-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
-
#10726912
törölt tag
válasz Toobee #33525 üzenetére
Korom van a kipufogón? Mérni kéne egy CO értéket. Az kiadja, ha sokat iszik. Ezernyi ok lehet, nem érdemes találgatni, légtömeg mérő, lambdaszonda a leggyakoribb hibák, de ebből lehet első hátsó, azaz van választék, a tiéd ha jól sejtem, már nézi a kilépő értéket is. Szerelő kell, aki talán ki tudja olvasni a hibát a kocsi agyából.
-
rob210
Topikgazda
válasz Toobee #33532 üzenetére
Az 1.8 al a lagu úgy megy mint az enyém az 1.6 al.
A súlykülönbség és a gumiméret miatt.
Az enyém meg ha nem kapcsolom be a klímát igen szépen tudja szedni a lábát.
Nem egy BMW-s arcára ráfagyott már a mosoly amikor siettem és nem fért be elémPersze nem egy vadászgép, de tud kellemes meglepetést okozni nekem és kellemetlent a jaszkariknak.
Helyiértéken kell kezelni és akkor megbízható hűséges társ.
Renault power
-
#42667776
törölt tag
válasz Toobee #33525 üzenetére
Szia!
1.8 Laguna nem nagyon fog kevesebbet fogyasztani, nekem I-es van, 2.0 de ismerőseimnek van II-es, ez a motor 100-110 nél már 3000+ környékén forog 5.-ben, az egyik srác kísérletezett anno E85 átalakítóval de még rosszabb lett a helyzet, így gyorsan ki is szerelte belőle. Egy légtömegmérő és pillangószelep tisztítás, ha szükséges javíthat valamennyit, de 8 alá biztos nem fog menni. Az enyém is 8,5-9 között fogyaszt, nyáron a 8-hoz van közelebb, télen inkább 9, elég érzékeny a hideg- meleg változásra. Autópályán klímával 135-140nél 9.5. Persze ahogy írták is előttem nagyon kényelmes és szerethető autó, kényelmesebb mint az I.-es, pedig az sem rossz!
-
#10726912
törölt tag
válasz Toobee #34089 üzenetére
Elsavasodik az olajtérbe jutó benzintől a motorolaj, s nagy mértékű kárt tud okozni az elégtelen kenés miatt. Ha hidegen járatod egy helyben alapjáraton, akkor túl lassan melegszik a motor, túl sok benzin kerül a henger falára és az bejut a motor olajba. Pár másodpercig járjon a motor magától, 5-10 másodperc, s indulj, 1000-2000 között váltogass el. Az olaj nem fagy le, nem dermed meg annyira, hogy ne legyen kenése a motornak. Ha a pár másodpercnyi kenetlen járás ellen is óvni akarod a motort, vehetsz olaj adalékot, van többféle is, ami hártyaszerű filmréteget képez a henger falán, csapágyaknál, stb. A legrosszabb, amit tehetsz, ha hidegen alacsony fordulaton járatod egy helyben. Amint stabil a motor járása, indulhatsz.Az is jó, ha le van fagyva az ablak, stb, ha gázzal tartod 2000 környékén a fordulatot. A szívató csak annyira működik, hogy hidegen ne álljon le a motor, más szerepe nincs, melegíteni menet közben kell.
-
gabx76
senior tag
válasz Toobee #34387 üzenetére
Szia!
Anno 2db teleszkópot vettem e-bayről valami török eladótól. Kb. 3-4e volt a 2db. Nem rossz, de túl erősek voltak (nyitásnál majdnem orrba csapott először az ajtó ), így csak az egyiket cseréltem (ami egyáltalán nem működött) a másik maradt tartaléknak. Így most teljesen OK.
-
tresh
addikt
-
Hugo85
aktív tag
válasz Toobee #34464 üzenetére
A Renault gyári fejegység ezért is jobb, mert állítható sebességfüggő hangosítás van benne, így emeli magától a hangerőt ahogy egyre gyorsabban mész
#34466 - tresh: hát nem tudom, ha nekem a Clio II ph 1-ben benne van a gyagyi tuner list-es rádióban akkor úgy gondolnám mindben.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz Toobee #37112 üzenetére
Az enyém 2005-ös, első tulaj vagyok, lassacskán 200 ezer km lesz benne. Olyan mint egy igazi ribanc. Mindig van valami rejtélyes baja, és ezek valahogy mindig ehhez a dci motorhoz kapcsolódnak. Mikor jó, akkor nagyon jó, a faceliftes belső csodás, éjjel főleg, szóval mikor gondtalanul szelem vele a km-eket, akkor imádom, de mikor már épp kezdeném feltétel nélkül szeretni, akkor hirtelen előjön valami nyűgje, hogy ne feledtesse, ki a főnök valójában.
És sajnos halmozottan hátrányos helyzetű, a Clip nem ismeri, a DDT csak hibát tud olvasni belőle, de semmilyen valós idejű monitorozásra nem alkalmas, amire a Lagunákkal igen, a Bosch KTS nem tud mit kezdeni vele, és a Nissan Consult sem kezeli teljeskörűen. Van valami program, ami elvileg jól bánik vele, de nem tudom a nevét, egy szervizben a szerelő valami szocsót emlegetett, ezt a szót többször is hallottam a szájából, de sajnos nem sikerült megtalálnom, hogy mi lehet ez a szoftver.
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #39914 üzenetére
Szombaton hoztam el az autókozmetikástól. Gyönyörű lett, szerencsére a dohányszagot is ki tudták szedni belőle. Amiket cseréltem benne:
-olajszűrő
-levegőszűrő
-gázolajszűrő
-pollenszűrő
-váltóolaj
-motorolaj
-vízpumpa
-vezérlés
-hosszbordás, feszítőgörgőkkel együtt
-mindkét első stabilizátorrúdHa lesz még idő, akkor kap új fékfolyadékot, meg egy szárítószűrőt, utána lehet menni vele a klímáshoz. Jó franciához hűen, az nem működik. Kerültem vele ma 200 km-t, abból fele pálya (130), fele főút (105-115), holnap rátankolok, megnézem, hogy mennyit fogyasztott. 6-an mentünk vele, meglepően jól szedte a lábait. Nissan Primera WP12 után ami elsőre feltűnik, az a királyi kényelem (pedig a két első ülés abban is nagyon jó) és a futómű. Ugyan orrnehéz, de csendes és szépen kisimítja az úthibákat. Remélem, hogy nem hagy cserben, sok jót nem olvastam erről a 2.2 cici motorról.
A csepeli gumishoz nem tud valaki számot? Trash adta a címet múltkor, de a számukat már elhagytam. Most is ide vinném, csak nem akarok 3x menni, mint legutóbb.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
tresh
addikt
válasz Toobee #40006 üzenetére
Szép autó! Volt ilyenünk örök kedvencem marad! Ennél jobb egyterűt senki se csinált még. Amit én imádtam benne hogy irtó kényelmes és a fordulóköre parádés kis autókat megszégyeníti. Nekünk igaz 1.9 dti-vel volt de 80ezerrel vettük, 380ezerrel adtuk el és 1 nap alatt elvitték a motorja olyan volt mint a svájci óra. Átlagba 7 körül kajált. Szerettük nagyon csak eljárt felette az idő és az a vicc hogy ez után indult be a családba Renault láz Fater Laguna, nekem megane, tesómék clio és így tovább
Számot majd előkeresem neked csak gőzöm sincs hova mentettem le.
-
FerNandor
őstag
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #40006 üzenetére
Egy kis fogyasztás:
1500 km: 400 km Budapest egyedül, 900 km M5 5-6 személlyel (változó), 200 km egyedül főúton: 7,38l
300 km: 166 km M5 7 személlyel, 60 km 3 személlyel, 74 km üresen. Pálya tempomat: 126, a maradék 95. 6,63l. Igaz elég nyugisan közlekedtem, de ekkora monstrumtól fejtámláig pakolt csomagtartóval szerintem kimondottan szép eredmény.https://barbieripnk.hu/
-
diablo1984
veterán
válasz Toobee #40540 üzenetére
van rajta lehet egy kis felár, de ami szembe tűnő az a kilincsek kopása!mióta van nálatok, 1 éve? abból nehéz megítélni, hogy mit és mikor kapott meg, külföldi autó nem mindig őszinte.....
amúgy nem néz ki rosszul, de a kilincseket fújassátok le, utána tutira megveszik, szerintem sokan úgy vannak vele, hogy ha a kilincs ilyen, akkor írhat bárki bármit, akkor is egy lelakott cucc(még ha nem is így van, de ezt sugalhatja)
(#40541) Agyasima: ha csak az a lényeg, hogy olaj, akkor rakhatod bele, ez a blokk nem igényes túlzottan semmire! ha az a lényeg, hogy jó is legyen és a legjobbat kapja, akkor elf vagy total kell bele, ezek a gyári olajai a gépnek! amúgy a gm olajakra még az opelosok is panaszkodnak, de egy tesco-stól jobb......
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Toobee #40544 üzenetére
én a kilincset mondanám, az messziről látszó optikai hiba, amúgy rendben van a gép így képekről! amúgy én is kerestem ilyet, ritkább motor, mint az 1,6 vagy 2 lityis, talán ez a pont elég motor hozzá, próbáltam is, menni ment, igaz nem egy dci, de jól mozgatja a bódét!
1,9szívó D kangoo? az a motor kinyírhatatlan, ha megkapja az olajat és szűrőket is időben, se turbó, se semmi, bár km kár borzasztóan sok lehet bennük, az 1,5 dci meg közismert, kis fogyasztású, de nagyobb a meghibásodás kockázata, mint egy 1,9 szívó D(nem dci)-nek!
-
rob210
Topikgazda
válasz Toobee #40540 üzenetére
vidd le az árat 699999.- sajnos a magyarok hülyék.
Bátyám is most akar autót venni.
Valami megane thali szerű képződményt.
350.000.- már láttam mondja nekem.
Remek és a következő 350.000.- et meg ráköltöd.
De nem hisz nekem.
Szóval ő lesz a következő szar a renault tulaj.Egyszerűen nem érti meg miért jobb a 450.000.- es kisebb felszereltségű thalia, mint a jobb felszereltségű megane. 350.000.-
A saját bátyám, és úgy, hogy tudja nem kevés ideje van meganeom.
Egyszóval ha bemész a lélektani 700.000.- alá megveszik, csak azt kell látniuk, hogy nem 7-essel kezdődik az ár.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Horgász topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fűnyíró topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Filmgyűjtés
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...