-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tosee
őstag
Igen, mondtam a győri márkaszervizbe, hogy feltétlen nézzék meg a tömítést mikor másodszor visszavittem! Befújták valamivel és azt mondták, hogy jó nem szív falsot! Állításuk szerint a pillangószelep is jól működik! Még a pillangószelepház tömítést is kérdeztem, hogy nincs e véletlen elöregedve de azt mondták nincs baja...
Szóval nem értem! Az egészben csak az a bosszantó, hogy hiába viszem vissza hozzájuk újra, megint ki fogják számlázni a horror munkadíjat!(#42396) diablo1984
Értem én, csak nem tudom, hogy adok gyújtást ha kártyás az autó!(#42400) kalmanchris
Apuval itthon megnézzük a tömítéseket ezzel a spray-s módszerrel, mert már nagyon idegesít![ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
tresh
addikt
Nem igen, tessék kicsit határozottabban fellépni. Kaptál gondolom munkalapot az elvégzett munkáról és az elején felvett hibáról. Ha az autó még mindig ugyanezt a hibát produkálja akkor egyértelmű hogy nem csinálták meg amit kértél ergo miért is fizetél nekik akkor? Kérd a szervízvezetőt és vele beszélj ne a pultos macával vagy Pistivel aki az autót szereli. Főleg ha kiadtál egy rakás pénzt és még márka szerviz is. Amúgy ha Pest környéke belefér Injektor.hu ők meg fogják neked találni a hibát és tuti jó lesz
-
Tosee
őstag
Persze munkalapot kaptam! Aminek a vége annyi, hogy a jelenséget az adott időben nem tapasztalták, a hiba újra előfordulásakor további hibafeltárás szükséges! Pont ez az, hogy a szervízvezetővel beszéltem mikor másodszor felvették a munkalapot! Még a videót is megnézte, erre csípőből az volt a reakciója, hogy minek veszem ki üresbe? Mondtam neki, hogy teljesen mindegy, hogy kiveszem sebességből vagy nem, ha benyomom a kuplungot már csinálja is! Sebességben mégsem fékezhetem állóra az autót! Sajnos az ajánlott szerviz nagyon távol van tőlem, Győr mellett lakom... Mindenesetre köszönöm!
(#42402) Cane
Ha csak berakom a kártyát a slot-ba nem éled fel a műszerfal! Ha nyomva tartom kb 10 másodpercig akkor kigyulladnak a visszajelző lámpák... szerintem erre gondolhattál?! Másként nem tudom, hogy tudom ráadni a gyújtást, de ezt megcsináltam... meglátjuk! Mindenesetre köszi a tippet!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz diablo1984 #42387 üzenetére
Szia!
A Megane 2 1.6 16V (83KW) benzines limousine volt,
az új Grand Scenic 2 1.6 16V (83KW) benzines Nyertes csapaton ne változtass :-D
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42413 üzenetére
ez is az is jó. a grand scenic hogy mozog az 1,6-os motorral? nem nagy neki a kasztni?
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz diablo1984 #42414 üzenetére
Hát megmondom őszintén féltem tőle, itt a fórumon se bíztattak sok jóval menetdinamika terén. Rob-nak a tapasztalatai alapján. Lehet, hogy falábú vagyok, vagy csak öreguras vezető, de egyenlőre kellemes a csalódás (a mostani hiba ellenére)... Itt most nem Rob véleményét vonom kétségbe!!!
Székesfehérvár-Pápa távolságon volt 110-120, városi szakasz, a bakonyi szerpentinek, de nem éreztem komolyabb visszalépést a sedanhoz képest. Persze, nyilván komolyabb kanyarokra rá kell hagyni a tehetetlensége és a nagyobb kasztni miatt...
Fogyasztásról még nem sokat tudok nyilatkozni, a szervízben olajcsere után nulláztatok minden számlálót úgyis, és a saját szokásokhoz majd tudok viszonyítani.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
speedydb23
senior tag
válasz peterm711 #42416 üzenetére
Nálunk a cégnél 1-el régebbi (2012-es) Master van, annyi különbséggel, hogy a 125 lóerős, én attól őszintén bevallom sírni tudnék... Annyira erőtlen, hogy az már fájdalmas... Van mellette egy 2007-es Masterünk is, az 2.5dci 125lóerő, az már számomra jónak nevezhető.
Nem tudom a 165 lóerős milyen menettulajdonságok terén, de a mi 125 lovasunk az bizony ha meg van rakva 1 tonna súllyal, még sík úton is alig tartja autópályán a 130-at.
