-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #39450 üzenetére
Hasznos nagyon én már rosszul vagyok ha nincs az autóba. De ez pl mindenkinek más asszony mindig felhajtja őt zavarja én meg imádok rajta "lógni"
-
diablo1984
veterán
a porlasztó és az adagoló között a cső az látszik, hogy új, még egy visszacsapó szelep is van bele rakva, hogy az adagolóból ne tudjon visszafelé menni a gázolaj. a porlasztók tövében a gázolaj elvezető cső(ami a porlasztó derekán egy gyorscsatis műanyaghoz csatlakozik) avas volt és repedezett, azt kicseréltem, de ugyanúgy levegősödik.
majd tolok róla, de egyenlőre még erre nem értem rá, tegnap este 8ig kinnt voltam, ma meg meló volt.
kérdeztem egy helyi üvegest, a zöld üveg beszereléssel 19k..... ennyibe fájt a lapát....
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39452 üzenetére
Gázolaj szűrő/tömítéseinél minden ok? Szűrőt cseréltél már ?
-
diablo1984
veterán
cseréltem szűrőt és vele együtt tömítést is, kicsit mondjuk az új tömítés szögletesre volt beállva, de össze raktam és a gázolaj nem jön onnan, így gondolom, ha a levegő be tud jutni, akkor a felpumpált állapotban a gázolaj is kijönne!
majd kiveszem az egész szűrőházat és átnézem, csak a gyorscsati tegnap nem akarózott oldani a tetején, feszegetni meg nem akartam.... -
FerNandor
őstag
Srácok, most láttam egy kis kettes cliot és a lokharitoban a műanyag hűtő beteten,a renault jel mellett, volt egy francia "zászló" a 3 műanyag bordán. Az mi lehetett? Nekem is kell oda ilyen. Nagyon szolid volt, de nagyon feldobta. Matrica lehetett vagy festve? Látott már valamelyikőtök ilyet?
Szerk. Ilyesmi [link]
Este megnézem ebayen. Megvan mit rendelek legközelebb , ha valakinek van konkrét információja róla, ne tartsa magában. Amit most láttam annak 3 hűtőrácsán volt, egymás alatt. Nagyon jó volt. Tavasszal megcsináltatom az elejét is.. Nagyon kis menő lesz
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz FerNandor #39455 üzenetére
Ha járnál találkozóra nem lennél meglepődve ezen.
Sok peugeot-on is van.Van olyan ami embléma fel lehet pattintani van matrica és van aki fóliából rahasztja fel magának.
Hogy te most Melyiket láttad azt nem tudomEgyébként már én is gondolkodtam rajta, hogy teszek fel.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #39455 üzenetére
Bedobtam pár magyar gépet hogy nehezítsem Illetve érdemes megnézni hogy milyen gépek mennek az utakon nap mint nap és van még pár gyönyörűség. Jah és a clio büntet nem csak kinézetbe
Ha kész lesz az ódi és a jó istenke is úgy akarja akkor nagyon úgy néz ki hogy lábra teszek egy r19 coupe 1.8 16 v-t Igaz megane 2.0 16v-vel. A kaszni papírokkal havernál van már németbe én meg megvettem tőle kemény 50k ért
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Legnagyobb franciás klub egyike egyik barátom vezérletével
-
FerNandor
őstag
És egyébként honnan lehet ilyet rendelni, ők honnan szoktak van konkrét valami? Nem tudok most keresgélni, csak később majd. Majd jövőre beáll a kerékvágás és akkor majd lehet, hogy jövök én is egy-két ilyen talira, ha jöttök ti is.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
-
#42667776
törölt tag
válasz kalmanchris #39446 üzenetére
Szia!
