-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tom5
addikt
Sziasztok.
Holnap megnézem, itt van helyben. Telefonban szimpi a faszi, nagyapjáé volt, évi 5000km-ert ment vele a bácsi, új aksi van benne, többi a hírdetésben olvasható. Mit nézzek meg egy ilyen autón. Mik a gyengéi?
-
diablo1984
veterán
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #42087 üzenetére
Gratula
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Pecc
őstag
válasz feco6512 #42094 üzenetére
Nekem is onnan van ugyanolyan és bár jól csillapít, kemény és hangos a kátyúkban. Mondhatni sportosabb, nem illik ehhez a kocsihoz, mert a gyári nem ilyen tulajdonságú amit kivettem.Tanulópénztmeg kell fizetni sajnos mindíg. Pozitivum: Nagyon jól lehet vele kanyarodni rob210: Van képed erről a flokkolásról, hogy néz ki ?
[ Szerkesztve ]
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #42102 üzenetére
Hátsó hidat hogyan ellenőrizzem? Gyújtótrafónál mi ami nem jó? Ha esetleg olyan van benne milyenre érdemes cserélni?
-
diablo1984
veterán
itt sedanról van szó de ugyanaz érvényes ide is!
a hátsó hidat szemre is meg tudod nézni, ha az elejéhez képest ül a segge, akkor ott is elkezdődött már a bugi, benézel a hátsó híd szilentjéhez a hátsó kerék előtt, ott fel tudod mérni a gumi állapotát, repedezett szokott lenni és már nem szimmetrikus ha öreg, beázik és szétrohad mögötte minden! döcögős úton tud halkan kopogni is..... -
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #42106 üzenetére
Köszönöm a segítséget, közben utánanéztem ennek a gyújtótrafó témának is. Jól látom, hogy 1db Beru az 16K/db? És ugye itt mindet cserélni kell. (4db) ha gebaszos ami benne van akkor mi a hibajelenség? Nem jo a gyujtás és nem megy rendesen a motor? (henger)
-
diablo1984
veterán
egyszer kell kifizetni, kedvezménnyel fele kb. a hazárdőrök azt cserélik amelyik kiment, úgy jelentkezik, hogy kihagy a gyújtás, 3 hengerezés jellemző rá. fos dolog, mert kimérni nem egyszerű, tesómék thaliájában a renault szervíz nem tudta megmondani, hogy melyik a szar, ki kellett sakkozni.....
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #42109 üzenetére
Akkor a legjobb ha cseréli az ember rögtön a 4-et egyben. Vezérlés csere ezeknél mibe fáj?
-
diablo1984
veterán
nem feltétlenül. 150ezer alatt már cserélhettek benne, lehet már jó is van benne! vezérlés csere éppannyi mint másban, szerelő és alkatrész kedvezmény függvénye 40-70ezerig akár... tesóméknak 105ezer volt de ott még csináltak valamit rajta azon kívül+rendkívül lehúzós emberhez vitték.... asszem 50ből simán ki kellett volna nekik jönnie, de sokat számít, hogy ki csinálja és mennyiért.....
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #42115 üzenetére
Szerelő van, az nem gond. Még annyi, hogy tudom megnézni milyen trafó van benne? Egyátalán meg lehet azt nézni bontás nélkül? Mert kocsikból satu vok, PC mélylélektan ok, autók minimál.
Köszönöm szépen az eddigi segítségeket!!! -
Mr.Minyi
tag
Sziasztok!
Valaki nem tud megoldást jégverésre? Nem olyan zavaró de az a pár mélyedésecske néha zavar. Láttam valami technikát ahol valami nagyerejű mágneses technológiával megremegtetik, meglebegtetik az adott részt és az pikk pakk kisimul. Aztán lehet teljesen más a technológia de a végeredmény ugyan az. Sajnos van a motorháztetőn a tetőn a csomagtartón és az ajtók felső részén is... Tudtok erre megoldást?UI.: valami jó polírt tudtok esetleg az első lámpákra?Thaliáról van szó és már nagyon csúnya...
Don't live your life in vain!
-
Mr.Minyi
tag
válasz speedydb23 #42118 üzenetére
Köszönöm! Esetleg tudod hol tevékenykedik?
Don't live your life in vain!
-
diablo1984
veterán
hát a gyertyára van rádugva, annyira kellene bontani, lehet látszik a márkája bontás nélkül is! kérdezd a gazdit, hátha tudja, hogy volt-e már cserélve! amúgy a csere nem nagy dolog, sógorom is gépen tervez bútorokat és ő is pikk-pakk cserélgette a thaliaban, míg jó nem lett!
-
Pecc
őstag
Elvileg a 2000es evjaraton nincs burkolat a motoron. 4db trafó teteje látszik simán. Kör alakuak, ha szürke vagy zöld kupakosak akkor csere, ha gyantával kiöntött akkor beru. 4db kábel csatlakozik rájuk kis gégecsövekben. diablo1984: Ahhoz a szetthez még kell egy vízpumpa, egy hosszbordás szíj görgővel. Szvsz.
-
Josi
aktív tag
Nekem ugyanez van, az év is stimmel.
Ahol rozsdásodás kezdődik:
Gépháztető eleje belül, első ajtók elött a küszöb, + amit még írtak .
Hajlamos szétmálni ennyi idős korára a canisterszelep tartó.
(Motortér bal eleje az ABS-nél)
Széteshet a levegőcső a szűrő elött. (1-2 ezerből javítható)
Nálam már Denzo trafókkal szerelték, nem is voltak a 16 év alatt cserélve.
Motor ne legyen mosva, mert nem szereti a vizet az elektronika.
A hirdetésben hülyeséget irnak, mert nincs benne részecskeszűrő.
Minden elektromos kütyü működjön.
Egyébként nagyon szerethető kis autó, az enyémet 13 éve hajtom, és még nem akarom lecserélni.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
rob210
Topikgazda
kék vagy piros a cimke rajta vagy jelölés csÍk akármi.
a piros a keményebb a kék a lágyabb.
Azt hiszem a sachs nál is Így van.
Illetve az olajos az mindig a lágyabb szokott lenni, de abból is van különböző hangolású.Ennek ellenére a levegősből a "puhább" kellett volna
Erre mondjuk felhÍvhattam volna a figyelmeteket, a pirosat a coupéba szokták venni.Meg az elnevezésben is 3 féle van
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
mihione
őstag
150e sok vezérműszíjszakadásos javításra?Ebben benne van mind a 16 szelep cseréje.
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
feco6512
tag
válasz rob210 #42134 üzenetére
Például amit én vettem semmiféle szinjelölés nincs tiszta fekete az egész egy matrica van rajta Bilstein logoval.De mindegy mostmár ez van majd megpróbálom eladni hátha valaki pont ilyet szeretne valamint azt nem értem hogy lehet az összes francia autóba ez a cikkszámú gátló a jó pl. 206 Peugot Citroen Saxo stb
-
rob210
Topikgazda
Ahha a hátsó az más tészta . Akkor most már én is meg vagyok kavarodva.
De ennek ellenére én kétlem, hogy ezek valóban Bilstein gátlók amiket Írtok.
Sajnos a bárdiban is egyre több a hulladék.
Találkoztam már olyan alkatrésszel amit nem is voltam hajlandó beszerelni.
Pl. meyle ami nem egy rossz gyártó kormány összekötővel ami lógott kotyogott a dobozból kivéve.
Persze ez bárhol előfordulhat, de a bárdiban nekem már többször megrendült a bizalmam.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
Tom5
addikt
Na megnéztem és kipróbáltam a kocsit. Tényleg teljesen korrekt, rohadást nem láttam, nem nyikorog, nem zörög, szépen, húz, klíma hűt, motortér nem ganyés. Gyújtótrafót nem láttam mert van burkolat a motoron, azt mondja a gazdája még tuti gyári, nem volt cserélve. 500-ért elhozhatom.
Ez a cső mi és az olajfolt rajt?
link
link
link
link
Képek nem túl jó minőségűek, sajnos csak most este tudtam megnézni.Vélemények?
Jah műszaki novemberig van rá, most kereken 170K km- van benne és 120K-nál volt vezérelés csere. De az nem téma lecseréltetem, olajjal mindennel együtt.
-
rob210
Topikgazda
Az a lé a kiegyenlÍtő tartályba elég ganéj azt mindenképpen nézd meg, hogy milyen.
Ha fekete vagy rozsdás akkor felejtsd el a gépet.
Nem lehet benne kosz elszÍneződés és olajfolt.
A cső az a szervó visszavezető az elég soknál ereszt sajna.
De amÍg nem hiányzik a tartályból és csak ereszt nem könnyezi az olajat addig az nem gond.
A kormányzást figyeld meg, hogy sikÍt-e a szervó ha igen akkor az cserés lesz ami zsebbenyúlós.
Álló helyzetnél tekertesd valakivel tökig alá a kormányt meg vissza a másik irányba is ha éles magas hangot hallasz akár csak egyszer is megnyikkanni akkor nem sok van hátra a szervó szivattyúnak.Így kép alapján egész rendben van egyébként ez a két dolog amit nézz meg megvétel előtt feltétlen.
Renault power