-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
speedydb23
senior tag
Na úgy tűnik motorikusan most egy ideig rendben lesz a verda (Clio 2003-as 1.5dci 82hp)
Tresh ajánlására elvittem szervízbe.
Nem kevés dolog lett kicserélve az autóban, de a fő probléma a nem indulás megoldódott.
Résolaj mérés után kiderült, hogy a 2-es porlasztó bizony megdöglött végleg.Konkrétan miután ledugózták a 2-es porlasztót pöcc-röff indult, tehát a többinek elvileg nincs baja.
Felújítás 50k alkatrész + szerelés.
Most pöccre indul, és egész jó a karakterisztikája a motornak, talán annyi észrevétel mintha picit "dízelesebb" lenne a hangja. A szerelő pedig azt mondta, hogy ezekbe az 1.5dci motorokba nem igazán szabadna mást, csak OMV vagy SHELL üzemanyagot tankolni, és abból is a drágább +adalékoltat tenni.
Én ma telenyomtam SHELL Nitro+ Dízellel, hát nagyon remélem, hogy tényleg csökken a fogyasztás és használ ezeknek az érzékeny alkatrészeknek, mert 338ft-ért mintha a fogamat húzták volna.
-
FRENK1988
veterán
válasz speedydb23 #41456 üzenetére
450es gazolajnal nem fajt az ara?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
rob210
Topikgazda
A dob rendben volt nem volt mit szabályozni rajta, szép egyenletesen volt kopva semmi bemaródás.
Több ponton is megmértem nem lett volna értelme padra tenni.A bevált pofák mentek Zimmermann.
Viszont a fékfolyadékból le kellett szivatnom mert sok lett a pofacsere után.
Kiváncsi leszek pár kilóméter múlva lesz e komolyabb változás bár fogni eddig is fogott, csak a régi már nekem nem tetsző állapotban volt.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Tegnap lecseréltem Prelix szélvédőmosóra a nyári löttyöt, előtte a benne lévő nyáriból kb 2 litert szétlocsoltam a szomszédos utcában 2L tuti elment, mivel a 2L Prelix téli szélvédőmosó belement.
Ma reggel jött a meglepetés, a szélvédőmosó motor csak zúg, nem jött folyadék, befagyott a spriccelő. Ez hogy a toszba lehet? Tegnap direkt átjárattam még az új szélvédőmosóval is az autót....
A spriccelőket is be kellene reggel jégoldóval fújni?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz speedydb23 #41456 üzenetére
Örülök hogy rendbe jött. Tankolás csak OMW/SHELL/MOL kút ajánlott +néha adalék az a pár ft difi lósz*r főleg hogy meghálálja a gép. Egy teli tanknál is max 1-2 doboz sör árvával kerül többe de legalább nem pancsolt szart tankolsz ( nem annyira pancsolt szart így helyes )
-
speedydb23
senior tag
Azt tudtam eddig is, hogy nem ajánlott a dci-be az olcsóbb üzemanyagot tenni Magyarországon.
Eddig csak OMV-t kapott mióta nálam van, most utoljára tettem bele Auchan gázolajat, erre nem kicsit húzta a száját a Csaba.
Pedig itt többen is azt mondták, hogy semmi gond nincs a Lukoil és társaival, én innentől rááldozom azt a plusz 1-2ezer ft-ot, ha ezen múlik, hogy valóban tartós legyen ez a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz speedydb23 #41462 üzenetére
Nem csak dci-be nem tenném ezeket Nézd ha ő azt mondja hogy nem fogja meghálálni akkor az úgy is van. Nekünk is van pár dci aiwa kúton van tankolva van is baj velük.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Itt Pécsen a MOL ugyanaz mint a luk. Színre szagra is. A MOL is adalekolatlan simát ad meg a luk is.
Pénteken megyek szerelőhöz. Megnézzük rendesen a gyertyákat meg a résolajat. Mert nem szépen indul első hidegben."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Voltam tegnap laguna3-at nézni, hát szerelem első látásra.