Mondjuk nekünk a hosszú változat van, de nem a duplakerekes.
-
rob210
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #42415 üzenetére
Én Pesti használatra írtam amit írtam.
Országútra hosszú távokra jó.
Meg majd ha meg lesz pakolva akkor fog érdekelni, hogy tetszik-e.
Úgy fogalmazok nekem gyenge volt.
5 emberrel meg csomagokkal olyan volt mint egy ikarus. Nyomod de nem megy.
Üresen elhiszem, hogy jó úgy nekem se volt vele bajom.
Meg majd nyáron a klíma lesz kérdéses, de szép autó azért gratulálok hozzá.
Attól, hogy nekem gyenge volt neked még lehet jóRenault power
-
peterm711
aktív tag
válasz speedydb23 #42418 üzenetére
Sok tapasztalatom nekem sincs, nerég hoztam csak haza kb 20 percig tartott az út. Holnap megy hátra az új padló, és jövő héten már bizonyíthat is. Kivácsi vagyok én is milyen lesz.
Kb 400 euró volt a külömbség az egyel gyengébb és ez a motor között, szóval nem volt kérdés hogy melyik legyen. -
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #42418 üzenetére
nálunk is volt egy a szimpla turbós de az újabb kis motoros masterből, gyenge fos volt, pedig a fullos lovas változat volt, asszem a 150lovas, nagyon tré módon ment, sokat evett, gyenge is volt, állítólag az új ikerturbós jobban sikerült.....
-
speedydb23
senior tag
válasz peterm711 #42420 üzenetére
Ezzel a kasztnival szerintem már jó biztos dinamikusnak nevezhető, 40-el több lóerő van ebben, mint a cégünknél lévőben.
Viszont ami nekem eddig hasznonjárműben nagyon tetszett, az a Ford Transit, belül iszonyat komfortos, és menetteljesítményben is korrektnek nevezhető.
-
peterm711
aktív tag
válasz speedydb23 #42422 üzenetére
Komforttal itt sincs gond, legalábbis a fiat/peugeot/citroen-hez képest, ezért is esett erre a válaszatás.
-
rob210
Topikgazda
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #42419 üzenetére
:-) 5 ember nálam egyenlőre 2 felnőttet és 3 porontyot jelent, ami jobb esetben 2+1 felnőtt súlya, azzal el kell boldogulnia...csak már hajthatnám.
Na mindegy, a szervizes ma ránézett a garázsban, röviden beindította, (persze hibajelzés nuku, így azt csak a fotóval tudtam bemutatni...) azt mondja talán nem olajszivattyú, csak az olajgomba bolondozik...de majd holnap csinálnak egy olajnyomás mérést és utána okosabbak leszünk. Szorítsatok.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Tosee
őstag
válasz rob210 #42425 üzenetére
Ez egy Megane 2 Berline ph1 2004-es
Motor: 1.4 16v 98Le
Van egy javítási kézikönyvem amit netről töltöttem le Megane 2-höz! Viszont sebesség-jeladót nem találtam benne! Ha csak nem más néven említi a kézikönyv...
Mindenesetre a gázpedál és a tömítések ellenőrzésével már el tudunk indulni, aztán majd meglátjuk! Köszi[ Szerkesztve ]
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
PowerBuldog
veterán
hali!
2.0 8v renault megane 1998-as, milyen márkájú toronycsapágyat érdemes venni? Ami gyári minőség. ropog mint öreganyám térdekalácsa.
(fékbetét valeo lesz, szilentek meg tökmin1, csak gumik)[ Szerkesztve ]
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
-
tresh
addikt
válasz PowerBuldog #42428 üzenetére
SKF
(#42429) mycso : annál nem kell de pl kangoo alól is le kell szedni mert nem tudod levenni a deknit.
[ Szerkesztve ]
-
Tom5
addikt
link Ezek közül melyik pollenszűrőt vegyem? 1,4 16V klímás ill. olajszűrő Mann vagy a gyári beszállító?
-
diablo1984
veterán
attól függ, hogy mit akarsz hogy szűrjön! lehet aktív szenes, és sima papírszűrő, nálunk nincs allergiás, nem is tartom annyira nagy dolognap a pollenszűrőt, megszűri a port és kész. nálam a lagunába valeo ment bele, de a legolcsóbb is megfogja a retket, még mindig jobb, mint ha nem lenne, vagy 10 évente cserélnék!
de pénztárcád vastagsága és felhasználási igényed alapján dönts!
a mann szűrő is jó választás!
