-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41300 üzenetére
Ha akad akkor az se biztos, hogy a csapágy.
Ha kormánymű akkor nagyon szomorú leszel.De bízzunk benne, hogy csak csapágy.
Ha nem kopogott fekvőrendőrnél meg kátyúnál akkor csak a csapágy cserés.Renault power
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41300 üzenetére
Fogd meg a rugótányért alul és forgasd el, kb 2-3cm enged, ha rágódva megy vagy nem tudod elforgatni akkor valószínű kuka a csapágy.
-
gkawka
tag
Na ez a kellemes időjárás nálunk is megtette hatását, kihullott alólunk az akksi. Mondjuk elég jól bírta az előző, mert 3 éve használtuk mi és már nem volt új mikor hozzánk került. Most kapott egy Exide Premium 72AH-st, remélem sokáig jó lesz ismét.
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #41301 üzenetére
valszeg a kormányművet hamar ki lehet szűrni, mert ha lekötjük a kormányösszekötőt, akkor az már nem játszik az akadásba! az esztergályos is végre megcsinálta a csonkokat, de egyik sem jó, ezért zsír, hogy 7 napból 6ot vagyok úton, mire a 7.napon a kocsi következne, mindig összejön valami, ami tovább húzza az időt! 13-án lesz 2 hónapja, hogy a kocsi darabokban van, de a toronycsapágyat(ha az a gond) még jó lenne talpra állítás előtt kicserélni, ha kormánymű akkor tényleg besírok, bár a baggatás inkább a toronyból jön ahogy éreztem, de hamar kiderül(csak legyen ár idő)
morogni nem morgott(mint ahogy a toronycsapágy szokott), kopogni volt előlről kopogás épp ezért is furcsállottam, hogy a talpas sem lóg, a kormányösszekötő is jó, porvédők is épek, akkor vajon honnan a kopogás....... ha tényleg már a morgós fázison túl van és darabokban a csapágy, akkor az előző gazdit ez is tovább minősíti.....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41304 üzenetére
Hát ha kopogott akkor szilentet is kell cserélni, mert a csapágy a könnyű járásért, a szilent meg a csillapításért felel.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #41305 üzenetére
valami kopogott, de az lehet az, hogy az egyik stabpálca új, a másiknak a porvédője szakadt(ráférne a csere), de időm semmi, ahogy látom jövő hétvégére visszatér a -10 és mostmár gyorsan össze kell rámolni a motort és az elejét, majd következőnek kidúrni az első tornyokat és megnézni, hogy mi döglött(ha most lesz idő, akkor kormányösszekötőt lekötve megnézem , hogy nem-e a kormánymű, mert mióta írtad, nem is tudtam visszaaludni)
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41306 üzenetére
Alul van a csapágy, azért írtam, hogy kézzel megforgatható és érezni ha nem jó. Felül csak egy toronygumi van, a közepében fém ütközővel, ami bele van sütve a gumiba, ha leszakad akkor kopoghat, de nem jellemző, ha csak egy stabpálca lett cserélve, akkor esélyes, hogy a régi megadta magát és kopog.
-
Senda
újonc
válasz feco6512 #41290 üzenetére
Az a helyzet, hogy a kulcsban belül 4 jegyű kód nincs. Az egyikben 98164, a másikban 99173 gondolom sorszám lehet. Ami megegyezik mindkét kulcsban az S287L de ez sem nem négyjegyű, sem csak számokból áll. Valamilyen úton módon az egyik kulcsot sikerült működére bírnom, a vészkóddal. Arra most vigyázok mint a szemem fényére.
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek leíró a kanosszajárásom az Uniqa biztosítóval.
Tavaj nem figyeltem mert épp váltam és az asszony nevén volt a kocsi és a biztosítás.
Ő meg nem szólt amikor megkapta mailben az éves díjszámítást.
Na szóval úgy, hogy b4-b5 be mentünk, úgy lett ~ 28.000.- ről ~48.000.- az éves díj.
Sajna váltani már nem tudtam mire észbe kaptam márciusi a forduló.Idén a b5-b6 lett és tovább emelték 50.000.- ra az éves díjat.
