-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pecc
őstag
Milyen márkájú axiális csuklót érdemes venni?
LEMFÖRDER, MONROE, SWAG, FEBI ?
Az a gumiharang a végén szintén csere ilyenkor?
Megane Classic '01 1.6 16V
-
tresh
addikt
Hmm azt hittem drágább
(#38906) Pecc: Lemförder ,febi se arról híres pl most én swag csapágyakkal szívtam be de kiszedve érdekes volt a belső csapágyon volt swag jelölés a külsőn semmi...szóval ha te veszed meg előtte bontsd ki mindig a csomagot és csekkold hogy tuti minden rendbe van e.
[ Szerkesztve ]
-
tigerscorpio
aktív tag
Hahó
Kiégett w1,2 eseket kicseréltem a klíma vezérlő panelen, ami még múltkoriakban jó is volt, csak akkor nem volt meg minden új izzó/led--tehát 1. körben bal foglalatban w1,2 középen a kiégett, és jobb szélen egy kicsi fehér smd.
(ekkor minden jó volt) (emlékeim szerint lett volna még smd, de nem volt itthon)-Megérkeztek a kék kis t5 ös led diódák, tehát nem smd- azért klasszikus dióda típust rendeltem, és nem smd-t, hogy a dimmer szabályzóval ne legyen gond.
ha már egyszer itt tartottam a kiégett ablakfűtés gombban is kicseréltem,
oké világít minden nagyon frankó .
A HIBA :
alapból jó minden, de amikor a helyzetjelzőt rákapcsolom, vagy tovább görditem a bajuszt, hogy tompítottat tegyen rá. akkor elveszi a műszerfal kijelző, és az óra/rádió kijelző megvilágítását.lehúzkodtam az összes másik stekkert: ablakmelegítő, elakadásjelző stb, ugyanúgy megvolt a hiba. de ha a szellőzésvezérlését lehúztam, visszatért a világítása az lcdknek is.
Ha izzók/ledek nélkül van rákötve, akkor nincs ez a gond, csak ha akár 1db led is benne van.
próbáltam az eredeti helyzetet vissza állítani, de úgy sem volt már jó. most kivettem belőle az összes izzót/ledet.
annyi hiba maradt, hogy a fényerőszabályzó tekerentyű mintha nem csinálna semmit.az esetleges megoldási tippeket előre is köszönöm.
a megane olvadása meg egy nagy fszság... szerintem nem tud úgy leolvadni a műanyag.
plusz azt írják napok óta ugyanott állt, és állandóan tűzte a nap. elárulom, soha nem voltam olaszországban, de gondolom ott is van éjszaka...Ha érthetetlen módon írtam le a gondot, akkor szívesen átfogalmazom, csak a lényeg, hogy kitaláljuk mi a fene van...
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tresh
addikt
válasz tigerscorpio #38909 üzenetére
Ez milyen ottomobil is lenne?
-
tepee
csendes tag
Sziasztok,
Renault Megane I, 1.6 16V autómban kopogó hangot hallok az első futóműből.
Egyenletlen úton és csak meleg időben hallatszik, és akkor sem folyamatosan. Szervízben átnézték a futóművet, de nem találták meg az okát (Toronycsapágy, motortartó bak cserélve lett. Lengéscsillapítók, stb. rendben voltak.)
Tapasztalt már valaki hasonlót? -
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38909 üzenetére
Igen a leírás érthetetlen.
Mert, ha felkapcsolod a helyzetjelzőt akkor minden kocsiban halványabbra veszi a világítást a műszerfalon.
Hiszen este van és nem kell olyan erősen megvilágítania.
Szóval nem értem mi a hiba ?Renault power
-
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #38912 üzenetére
szóval egyszer elkezdtem kicserélni a 1.9 dci Renault scenic rxe 2000 res évjáratú gépkocsimban a manuális klíma tekerőszervei mögötti világítás. amely 3 db 1.2 es rizsszemet tartalmazott.
első nekifutásra tettem bele egy smd fehér ledet, és benne hagytam egy daram még világítani képest rizsszemet.ekkor minden maradt a régi kerékvágásban.
tehát, amikor helyzetjelzőt kapcsoltam világítás visszavesz, DE a Digitális kis kijelző világítását, és a rádió/óra háttérvilágítását meghagyta. Ez így is volt.De most, hogy kicseréltem mindet LED Diódákra, nem hagyja a lcdk háttérvilágítását felkapcsolva. Abban az egy esetben történik meg, ha kiveszem az összes (3db) klímavezérlő mögötti foglalatból a fogyasztókat !
mindegy , hogy led, vagy rizsszem, egyikkel sem megy.
plusz a fényerőszabályozó tekercs, sem csinál semmit, sehol...Más műveletet nem hajtottam végre.
tehát az lcd-n megmarad az adat, csak a világítása tűnik el amint helyzetjelzőre, avagy tovább tekerem a lámpakapcsolót...
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38920 üzenetére
Első körben helyezd vissza a rizsszem izzókat.
Majd a fényerő szabályzó pótmétert vedd ki és a lábain lévő sarukat zárd rövidre és úgy kapcsolj tompítottat ha ez megoldja akkor kezd el a biztosítékokat végignézni egyesével.
Ha ott minden ok akkor megégett a pótméter és csere vagy átkötöd, de akkor nem tudod szabályozni a fényerőt.Renault power
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #38912 üzenetére
A Képek sorba vannak, fogyasztóval, illetve anélkül.
ha lehúztam a Potit, akkor is ugyanez volt a jelenség.
Rizsszemeket visszatettem, de amint fogyasztó kerül a körbe, ugyanez történik...[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv! Ilyen probléma az enyémmel is volt, körforgalomban, illetve sűrűn recézett felületen komoly kopogást hallatszott... Most kicseréltettem a függőleges stab. rudakat 4eFt/db+4eFt munkadíj...kb 1 óra. Azóta feszesebb a kormányzás és hangja semmi...
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #38926 üzenetére
És arról honnan tudom, hogy jó, oder nein ? (zsír volt benne, de sem azzal, sem nélküle nem üzemelt)
bocsi, hogy televágtam a topikot ilyen batár állat képekkel
valami száma az alkatrésznek ?vagy milyen néven tudom a legkönnyebben megtalálni ?
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
rob210
Topikgazda
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #38928 üzenetére
Köszönet
Még 2 kérdés. a rádió alatt van egy csatlakozó vég elég sok tűs, illetve a biztosítéktábla jobb oldalán is van egy kupakkal ellátott szintén sok tűsnek mondható csati, ezek diagnosztikai csatlakozók?
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38929 üzenetére
A biztosíték táblánál az OBD II es diag csati van.
A másik nem tudom mi a leírás alapján, nem a gyári magnó távvezérlője?
Egy képet lökjél róla mert így lövésem sincs.Renault power
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #38930 üzenetére
Ma menet közben bekapcsolt az a piktogram, ami előizzításkor is világít.
Majd néhány száz méter után kialudt szerencsére.A könyv elektromos hibát ír menet közben re rá,
Mitől lehetett?
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38931 üzenetére
Nem tudom mi ez a csatlakozó.
Ezzel megfogtál.Az elektromos hiba pedig valami kontakt baj lesz.
Szóval lehet érdemes lenne a kocsit diagra dugni rögtön látnád is, hogy működik az OBD II es foglalatRenault power
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #38932 üzenetére
Bent van a Gyári rádió alatt, aminek a kormányvezérlése, és a kijelzése is működik.
és ha kihúzom a helyéről, akkor úgy tűnik, hogy, csak egy vak hüvely, amibe bele van tolva, mert jól van az úgy, és nem csatlakozik sehová.
Gondolok itt esetleg a Digitális Klímás modelleknek a csatlakozójára?
Vagy nem, az túl egyszerű lenne. Gondolom.Időnként előjövő probléma, ami abban nyilvánul meg, hogy a tolatási módba nem mindig sikerül váltani.
Ugye, gyűrű felhúz és váltókar balra eltol.ekkor tovább lehet tolni az "1-2" pozíciójánál. és ugye balra fent bent is kellene lennie tolatóba.
Nagy vonalakban szokott működni a dolog, próbáltam Kicsit előre gurulni, "egyesben", duplán kuplungozni, utána váltani, jobbra ki, majd balra be hirtelen. nyugodtan. lassan- gyorsan.Járó motornál, Álló motornál, egyszer, csak beveszi,
valami technika rá, vagy Váltókulissza csekkolás,-Hiába tolom el balra felhúzott gyűrűvel, nem érzem, hogy beakadna a helyére, és természetesen tolató lámpa sem kapcsol fel.
Mára ennyi kérdés
Köszönöm a válaszokat, igazán hasznos számomra
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38933 üzenetére
Ha jól értem nem sikerül betenned rükvercbe időnként.
Ez bizony Renault váltó betegség.
Én nálam bevált módszer, hogy beteszem egyesbe utána üres és így már veszi a rükit.
Macerás de ez van.
A csatlakozó biztos, hogy valami magasabb felszereltségű valami digitális vagy tök tudja mihez való.
Renaultnál előszeretettel bekábeleznek mindent, higy a szalonban még ha valami plusz felszereltséget kér a vevő, csak be kelljen tolni a cuccot.Renault power
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #38934 üzenetére
Igen. Jól értesz. A rüki nem mindig jön be, pl 10 perc próbálkozás után, miután beálltam az udvarba kb 1x sikerült.
De van, hogy simán. Meg az 5. Nélkül kell kitolni rendesen jobbra, hogy ne 3. Legyen.[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz tigerscorpio #38935 üzenetére
Az 5. Et is kikell tolni jobbra, rendesen. Lett volna a mondat, csak a telefonom úgyvélte, hogy jobban tudja mit szeretnék írni... :-)
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38935 üzenetére
Ezekről megy a vita mindig szerintem a 2005 előtti kocsikhoz nem jó.
Igazság szerint ez bohóckodni való.A kuplungoddal minden rendben van?
Akkor szokta nehezen venni a sebességeket, ha már szarakszik a kuplung.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Hauptmann
addikt
Sziasztok,
Megane II CC-n gondolkodom. Mi tartozik bele az Autenthique, Dynamique, Dynamique Plus és a Privilege felszereltségi szintbe? A Monza változat kárpitban, és alufelniben tér el a többitől? Motorban mindenképp benzines lenne, nem kötelezően a turbós, egy sima kétliteressel kiegyeznék. Típusspecifikus hibák? Gondolom, a tetőműködés ellenőrzése az egyik első teendő.
-
tresh
addikt
válasz Hauptmann #38938 üzenetére
Hello!
Alap felszereltségi szinteket meg tudod nézni bármelyik renyó oldalon vagy megane m2 fórumon. De ne vedd alapul mert kb mindegyik között van eltérés pl hogy a gazda milyen opciókkal rendelte. Szívó 2 liter jó választás lehet ha elég az a 140 paci Én a tető szerkezetre mennék nagyon rá gumi illesztések ne ázzon be, rendesen működjön a mechanikus része stb. Ha ez rendbe jöhet a többi általános dolog.
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #38937 üzenetére
Véleményem szerint jó, kicsit keménynek tartom. A kuplungot, de alapvetően működik.
Néha volt olyan, menet közben, Mintha nem kapcsolt volna szét, amikor benyomtam. De aztán megmagyaráztam magamnak, hogy bizonyára nem sikerült akkor teljesen benyomni.Az OBD II Kiolvasó modulnál mit javasolsz, szerviz. dugják rá, azt meséljenek nekem?
vagy nézzek olyat, amit számítógéppel is kompatibilisnek írnak?
Mondjuk BT-n kommunikál, és fel van készítve winre is.igazábol néha rádugnám, hátha beszél valamit, mint lentebb javasoltad.
Meg ha már van akkor haverok, barátok kocsijain is végig dugdosnám, amelyik szeretné, mit mutat(Nekem 75 KW - 102 HP változat van)
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
Annó én is linkeltem valami prospektusból egy képet, de most én sem találom.
Viszont a kolléga felettem linkelt egy szösszenetet.Azonban az a baj, hogy a renaultnál ez a felszereltség téma picit érdekes. Egy modellhez tartozik, vagy 2-3 paletta és azokon sem biztos, hogy egyformák a felszereltségi szintek.
Sőt, még egyik évben pl.: valami a Dinamique része volt, az nem biztos, hogy a következő évben is része volt, tehát követhetetlen.pl.: az enyém is teljesen más, mint a mi a linken felsoroltaknál van...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz Hauptmann #38938 üzenetére
Ezt írták róla 2004 ben
A felszereltséggel amúgy nincs baj, a CC-k alapvetően jó infrastruktúráját mutatja, hogy az alapmotoros, 1,6-os autó legolcsóbb (Authentique Plus, csak 1,6-os motorral) és legdrágább (Privilége) kivitele között 450 000 forint a különbség. A mi dízelünk egy középutas Dynamique volt, hat légzsákkal, ABS-szel, a már említett rádiómagnóval és manuális klímával, sok elektromos kiegészítővel, 6 260 000 forintért. Ehhez jött még a bőrülés 400 000-ért, a keréknyomás-ellenőrző, a tempomat, a motorosan visszahajló tükrök 160 000-ért, az ESP 200 000-ért és a xenonlámpák szintén kétszázezerért.
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy mennyire bonyolult a bal első fényszóró cseréje? Cserélte már valaki?
Egy 2004-es Megane 2-ről (ph1) lenne szó (nem xenon változat)!
Sajnos pár hete közelebbi találkozásom volt egy őzzel, de szerencse a szerencsétlenségbe, hogy látható nyoma nincs az autón! Viszont a bal első fényszóró burkolat alja végigrepedt...A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Szendwich
tag
Megane klub oldalon van leírás ahol képekkel illusztrálva van, hogy kell kivenni a lámpatestet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest