-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #38629 üzenetére
biza
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #38734 üzenetére
Mellé Ez 2006 év végi faceliftes. Ezek olyan 1.3 körül mennek de felszereltség és állapot függő de kb ez az ár amiért már jó gépet kapsz nagy eséllyel. Persze az előző gazda nagyon fontos tényező! Főleg ha diesel vonalon gondolkodsz. Plusz én inkább kintről hozott példányba gondolkodnék fateré is kinti gép volt
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #39446 üzenetére
Ismerem elég jól érdekes amit írsz a xsara futóművéről. Szerintem az egyik legkényelmesebb, ha hangos zörög ott valami gubanc lesz. Ettől eltekintve a laguna más kategóriába focizik. Méretben hatalmas előre lépés lesz.(bár a xsara is remekül pakolható igaz a coupe kicsit más keresztmetszetű mint az 5 ajtós) Fenntartási költségek közel azonosak bár azért nem szabad elfelejteni hogy a laguna alatt komolyabb futómű van nagyobb fékek, kerekek ezek mind többlet költséget von maga után. Emlékeim szerint a ráncfelvart egyes lagunába már dci motor van dízel fronton (a dti lenne a királyság) már ha a dízel is játszik. Ha benzin fronton maradnál akkor min 2.0 16 szelep ennek fogyasztását karbantartást Lion le tudja neked írni ő is ilyet hajt
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #39448 üzenetére
700 körül én egy patika 1-est keresnék és marad ebből az összegből a javítására . Amúgy dti lehet pont az átállás végett lehetséges de szerintem ritkább mind a dci verzió. Amúgy azzal sincs baj de gazda kérdése mennyire van rendben. Ez az összeg amit írtál szerintem igen csak jó 2.0 16v vannak a piacon. Alvázat kell megnézni illetve a sárvédő íveket az szeret rohadni egy két ponton.
ez egy érdekes darabMondjuk ahogy néztem a német piacot akad ennyiért 2-es laguna is de szerintem az már nagy rizikó
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #39450 üzenetére
Hasznos nagyon én már rosszul vagyok ha nincs az autóba. De ez pl mindenkinek más asszony mindig felhajtja őt zavarja én meg imádok rajta "lógni"
-
#42667776
törölt tag
válasz kalmanchris #39446 üzenetére
Szia!
Én elfogult vagyok a Lagunával kapcsolatban és nem ismerem a Xarát, de komfortban szerintem jobb, tágasabb, írod, hogy magas vagy, ebben biztos kényelmesen elférsz, a kormány tengely irányban állítható ez is egy kis plusz lehet. Ha benzinesben gondolkodsz akkor inkább a 2.0, mint az 1.6, az szerintem kevés ehhez a kasznihoz 1.8 16v nem igen van I-es ben nálunk. Első rugó törve szokott lenni ha még nem cserélték és gyári, sokszor észre sem venni, az alján törik le egy pár cm-es darab, de ezt könnyű ellenőrizni, ha benyúlsz a kerék fölött az alsó rugótányérhoz a rugónak végig kell érnie a számára kiképzett ütközőig, ill. érezni, ha végig ér de már le van törve egy darab, vagy ha a szinter már repedezett rajta. Elöl, még a stabpálcák amik kopoghatnak, de nem nagy összeg a csere és házilag is megoldható. Ha a hátulja nagyon ül akkor a torzió már gyenge ezt már húzósabb javíttatni, ha kopog a hátulja, akkor többnyire a hídszilent kopott, ehhez az alkatrész nem drága, de le kell szedni a hidat a cseréhez. Beltér csendes nincsenek nyöszörgések, kopogások, persze ez használat függő is, ajtókárpitok felső része szokott leválni az ablak melletti részen, szinte nem is látszik ha nem figyeled és csak egy takarításnál veszed észre. Ha dikitklímás akkor mindenképp ki kell próbálni a fűtőmotort, mert az is húzós árban van és bontottat sem könnyű találni, javítani nem nagyon lehet, tudomásom szerint. Nekem a Volvo motoros 2.0 van N7Q a motorkód ez hangosabb egy kicsit mint a Renault motoros fogyasztás 8,5-10,5 között, persze láb függő is, ezt a motorral szereltet arról is felismerni, hogy 5 csavaros a felnije és hátul is tárcsafékes gyárilag, a másik 4 csavaros felnis és dobfék hátul. -
drk88
senior tag
válasz kalmanchris #39467 üzenetére
nem magától ugrott le, görgő csekkolásnál lejött..
rob210: 4 kerékből 3db 6-os egyedül a generátoron van 5-ös. Így 5ös szíj kell..ne kérdezd miért gyári minden benne..
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #40021 üzenetére
Ahha na ezt nem tudtam.
Hát az egy másik dimenzió.