(minden esetben baleseti adóval emelt összeg)
Egyszóval már meg is írtam a felmondó levelet, megyek a postára ahol 26.700.- lesz az éves díj.
De hab a tortán, hogy a lakás biztosításom is az uniqánál van és mint Kiderült most már azt is fel kell mondani.
Vicc!!!!
Egyszóval idén a lakásbiztosításon bukok mert náluk 18.000.-
A többi biztosítónál meg 7.800.- 11.000.- ig terjed a díj.SOHA TÖBBET NEM LESZEK UNIQA ÜGYFÉL HA JÖVŐRE ÁTKÖTÖM A LAKÁST IS.
MOCSKOS RABLÓK AJANLOM A FIGYELMETEKBE!!!!Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz rob210 #41265 üzenetére
Na megnézettem a lámpákat, égők jók, lámpa nincs mattulva, foncsor nem sérült.
Annyit tudtam meg Renault szervízes ismerőstől, hogy egy kalap sz@r a 2-es Megane ph1-nek a lámpája gyárilag.
Szóval marad majd a Ge 120-as izzója, aztán kiderül, hogy ér-e valamit.17-es felniről valakinek véleménye? Magyar utakra mennyire komfortos?
-
-
rob210
Topikgazda
válasz PeterPH #41314 üzenetére
Ezt megcáfolom, alapból persze, hogy a dÍj minél magasabban tartása a céljuk.
De előtte Aegonos voltam soha nem volt ilyen kiugró emelkedés, 1-2 ezer forintos emelkedés volt.
Azt amit az Uniqua enged meg magának még egyik biztosÍtónál sem láttam, megduplázni egyik évról a másikra a dÍjat azért ez pofátlanság.Nem vagyok naÍv mellesleg, bankban dolgozom némi rálátásom van mi, hogy működik.
Ezért is Írtam le, hogy aki tud meneküljön az Uniqától, mert ilyen pofátlan harácsolást egyik biztosÍtónál se látott még senki, az ismeretségi körömben.Renault power
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #41286 üzenetére
Sajnos napok óta nem mozdul, a környéken meg nincs is olyan szerelő aki foglalkozna vele.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
gooool
őstag
Sracok jo hirem van.
Lion01 kollega es en ma sikeresen megboltoltuk a Lagunat.
Gyonyoru auto, szerelem volt elso latasra, igazabol keresem a szavakat azota is. Benne pedig egy remek embert ismertem meg, szoval koszonok Nektek mindent es Lion01-nek foleg, mostantol igyekszem hasznos tagja lenni a topicnak, amennyiben idom engedi.Üdv, Balázs
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #41318 üzenetére
Én is megtettem már tavasszal. Nőtt a bónusz és azzal ellentétesen a díj is, igaz nem drasztikusan.
Szívok a Thalia belső világításával. Kiégett, tettem bele ideiglenesen a C7W helyett C5W-t, mert az volt itthon. Üzemelt rendesen, de gyenge volt. Rendeltem bele 3 fajta sofita LED-et, a maradék meg jó lesz másba.
Mióta kicseréltem LED-re csak a szívás van. Amikor elalszik magától időzítve, akkor sötétben látszik, hogy egy kicsit derengve pislákol, néha meg nem kapcsol fel, amikor kinyitom az ajtót. Kicseréltem egy másikra, a derengés megmaradt, és még hozzá jött, hogy nem tudom fixre (zárt ajtónál) felkapcsolni. Belepróbáltam a harmadikat. Az most nem pislákol, de nem továbbra sem tudom fixre felkapcsolni.
A csomagtérnél is kicseréltem, ha már van. Az első fajtánál néha nem kapcsol fel. Most beletettem a másodikat.
Mit bénázok el?[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41320 üzenetére
baleset menteset hozzá!
más: végre jár a dti motorja, mint kiderült dci hengerfejet sikerült vennem hozzá(dti-nek hírdették) és röpke 1 perc alatt kitolt magából 2 liter olajat, mert a vákumpumpa olajzása más ezen a hengerfejen, mint az enyémen, így vehetek dci vákumpumpát(3 csavaros és 2 alsó csavar között kapja az olajat, míg a dti-jé a vezérmű tengelyen keresztül olajoz és a 2 csavar közötti nyílás szabadon van) hozzá!
szóval ha valakinek van, vagy tud 1,9 dci-hez vákumpumpát ne tartsa magában, elvileg ennyi választ el a boldogságtól!(összerakás után a friss motor hamarabb indult, mint régen a másik, 10 mp tekerés után már járt is, úgy hogy mindene száraz volt előtte és levegős) -
gooool
őstag
Köszönöm mindenkinek!
Édesanyámnak is a kezébe adtam egy rövid időre, már a vételkor is nagyon tetszett neki, de azóta riogat hogy ellopja tőlem.
Üdv, Balázs
-
#42667776
törölt tag
válasz diablo1984 #41323 üzenetére
Nos remélhetőleg, végre összeáll a gép és csak tankolni, meg hajtani kell!
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #41286 üzenetére
Apum írt az index fórumra. Bár holnap ránéz egy autó villamossági szaki, aztán ha nem az a baja, visszük tovább. Azért megosztom veletek is hátha van valami ötletetek.
"Egy nem induló 2003-as Diesel Tháliához kérnék segítséget. Az autó 1 több órás parkolás után nem hajlandó indulni. Az önindító pörgeti a motort. Kiolvastuk a számítógépben lévő hibakódot,és ha jól láttam, magas üzemanyag nyomást írt a gép. A magas nyomás 4099 bár volt. Ez lehetetlen. A hiba kiütése után próbáltunk önindítózni,és figyeltük a nyomás értéket. A nyomás 2 bárról indult,és 2-3 másodperc után elérte a 4099 bárt,majd kigyulladt az izzítás, valamint a vízhőfok lámpa a műszerfalon,és újra beadta a magas nyomás hibát, a fent említett irreális értékkel. Véleményetek szerint,mi lehet a probléma? Merre keressük a hiba forrást."
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Pecc
őstag
Bal hátsó gyári lengéscsillapítóm úgy néz ki csere érett lett. Ilyenkor párban kell cserélni gondolom. Viszont az alkatrészárak elég magasak, ahogy látom. 10k/db-tól indul. Milyen márkák, típusok ajánlottak? Lényeg, hogy normál használatra elegendő legyen, mint a gyári is. Köszi! (M1 PH2 Classic)
diablo1984 - Aztán ha végre összeáll, képeket videót kérünk a lagunádról
-
Doki16
addikt
Ezt nem hiszitek el ami ma történt a kocsival. Reggel még simán bementem vele dolgozni. Délután indítanám a kocsit és csak kerreg veszettül az önindító, már megint az a k*rva önindító. Most cseréltem nincs egy éve. Mondom azért a biztonság kedvéért megütögetem hátha csak beragadt és azért kerreg. Rákoppintok egy kicsit erre leesik a helyéről. Gyakorlatilag csak a madzagok tartják a helyén
Van valakinek sejtése, hogy milyen csavarok kellenek hozzá és hova kell betekerni? Nem sok kedvem lenne most ezért szervizbe vinni. M3 1.5dci
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rob210 #41346 üzenetére
El nem tudom kepzelni. Soha nem lattam meg ilyet. Sok hibat eltudok kepzelni, de hogy kiessen az osszes csavar egy oninditobol ami hozzarogziti a blokkhoz az nem megy. Szerviz csinalta akik nagyon nem voltak olcsok es istenitik magukat. Nem tudom, most mi szart csinaljak a kocsival, mert nem tudom beinditani es fogalmam sincs, hogy hol kell rogziteni. Most bentragadt a kocsi a cegnel, de nagyon kellene. Egy napot se jo ha kiesik, de szombatra nagyon kell Holnap betekerek valahova valamilyen csavart amihez hozzaferek bontas nelkul es meglatjuk mi lesz
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dhgm
tag
válasz Doki16 #41349 üzenetére
Vidd vissza nekik az Ő költségükön, és csinálják meg amit elb@sztak rajta.
Ha csak lehet ezért kerülök minden szerelőt. Tisztelet a kivételnek. Az meg egyre kevesebb...
R19-en javítottak anno Gt-t... Csak úgy lehet kiszedni, ( lefelé), hogy leveszik a jobb oldali féltengelyt.
Szerintetek a féltengelyt kihajtásra rögzító tüskét visszarakták?
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Revolut
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...