-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40101 üzenetére
Hulla mindegy mit engednek el máshol beszedik De ismét amúgy sikerült faszságot csinálniuk.
-
tresh
addikt
-
feco6512
tag
Trafo nem lehet?nem csinálhat ilyet?
-
-
speedydb23
senior tag
Sziasztok!
Valaki tudja mekkora a menet egy 2003-as Clio II-ben a vonószemnél?
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 4-5 éves Laguna III kombit . Benzines párti vagyok , de Lagunából inkább csak dízelek vannak . Elég lehet az 1.5 dci ? Napi munkába járáshoz kb 15- 20 km , meg Németország - Magyatország között ingáznék évente 4-5 alkalommal . Stabilan lehet vele tartani a 150 - et ? Vagy inkább az erősebb 2.0 dci-t válasszak ? Most egy Megane I - m van 1,4 16 v , azzal 140- es utazót simán tartom , sőt ...
Attól gondolom erősebb lehet a Laguna , meg 6 sebességesek , ami nagy tempónál nem hátrány .
Esetleg , ha valaki megosztaná a tapasztalatait , nagyon hálás lennékEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
diablo1984
veterán
válasz pècsimunkás #40109 üzenetére
nem kis kasztni, nem kis súly, de kiss blokk az 1,5 dci. 150el nem gyilkolnám ezzel a kasztnival ezt a motort, inkább a 2.0dci, az kicsit jobb kontrukció és erő is van benne! vagy benzinesek.....
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #40110 üzenetére
Èrtem , köszi ! A 2.0 dci - k kiforrotabbak ? Az ,hogy 130 v 150 le , az gondolom majdnem mindegy ... 6-7000 euró körül elèg szèp állapotúak vannak .Magyarországon vennèm meg , itt nèmetben azèrt drágábbak . Bár otthon vagy a nyári v a tèli gumikat nem akarják hozzáadni . Vagy a nepperek próbálják külön eladni valamelyik garnitúrát ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
diablo1984
veterán
válasz pècsimunkás #40111 üzenetére
az 1,9 dci-hez képest mindenképp, de a nagy kasztnihoz az 1,5 dci kicsike, lehet tud vele gurulni, de nem esik neki jól! de a 2literes dci-t dícsérik és a nyomaték, a ló is kellőképpen megvan hozzá!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #40112 üzenetére
Átgondom , nem kapkodom el . Azèrt - nekem - nem kevès pènz a 6-7000 euró , v ez az összeg forintosìtva .Van ismerősöm Mazda ès Ford kereskedèsben , azèrt ott is körülnèzek . De a Rönóval elègedett vagyok , azèrt akarok egy Lagunát .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
asha07lcc
tag
Sziasztok! Tud valaki reális irányárakat Bp és környéke 1,5 DCI Kangoo k9k704 60 kw klíma nélkül 2004 vezérlés és generátoroldali hajtások munkadíjaira? Az alkatrészt meg tudjuk saját egyéb forrásból oldani.(tudom nem szeretik de Dayco teflonos szíjszett skf görgőkkel dolz vízpumpa és generátorszíj skf görgővel megvan hozzá 30e alatt ) első fékekkel ua a helyzet.
-
diablo1984
veterán
válasz pècsimunkás #40113 üzenetére
hát ha nem renault, akkor ford focus/mondeo ami jó lehet, mazda 6 az piszok drága, igaz ford is ennyi idősen drágább.....
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #40115 üzenetére
Igen , drágák . Inkább Focus mint Mondeo , jobban tetszik , Mazdánál is inkább a 3 . Bár ezek a Mégane kategória ...
Viszont a Renaultnál a közèpkategória tetszik . Toyotanál is szintèn .Inkább Avensis mint Auris v Corolla . De ár-èrtèk arányban Laguna ! Mikor megvettem a Mègane- t sokan csesztettek , " a frania autók xarok , elromlanak , stb" - de , a mostani autómmal sincs gond , ráadásul , komoly távokat teszek meg vele , idegeskedès nèlkül . Bár , most bexart a szèlvèdő mosóm motorja . Hozatok egyet otthonról aztán itt be rakatom egy szerelővel ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
SZATA
senior tag
Tudja valaki, hogy kell kicserélni Clio II ph2 vészvillogó kapcsolóját? Valahogy sérülés nélkül kellene kiszedni ezt a panelt.
Utolért a típushiba.
[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
Nagyon egyszerű, be kell nyúlni a hézag közé egy olyan eszközzel ami lapos és nem tudja megrongálni a műanyagot, utána kibuktatod és kész, én is most cseréltem a Clioban.
