-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #41751 üzenetére
Szia ha meg tudod nézni hálás lennék érte nem kérem ingyen.
15 " és a képen látható minta, de ha nem teljesen egyezik akkor is jó lehet max elöl hátul megosztom.Renault power
-
cellpeti
veterán
Sziasztok!
MA tankoltam, majd elindultam haza és egyszer csak nem tudtam sebességbe tenni a kocsit?
Kuplung munkahenger döglött meg? Ha igen, mennyiért javítják?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
newwave0507
tag
válasz cellpeti #41755 üzenetére
Nekem a kuplungmunkahengerre Suzuki szervizben - ez van itt Barcson - mondtak 40-50 között , de szerencsére garanciában ki tudtam cseréltetni.
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
cellpeti
veterán
válasz newwave0507 #41756 üzenetére
hívtam egy ismerősömet, az ő szervízese azt mondja, hogy lehet, h kiszáradt. Hol tudom megnézni, hogy mennyi olaj van benne?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
tigerscorpio
aktív tag
Sziasztok. Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy kipróbálhattam ma Budapesten az új Renault modelleket
Talisman Próba volt leginkább
A Kiállító példányt körbe kameráztam. Illetve beülve is.
Képek is készültek,
Energy TCe 200 EDC Automata ,Initial Paris-ban egy Brutális állat véleményem szerint, összkerék kormányzással ,
illetve egy Energy dci 160 Ló EDC Az , "csak" közepesen felszerelt volt. Hiányzott a Head Up display, manuális szék állítás volt benne. Első kerék kormányzás kíséretben,
Amint feltöltődik Youtubra a videó megosztom nektek, akit érdekel az megtudja tekinteni. Fel lett nyitva a motortér is, csomagtartó is...
Emlékszem Korábban többek érdeklődtek iránta, illetve szépnek, jónak gondolták el. Véleményem szerint is így van.
Hamarosan mutatom a Videót , Addig is néhány kép[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
dhgm
tag
-
eTrade
tag
Pontosan, ez így van, 4-5 ezer forint az semmi ahhoz képest, hogy az ember feleslegesen itt-ott kifizeti a többszörösét csupán szerviz munkadíjra.
Én sajnos többet költöttem a szerviz díjra, az alapjárati motorra és a MAP szenzorra, mint magára a két tömítő gyűrűre. Az első szerelő csak úgy rávágta, hogy az "O" gyűrűknek semmi bajuk, pedig nálam ez okozta az alapjárati hibát.
Biztos vagyok benne hogy rájuk sem nézett, mert lusta volt szétszerelni a pillangószelepházat és leszedni a gyűrűket. Az én esetemben eldeformálódott mindkettő, főleg a belső vékonyabb gyűrű erősen összenyomódott... ha valaki ezekre azt mondja hogy semmi bajuk, akkor az illető, vagy bolond, vagy vak mint a denevér.
-
eTrade
tag
válasz tigerscorpio #41760 üzenetére
Nagyon szép autó!
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #41760 üzenetére
Szép ótó jó ótó, csak hát 15 év múlva lesz rá pénzem.
Pedig abban a kategóriában amiben indul még kifejezetten olcsó is.
A formatervvel nagyon odakúrtak a passatnak, mert, hogy én egy percig nem gondolkoznék melyiket vegyem az biztos.
Renault power
-
pècsimunkás
addikt
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #41765 üzenetére
Igen ez a Probléma vele számomra is, ha, csak nem történik, valami hirtelen hatalmas vagyon növekedésem
De szépen fogalmaztam.sky11 :
Ahogy mondod, már az Nagyon élvezetes volt, hogy kipróbálhattam őket. Egyelőre pont
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #41761 üzenetére
Hétfőn viszem vissza, rákérdezek a szerelőnél, hogy milyen állapotban voltak a tömítések mikor szétszedte kitakarítani a pillangószelepet! Egy közössegi oldalon is rákérdeztem a renaultos csoportba, hogy van-e valakinek hasonló tapasztalata, és kapásból a MAP, MAF szenzort, illetve a lambda szondát! De ha nem feltétlen muszály nem cseréltetném pláne ha nem is azzal van a gond! Kíváncsi leszek mit mond...
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
-
eTrade
tag
Itt az a baj, hogy ha a szerelő nem szedte le a tömítő gyűrűket, akkor nem igazán tud erre neked mit mondani, mármint azt hogy azok mennyire voltak rossz állapotban, vagy sem. Rosszabb esetben rávágja úgy mint az én esetemben, hogy "jók azok, semmi bajuk".
Angol Renault Fórum: Throttle Body O-Ring Seal
Én a helyedben nem vásárolnék vakon MAP/MAF/O2 szenzorokat Renault diagnosztika nélkül, mert a végén csak a polcon fognak állni dísznek és mellesleg azok tényleg nem olcsóak. Nagyon szorítok neked, hogy ne valami drága szenzor legyen a hibás.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Kicsit megcsappant a koltsegvetes bizonyos okok miatt, igy sajnos le kellett mondanom a nyari felni es gumiszettrol, amit Lion-nal hagytam a vetelnel. Viszont mivel gumi kell majd, raakadtam egy hibatlan szettre, le is csaptam ra. 7 mm-es Michelin Energy Saver-ok, megy majd a gyari 15-os felnikre.
Olajat es szuroket pedig a honapban kap ujat.
Üdv, Balázs
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #41770 üzenetére
Azért rákérdezek, de én is úgy gondolom, hogy a válasza az lesz, hogy vagy nem emlékszik vagy le sem szedte!
Én sem szeretnék vakon nekiugrani a témának pont én is attól tartok, hogy utána kiderül mégsem ez okozza a gondot és ott porosodik a garázsba! Mielőtt bármit is cseréltetek a renault márkaszervizbe előtte diagra köttetem az autót!Mindenesetre köszönöm szépen a tanácsokat és a segítséget! Majd jelentkezem ha kiderült valami!
[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
rob210
Topikgazda
Na ma elmentem megnéztem egy dÍsztárcsát örültem mint majom a farkának, hogy végre felrakhatom teljes a szett.
Olyan kopott volt ráadásul 2 tartófül is le volt törve rólaMost már csak a fórumtársban bÍzhatok és a két darab dÍsztárcsájában.
Renault power
-
gooool
őstag
válasz kalmanchris #41774 üzenetére
2009. 46. hetiek, szóval annyira nem is régi a szett.
2-3 szezont csak lehúz, ennyiért úgy gondolom instant get volt.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz speedydb23 #41777 üzenetére
Persze, tudom hogy nem a legoptimálisabb, de a most rajta lévők se fiatalok, 2006-osak, a télik, amivel vettem.
Pályára nem igen tévedek, errefelé nem építettek még ilyesmit, egy pár km-t meg még csak eltekernek ezek is.Üdv, Balázs
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #41777 üzenetére
ja, nekem is volt öreg michelinem, olyan betonkemény volt, hogy már nem is kopott, csúszott mint az állat!
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41779 üzenetére
Ijesztgessetek csak.
Amúgy megnéztem és nem agyonszilikonozott, repedezett, megkeményedett abroncsokról van szó.Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
-
gooool
őstag
válasz speedydb23 #41781 üzenetére
Több nem is kell, akkorra már tán csak futni fogja vagy új szettre vagy autócserére is akár.
Addig viszont babusgatom a drágát, most hogy voltak jobb idők is és folyamatosan csak Shell üzemanyagot kap, egész korrekt lett a fogyasztása is.
Város 20-30%, országút a többi, 90-100-as utazó, néha odalépek neki, intenzív gyorsítások és 7,8 liter az átlag fedcomp szerint a 2000km-re levetítve. Én abszolút jónak tartom.Üdv, Balázs
-
Tosee
őstag
válasz eTrade #41770 üzenetére
Nos megvolt az átvizsgálás renaultéknál! Elvitték egy próbakörre, és közben diagra kötötték! Visszajöttek majd mondták, hogy náluk nem produkálta a hibát, semmi rendelleneset nem tapasztaltak és még csak hibakód sincs! Megkérdeztem a pillangószelep tömítést is, befújták valamivel és arra jutottunk, hogy a tömítések is jók! Szóval ezeken kívül nem tudtak mit kezdeni az autóval! Viszont hazafele nem csinálta... Kíváncsi leszek ha legközelebb megyek vele!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
-
rwin5
őstag
Sziasztok!
2002-es Renault Clionál az 1.2-es vagy 1.6-os benzin motor az ajánlott? Vagy egyiket se ajánljátok? Ezt néztem ki átmeneti városi autónak, jó vételnek tűnik + info amit telefon után tudtam meg, előző tulaj is hölgy volt ő a 3. tulaj. Kopások nincsenek még belső térben tehát a km is valósnak tűnik, hirdető idős édesanyja használja jelenleg. [link]
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41789 üzenetére
Nekem is elég volna az, főleg hogyha az 1.6-os tényleg 10 liter körül fogyaszt városban, mondjuk én nem vagyok az a taposós fajta. Viszont olyan jellegű kérdés, hogy melyik szervizigényesebb van valami különbség?
-
diablo1984
veterán
van még 1,4 16v is bennük 98 lóval, nincs amúgy szervízelésben difi bennük, a gyújtótrafókat az 1,4 és az 1,6 is ugyanúgy "eszi", vagyis a gyári megkotlik egy idő után, nem nagy költség, egy megfelelő sort kell bele venni és annyi. az 1,2esre nem tudom mennyire jellemző, lehet az is. elektronikája ezeknek is tud szarozni, mint minden korabeli renaultnak, de ezek egy laguna2-eshez képest egyszerűbbek, így az elektromos zűz is kisebb velük....
az 1,2es városban 6-7 literből eljár.....
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41791 üzenetére
Rendben köszönöm, ennyi bőven elég volt, hogy kicsit nyugodtabban közelítsek a típushoz. Másik topikban csak olyan visszajelzést kaptam, hogy csak tolni látták őket
-
eTrade
tag
Ha a Renault Diagnosztika nem mutatott ki semmit, akkor ez szvsz, sem motorikus, sem szenzor hiba.
Amennyiben hideg motornál újra előjön a hiba (pl. köv. hideg reggelen), akkor biztos hogy falsot szív valahol a rendszer. Nálam is csak hidegen csinálta, amint bemelegedett a motor, akkor beállt az alapjárat és végig stabil volt, nem ugrált... de pl. nyáron nem csinálta, csak télen amikor hideg volt. Remélem hogy tudtam segíteni. -
tresh
addikt
Hol eszik az az 1.6 10 liter városba ? Max 8-8,5 és nekem vastag a talpam. Össze se hasonlítható az 1.2 idegölő motorjával én pl azt nem vennék mert ha már ketten vagytok + klíma akkor a maruti is körbe autóz és még be is nyeli a 8 litert ugyanúgy. Akkor meg már 1.6 megy is nem is eszik többet és semmivel se költségesebb mint az 1.2
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Én vezettem mind a kettőt, tehát mondhatni "tapasztalatból" mondom amit mondok.
Jelenleg Megane I PHII tulaj vagyok 1.6 16V motorral és ebben nem igazán sikerült még 10 literes fogyasztást elérnem, szóval aki ezt leÍrta neked nem ült még renaultban, ez szinte biztos.10 literes fogyasztást egyféle képpen lehet elérni, ha 3 fölé nem váltasz lámpától lámpáig közlekedsz, és mindenkivel hülyének nézeted magad, valamint 2 hónap alatt elhasználsz egy teljes szett gumit.
Na baromságokat félretéve.
Az 1.6 os motor nagyon jól sikerült én 7.2 vel járok most a téli átlagban nyáron 6.8 körül szokott lenni, igaz nekem műszakilag rendben van az autó. Meg nem versenyezni vettem.A kis könnyű kasznis clióban az 1.6 16V egy rém, nagyon durván meg tud indulni és ezt a jaszkari gyerekek előszeretettel kihasználják, akkor pedig fogyaszt valóban ha kinyomod a szemét.
A gyújtótrafót egyszer kell kicserélni Densora vagy Berura, és soha többet nem lesz vele gond.
Viszont az egyszeri csere költsége 30-40ezer forint környékén van attól függ, hogy tudsz beszerezni alkatrészeket.Az 1.2 es clio ehhez képest egy tricikli, különösebb hibája nincs csak a pillangószelep szeret rajta meghalni ami nem olcsó mulatság és van vagy 3 féle amivel szerelték, jó móka hozzá alkatrészt találni.
A kaszninál érdemes a hátsó oszlop illesztését megnézni az szinte mindegyiknél megrepedezik egy idő után és beázik a csomagtartó.
Amúgy hálás kis darab, de én az 1.4 16v alá nem mennék.
Jah és ez elég szépnek néz ki nem biztos, hogy mire döntesz meglesz még.
Mert aki ért hozzá, az az 1.6 os motorral keresi, ami elég ritka ebben a kis kaszniban.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
speedydb23
senior tag
válasz rob210 #41795 üzenetére
Mielőtt megvettem az 1.5dci Cliomat nekem is az 1.6-os benyás volt célkeresztben.
Engem is a fogyasztás tartott vissza (meg a ritkasága), de ha ezt tudtam volna, hogy 6-7 liter körül elmegy, akkor most 100%, hogy nem dízelem lenne.
Viszont szerintem nyáron váltani fogok, és valószínűleg egy benzines Clio lesz a célpont.
Szóval akinek kell egy nagyon fasza 1.5dci Clio az keressen meg június elején.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #41796 üzenetére
mert, mi a baj a dci-vel, azon kívül, hogy szopó is lehet?
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #41797 üzenetére
"szopó is lehet"
Ezen kívül semmi más.Attól függetlenül, hogy most költöttem 150000 ft-ot rá, semmi bajom nincs vele, de egyébként 250000 km-el vettem 415000 ft-ért, szóval szerintem brutál jó vétel volt így is.
Ami számomra egyébként a benzinessel szemben gond, az a kerregős hang, nekem nagyon kulturálatlan, meg a lassan melegedés is probléma télen.
Ezen kívül talán nincs semmi más gondom, mert a menetdinamikája nagyon vállalható.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41797 üzenetére
hajtókarcsapágy csere 150 ezrenként és hogy rühelli a pancsolt fos kutakat. Amúgy semmi más.
speedydb23: normális kúton tankold és 10 ezreként olaj csere aztán kivisz a világból meg hajtókarcsapágyakra nézess rá ha Csabinál jársz újra valamiért.
[ Szerkesztve ]
-
Loganbe be lehet tenni legálisan egyébként az Mcv 1.6 16v motorját? Bár gondolom anyagilag nem nagyon érné meg. Youtubeon van róla videó, a románok megcsinálták.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle