, mert amit szereztél az PH I Megane I es tetősín.
A felrakása ugyan úgy történik csak szükséged van hozzá, 8 db minimum 8 db patentre.
Itt meg tudod venni.Mert a PH I es Megane-nál még azok a patentek feszülnek bele a sínbe és rá a tető profilra, mellesleg sokkal jobb megoldás mint a PH II-es egybevulkanizált gumis fosa én is ezzel küzdöttem míg rá nem ragasztottam, a picsába.
Felszerelés.
A tető profilon van az elején és a végén két bevágás ott rá tudod csúsztatni a patenteket a profilra.
MAjd ha egyenletesen elosztottad őket, rá tudod pattintani a tetősínt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
burgerhu
újonc
válasz diablo1984 #37831 üzenetére
Most hívott a szerelő, szerinte még mindig nem trafó hiba. Azt mondta hogy az üzemanyag befecskendező szelep. Meg inkább próbálkozzunk egy bontott darabbal, mert nem 100% hogy ez a gond.
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
SZATA
senior tag
válasz eTrade #37876 üzenetére
Voltál, van nekik hozzá? Ha még nem, és mész, akkor memegkérdeznéd, hogy van-e nekik olyan, ami Clio II-höz is jó? Köszi!
Egyébként hogy kell ezt kicserélni? Felülről csak húzod, vagy alulról össze kell nyomni valamivel?Megvan mitől párásodik/dott az autó: beázik bal hátul. :/ Olvastam egy beszélgetést a fb-on, hogy mitől lehet, ha valakinek víz van a hátsó ülés alatt. Gondoltam ezt én is megnézem kíváncsiságból, és ez az elhatározás csak erősödött bennem mikor délután (sok eső után napsütés) szauna fogadott az autóban. Megnéztem, és nekem is nedves volt a bal hátsó ülés alatti rész. Állítólag a sárvédő elem teteje, a szárny és a tető összeeresztésénél lévő kiszáradt és berepedt szigetelés miatt van ez. Mivel lehetne ezt javítani?
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #37881 üzenetére
Gondolkodtam is sokat, hogy megéri-e lecserélni a jó öreg, adagolós, ótomata, fincsi állófűtéses 2.5 V6 TDI Ódit vmi új nagynyomású, halkan kerregő, üzemanyagot termelő common rail csodára, aztán végül most azon vagyok, hogy lehet nagyon nem kéne bolygatni a csere témát, 15 év ide vagy oda.
-
tresh
addikt
Szerintem a cr-el sincs baj csak az emberek többsége még turbós autót se tud használni nem hogy dieselt. Adagolósból is lehet szart venni ahogy cr-ből is. Igaz előbbinek a javítási költsége töredéke. Pont most leszek kész én is adagoló koppra újítása gyári alkatrészekkel 50K, porlasztók vadi új csúcsok 4 db 46 k ebbe benne van a munka díj, CR-t ha szar valami nem úszod meg 250 alatt.. De ha rendes gazdája volt kapta az olajat és értelmesen használta nem hiszem hogy gond lenne vele ott van mycso autója is futott már az is egy föld hold távot és még mindig vígan megy
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sajnos nem volt nekik (Cromax bolt), utána bementem a UNIX-hoz is, de ott sem volt és állítólag már be sem tudják szerezni. WTF
Utána még a Láng Autó-hoz is bementem, ők azért legalább tényleg utánajártak a dolognak, hogy mennyiért is lehetne beszerezni a cuccot, csak sajnos ott eléggé "vastagon fog a ceruza", mert ott 5300 Ft lenne egy DARAB!!!
Megelégeltem a dolgot és megrendeltem inkább Ebay-ről... 2 darabot szállítási költséggel 1üt összesen 2000 HUF-ért.
-
peter_k
tag
Sziasztok!
Renault Megane I-es 2000-es évjáratú kombim van kombim van. Tudnátok ajánlani Pest környékén egy korrekt, megbízható szerelőt?
köszönöm, -
SZATA
senior tag
válasz rob210 #37889 üzenetére
Nem tudom hogy férek hozzá, de biztos bontani kell a kárpitot.
PeterPH: Eddig én is azt hittem, csak egy apró esztétikai hiba, azután jött a meglepi.
Pontosan hol vetted a fúvókát? Most kb. 2000 Fe-ért látom darabját.eTrade: Én is néztem, de csak jóval drágábban találtam. Tudsz egy linket dobni?
-cobra-: Ne legyen igazam, de eddig én is azt hittem.
[ Szerkesztve ]
-
Megane2000
aktív tag
Üdv srácok!
Van egy 2000-es Megane-om . A műszerfalon tegnap kivillant a servo lámpája. Az mit jelent?
Sajnos most a kézikönyv nincs nálam.
-
Megane2000
aktív tag
válasz Megane2000 #37898 üzenetére
Akarom mondani serv :-)