[ Szerkesztve ]
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #42433 üzenetére
Senki nem allergiás, feliciaba nem is tettem. méretbeli különbségek vannak az neztem. Az nem szamit? Mert akkor veszem az alap fajtát. Az szamit Ezek szerint h 98 ig gyarott tipusba v utaniba kell.
-
Mr.Minyi
tag
válasz Sgt. Chris #42370 üzenetére
Nekem is volt gond az olajnyomással.. Egy olajgomba és olajszűrő csere megoldotta a problémát!
Don't live your life in vain!
-
Tom5
addikt
Hány liter fagyálló kell a Megane-ba? Ha ezt veszem azt irja 50% ban kell higitani, gondolom desztillált vízzel. Egy adag ilyent elég rendelnem?
diablo1984 -
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
készre kevertet vegyél, az legalább pontosabb, mint pancsolgatni!
a tescoban szokott akcióban lenni 2190ért piros alukímélő cucc, akció nélkül 2900körül van 5 liter, van ott egy literes is, szerintem 6-7 liternél nem kell bele több, az én dízelembe kerek 8 liter ment, úgy, hogy 2 hónap alatt ki tudott folyni mindenhonnan a lé a kocsiból!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42442 üzenetére
swag-febi? nekem asszem az ment most bele, remélem sosem kell kicserélni többet!
-
PowerBuldog
veterán
válasz diablo1984 #42443 üzenetére
swag/febi elvileg nem gyári minőség
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #42441 üzenetére
Igen tudom. Feliciaba olyan van. Van is otthon tartalékba.
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42444 üzenetére
ne nevettes, mert az unix-nál oda írják, hogy normál vagy gyári minőség, akkor csak a gyári iromány a jó? az a.z májsztertájle melyik gyárnak szállít be? egyiknek sem, mert unix saját márkája, mikor mit csomagolnak bele, így még a minőség sem feltélten azonos.
monroe is tud szart gyártani, akár a febi is, de nem az alapján döntök, hogy az unix mit ír oda, a LEMFORDER is gyári minőség, igaz egyik renaultot sem szerelnek vele, mert az audi beszállítója, renaultot ők is csak utcán láttak ők is..... -
tresh
addikt
válasz PowerBuldog #42444 üzenetére
Jó az is. 48 k a lista ára a 2 db-nak kedvezménnyel kb 25 a két darab az 12,5 K / oldal az már igen csak baráti szerintem. Swag febi 17,5k / db lista áron
diablo: az a.z májsztertájle melyik gyárnak szállít be? egyiknek sem, mert unix saját márkája, mikor mit csomagolnak bele, így még a minőség sem feltélten azonos.
Unixnak annyi köze van hozzá hogy M.o-n ő a hivatalos forgalmazója de nem saját márka és nem gyárt semmit az Unix Az A.Z meister, Ruville,Gates ezek mind csak csomagolnak. Teszem hozzá ettől még nem rosszak. Viszont ha csapágy akkor nekem csak az skf jöhet szóba futóműnél.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
ja, meg a continental sem gyárt görgőket, csak szíjat, a görgőket mindei más nagyobb gyártóktól szerzi be. nálam a contitec vezérlés görgőit mind az ina gyártotta!
erről az a.z maisterről csak az unixos területeken hallani, nem tudom németben miként szerepel, de az unixosok sem tudják az olajokban mi van, mondtak már mol-t, mobil-t, de fingjuk sincs róla. pedig ő a kizárólagos forgalmazója, viszonylag nem is olcsó, legalább kiképezhetnék őket arra, hogy magabiztosan tudjanak róla nyilatkozni, ha már olajat kérek és azt erőltetik!
nálam a talpasok is swag/febik, a toronycsapágy is, stab pálca nem volt belőle így az meyle lett! meglátjuk mit hoz a jövő.....
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #42448 üzenetére
INA az jó márka nekem is az van conti szíjjal
Nem bántásból de Unixban a fele brigád nem vágja a témát tök mindegy miről van szó Pl én úgy megyek be hogy viszem nekik a gyári cikkszámot vagy ha van időm akkor a sajátjukat adom meg és akkor nem tököl és éretlenkedik hanem azt adja amit kérek. Régen nagyon jók voltak (igaz nekem haver is ott volt) ma már agybajt tudnék tőlük kapni. Amúgy én tesztből a beszart swag hátsó csapágyaim helyet (5K km mentek és szóltak..) most meyle-t tettem be mert mindenki fikázta hogy rossz lett már a minősége idáig semmi bajom velük.