Én elfogult vagyok a Lagunával kapcsolatban és nem ismerem a Xarát, de komfortban szerintem jobb, tágasabb, írod, hogy magas vagy, ebben biztos kényelmesen elférsz, a kormány tengely irányban állítható ez is egy kis plusz lehet. Ha benzinesben gondolkodsz akkor inkább a 2.0, mint az 1.6, az szerintem kevés ehhez a kasznihoz 1.8 16v nem igen van I-es ben nálunk. Első rugó törve szokott lenni ha még nem cserélték és gyári, sokszor észre sem venni, az alján törik le egy pár cm-es darab, de ezt könnyű ellenőrizni, ha benyúlsz a kerék fölött az alsó rugótányérhoz a rugónak végig kell érnie a számára kiképzett ütközőig, ill. érezni, ha végig ér de már le van törve egy darab, vagy ha a szinter már repedezett rajta. Elöl, még a stabpálcák amik kopoghatnak, de nem nagy összeg a csere és házilag is megoldható. Ha a hátulja nagyon ül akkor a torzió már gyenge ezt már húzósabb javíttatni, ha kopog a hátulja, akkor többnyire a hídszilent kopott, ehhez az alkatrész nem drága, de le kell szedni a hidat a cseréhez. Beltér csendes nincsenek nyöszörgések, kopogások, persze ez használat függő is, ajtókárpitok felső része szokott leválni az ablak melletti részen, szinte nem is látszik ha nem figyeled és csak egy takarításnál veszed észre. Ha dikitklímás akkor mindenképp ki kell próbálni a fűtőmotort, mert az is húzós árban van és bontottat sem könnyű találni, javítani nem nagyon lehet, tudomásom szerint. Nekem a Volvo motoros 2.0 van N7Q a motorkód ez hangosabb egy kicsit mint a Renault motoros fogyasztás 8,5-10,5 között, persze láb függő is, ezt a motorral szereltet arról is felismerni, hogy 5 csavaros a felnije és hátul is tárcsafékes gyárilag, a másik 4 csavaros felnis és dobfék hátul. -
drk88
senior tag
sziasztok
tudnátok nekem adni gyorsba egy clio 2es ékszij felfuzes rajzot? leugrott és nem tudom egy helyen hogy megy a szij
-
drk88
senior tag
Sikerült felrakni, de azt honnan lehet kitalálni, hogy a kerekeken 6 vájat van,kivélve a generátoron azon 5... de az ékszijon csak 5, hogy melyik oldalra kell rakni?
[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
MII középkonzol borítást mennyire egyszerű levenni? Kivenném hogy le tudjam fújni, a mostani elég csúnya már.
Two things what i hate. People that can't count...
-
SPeti1984
senior tag
Azt honnét lehet eldönteni hogy a Megane 3-ban csak ASR van vagy ESP is? Ha jól tudom kormány alatt bal oldalon a lámpaállítónál van egy gomb, de azon minek kell lennie ha esp-s az autó? ESP off felirat vagy csak simán háromszögbe a csúszkáló autó?
Senki nem tudna nekem küldeni vagy linkelni egy 2009 év eleji árlistát ill felszereltség listát? Mert ahogy nyomozgattam az kezd kiderülne nekem hogy a hírdetett kocsi amit nézegetek nem authentique hanem expression felszereltségű, de érdekelne hogy miknek is kellene bent lennie, mert nemigen találok hiteles forrást a neten.
Köszönöm előre is a segítségeteket.
-
nrbx
tag
válasz SPeti1984 #39471 üzenetére
Hello, szerintem az osszes Megane 3-asban van ESP, ha nincs, akkor az a gomb amit irsz "ures" lenne (amugy haromszogben auto). Nem tudom Magyarorszagon mit jelentett az authentique meg az expression kivitel, de nalunk, Szlovakiaban tobbek kozt ilyen kulonbsegek voltak 2009-ben az expression javara:
- elso kodlampa
- hatul is elektromos ablak
- konyoktamasz elol
- mas fejtamlak elol
- tetosinItt tovabba az authentique-ban a muszerfal/ajtok karpitozasa bezs-szurke, az expressionban fekete (antracit) volt.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
megvolt a fékrenoválás, nem az állítócsúszka volt berohadva, hanem a betét, de nem gyengén! amúgy a tárcsán 1 mm-es váll sem volt, szerintem valamikor még kinnt csináltak rajta egy féket, utána a kocsi állt nem keveset, vakrozsdás lett a tárcsa, utána magyarba került és így használták, a rozsda meg megette a betétet azon túl, hogy a betét is beállt mint a gerely. a betétek ilyen állapotban voltak, darabokat tépett le belőle a rozsdás tárcsa, mindkét belseje már a rugós szorító vasát is darálta a tárcsán.......