Iszonyat jó. Kombi automata 2.0dci és szinte minden földi jóval felszerelve.Féltem is tőle, hogy nagyon jó lesz és ez sajnos picit rontja a józan ítélőképességet. De ez brutál jó...az anyagok, a futómű, a motor, a váltó, a felszereltség...minden.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sly189
senior tag
Sziasztok,
korábban jelentkeztem EZZEL a problémával.
( 1.5 dCi, leáll, lefullad, ingadozik, alapjárat )
Nos, úgy néz ki megtaláltuk a hibát. Légtömegmérő volt elkoszolódva. Szinte már fekete volt a piros érzékelős rész.
Szerintem ez okozta korábban a sokat tekerő starter jelenséget nekem.
FÉKTISZTÍTÓVAL SENKI SE TISZTÍTSA!EZZEL KELL:
Azóta betonstabilan szabályozza a fordulatszámot. ( 3000 rpm ről elengedve a gázt, egy helyben, üresben, szépen beáll alapjáratba! )
Rail nyomás is rendben van.Megfigyelés alatt
-
Sly189
senior tag
Így van, így néz ki. Viszont meleg motornál néha instabil, de nem fullad le, 850-900 rpm helyett leejti kb 700 ra. Szerintem majd ha jó idő lesz kap egy új légtömegmérőt ilyen hidegbe még egyszer nem szerelek az is biztos
De ettől függetlenül normálisan lehet vele közlekedni. Jön megy közlekedik
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #41478 üzenetére
[link]
Csinálok egy kis felállót, pallót is megvettem már.
Már csak egy olajszűrő leszedő kell, amivel rendesen hozzáférek a szűrőhöz. Milyet ajánlotok? Netről is jó. Fontos hogy felülről lehet csak lazítani, oldalról nincs hely."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz rob210 #41481 üzenetére
Bukok 4 évet és 119ezer km-t de nekem akkor is ez kéne ez már nem fapados
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
-
-
150 lovas, de nagyon meggyőző az automata.
Majd még utána járok az automatának, mert elég kevés van belőle, így infó sem sik van.
Ahol találkoztam véleménnyel, ott csak jókat írtak.
Ha választani kell és nem egy nagy szopóroller, akkor simán az automatát választanám.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy a vezetőoldali biztonsági övet nem húzza vissza automatikusan, kézzel kell noszogatnom. Hogyan tudnám orvosolni a hibát? Valamint még az érdekelne, hogy az ajtókon kívül lévő vízvető műanyagok elég viseltesek, honnan tudnék újakat szerezni?
Z
-
rob210
Topikgazda
Az övet ki kell szerelni és kitakarítani.
Be szokott porosodni és akkor nem húz vissza. (jobb esetben, rosszabb esetben valami elromlott benne de akkor egyáltalán nem csévélne)Vízvető na az nem egyszerű vagy bontóbol egy jobb állapotút, vagy márkaszervíz, de az nem lesz olcsó.
Esetleg e-bay talán van fent.Renault power
-
Agyasima
senior tag
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
rob210
Topikgazda
Na sikerült végre megszabadulnom az UNIQA-tól.
20.000.- lesz olcsóbb az éves biztosÍtásom, köszönöm neked UNIQA soha többet nem kérek belőletek.Szabadság!!!!
Renault power
-
Bpeti55
csendes tag
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, amit most tapasztalok először. Megane 1ph2 1.9dCi grandtour.
Indításnál mintha nem állna le az önindító, és egy két másodpercig fura kerrenő-kreszmegő hangot ad, mint amikor járó motornál ráindít valaki! Van hogy forgatáskor is adja a hangot.
Hozzáteszem, hogy hétfőn bikázni kellett és volt azért forgatva.
Tudnátok javasolni valamit!?
Előre is köszi!
Üdveti[ Szerkesztve ]
-
HorviGabi
aktív tag
Olyat tapasztalt már valaki hogy akku saru levétel után nem indul be az autó? 2006-os Megane 2 szedánról van szó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!