-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Mivel a KovácsA-tól 1 hét alatt jön meg a rendelt cucc, így maradt 2 napom lezavarni a szervizelést. 14.000km telt el a legutóbbi olajcsere óta, szerintetek hosszú út előtt érdemes lenne cserélni vagy sem?
Már azon agyalok hogy szarok rá, majd Erdély után, max belemegy 1500km,de szerintem annyi se.
Eléggé bosszantó hogy fél éve volt szervizben az autó, mikor rákérdeztem a folyadékszintekre : "jaaajjj, minden jó,minden rendben". Tegnap néztem a hűtővíz a minimum alatt volt, gyorsan toltam bele desztillált vizet. Nyilván nekem is ellenőrizni kéne, de 'hál istennek nagyon ritkán nyitom fel a motorháztetőt. De azért fél év alatt csak nem ment el belőle annyi....
[ Szerkesztve ]
-
hotibi
aktív tag
üdv! clio 2002 es 1.5dci 60kW os autóba motortartó bakot szeretnék cserélni! milyen márka a legmegbizhatóbb? köszi előre is!
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38454 üzenetére
Semmi extra a mi kocsink még szerelhető.
Kinyitod a motorháztetőt.
Leveszed a két lámpatest hátuljáról a műanyag kupakokat, kipattintod a rugó füleket, majd kicseréled az izzót és vissza.
2 perces művelet.A ködfényszóró már macerásabb
De az is hamar megvan.Renault power
-
davideszabi
újonc
Voltam a Renault szervízben azt mondták vigyem be mondtam neki így elég nehéz lesz ha nem indul elakadtam kérni a kódot merthogy állitólag azzal kell tanítani a kulcsot de nem adták 😠
-
Nekem februárban volt teljes vezérlés, meg vízpumpa csere, akkor a hűtőfolyadék a maxon volt. 2 hete meg a minimum alatt. Szóval csak elpárolog... én is öntöttem hozzá desztilált vizet, aztán ennyi. De van fagyállóm is bespájzolva.
Ha már úgy is írok: motorháztetőt megéri szigetelni, meg a tűzfalat? Mert ugye a Dacia ezeket kispótolta egy az egyben. Esetleg, ha valaki csinált már ilyet, akkor tud ajánlani hozzá anyagot? 90-ig még ok, de felette eléggé hangos a motor. Most meg ráérnék vele foglalkozni.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
-
hotibi
aktív tag
válasz Megane2000 #38454 üzenetére
szia! Inkább osramot vegyél ilyenből! Több üzemórát tud miint GE-s. Sok volt a reklamáció amikor még ott dolgoztam!
-
Hát, 3 éve jártam úgy, hogy Szegedről hazafelé leugrott a cső a tartályról. Túl kevés folyadék volt benne szerintem, és felforrhatott. A szerviz szerint kilyukadt a hűtő, de erről nem voltam meggyőződve, szerintem csak lehúztak egy újjal...
A hőfokjelző már csak akkor ugrott fel a szokásos 4 csíkról 6-ra, mikor már megtörtént a baj. Szerencsére Hódmezővásárhely közepén jártam már ekkor, és egy kedves ember, aki szerelő, pont arra járt, és segített összetákolni. Hatalmas mázli. Mindez este, mikor már nincs nyitva semmi.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
_NCT
őstag
válasz Victoryus #38463 üzenetére
Uhhh, a jó isten megvédjen ettől Én is tök véletlen néztem bele, mondom mennyi falevél van motortérben, ha kell akkor kiszedem kézzel, meg úgy átnézem a dolgokat.... Mondom ha már kinyitottam, hogy állnak a szintek.... Akkor láttam miújság. Ugye olajszintet a computer mutatja, azzal nincs nagy gond elvileg, egyedül hűtőfolyadékot kell nézni.
Lehet hogy féktárcsát is cserélnem kell, eléggé válla van már az elsőknek. Milyen márkát ajánlotok Megane II-re?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #38459 üzenetére
Én nem szeretem az Osramot, de ez az én hülyeségem.
Sok embernek fél max egy évet bírt.
Én a Ge-t már több mint egy éve használom hibátlanul.
Az előző meganeomban is GE volt és ott is két év és egy kicsi volt már bennük amikor eladtam a kocsit.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz hotibi #38461 üzenetére
Ránézésre ez a bak, még nem cserés.
Úgy kell megvizsgálni, hogy beül valaki indít behúzza a kéziféket, sebességbe teszi.
Te meg nézed a bakot, Elkezdi ráengedni sebességben, hogy a motor terhelést kapjon.
A kimozdulás mértékéből el lehet dönteni mennyire van ki.
Illetve ha hangja van koppan nyüszög akkor cserés.( A GE vs OSRAM kérdést nem fordítva írtad? Eddig minden ismerősöm az OSRAM-ra panaszkodott akinek GE van vígan használja! )
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #38466 üzenetére
Ferodo?
Más: bassz@meg a kecske, gyönyörű ez a Renault....
[ Szerkesztve ]
-
hotibi
aktív tag
válasz rob210 #38467 üzenetére
akkor egyenlőre hagyom ezt benne,mert szerelő is elég tisztességesen megrángatta, és azt mondta teljsesen rendben van, de volt/van egy kis rezonáló hang egy bizonyos ford.szám tartományban, és arra gondoltunk hátha attól hogy picit már lejjebb van a felső bak. Végül kiderült hogy a rezonáló hangot az első fékek féknyereg tartó két kis csapjának elég erős kopása okozza. nyeregtartót már rendeltem.
GE vs. OSRAM nál nálam sajna ez volt a tapasztalat amit írtam :-(
köszi a választ! Spóróltál nekem kis gázolajra valót!
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv! Tapasztaltabb szakik véleményét várom (legalábbis nálamnál tapasztaltabbakét ) 1 hónapja műszakin a kocsit átnézték és azt mondták, hogy cseréltessem le a függőleges stabilizátor rudat/pálcát. (Ettől persze még megkaptam a műszakit.. ) Utána néztem, nem egy nagy tétel maga az alkatrész, de gondolom, jobb, ha párban cseréltetem, de azt nem tudom, hogy még mi az amit ezzel együtt érdemes cserélni? Ezt követi egy futómű beállítás is jobb helyeken, ugye?
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
tresh
addikt
válasz Sgt. Chris #38475 üzenetére
Ha futómű akkor én az alábbiakat nézném meg:
- kormányösszekötő gömbfej
- stabrúdak
- talpasgömbfejHa ezek mind ok akkor futóműbeállítás és öröm és boldogság
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #38475 üzenetére
Stabrudat cserélni?
Ki van benne a gumiágy?Illetve neked kettes megane od van ugye?
Renault power
-
Delphi/brembo 22-25k körül van a pár + hozzá betét 6-8k.
Nekem ilyen mezei brembo van elől, 5 éves múlt és lassan 100k km-nél jár, nemrég kezdte meg a második betétgarnitúrát fogyasztani. Fog is, jó is, olcsó is.Pl. Amikor átülök párom "új" J astrajába, kereszteződések előtt halálfélelmem van, hogy nem fogok tudni megállni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz Megane2000 #38468 üzenetére
Veszel ebay-en pár ezresért és beszereled magadnak egy órácska alatt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #38477 üzenetére
Igen, azt mondták a szervizben (Renault szakszerviz), hogy eléggé kivannak, kotyog, meg, hogy hallok-e pattogó hangot, menet közben, mert az attól van. A vezetést nem befolyásolja nagyban, ezért engedik át a műszakin, de ildomos a cseréje hamarosan...
Pattogó hangot max. körforgalmakban szoktam hallani, ahogy kanyarodok...de ott inkább a toronycsapágyra gyanakszom....ezen kívül csak ha apró barázdás felületen megyek (pl.: mélygarázs recés betonpadlója), akkor hallom ezt a fémes pattogást, na az már a stab.rúd lehet.Úgyhogy gyűjtöm az infókat, hogy mire figyeljek, mi az amit egy szétszedéssel érdemes lecserélni, nehogy két hónap múlva meg amiatt kelljen kiállni a box-ba
Upsz: Igen, Megane II 1,6 16V
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Ahol párban adják, ott oda is írják, hogy 2db.
Fékbetétből pedig az egy tengelyre való szettet adják.Más: a f@sz kivan "végre" előjött nálam is a tipik megane huncutság (hogy fateroménál mennyir szórakoztam vele, mire jó lett). Indexelésre villog a féklámpám is...honap reggel jó móka lesz szétkapni a hátsólámpákat, aztán indul a méregetés.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Ez valóban Megane hiba de kortalan. Azaz minden generációnál előfordul.
Én levettem a hátsó lámpa csatlakozókat és a tüskéket átforrasztottam, befuttattam ónnal, hogy jobban megszoruljanak a lábak a csatiban.
Összedugtam öröm boldogság. Most utoljára egy 2003- as fluence nél követtem el ezt.