-
drk88
senior tag
válasz kalmanchris #39467 üzenetére
nem magától ugrott le, görgő csekkolásnál lejött..
rob210: 4 kerékből 3db 6-os egyedül a generátoron van 5-ös. Így 5ös szíj kell..ne kérdezd miért gyári minden benne..
-
Doki16
addikt
Egy kis Megane törésteszt: [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ghandi
aktív tag
Tavaly érdekes hangot adott ki a kormány amikor tekergettem,és elötte pár nappal kigyulladt a légzsák visszajelzője. Mint kiderült a kormánylégzsák szalagkábelje (álltalános megane hiba) jött ki.
Most kicseréltem egy bontott előlapot,ami a kormánykapcsolón van,ebben van a légzsák szalagkábelja. A légzsák visszajelzője azóta is világít......
Ha jó lenne a légzsák akkor magától elaludna,vagy ki kell ütni belőle a hibát?Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
diablo1984
veterán
válasz Ghandi #39479 üzenetére
ki kell ütni a hibakódot, de elvileg ha nem aktív hiba, akkor egy idő után el kellene hogy felejtse!
vissza a lagunához:
miért van az, hogy alap esetben a kiegyenlítő víztartály max-on áll a fagyálló, a kocsi beindítása után elkezd benne nőni a szint, míg meg nem telik és a kupakon keresztül kinyomja a vizet, ez a folyamat addig tart, míg a termosztát kinyit és akkor normalizálódik a vízszint! utána tovább nem nyomja kifelé, beáll min és max közé, de leállítás után a min szinten áll a tartályban megint a víz(a többit kinyomja magából)..... -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #39480 üzenetére
Utána szinten marad?
Csak azért kérdezem mert nekem se lehet maxra tölteni, de a két jel között szép stabilan áll tehát nem foglalkozom vele.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39480 üzenetére
ja, a thermosztát kb a skála felénél nyitott, attól jelentősen feljebb egy helyben nem tudtam melegíteni, így a hűtőventi bekapcsig sem tudtam eljutni, a termosztát nyitásakor egyszerűen beton stabilan beáll a mutató és annyi!
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #39481 üzenetére
ja, beáll minimumra és úgy marad! de az szerintem nem túl egészséges és gyári megoldás, és amíg a termosztát nem nyit, ennek nem kellene ilyen drasztikusnak lennie, elvégre a kiegyenlítő tartály nem alulról kapná a vizet, nekem meg alulról jönnek a buborékok.....
már arra is gondoltam, hogy a vízszivattyúra valahogy fordítva fűzték rá a szíjat és visszafelé dolgozik, tehát a blokktól elfelé szívja a vizet a hűtőbe és ez által a kiegyenlítő tartályba tolja a vizet, mert az a nyomásnál nyit így ott tud áramlani. vagy hülyeségre gondolok?
mikor a termosztát nyit megindul a víz keringése úgy ahogy és akkor már a kisebb nyomású irányba moccan a víz, a nagy keresztmetszetű csövek felé...... létezhet ilyen?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #39483 üzenetére
ez szemre olyasmi mint az enyém kialakításra és ha a szervótárcsa mögött az a kis kerék a vízszivattúé, akkor nekem nem alatta mint a videóban van elvezetve, hanem fölötte húzták el! erre pont emléxem, mert durván megtöri a szíjat......
