-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Sgt. Chris
aktív tag
Nah megvolt a hátsó féktárcsa+betét csere a Röncin... munkadíjjal megállt 33k-ból. Ez pozitívum. Mivel a szerelő srácra bíztam a beszerzést, így végül Mintex lett a tárcsa és a betét is. Elvileg ez nem volt a javallott márkák listáján, de nem aggódok annyira. Évi 9-10 ezer futásmennyiségnél, nagypapás vezetéssel nem hinném, hogy hamar elkopna.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #37403 üzenetére
Nem az elkopás számít hanem a fékhatás, de a Mintex annyira nem szar egész normális a noname gyártók között.
Renault power
-
dethroner
veterán
Sziasztok!
Van egy R19-es rönóm, amiben szeretném az első ajtóban lévő hangszórókat kicserélni. Van valakinek ezzel tapasztalata, kell a hangszóróhoz beépítő keretet szerezni, vagy csak beteszem a régi helyére az újat és kész?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
SZATA
senior tag
A DIY nálam kiesik. Felújításra a Telóstudort néztem. 1 év garancia, kb. 15.000Ft. Majd még kérek ajánlatot máshol is a cserére.
-
rob210
Topikgazda
Hát nem tudom, nekem bejön ez az űrsiklós dizájn
Nagyon is.Bár én személy szerint nem tudnám kihasználni ezt a méretet, nekem még a sima scénic is nagy lenne.
Ezért is van megane-omgkawa: Nézd meg más gyártó hasonló termékét majd leesik az állad, ez kifejezetten olcsónak mondható, sajnos az ilyennagy vasak ennyibe kerülnek.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
Sly189
senior tag
-
Sly189
senior tag
-
benvolio
őstag
Jelentem, nyári kerekek átcserélve, valamint kipufogó tartó gumit kellett még cserélni és gyertyákat is kapott újat a verda. Sajnos a gyertya csere közben sikerült elszakítani az egyik kábelt. Igy a kábelek is újak lettek. Ennyi történt.
Üdv! -
Doki16
addikt
Tudjátok, hogy mekkora nyomatékkal kell lehúzni a kerékcsavarokat a Megane 3-on. Gondolom az M2-nek is ugyanaz lehet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
csibor
őstag
Még nincs 2 éves a generátor szíj, de már cserélni kell. Most néztem, már nem sok tartja Megane I 1.6 16V nagyon nehéz itthon cserélni? Vagy kell hozzá valami speciális szerszám?
-
csibor
őstag
-
Guttalax
csendes tag
Sziasztok!Vennék egy Megane Scenic 1.9dci-t,2002-est.Mennyire strapabírók ezek a motorok,mik a Scenic gyenge pontjai?A kiszemelt példány dupla üvegtetős,az mennyire macerás?Köszi!Tamás
-
Guttalax
csendes tag
válasz rob210 #37425 üzenetére
Köszönöm a választ Én úgy hallottam hogy az 1.5 a gyengébbik motorja,ezekszerint ez sem egy sikertörténet?Én most Hdi-zek,azokkal semmi gond,egyikben 320e van,bontatlan motorral.De van 3 kutyánk,és tetszik nagyon a Scenic.Találtam kint egyet,viszonylag emberi áron,az említett dupla üvegtetővel,félbőrrel,280e km-rel.Engedjem el a kezét,vagy belevághatok?Azért a kinti autóim sosem hagytak cserben,az állapotuk is igen jó volt.
Köszi. -
tresh
addikt
válasz rob210 #37428 üzenetére
1.5 dci vel is fel tudd ülni a sz*pó rollerra. (itt is volt aki taxis szétgyilkolt senic-el járt és prüszkölt rá mekkora sz*r ) Tuti 1.9-el venném fogyasztásba lehet több le 1-1,5 literrel de ahhoz a bodéhoz kelleni fog a 120 paci és az már mozgatni is fogja. Diesel vásárlása meg mindig lutri ha nem tudja mit kell nézni és mit keres. Normálisabb példányok ilyen 1-1,5 misi körül vannak ilyen összegnél egy szakműhely által bevizsgáltatni nem árt max 10-20k de tuti nem fog mellé nyúlni. (porlasztók állapota, magasnyomású szivattyú, kettöstömegű+kuplung.) A többi meg a szokásos, ha jó gazdája volt és lesz akkor hálásán fogja vinni a családot gond és hiba nélkül.
-
diablo1984
veterán
válasz Guttalax #37427 üzenetére
hát az 1,9 is van akinek beválik, van aki a pokolra kívánja tőle a márkát, az 1,5 dci-nek is megvan ugyanezen nyűgje, de az legalább álomszerűen fogyaszt, az 1,9-es meg csak jól(ha minden okés). de mindkettőre szinte ugyanazok a hibák érvényesek, magasnyomású rendszer, turbó, elektronikák, ha beleválasztasz akkor szopás, ha kifogsz egy jó darabot(ritka, ezek az olyan példányok, amiken már valaki előtte végigszopta a sikertörténetet), akkor álom is lehet! de az tény, hogy általában ezeknek is ki van hajtva a lelke, bírják amúgy karbantartással viszonylag jól, csak a magyar piacon csúnyán tekergetik őket, mert viszonylag kevésbé kopós a renaultok belseje és a km-t ahhoz igazítják(kormány lehet árulkodó, mert ha nem bőrös, akkor az kopik, a bőrösön kevésbé látszik, az üléskárpitok golyóállóak, a műanyag karcolódik, de nem okádék vészesen). ha nincs a kocsi árán felül bőven zseton az esetleges szervízre, akkor én nem hazárdíroznék, hanem egy benzinesbe gondolkoznék a helyedben, az 1,9dci is 6 litert simán bekap normál használattal, az 1,6 benzin meg 7-8-at, és abban nincs akkora lutri, az áruk meg szinte azonosak.