( sajnos nem szakszervizes volt, így elkúrta a tulaj a garit "barom" )Renault power
-
Ck.
addikt
Renőéknél van vkinek tapasztalata ótomata váltóval? Elsősorban Megane 2-nél érdekelne, hogy milyenek.
-
rob210
Topikgazda
Szarok.
Finomítok kicsit nekem nagyon nem vált be.
2 hétig vezettem egy lagunát otomatával.
Hát örültem amikor kiszálhattam belőle.
De lehet csak a vezetési stílusom miatt, de nekem sokszor tűnt úgy, hogy nem tudja mit akarok.
Elég sűrűn kapcsolgatott pedig nem rallizok.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
Mai napon sajnos a Lagunánk sértetlensége megszűnt hála egy motoros hölgynek aki termesztésen svájci rendszámos motorral lejárt papírokkal és nem létező biztosítással, előzés közben belement édesapámba.. legszebb hogy tovább akart menni majd utána a rendőröknek azt akarta beadni hogy apám húzta rá a kormányt úgy hogy már rég előzött fater... kicsit se b*sz szét az ideg valami nepper g*cinek a picsája volt.. ja és persze akkor született mint amikor az apám szerezte a jogsiját.... Ja meg ilyet beszól hogy már volt motoros balesete ne akarja megmagyarázni neki apám hogy ő volt a f*sz.. Komolyan kurva nagy mázlija volt hogy mire oda értem elment mert különben bele hajtogatom a motorjába.. Ám a legszebb az okos rendőr+ közlekedési barátja avval nem foglakozott hogy a motor papírjai lejártak 2014ben és személyi semmi nem volt a csajnál... idegbajt tudnék ilyenkor kapni.
-
rob210
Topikgazda
Hát ne haragudj, tudom, hogy az adott helyzetben felindultságban az ember nem gondolja át a reakcióit.
De ennek nem jól álltatok neki.
Eleve ha nincs nála papír akkor bekisér az őrszobára/őrsre/kapitányságra.
Aztán adatok felvesz valamint az intézkedő rendőr jelvényszáma felkerül a balesetire.
Illetve jegyzőkönyv nélkül senki sehova, amiben pontosan rögzíteni kell, hogy semmilye nem volt.Nagyon sajnálom olyan patika volt az az autó.
De remélem még lesz is kár lenne érte.Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #38493 üzenetére
Ez csak az én reakcióm, jegyzőkönyvbe fel van minden véve. Most várakozás van hogy mi lesz az ügy vége.
Bármi is lesz az autó megy rendbe rakásra de nagyon bosszantó mert egy karc se volt rajtaMegane2000: a rend éber őrein múlik a dolog.
MMA87: első reakciója a rendőrnek az volt hogy apám rántotta rá a kormányt és a motoros nem hibázott aztán ott volt a közlekedési felügyelet vagy minek csúfolják magukat és fater elmondta hogy előzés előtt senki semmi nem volt mögötte majd mikor már majdnem befejezte az előzést akkor ment az oldalába a motor. Ha nézed a sérülést látszik hogy ha apám húzta volna rá a kormányt az autó eleje sérül nem a hátulja. Nem tudom mi lesz félek hogy mert motorosról van szó neki fognak ítélni..mert ők ugye sose hibáznak....
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Ha valakire ráhúzzák a kormányt, az nem hagy ilyen mély nyomot. Igazságügyi szakértő is megnézi a képeket és látni fogja kinek van igaza, vagy még lesz szembesítés ilyesmi. Azért a rendőrségen se teljesen hülyék dolgoznak, faterod jól fog kijönni ne aggódj.
De lassan ott járunk mint az oroszoknál, belső kamera előre, hátulra.... Magyarisztán már csak ilyen.
Ma sikerült kicseréltetnem út előtt az olajat, benzinszűrőt, levegőszűrőt, olajszűrőt. Most néztem hogy 10w40-es olaj volt az autóba eddig, az idióta vidéki szerviz azt tett bele
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #38498 üzenetére
Ráadásul az okoskerék sem, most néztem utána, ugye a mi 1.6 16V típusú autónkban van (mármint M2-ben).
Szóval k*rvajó hogy cseréltettem 2 éve a vezérléssel azt is. 5w30-as a legjobb az okoskerekes autónak, utána jön 5w40.
És akkor rosszul esik a tisztelt szervizeknek, ha az ember saját alkatrészt akar vinni.
Kőbányán voltam Stefimesternél, elég normális kis szerviz. Nem akartalak téged b@sztatni a hülyeségeimmel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen