-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisgyerek85
senior tag
Megnézte a szerelőm segédje. Tükörrel belesett az adagoló alá. Valami vezeték becsatlakozik az adagolóba és ott mintha lett volna egy picike csepp, mert a kezén jelenkezett. Azt mondta mintha beljebb nyomta volna a vezetéket. Utána berakott egy tökröt és folyamatosan néztük, autó alapjáraton ment majd később adtunk nagyobb fordulatot a kocsinak. Semmi. Adagoló hátulja (ahol van négy csavar és a lemez mögött egy tömítés) egy picit nedves volt, de csepp ott se képződött.
Szűrő környéke csont száraz. Benézett a kocsi alá is, de sehol semmi.
Azt mondta, hogy lehet venni adagoló felújító szettet, de ő addig az én helyemben addig nem foglalkozna vele amíg nem folyik jobban.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #39502 üzenetére
passz, szerelőkkel egyeztetve még azt tudták mondani, hogy lehet hengerfejes a gép.....
(#39501) tresh az megvolt, a belső fűtőradiban volt levegő, a vízhűtőben semmi. úgy néz ki ezen a héten sem érek rá vele foglalkozni, mert csak holnap leszek itthon, vasárnap hajnalban megyek franciába vissza.....
[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
Sziasztok!
Tudom, hogy ez nem piac, de akit érdekel van 2db gyári 15" Renault dísztárcsám.
Privátban akit érdekel jelezze.Köszi.
-
Békéscsaba környékén tud valaki olcsó de jó hangszigetelő anyag beszerző helyet? De lehet webshop is. Tűzfal szigetelésre. Plusz lehet a motorháztetőt is befedném. 2005-ös Logan.
Más: miért érzem úgy, hogy nem megy? Nyomom neki tökig, kettesben még ok, harmadik elmegy, negyedikben inkább csak zúg, de nem gyorsul érezhetően. 110 körül váltottam most negyedikbe, de valahogy nem húz úgy, ahogy régebben. Idén volt olajcsere, levegőszűrő csere, gyertya, vízpumpa, meg az összes szíj cseréje. Nem azt mondom, hogy nem megy, csak nem nagyon húz. Kicsit jobban ment régebben. Fogyasztása ok, 6 liter vegyesben, országúton 5-5,5 között. Alapjárat is ok, plusz mindig pöcre indul.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39556 üzenetére
érdekes, ma kocsikáztam 200km-t, a víz beállt min és max közé és nem változik a szint(gondolom a termosztát nyitva léte miatt), viszonylag indulni is jól indult, meseszerűen húz, van benne kraft, 90nél odalépve is szedi a lábát, nem tudom, hogy mennyit ehetett, de tele tankkal indultam, jelenleg az első osztáson van a mutató, a benzinesnél a negyedénél hiányzott kb 15 liter, ez ahhoz messze van nagyon(tehát úgy gondolom jó a fogyasztása is).
reggel még az átlátszó kikeményedett üzemanyag csövet is kicseréltem és az EGR-t is lefalaztam(kipróbáltam, mindig nyivta van, alapjáraton, fordulaton is, nem zár vissza), levegősödés továbbra is van, kaptam ma egy tippet, hogy a kézi pumpánál tud a tank felől lelevegősödni, egy másik dti tulaj mondta, neki is ilyen a verda, kb fél nap alatt levegősödik fel neki a rendszer.... -
diablo1984
veterán
laguna 1 ph2-esben hol lehet a hiba az első ködlámpáknál, hogy nem megy, viszont a kormányoszlop alatti pizti nincs kimenve, addig el is jut az áram! utána hol lehet még hiba?
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv! Tud valaki olcsó és jó minőségű 15"-os dísztárcsa fellelő helyet? Praktikusan webshopra gondolok, meg olyan dísztárcsára, ami tényleg univerzális...
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39561 üzenetére
A lámpák előtt a stekkereket mérd meg, azok szeretnek beázni
Ha eloxidálódott lehet belőle bibi bőven.
Érdemes őket megcsiszatolni.Renault power
-
FRENK1988
veterán
Rossz otlet a gyari szovet szonyeget kimelo mosassal a mosogeppe tenni?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Szendwich
tag
válasz Szendwich #39538 üzenetére
Na. Eljutottam oda, hogy felgyújtom az elektromos részét az autónak és leadom az égetett rézt.
A bal első tompított nem ég. Biztosíték jó, csatlakozón van 12V ha belemérek, az izzó is jó, de ha összerakom akkor nem ég. Csak a jobb első. Amikor felkapcsolom a lámpát akkor kattan valami a biztosíték táblánál és annyi.
Budapesten kivel tudom megnézetni? Műhely, magánszaki, bárki csak értsen hozzá és javítsa meg. -
daniel2121
senior tag
1.5dci Meganom van. A bal oldalon elől van egy előmelegítő ketyere mi a pontos neve és mi a funkciója?
-
FerNandor
őstag
válasz daniel2121 #39567 üzenetére
A villanyradiátorra gondolsz? Ami 5fok külső hőmérséklet alatt és kb 70fokos víz alatt kapcsol be és nyomja a meleget?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Pecc
őstag
Gyorsítás üzemmeleg motorral kb. 120nál elkezdett villogni a check engine. Tünet: Alapjáraton rázza a kasztnit, erőtlen a motor, mintha nem menne minden henger. Kipuff rendszer felől fura zörgő hangok. Fordulatszám rendben. Holnap diagnosztika addig meg mérgeskedés...meg utána is..Van valami ötlet mi lehet? Van amikor nem villog a motor jel de akkor is ugyanez rázza a kasztnit dadog stb.Megane classic 1.6 16v 2001
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Kabelek jo allapotba vannak? (Trafo) nem kaphatot nedvesseget ?
