-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt1129
addikt
Köszi a multkori segìtséget, meg rob210- nek is. Megvolt a nagyszervìz, végülis mindenből a gyári origin lett, pár kivételtől eltekintve. Ùj nyárigumi is felkerült, mert a régi 8 éves volt és elég zajos. A helyzet viszont az, hogy most is. Kb 90 felett olyan a hangja, mintha ezer éves gumi lenne. Kerékcsapágy hiba nem lehet?
-
-
eTrade
tag
Szerintetek mi okozhatja a következő hibát:
Ha nincsen lenyomva a kuplung, akkor csattogó/klattyogó hangot hallok alapjáraton, de amint lenyomom a kuplungot teljesen elkussol?
A benne lévő kuplung (LUK) kb. 2 éves, tehát nemrég volt cserélve.Rágugliztam párszor de a Megane-ra specifikus hibára nem találtam rá.
Itt egy Toyota fórumban a következőt írják hasonló hibára: Clutch popping when engaging pedal -
dhgm
tag
válasz eTrade #37461 üzenetére
Nálam 5. éve ilyen...
Kinyomócsapágy hangja, ha kinyomod terhelve van ilyenkor csöndben van, ha felengeded zörög. Szerintem zsírmérgezés , ha van rá keret cseréld ki. Váltó le, kuplung és járulékos alkatrészek csere... és jó lesz egy darabig.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #37465 üzenetére
Hidd el elektromos.
Nekem is az.
Van egy levegő csappantyú ami váltja, hogy honnan szívja a levegőt.Azt pedig egy elektromos motor állítja.
Klímás és klíma nélküli autót kár hasonlítgatni, mert teljesen más a légbefúvása.Renault power
-
-
Josi
aktív tag
válasz diablo1984 #37465 üzenetére
Nekem van ott egy AC gomb is.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
diablo1984
veterán
#37466 rob210 akkor lehet a bowdenes rész vezérel valamit, ami a motort tovább. passz, nekem a panelnél elég volt a meló, tovább besírnék, ha bontani kellene....
más:
alapjárati motorral, vagy a kis állító szelepével mit lehet csinálni? őszig mélyre ejtette a fordulatot, gyakran megállt a kocsi gázelvételkor, megtakarítottam, utána kb 1100.nál akadt, most megtakarítottam és 1100-1500között megakad az alapjárat gázelvéterkor, ami kis gázra beáll normálisan, ne a nélkül búg. bontóban voltam, hoztam egyet, de az 1500-2000között ragadt és gázra sem állt be normálra.....mivel lehet a gond, azzal a réz valamivel amit az alapjárati motor mozgat, vagy maga a motor rossz? érdekes, hogy féktisztítóval a házban lévő szelepet megáztatva még rosszabb lett a helyzet mint előtte, olajozzam meg, vagy mi?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #37473 üzenetére
A bowdennek ehhez semmi köze.
Ha a ventillátor fokozat szabályozóját eltekered balra belső kéringetésre akkor lehet is hallani ahogy a motor behúz. Amire te gondold az a levegő elosztó csappantyú az a mi esetünkben is mechanikus bowdenes.Lítiumos zsírral meg kéne kenni, a féktisztító, kimosott mindent valószínűleg ami nem jó.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
tresh
addikt
Hétvégén elsétálok meglesem ezt a kis méregzsákot Kíváncsi vagyok miért ennyi
-
gkawka
tag
Ajtó csukásakor valami koppanó hang jön vezető oldalon, mintha valami kilazult volna és az ajtó lendülete "csapkodná". Úgy tippelem, hogy a műszerfal környékéről jön, amit eddig olvastam hogy a hűtés/fűtéscső lazulhatott ki.
Ha már megbontom a műszerfal tetejét gondoltam egy kis zajszigetelést is megpróbálnék ÍGY. Esetleg ebben valakinek tapasztalata? Mire kell figyelni/ügyelni, buktatók?-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #37475 üzenetére
Ez van a lagunádban?
Vagy ez?mind a kettő 10.000.- alatt van.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #37481 üzenetére
kovácsautó??
-
PHenis
senior tag
válasz diablo1984 #37473 üzenetére
Üzemanyagnyomásod rendben?
-
gkawka
tag
Ismét szakmai kérdésem lenne. Van egy olyan jelenségünk, hogy hideg indításkor a motorban nincs erő amíg el nem ér egy magasabb fordulatot. Induláskor a fordulat sokszor leesik és ha nem nyomom ki a kuplungot akár le is áll. Ahogy bemelegszik folyamatos használat közben úgy ez viszonylag hamar el is múlik, de addig igencsak csúsztatni kell a kuplungot, h ne essen le a fordulat.
A szerelő azt mondta, hogy nem biztos benne, de ő légtömeg mérőre tippel, ami olyan 60k körül lenne anyagárban.
Szerintetek is az az elsődleges gyanusított ilyenkor? És milyen márkát érdemes venni, milyen áron ha tényleg? (M-I 2001, 1.9 DTi)
Előre is köszi!
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
diablo1984
veterán
válasz PHenis #37485 üzenetére
persze, ha mással lenne gond, akkor nem változna a fordulat, mikor ezt csesztetem, illetve egy pici gázra nem állna be! néztem a gázbowden tárcsáját is, az sem akad, nem lóg, így az sem lehet a ludas, egyszerűen ez az üresjárati léptetőmotor+szelep kombó a hibás nem más!
üzemanyag szivattyú nincs még másfél éves sem az autóban.....
rob210: köszi, olcsó helynek tűnik!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #37487 üzenetére
A pillangószelep ház tömítő gyűrűket is megnézném... nálam ezek okozták sok ideig az alapjárati problémákat.
Szerintem mindenki szedesse ki és úgy nézze meg, mert pl. az én kocsimban (2000-es Mégane phII) valami botrányos állapotban voltak! -
Tegnap ültem egy 7személyes 1gen logan mcv-ben. Kellemes csalódás volt, egész szép a belseje és nem annyira gagyi, az első ülések is kényelmesek és jól tartanak.
7-en ültünk benne (teljesen jól elfértünk), valamilyen benzinmotor volt benne, egész szépen és csendben tette a dolgát, meglepődtem, hogy ilyen jó gép.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz szőröscica #37494 üzenetére
Majdnem...rádió táv [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ck.
addikt
válasz diablo1984 #37496 üzenetére
De igen, kőkemény 350 ezer forintért.
-
SZATA
senior tag
válasz gkawka #37477 üzenetére
Lehet, hogy nekem is a fűtéscsövek miatt jön ilyen lemezes, vagy rezonálós zörgés a kesztyűtartó alól rossz úton? Egy-két hónapja kezdte, azt hittem, valami benne zörög, ezért kipakoltam mindent, de a zörgés maradt. Még nem feküdtem be jobb előre, de tervezem, van ott két csavar is, megnézem azok mit és mennyire tartanak.