-
diablo1984
veterán
megvolt a laguna teletankolása is, 53,2l/605km-re, vegyes használatban fele város/fele országút, sportos agyérgörcsös stílus/átlagos stílusban. egész jó egy 2 literes 325ezer km-t futott csotrogánytól, főleg téli gumival!
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #37431 üzenetére
48,2liter 780kilométer két komolyabb dugó amúgy normális közlekedhető városi használattal.
(reggel 6 és este 7 kor)Renault power
-
Laraxior
titán
Milyen bluetoothos obds kutyut hasznaltok? Latok ebayen 1500től felfele mindenfelet. Olyan kellene ami működik a Renaultval thx.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled with Philips hue
-
szőröscica
addikt
válasz diablo1984 #37430 üzenetére
Az 1.9-nek két baja lehet jellemzően. Meghal a turbó a túl hosszú olajcsere miatt, vagy a töltőnyomásszenzor csatlakozójának tövénél megtörnek a vezetékek, és emiatt mindenféle rejtélyes check injection hibákat dob, a fogalmatlan szerelők meg cserélnek benne össze-vissza mindent, ahelyett, hogy megforrasztanák azt a szart. Még az EGR kokszolódhat el, 50 ezrenként ki kell takarítani, vagy el lehet forgatni (ezt ugyan nem támogatom, nem kell telefosni a város nitrogén-oxidokkal). Egyébként a befecskendező-rendszer, a kettőstömegű lendkerék, és egyéb dízeles bizbaszok teljesen tartósak, azokkal csak jópárszáz ezer km után szokott gond lenni.
Alapos diagnosztika után (Clip és DDT) meg lehet venni nyugodtan, ha van egy szakid, aki vágja a Renaultokat.
Laraxior ne bohóckodj a bluetooth-os szarokkal, használj DDT-t. Fent vagy a Lagunaclubon, nézz utána.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #37433 üzenetére
hát ja, egyhatból talán én is kihoznám, de ez laguna, nagyobb vas, nagyobb motor, már ettől is meglepődtem, hogy ennyire alacsony lett, ez 6 litert soha nem fog enni, ennél már ez is 6 liter, főleg mikor elforgatom néha 6ezerig, tetszik a hangja na, dízelnél 10 hosszú évig nem tapasztaltam ilyet, meg azokat nem is mertem forgatni, nem arra valók, itt meg elgurul a gyógyszerem néha.....
joamilestoné: ja, tud az is jó lenni, de szopás is. jellemzően kevesen értenek hozzá, a hibakódból olvasni pedig rohadt kevesen, a suttogók sem értik a renaultot, mióta televerték elektronikával hangra nem tudják megállapítani, hogy mi a baja, az meg költséges, hogy ezt cseréljük ki hátha, utána meg ezt, hátha....
sógoroméknál a trafficban 1,9dci van, az első motorral sokat szívtak, rávertek egy vagyont, mégsem lett jó(kb 200 ezertől jöttek a gondok), a bontóból vettek anno egy vagyonért egy motort, azóta semmi különösebb baja nem volt a verdának, pedig a bontott blokkban is van már lassan 300ezer, és a donor autóban azt sem tudják, hogy mennyi km volt.....[ Szerkesztve ]
-
juhiati
tag
Sziasztok! Egy jó hónapja gazdája vagyok egy 2001es Megane 1.9 dci-nek és a napokban előjött egy olyan bajom hogy bal felül egészen az ablak alatt, amikor a klíma nyit vagy franc se tudja mit csinál csattog, mintha valami meg lenen szorulva vagy túl akarna tolni valamit. Valakinek volt már ilyen baja? A másik hogy az üzemanyag szivattyúm szokatlanul hagos, van hogy a kocsiból bentről is hallom a ciripelését. Lehet vele baj?
Battletag: Juhos01#2594 || Steam: juhosati
-
juhiati
tag
-
Josi
aktív tag
válasz juhiati #37439 üzenetére
Külső-belső keringetés állítómotorjánál egy fogaskerék.
Sajnos ez csak egyre rosszabb lesz. Olcsó megoldás:
Külső keringetésre állítani és széthúzni a csatlakozót.
Drága megoldás:
Kibontani az elejét a szélvédő alatt és megcsinálni.
Pont erről értekezünk most az indexes fórumon.
Megane klub index fórum
Nálam is előjött ez a hiba, de egyre inkább lebeszélem magam a rendes megjavításáról.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz diablo1984 #37443 üzenetére
Bárcsak olyan lenne.
Hogy hova fujja a levegőt, azé bovdenes, de a külső-belső keringetés állítása elektromos.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz diablo1984 #37445 üzenetére
A tekerőt állíthatod jobbra balra, ott szabályozod a venti sebességét. A zsalut motor mozgatja.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz juhiati #37447 üzenetére
Leszeded a bal oldali ablaktörlő kart (lehuzató erősen ajánlott)
Óvatosan leszeded a takaró műanyagokat (fület könnyű letörni)
Ígymár hozzáférsz a csatlakozóhoz (4 eres ha jól emléxem)
Ha külső állásban van a zsalu, akkor széthuzod.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #37437 üzenetére
főleg mikor elforgatom néha 6ezerig, tetszik a hangja na, dízelnél 10 hosszú évig nem tapasztaltam ilyet,
V6-os dieselt kell venni és akkor annak is tetszeni fog a hangja
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- Dell asztali gépek
- EAFC 24
- További aktív témák...