5.49-nél van amiről beszélek......
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
Az 1.5dci 86-ra mennyire jellemző a porlasztócsúcs hiba? Egy forumban mondták hogy általába 50 ezer km-t bírnak csak ki. Ebből 4db van benne? kb mennyibe kerül az új darabja?
Kettőstömegű lendkerék van ebben a típusban? -
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #39484 üzenetére
Ha el tudom érni a havert, (külföldön van) akkor megkérdezem, neki hogy van befűzve és, hogy a hosszbordás, vagy a vezérműszíj hajtja-e a vízpumpát.
-
válasz SPeti1984 #39485 üzenetére
Hogy mennyit bír ki azt elsősorban a tankolt gázolaj és a gázolaj szűrő csereperiódusa /minősége/ befolyásolja.
Az enyémben 350k km után köszönik jól vannak.
Ez az 50k km hülyeség.
Egyébként lehet javítani (felújítani) is, ha esetleg megadnák magukat. Az olyan 20k/db ártól megy.Nincs benne kéttömegű.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39487 üzenetére
Nem tudom én kétlem hogy azt fordítva be lehet rakni
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39490 üzenetére
Bocs reggel van rosszul fogalmaztam nem tudja a szíjat fordítva tenni. Méretbe nem stimmelne.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39492 üzenetére
Tudom de a képen is látszik hogy ez csak egyféle képen lehet felrakni.
Ezt hogy teszi fel másképp? Nem tudja megfeszíteni , bár láttam már csodákat de én szerintem ott máshol kell keresni a a gondot.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
dízelnél más alakzatot ír le, majd megnézem, ha lesz rá valamikor időm, úgyis a szíjat is cserélem, de az tuti, hogy a videóban a vezető görgő alatt vitték a szíjat, nekem meg fölötte van, a vízszivattyút nem néztem, így nyilatkozni sem tudok róla!
nagyon remélem itt lesz a hiba, az indítási nehézségnek meg az egr miatt, mert a youtube-os videók tanulsága szerint pöcc-röff-ösek ezek a kocsik, az enyémet meg lehet forgatni rendesen, -20ban ez be nem indulna az biztos!(nincs az az akku még a földön)
mod: a ps után is van egy vezető görgő, a generátornál is a rugós feszítő visszafele feszít, akár a vízpumpár így felülről is érintővel meg lehet hajtani!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39494 üzenetére
Majd dobj egy képet kíváncsi vagyok mi van ott mert valami nem kerek nekem így leírás alapján
-
FerNandor
őstag
Srácok, főleg Mycso!
Az mennyire könnyen megoldható, hogy a kerekek picit kijjebb kerüljenek? Csak azért mert, ha mondjuk a kasztnival egy vonalban lennének a hátsó kerekek, biztos jobban nézne ki, jobban "terpesztene". De ez amúgy mivel jár? (jobban kopik valami vagy nem tesz jót, stb, vagy stabilabb lesz?) csak most ráérek kicsit gondolkodni
Ültetni annyira nem akarnám. Inkább majd csak ha arra kerül a sor, akkor stabilabbá és kényelmesebbé tenni.Mitől lesz amúgy kényelmesebb a rugózása? Lengéscsillapítótól? Mert van ott valami rugó is, az miért felel?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #39496 üzenetére
Akkor valahol levegőt szipákol be ezek szerint. Tartály jó állapotba van,kupak ?
-
diablo1984
veterán
kupak zsír új, bár a rugó gyenge benne, de akkor is a szintnek nem kellene kupakig mennie.....
de az tény, hogy alulról jön a levegő visszafelé.....
van még itthon a benzinesből termosztátom, elvileg a dízelhez is jó, majd megsasolom azt is, bár jókor nyit, nem forralja a vizet....
Új hozzászólás Aktív témák
- Hollow Knight
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- DIGI internet
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!