Renault power
-
nrbx
tag
válasz kalmanchris #40586 üzenetére
hat nem tudom, startolas utan mikor ki szoktam kapcsolni a klimat (bekapcsol ujra automatikusan ha az ablakra fuj) hallom, hogy "valami" leall.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz kalmanchris #40586 üzenetére
Bekapcsol müxik -20-nál is. Amit keversz az az h., +4 alatt kikapcsol/leszabályoz h., ne fagyjon el, de ez az elpárologtató hőmérséklete.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz kalmanchris #40589 üzenetére
Nem az elpárologtató fixen be van kötve. Ha eléri a +4 fokot akkor a régebbiek kikapcsolják a kompresszort, az újabbak a gáz nyomás szabályozásával csökkentik a hűtési teljesítményt.
A sajátomban nincs hőmérő és mégsem fagyott le soha. Igaz nem túl acélos a hűtése. Megane 1[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #40586 üzenetére
+5
-
Sly189
senior tag
válasz kalmanchris #40985 üzenetére
Vezérlés csere lenne például.
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #41774 üzenetére
2009. 46. hetiek, szóval annyira nem is régi a szett.
2-3 szezont csak lehúz, ennyiért úgy gondolom instant get volt.Üdv, Balázs
-
Tosee
őstag
válasz kalmanchris #42394 üzenetére
Pillangószelep feltanítás megtörtént?
Igen, megtörtént!Nálam másik franciánál gyújtáson padlógáz 10 másodpercig vagy egyesek szerint gyújtás fél percig és hallani ahogy az elektronika betanulja a szelepmozgató motor segítségével a végpontokat.
Ez egy tipp, próbát megér.
Erről még nem hallottam... a padlógázt 10 másodpercig kicsit drasztikusnak tartom, pláne a nap első indításakor hideg motorral! Persze nem így írtad, de általában naponta első indítás után csinálja függetlenül attól, hogy hideg vagy már pár km után bemelegedett a motor! Ha leállítom a motort és elindítom újra utána jó az eddig tapasztaltak szerint!
Gyújtást fél percig, nem tudom hogyan lehetne kivitelezni, mivel kártyás az autó! Ha kuplungot nyomok és startot, egyből indul...Amit még megfigyeltem, hogy szerviz előtt ha hideg motorral indítottam 1100 körül volt a fordulat alapjáraton, és kb 10 másodperc után visszament 900 - 1000 környékére! Mióta kipucolták a torkot és újratanították azóta 1100 körül marad! Lámpánál ha lassítok meleg motornál 1100 körül van a fordulat, mikor megáll az autó, pár másodperc után lemegy 750-800 -as fordulatra! Azt mondták a márkaszervizben, hogy ez normális!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz kalmanchris #49492 üzenetére
Ez mondjuk nekem kínai. De kíváncsiságból toltam bele az a benyát. Nekem úgy tűnt hogy jóval többet eszik a kocsi (elvileg kevesebbet kéne neki, bár az a 98-asra olvastam csak) de jobban húzott.
Azt nem tudom hogy most a 100-as benyának volt köszönhető vagy csak a kocsi érezte épp jól magát de nagyon jól húzott ha kellett. Pl majdnem fele annyi idő alatt értem el a 110-es tempót mint mikor 95-ös benya van benne, és mindig úgy kilőtt a lámpától mint ha megtoltak volna. De pl 4-ben is jobban gyorsult mint máskor.
Smoke some weed nigga!
-
Tomi0703
őstag
válasz kalmanchris #51665 üzenetére
Akkor feltöltetem és meglátjuk.
-
eTrade
tag
válasz kalmanchris #53313 üzenetére
Másik oldalról lőttem a fotókat.
-
eTrade
tag
válasz kalmanchris #53313 üzenetére
-
#47205632
törölt tag
válasz kalmanchris #60429 üzenetére
Persze, hogy onnan szív. Elméletileg van benne valami amit mondanak a koszról, gyakorlatilag meg nincs, túlmisztifikált. Az ötezeré' tankoljá' országa vagyunk. A szivattyú hűtés az egyetlen ami valamennyire ok lehet, de nem úgy néz ki mint amik sorra hullanak emiatt. Van pár dugulásos cikk a TC-n, egyikük sem járt üres tankkal, mégis eldugult. Főnököm az decire kiszámolja az anyagot a céges autókba, hogy a melósok ne furikázzanak a céges üzemanyaggal (ez sok helyen divat amúgy is), egyiknek se volt ilyen gondja.
A Megane meg túlmér, nagyon. Jó ha van róla tapasztalat és a többiek is tudják.Egyébként én se fogyasztom ki, féltanknál szoktam rányomni, ez a második alkalom, hogy "kifogyott". Elsőt azért kellett, mert az benne volt mikor vettem én meg csak Mol 100-at tankolok és tisztán akartam. Akkor is maradt benne vagy 14 liternyi...
