-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
Beszeltunk a citroen topikba, most attol az autotol vagyok kicsit besozva. Meg mindig nem tudtak megcsinalni a C3-at, pedig mar ket honapja naluk van es mar 400k ft-nal tart ez a kis szar kocsi. Nem er az egesz 700-at. Par honapon belul 2 dizeles kocsink halt meg. Az opelt garanciaba csinaltak meg de ha az nincs akkor 600k lett volna a teljes osszeg es csak 2 porlasztot kellett cserelni. Ezert fosok nagyon a meganetol. Nagyon draga hozza barmi ha beszarik. Mind2 auto 90000 km a c3 11 eves az opel pedig 3 eves. Az enyem pedig 119000 es pont most lett 5 eves.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mezga Aladár
veterán
-
SZATA
senior tag
Nekem 3 hónapos az akku (Láng, 45Ah, 360A), de nem vagyok elégedett vele. Melegen faszén tekeri, de reggel és este lassan.
Voltam egy szervizbe, ahol megmérték az autó töltését és az akksit is. Volt pár műszerük, attól függetlenül nem voltak a toppon. Ők is javasolták, hogy vigyem vissza. Visszavittem, töltötték, pihentették, megmérték, és állítólag teljesen OK. Mérési jegyzőkönyvet is kaptam, de érzésre nem változott.
Kellene egy jó autóvillamosságis, aki megnézné a testpontokat, és hogy mennyi az autó nyugalmi fogyasztása riasztóval, és az önindítót (nem csak hallgatással).[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
1-es Cliomban elkezdett nyikorogni a vezető ülés, mit lehetne vele csinálni, azon kívül, h felgyújtom?
The Truth is out there...
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #40543 üzenetére
ÁÁÁÁÁ
Ilyet kérlek ne Írj.
Köztudott, hogy a 1 szelepes renault motorok egyetlen dologra kényesek az pedig az olaj.
Én 5W30 elfet használok és nem is raknék bele mást akárki akármit mond ezt meghálállja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Toobee #40540 üzenetére
vidd le az árat 699999.- sajnos a magyarok hülyék.
Bátyám is most akar autót venni.
Valami megane thali szerű képződményt.
350.000.- már láttam mondja nekem.
Remek és a következő 350.000.- et meg ráköltöd.
De nem hisz nekem.
Szóval ő lesz a következő szar a renault tulaj.Egyszerűen nem érti meg miért jobb a 450.000.- es kisebb felszereltségű thalia, mint a jobb felszereltségű megane. 350.000.-
A saját bátyám, és úgy, hogy tudja nem kevés ideje van meganeom.
Egyszóval ha bemész a lélektani 700.000.- alá megveszik, csak azt kell látniuk, hogy nem 7-essel kezdődik az ár.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Mezga Aladár #40552 üzenetére
és benzines a kocsi?
nálam dízelnél izzítással és tekertetve(sz@r a motor, most is szét van még szedve) 10,2 alá nem is ment! ha nálad a benzinesnél ennyi(nem kell akkora önindító rá, nincs akkora ellenállása a motornak sem a kisebb kompresszió miatt), akkor ott komoly gondok vannak az akkuval!(#40549) Toobee : jaja, ezért is mondtam, hogy arany középút ez a motor, nem is eszik sokat, mégis jól mozgatja a bódét!
a szívó D fogyasztása sok minden függvénye, tehát a sebességé, a vezetési stílusé, a motor és kócai állapotától is függ! de általánosságban 5-6 literből ki kell jönnie!
(#40556) rob210 : tesóméknak is ezzel a motorral szerelt thaliája van, az a gyújtótrafókra és a szondákra érzékeny, az olajra ne! de ha a fórumtárs mindenképpen GM olajat akar bele rakni, akkor mondhatod itt az ELF-et és Totalt, akkor is a GM-et tölti bele!
[ Szerkesztve ]
-
bagg
csendes tag
Haveromnak meséltem a fórumról,akinek l-es Lagunája van.Találtam is egy októberi beszélgetést, amiben a hátsó torziós rugóról értekeztek.Na,ez a Laguna is vagy4-5 cm-t lóg hátul.Kérdezem,hogy érdemes ezzel foglalkozni,vagy inkább felújított hídban kellene gondolkodni?Az mennyi egyébként?
[ Szerkesztve ]
-
-
bagg
csendes tag
válasz diablo1984 #40562 üzenetére
Ez O.K. Hol lehet kapni?
-
#42667776
törölt tag
Náluk vettem a 160.-ba is akku bolt van, mellette a sarkon az egy kicsit drágább, de ezzel beszéltem előbb így ide mentem.
-
Mezga Aladár
veterán
-
diablo1984
veterán
izlés szerint válogathatsz közülük, nem egyedi eset a hídcsere, mindegyik alatt kipukkan egyszer!
-
bagg
csendes tag
válasz diablo1984 #40569 üzenetére
Köszönöm!
-
válasz diablo1984 #40568 üzenetére
Hátőőő turbós autót úgy tudom nem tologatunk, így nem is próbáltuk.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
turbós autót? hát a turbónak semmi köze az induláshoz, te a katalizátorral kevered! katalizátoros autót nem tolunk be, mert kirtelen beköhögheti a katalizátort(bár előfordulhat, de én mindig fostam rá, ami nem automata, az betolható). ha csak önindító baja lesz, akkor ráizzítasz 3x és pár méteren be fog indulni!(üzemanyag pumpa, elektronika, minden működőképes szemben a lemerült akkuval)
-
válasz diablo1984 #40572 üzenetére
Igazad van, összekutyultam.
Na holnap reggel, ha a kollégáknak lesz kedve "sportolni" akkor megnézzük.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mezga Aladár
veterán
válasz diablo1984 #40568 üzenetére
Szerintem sem jó. Szerintem az aksi beteg.
#40573) mycso Ha van az akksiban annyi h., az ecu ne tiltson izzítás közben, akkor menni fog a sportolás.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
válasz Mezga Aladár #40576 üzenetére
Izzítani tudtam reggel is bármennyiszer, ezért is gondoltam, hogy az akku rendben.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz rob210 #40578 üzenetére
Ez nagyjából már körvonalazódott bennem is, hogy önindító.
Csak az autó tőlem 25km-re van a munkahelyemen. Trélerezgetésre nincs kedvem többtízezret kiszórni, ezért is folyik a kísérletezgetés a beindítására, hogy legalább haza tudjam hozni.
Aztán itthon megpróbálom kiszedni / megpucolni első körben.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Szendwich
tag
válasz diablo1984 #40572 üzenetére
Katalizatorost is belehet tolni. Csak elotte allni kell hagyni, hogy a sok oninditozas miatt benzinnel megtelt kipufogobol elparologjon az uzemanyag.
-
FerNandor
őstag
Tegnap voltam Pesten. Mentem Zolihoz is Maglódra. Ugye mondtam múltkor, hogy a hátsó hídszilentek szakadtak és elől a bölcső szilentek is odavannak. Erre kaptam itt Pécsen egy szuper ajánlatot, minimum 100.000Ft-ra.
Zoliék nagyon profin kb 45 perc alatt úgy megcsinálták a hátsó hídszilent cserét, hogy csak ámultam. És mindezt 25.000Ft-ert. Amúgy nagyon kedvesek, örülök, hogy elmentem hozzájuk. Az első bölcső szilenteket is megnézte és nincsenek oda.. Teljesen rendben van az eleje. Azt mondta, hogy esetleg a lengéscsillapító csinálhat olyat, amilyen panaszom van. Itt amúgy a hátsó szilentre mondtak darab /21.000Ft-ot plusz munkaköltség. Úgyhogy, ha olyan dolog lesz az autón, biztos, hogy visszatérek hozzájuk, mert látszik, hogy értenek hozzá, és megéri.Ezt most összekötöttem mással, úgyhogy kaptam Dunaharasztin bal első lámpát egy 20-asért, az eleje is is meg lesz hamarosan csinálva és akkor szuper lesz minden.
Sokkal jobb egyébként az autó stabilitása, érződik, hogy meg lett csinálva a hátulja.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
nrbx
tag
Hello, ilyen inditokabel eleg lenne 1.6 benzin Meganehoz?
Mas: reggel mikor indultam a kocsival, -5 fok volt, paratlanitani akartam az elso szelvedot, ezert az ablakra fujattam a meleg levegot (manualis klima van a kocsiban), ilyenkor bekapcsol a klima is. Altalaban ki szoktam kapcsolni, hogy ne novelje a fogyasztas, nelkule is megbirkozik a feladattal. Most errol megfeledkeztem, erre azt vettem eszre, hogy alig vanszorog a kocsi. Eloszor puha gumi(k)ra tippeltem, de az rendben volt. Kikapcsoltam a klimat, azonnal ment rendesen. Normalis ez? Volt mar maskor is bekapcsolva a klima, de sosem vettem meg eszre kulonbseget a menettulajdonsagokban.
-
nrbx
tag
válasz kalmanchris #40586 üzenetére
hat nem tudom, startolas utan mikor ki szoktam kapcsolni a klimat (bekapcsol ujra automatikusan ha az ablakra fuj) hallom, hogy "valami" leall.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz kalmanchris #40586 üzenetére
Bekapcsol müxik -20-nál is. Amit keversz az az h., +4 alatt kikapcsol/leszabályoz h., ne fagyjon el, de ez az elpárologtató hőmérséklete.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
kalmanchris
tag
válasz Mezga Aladár #40588 üzenetére
Tehát a kompresszor bekapcsol, ugyanúgy keringeti a gázt, csak az elpárologtatót hagyja ki a körből?
-
Mezga Aladár
veterán
válasz kalmanchris #40589 üzenetére
Nem az elpárologtató fixen be van kötve. Ha eléri a +4 fokot akkor a régebbiek kikapcsolják a kompresszort, az újabbak a gáz nyomás szabályozásával csökkentik a hűtési teljesítményt.
A sajátomban nincs hőmérő és mégsem fagyott le soha. Igaz nem túl acélos a hűtése. Megane 1[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
kalmanchris
tag
válasz Mezga Aladár #40590 üzenetére
Aha. Köszi az infót!
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40588 üzenetére
azért ezt én igy nem jelenteném ki.
De majd tresh megmondja a tutit még is csak az ő apja klÍmás.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #40586 üzenetére
+5
-
tresh
addikt
válasz Mezga Aladár #40594 üzenetére
5 fok alatt nem kapcsol a kílma kompresszor
-
rob210
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #40596 üzenetére
Én ezért mondtam, hogy majd tresh megmondja, de én is úgy tudtam, hogy nem kapcsol be, nekem nem is kapcsol teszem hozzá halkan.
A szárítószűrő és a klímakör viszont dolgozik azért kapja le a párát olyan gyorsan.
Ennyi.Renault power
-
FerNandor
őstag
Erröl tudnátok mondani véleményt?
[link]"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Gyúrósok ide!
- OLED TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Jövedelem
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...