Lambda hibanal nem menne es tulfogyasztas lenne. A remeges/razzas vegett en tuti elso korben a gyujtast neznem meg ,mert ha ugy erzed mintha kihagyna egy henger az ugye lehet trafo, trafo kabel, injektor(nagyon ritka nem hiszem hogy ez lesz) akar gyertya is.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ha rázz és erőtlen a motor, akkor valamelyik hengered nem megy ezt jól érzed.
Ez két dolog miatt lehet.
Egyik a benzin másik a szikra.
Ha a trafók állításod szerint jók a gyertyák nem kormosak, akkor valamelyik injektorod jobb esetben eltömődött, rossz esetben meghalt.De ha az alapjáratod jó az érdekes jelenség.
Renault power
-
Megane2000
aktív tag
Üdv srácok!
Szeretnék venni króm színű küszöbvédőt. Hol lehetne venni jó áron? Ti vettetek mostanság ilyet?
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #39576 üzenetére
-
-
Megane2000
aktív tag
Az a baj hogy mikor vettem a kocsit akkor volt rajta valami csúnya küszöb, azt leszedtem, de a matrica az istenért nem akar lejönni semmilyen szerrel. Legalább 15 féle szert próbáltam.. Így jobb híján most veszek rá egy szép küszöböt! Remélem a posta költségét le tudom alkudni
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #39583 üzenetére
Ebay-t még megnézheted lehet találsz olcsóbban
-
Pecc
őstag
Én még nem cseréltem benne. Most fogok ha megjönnek az új gyertyák.
Az első trafó(1) alatti gyertya nagyon gatya, a többi szép. Azt a trafót lehúzva nincs változás, ugyanúgy jár a többi henger. Már csak az a kérdés az új gyertyák után jó lesz e...vagy az esetlegesen rossz trafó miatt halt meg csak az az egy gyertya.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Hali,
Lion, nem aktuális már a wax, vettem helyben.
Kész az autó. Gyorsan le is waxoltam ma, amíg jó idö van és idöm is van még. Sonax Xtreme Polish & Wax 2-t vettem. Remélem jó lesz. Az ezüst Megane-on Turtlewax-szal csináltam anno, azutután nagyon jó sima volt az autó. Itt most annyira nem. De jobb, mint volt, tisztább is lett a fénye. Remélem azért jó lesz, és tartós is.
Tankoltam egy teletank sima ÖMV-t, egy kattanásig. Meg akarom nézni itt, hogy itt is lesz e különsbég a következö tankoláskor a fedcom által számolt elfogyasztott üzemanyag és ugyanazon a pisztolyon 1 kattanásig tankolt érték között. Eninél 4 vagy 5 liter volt, de mindig. Azóta megtudtam, hogy mindegyik kút csal, valamelyik 1 literböl 0,92-t ad. Az 50 liternél már 4 liter..Tavasszal megcsináltatom az elejét és akkor már elég jól egyben lesz, addig kell vadásznom bal elsö projektoros lámpát. Pár kép:
[link]
[link]
[link]
[link]Téli gumi!
Kell vennem azt is, kaptam nagyon jó ajánlatot 205/55R16-ban Hankook w452-re és Vredestein Snowtrac 5-re.
Mit mondtok ezekre? Snowtrac 3 volt az ezüst megane-on, amikor összetörtem, pár hónaposak voltak a gumik, de nem a gumi hibája volt, mert nagyon nyálkás lett az út. De a Vredesteintöl emiatt kicsit "tartok", de a nyárim is az, Sportrac 5.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rolipasztor
újonc
válasz rolipasztor #39504 üzenetére
180e km van az utóban 2 éve volt 4 porlasztó és üzemanyag szivattyú csere,most volt nemrég egr szelep cserélve,mellékeltem pár képet hogy hogy néz ki a szelep alatt a turbó.De a szelep csere óta szarakodik.Meg nekem olyan mintha a turbó-ba becsatlakozó gumilcső mintha szét lenne szakadva.Nem tudom,nem ér annyit az autó mint egy új turbó.
http://mobilarena.hu/dl/upc/2015-10/06/555690_bqyug5yvmknsoktz_img_0794_2.jpg
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #39593 üzenetére
Jobb annyival, hogy plusz 20.000ft kb egy garnitúránál a különbség a vredestein /hankookkal szemben? Milyen típus? wr d3, d4?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Szendwich
tag
válasz kisninja #39568 üzenetére
Nem az volt a baj. Voltam Zolinal. A biztositek tablan van a nagy fekete csatlakozo. Na ott a ket tompitott sarujanal a csatlakozo szet volt egve es nem volt rajta "delej". Most atmenetileg meg van oldva, de kaptam egy hasonlo csatlakozot ami hibatlan es majd atsaruzom, ha kell forrasztom a vezeteket az ujba.
-
Doki16
addikt
válasz FerNandor #39594 üzenetére
Nem akarsz te Hankook-ot venni hidd el nekem Itt van mellettünk a gyár, jó pár ismerősöm dolgozik ott mindenféle pozícióban. Mindenkitől, azt hallottam, hogy ne akarjak még csak véletlenül se onnan gumit venni. Ezt azok mondták akik gyártják és a gépeket kezelik. +1 a Nokian WR D3-ra nekem bejött tavaly. Vredestein Snowtrac 5-nél még olcsóbb is vagy kb egy árban van a Nokian.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.