A másodikat most azért fogyasztottam ki, mert lusta voltam autózni tankolni (nekem az 30 Km) és máshol tankoltam bevásárlás közben, olyan ótvar büdös egy benzin volt, hogy már alig vártam kifogyjon belőle, természetesen most is benne maradt még 11 liter... Gyakorlatilag nem mentem üres tankkal... Mindegy megkapta a Mol 100-at, rögtön finomabb lett a kidörgő illata.
Az biztos, hogy többet nem vagyok hajlandó máshol tankolni, farkam kínlódik ilyenekkel is, inkább megteszem azt a 30 Km kerülőt és mindig megkapja a bevált 100-ast.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
szapor_v
csendes tag
válasz kalmanchris #61123 üzenetére
Igazad van javítom magam, szóval a magasnyomású szivattyútól a szűrő felé menekülnek a buborékok
Mentem vele én is egy kört, és a kézifék visszajelzővel egyidőben villog(rendszertelenül), világít a stop... Hol van a kapcsolója pontosan? Gondolom azzal lesz a baj... Ha gyorsítasz akkor is meg ha fékezel akkor is, teljesen random módon(gondlom a kapcsoló kontakthibája miatt).
-
diablo1984
veterán
válasz kalmanchris #70320 üzenetére
kormányzár hiba?
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #70320 üzenetére
Meghalt a kormányzárad. Típushiba.
Tedd be a kártyát, mozgasd a kormányt folyamatosan inkább rángasd és közben indíts. Ha nem sikerül akkor cumi, de ha sikerül akkor se menj a kocsival, csak kioldva egyszerűbb cserélni a kormányzárat Ami egyébként jobbmenetes csavarral van rögzítve![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #70326 üzenetére
Ha szűz akkor nem betanul, ha bontott akkor igen diaggal fel kell programozni.
Mert az immo is össze van kötve vele.
Azért nem is indít most a kocsi, mert a kormányzár nem old és addig az immo nem engedi indítani az autót.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #70328 üzenetére
Tudtommal nem, de nem vagyok mechanikai szerelő és alkatrészgyártó sem.
Ha szerzel újat azt igen csak be kell szerelni és feltanul.
Ha bontottat teszel be azt géppel kell hozzátanítani.Renault power
-
hz0917
tag
válasz kalmanchris #70328 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=ZeNBqGUkLaA
Nézd meg lehet, hogy segít. -
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #70332 üzenetére
diag kéne oda. Mérni egy aksi feszt megnézni a biztosítéktáblát.
Valami komolyabb elektronikus hibád lesz. Vagy csak megkotlott az aksid ez lenne a legegyszerűbb számodra.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #70385 üzenetére
Miután írtad, hogy mizu látod mit írtam "megnézni a biztosítéktáblát."
Sajnos bejött, ez típushiba.
Ki kell szedni bevinni a lakásba, alaposan meg hajszárítózni, nem túl forró levegővel!
Majd kontaktus tisztító, fogkefe és alaposan megtakarítani, 2szer, 3 szor átmenni rajta. Én ezt használom ezt tudom ajánlani.
Utána összerak és használ.
ha van olyan forrasztás ami oda lett azt esetleg érdemes átforrasztani, de ez ritka.
A tisztító elég szokott lenni.
Ha nem az általam javasoltat használod, akkor arra figyelj, hogy nyáklapra ne legyen káros, mert van közöttük, ami csak fém felületen használható!!!!
Jó mulatást és eredményekben gazdag indítást kívánok összeszerelés után.Renault power
-
Csatravi
senior tag
válasz kalmanchris #71344 üzenetére
Menetesen van rögzítve az elektromos csatlakozása vagy csak rápattintós mint a motor izzítógyertya gyertyapipánál ?
[link] -
Csatravi
senior tag
válasz kalmanchris #71362 üzenetére
Szerintem akkor ilyen lesz az [kép]
Iskra 11.721.054. Vagy ennek a más márkájú megfelelője.
pld. BERU GN20 , FAE 74158 , MARELLI 062900084304.[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz kalmanchris #71344 üzenetére
-
Csatravi
senior tag
válasz kalmanchris #71402 üzenetére
Jól látom hogy ez Iskra ..721.054 ?
Más zsebe, de szerintem érdemes lenne a negyediket is cserélni.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #71959 üzenetére
Vagy valamilyen testzárlat.
Próbáld ki, hogy lecsatlakoztatod az ecut és rámérsz úgy, ha akkor is izzít akkor nem az ecu a hibás.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #73173 üzenetére
Új.
Mit értesz probléma alatt?
Valami nem megy rendesen, nem veszi a sebességet, reccsen, csúszik?
A 2 es meganenál alapból fent fog a kuplung.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kalmanchris #73179 üzenetére
Lendkerék volt síkolva?
-
rob210
Topikgazda
válasz kalmanchris #73179 üzenetére
A kuplung hidraulika légtelenítése hogyan zajlott?
Renault power