Elsőre úgy tűnik, hogy nem fog kijönni, de simán kibukik, az a lényeg, hogy semmiképpen se fémmel próbálkozz, mert azzal simán elpattanhat...
-
tresh
addikt
Fordtól rosszul vagyok.. a régi st az szerelem meg az új mondeo a többi nálam felejtős. Amúgy nem adja drágán kb itt mennek ezek a verdák. De tény ha nagyon vadulni szeretnék akkor m2 2.0 Tamás az kb 2-2,5 ből meg áll egy kis okosítással sima liba a 300 póni aztán mehetne a gonoszkodás Mondjuk lagunába ugyan ez a motor még aljasabb tudd lenni ha valaki nem ismeri a jeleit hogy nem egy mezei diesel vagy benzines a gép
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Hasznalautón nézegetek Meganokat. Kinéztem egy 2005.11. havi.
Negatívumok között olvastam ezt:
Használtan viszonylag olcsó, ám gyakori meghibásodások főként a frissítés előtti szériánál lehetségesek.
Lehet az tudni hogy melyik évtől volt a frissítés?
Erről lenne szó: [link] -
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #40123 üzenetére
hűtőmaszkból, belsőből, a frissített megane 2 ph2, ez a képen a ph1-es! asszem 2006tól(vagy 2005 év végétől) tolták a ph2-eseket. probléma ezzel a gyújtótrafókkal lehet(minden renaultra érvényes ekko), igaz ha egyszer normálisra ki van cserélve a gyári, akkor azzal többet nem lesz gond! jellemzője még az elektromos ablak meghibásodása, a bowden elszakad, ablak beesik az ajtóba(akkori lagunákra is jellemző), valamint univerzálisan lehetnek különféle elektromos hibák(nem feltétlenül, de jellemző), lehet csak kontaktos csatik miatt, de meg tud kergülni bennük az elektronika(laguna, clio, megane).
amúgy a világból kimegy ezzel a motorral, viszonylag igénytelen, csak az olajcserét kell betartani!
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #40124 üzenetére
Szia!
Köszi a választ! A ph2-es Meganok sokkal jobbak ilyen szempontból amiket leírtál? Új tudom első szériás autókat nem érdemes venni, a kezdletleges hibák miatt. Tehát akkor 2007 és a felettieket kell néznem.
-
diablo1984
veterán
válasz SG3rg0 #40125 üzenetére
2006tól tolták az újabbakat, elvileg megbízhatóbbak(igaz ezzel a benzines motorral nem feltétlen egy ipari hibaforrás fészek), gyakorlatilag hibák azoknál is lehetnek, az aranyból is cseppen alapon.
amúgy ebben az időszakban 2000-2006ig gyártott rönók(clio, megane, laguna, főleg a jobban felszerelt példányok) miatt sütötték rá a márkára, hogy szar francia, szar az elektronika benne, az ez előttiek ék egyszerűek voltak, nem is volt gond velük, az ez utániakra sem annyira jellemző, de előfordul elektromos hiba(VW-knél pl ez utáni időszakra igaz ugyanez).
-
V8TommY
tag
válasz diablo1984 #40112 üzenetére
Azt le tudnád írni, kérlek, hogy a 2.0 dci és 1.9 dci közt mi a különbség?
Nem gyári teljesítmény adatokra gondolok.
Azért kérdezem, mert lassan aktuális lesz nálam a csere. Jelenleg 1.9 dci II-es Megane-omat tervezem cserélni, és a III-as kombi Megane-okat keresgélek. Szeretem a a jelenlegi 1.9 dci-t és nem tudom, hogy miben lehet jobb a 2.0 dci.
[ Szerkesztve ]
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
SZATA
senior tag
válasz speedydb23 #40119 üzenetére
A panel oldalánál vagy az aljánál próbálkozzak? Ha kiveszem a rádiót az segít?
-
SG3rg0
őstag
válasz rob210 #40127 üzenetére
Tényleg szép, és jól felszerelt, nem beszéltem a tualajal de ha eddig nem volt neki baja vele, félő hogy fognak azok a hibák jönni. Most van egy telesen jó műszaki állapotó Thaliám amibe magas minőségi alkatrészeket folyadékokat raktam. És nincs is sok km benne. De szívesen váltanék. De úgy érzem, hogy közeledik az a forduló pont mikor az autó ára és a ráfordított pénz megközelíti eléggé egymást. ( eddig hálistennek nem volt nagy meghibásodás, de a fék felújítás, hátsó csomag rartó zár csere, folyadékok, + munkadíjak, + ablakmotorok, azét nem kevés pénzben voltak. Ez csak így nagy vonalakban. ) ( ja és most jön a vezérlés csere + műszaki )
Amit nagyon szeretlek a Thaliába barom jól fogyaszt.
Mennyi lehet a reális ára?
Renault Thalia 1.4 RN 75LE 2002-es átlag felszeretség, megy piros, vonóhorog, normál állapot de összeségében szépnek mondható. Egyáltalán nincs leharcolva.
112.000km[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz V8TommY #40128 üzenetére
más a motor is és már láncos vezérlésű. 150 lovas, majd az újabbakban 131lovat (is) tud. elvileg a csapágyasság nem jellemző rá(nincs tapasztalatom vele, de tényleg nem sírnak annyian tőle, mint egy 1,5dci vagy 1,9 dci motortulajok, de lehet a megfelelő olajcsere is közrejátszik).
nagyon nincs mit írni róla, teljesen más konstrukció.
-
V8TommY
tag
válasz diablo1984 #40131 üzenetére
Értem. Köszönöm!
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
speedydb23
senior tag
Én a tetejénél nyúltam be, de ezen az oldalon oldalról közelítik meg (mondjuk csavarhúzóval de valami rongyot rakott azért oda)Hazard light button change
Szerk.:
Közben elolvastam a szöveget, ő is felülről pattintja ki a panelt.[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
válasz speedydb23 #40134 üzenetére
Ezt az oldalt már megtaláltam, csak nem akartam kizárólag erre támaszkodni, kellett a megerősítés, iránymutatás. Egyébként vicces, hogy én sem olvastam elég alaposan, azt hittem oldalról csinálja.
-
Bpeti55
csendes tag
Sziasztok!
Tudna valaki segìteni?!2002-es megane 1 1.9 dCi kombiban hol van a duda??
Nem működik és így kifülelni sem tudom.
Biztosìték jò és azt tudom, hogy melegben még működött.
Előre is köszi!!
Üdv: Peti -
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Megane I , 2001 , 1.4 16v - nèl tudja esetleg valaki , h merre található az ablakmosó motorja ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
Topikgazda
válasz pècsimunkás #40139 üzenetére
Helló.
Jobb elejében van a kerékdob borítást le kell szedni és a tartályból felfelé kihúzni.
Renault power
-
tresh
addikt
Gyengébb felszereltségű ezt néztem én is .. az ülés ebbe olyan mint a mezei megane 3 ba sima szövet. A másikba gyári sport kagyló ülések bőrös+műszerfal is stb és kb olyan limitált széria mint anno a williams volt . A színe tényleg nem az igazi de egy fólia aztán nincs vele gond
(#40131) diablo1984 a csapágy az inkáb az 1.5öt érinti 1.9 el én még nem találkoztam aminek gondja lenne. Faterét is nem rég néztem meg mint a gyári olyan pedig 170ezer van benne és ez a gyárilag erősebb (140lóvas motor) . Haver 120 lovasán se volt még az 345ezernél jár. Az 1.5 nél is mint már írtam azért probléma a csapágy mert alul lett méretezve. Alsó tartományba sokkal nagyobb terhelést kapnak a hajtókarok és nem bírják hiába cserélsz 10k-ként olajat akkor is le fogják magukat fingani kb 120-150 ezer között ha nem cseréled. Pl a 6 gangos Laguna 2 1.9-ek hibája hogy gyilkolja a motor a kuplungot mert az kompletten a Nissantól jött és nem bírja a nyúlmókusokat. (pl a Navara is ezt a váltót kapta ott is ugyan ez a baj hamarabb kell cserélni az átlagnál). Na de ezt leszámítva semmi baj az 1.9ekkel csak jó gazdától kell venni. Teljesítménybe meg nagyon aljas tud lenni. Ezt legjobban egy 1.5 dci vs 1.9 dci megane vezetése után lehet a legjobban megfigyelni. Igaz a fogyasztás is bő 2 literrel több de ahhoz mérten megy is. 2000rpm nél 300Nm az minden csak nem szar
[ Szerkesztve ]
-
V8TommY
tag
A csapagyassagot en is 1.5 dCi betegsegkent ismertem, ket kulonbozo szerelo velemenye alapjan.
A hozzaszolasod masodik felet olvasva, azert letisztultabb a kep a fejemben.
Koszonom, hogy ezt leirtad! Ugy erzem jo lesz nekem az 1.9 dCi-vel is a Megane III.http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
V8TommY
tag
A Turbo felujitasa ha jol tudom 30-50 ezer forintbol megvan. (Igyekszem bekalkulalni a vasarlas araba a szokasos olaj es vezerles cseren tul.)
A magasnyomasu alatt a befecskendezot erted?
Ha igen, akkor azt ki tudja megvizsgalni? Lehet oket javitani?Sokat kerdezek?
[ Szerkesztve ]
http://www.phmegbizhatosag.atw.hu/ - V8TommY felhasználónak 6 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
diablo1984
veterán
ja, tényleg, a nagynyomású résszel is lehetnek gondok, ez 1,5 dci és 1,9 dci szinten is, valamint hallottam már olyat is 1,9dci-ről(igaz a dti-ről is) hogy a turbó hajlamos úgy meghallni, hogy felkapja az olajat és mesüti a motort.....
amúgy javarészt az jellemző a tulajaikra, hogy egy részük, aki ezekkel a hibákkal nem találkozik, az dicsőíti, akit meg szivat, az a pokolba kívánja őket......
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40146 üzenetére
Ebbe hidd el nekem nem 244ezer van.. és valószínűleg gondos tulaja volt...
Nem azt mondom hogy nem lehet hajtókarcsapágyas de míg az 1.5 dci nél mindig cserés lesz ezeknél csak akkor ha ilyen tehetséges emberhez kerül aki csak hajtja és 30ezreként cserél rajta olajat..
amúgy javarészt az jellemző a tulajaikra, hogy egy részük, aki ezekkel a hibákkal nem találkozik, az dicsőíti, akit meg szivat, az a pokolba kívánja őket......
Hidd el nem egy nem kettővel találkoztam van/volt is. A probléma egyszerűbb mint gondolnád. Kb így néz ki a dolog: Emberünk dízelt akar 1 misiből ..jé ott egy laguna 10 éves full extra pont ennyi megveszem majd sír hogy még ennyit ráver. De a hiba a userbe van mert a piac jól mutatja mindig hogy 1 misért csak romot kapsz. Aztán jön a fos a francia szar renault, persze ha a bmw vagy a vw-re ver ennyit rá akkor az nem szar csak gondatlan tulaja volt stb stb sablon duma.. Tehát röviden és tömören ha nem a piac aljáról vesz autót nem lesz gond a francia gépekkel se.
(#40145) V8TommY : igen, gyári diaggal (renault szakszerviz 10-20k átnézik neked)meg tudják nézni hogy milyen értékeket produkál, ha minimális eltérés van az nem baj hisz kopik minden de ha kiugró érték akkor kerülendő a vas. Az 1.9 dci jellemzően bosch rendszerűek szóval javíthatók de nem szerencsés evvel kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
nrbx
tag
hello, milyen jele van annak, hogy "hogy gyilkolja a motor a kuplungot"? van a csaladban egy ilyen 88kW-os 1.9-es Laguna II, jelenleg kb. 250ezer van az órájában (+ha vissza is volt tekerve mielott behoztak a napfenyes Olaszorszagbol), eddig nem volt semmi komoly baja (8 eve van meg), most lesz majd aktualis a turbo felujitas.
Van valakinek szemelyes tapasztalata a korabban emlitett turbo javito muhellyel?
Nem tudom milyen lehet ez a motor a Meganeban, Lagunaban nagyon jo, kenyelmesen lehet vele előzni, remek utazóautó vele a gép.
-
diablo1984
veterán
elhiszem, de ez persze minden autónál igaz.
nekem is a laguna 1 ph2 1,9dti már 2 hete áll, várok a szerelőre(megcsúszott a keze egy villáskulcsról és egy lemez szétvágta a csuklóját), már tudom, hogy fájni fog a motorra költött lóvé(ha csak hengerfej és adagoló gondja lesz, nem járja a végét a turbó benne és nem egy fos kopott a motor), utána a kasztnimunka(ahhoz is egy jó festő kellene először), majd még a hátsó híd, ennyit nem is ér szegény laguna, de remélem ha jó lesz, akkor szolgálni fog ítéletnapig!
mikor megvettem a kereskedés próbálta elhitetni, hogy milyen fasza a kocsi, én tudtam, hogy nagy cumi is lehet belőle, de megvettem, mert szeretem a kihívásokat, mindenkinek kell egy hobbi, ha kész lesz, utána megbízható lesz, nincs benne semmi elektromos cucc, ami miatt letiltana a gép!
-
tresh
addikt
Semmi extra hamarabb kell kettőst+kuplungot cserélni. Más nem lesz vele
diablo1984: ez megint egy másik dolog ha van idő és türelem hozzá plusz tisztába vagy avval hogy mit vettél. A többség nem ért hozzá és nem érdekli őket csak egy dolog hogy olcsón vette és az olyan legyen mint az új autó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Microsoft Excel topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- További aktív témák...