-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz Mágus2 #42477 üzenetére
Köszönöm, mi is erre jutottunk a srácokkal este.
Ma ránéznek itt a szervizben aztán kiderül mi újság, de ahogy diablo1984 is említette gyanús, hogy a kátyú baszta szét a féltengelyt...
Remélem, hogy az lesz, mert 29 ezerrel ezelőtt cserélte Lion kolléga a kuplungszerkezetet, annak azért nem kellene széthullania ennyi idő alatt. Na meg valószínűleg a féltengely olcsóbb móka anyag- és munkaköltségileg is.Üdv, Balázs
-
mihione
őstag
Na akkor kiderult vegul h mindenkinek igaza van
Egy nem tuning celu hengerfejsikolasnal akkor gondolom trnylrg csak szazadokat szednek le szoval elhanyagolhato a teljesitmenykulonbseg es ehhez meg nem kell specibb hengerfejtomites se igaz?Amugy olyat is hallottam hogy a renault szerint tilos a hengerfej sikolasa (bar gondolom ez inkabb csak azert h ujat vegyel)Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
diablo1984
veterán
válasz mihione #42502 üzenetére
igen a gyár szerint a hengerfej megmunkálása tilos!
hogy milyen tömítés kell alá, az a dugattyú kinyúlásától függ, tehát ha változik valami a motoron, akkor rá kell mérni.
nálam is a szerelő rámért az új motorra, mondja, hogy az alapméretű hengerfej tömítés kell, megvettem a götze márkájút, mikor össze raktuk volna a vasat 1 hónap múlva, akkor méregete, és valahogy nem az jött ki, a szerelőnek mutatom a dolgokat, mondja, hogy határeset, jó lenne a vastagabb alá, főleg hogy a hengefejem is fel lett újítva, így megvettem a vastagabbat is!(alapméret 1,45, 1,55 volt a gyári méretből a legvastagabb, asszem 3 ékes!)
[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
Ma megy szervizbe a Cliom, de semmi komoly, csak az első futóművet végre rendbe rakatom.
Lista a cserére váró dolgokról:
Lengőkar komplett x2
Toronycsapágy x2
Stabpálca x2
Stabszilent x2
Kormányporvédő x2
Lengéscsillapító + porvédő/felütköző x2Lengéscsillapítóban Bilstein lett a választás, ez a pontos típus (BI22-223616), szerintetek ezzel sokkal keményebb lesz mint a gyári olajossal?
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz -=Tiger=- #42507 üzenetére
Ime egy:
RENAULT MEGANE GRANDTOUR 1.5 DCI EXPRESSIONcsak az ára....
Pedig ebbe lehet én is beleugranék.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Sgt. Chris
aktív tag
Na eljutottam oda, hogy foglalkozzak a kocsi hangrendszerével Leesett, hogy a régi Megane-omban egy Update List-es rádióm volt...frankó AUX-in kábellel...ment is rendesen a mobiltelefonos lejátszás.
Namost a Grand Scenic-ben persze a régebbi Tuner List van, amin nincs az AUX kábelhez csatlakozó.
Vajon mi az egyszerűbb? Keresek másik update list rádiót, vagy veszek egy ilyent?:
[link] (ha ez jó egyáltalán?)ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
válasz Sgt. Chris #42510 üzenetére
Szia, tuner list rádió update listre való cseréjekor a kormány távirányítót és a központi kijelzőt is cserélni kell, mert nem kompatibilisek.
A megoldás amit linkeltél, szintén update list-hez való (és ahhoz is megoldható párszáz forintból....).
Josi: szerintem a 90 lovasban nincs kéttömegű. Megane 2-nél is csak a 6gandos 1.5dci-ben van, de utána kellene nézni, hogy megane 3-nál változtattak-e ezen.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Sgt. Chris
aktív tag
El vagyok keseredve... Pedig egy jó kis USB, vagy mobiltelefonos csatlakozás, ami kombinálható a kormányvezérléssel lenne a non plus ultra, amire vágyok.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Pecc
őstag
válasz speedydb23 #42508 üzenetére
Én is bilsteint vettem hátra a gyári olajos helyett. Keményebb lett.
-
Graphics
Jómunkásember
Na halihó.
Ma voltam diagnózison az 1,5 dci Thaliával, Hochvárt Lászlónál.
Jelenlegi diagnózis alapján:
A porlasztócsúcsokat kellene bemérni
A magasnyomású szivattyút megnézni
Turbó szórja az olajat / ez napra pontosan fél éve lett véve a Turbotechniknél / felújított turboEzek kb milyen összeget tesznek ki javítás szintjén szerintetek?
Mi kb egy 400 ezerig jutottunk, itt kb a gazdasági totálkár merült fel nálam, tehát nekem ezt nem biztos , hogy megéri javítani...
Az autó üzemel jelenleg, Laci annyit mondott, hogy a porlasztócsúcsok ha beszarnak, akkor áthúgyozhatja a dugattyút, a résolajmérés elég nagy eltéréseket hozott ki.
Javaslat?
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Megtaláltam a fhp jeladót, de nem férek hozzá. Pont ott vannak a csövek.
Visszaolvasva a fórumot nagy valószínűséggel az a baja. Néha nem indul, mindegy hogy hideg vagy meleg a motor. Pumpa hangját hallani, önindító teker, fordulatszámmérő meg se mozdul.
3 napig volt szervizben, ott bezzeg nem jelentkezett a hiba. Hibakód nincs. Nálam viszont jelentkezik. Vigyem máshova? Sajnos nem tudom kivenni, de nem hiszem, hogy a kosz lenne a baja.
Van még más is, a vízhőfok mérő hol 2 hol 4 csíkot mutat. De van amikor stabilan 4-et. Az lenne a normális. Fűtés az ok. Vajon ott mi a baj? A kijelző vacakol, vagy a termosztát, vagy a hőfok mérő? A bluetoothos obd kütyüm még nem ért ide, az elvileg kiírná a víz hőmérsékletét?[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
diablo1984
veterán
-
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #42516 üzenetére
Pont fél éve vettem a turbót, meg kell néznem, vagy le kell szedetnem.
Porlasztó az a baj nagyon nagy lutri... 24-ért bemérik, oké, de 60-ért van bontott... amit esetleg bemértek.
Szóval itt tényleg rá lehet locsolni egy valag pénzt :/ de kezdem azt érezni , olajat kéne, éghetőt, és meggyújtani....
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42518 üzenetére
Igen, de nem biztos, hogy mind rossz! Lehet csak 1et kell cserèlni.plussz új tűzkarika alá, bár az fillères tètel már. Amúgy a hibakód olvasás mit mondott, egyèrtelműen nem adta ki? Lehet a nagynyomású pumpának nincs baja, csak a fos gázolaj megette a porlasztókat, igaz, akkor a pumpán keresztül jött....
-
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #42520 üzenetére
Hát 4-ből 3 szar, egynek jó a résolajértéke, a többi irreálisan magas.
Magasnyomású hogy szar-e nem tudom, csak azt, hogy sajnos 4 kilót én ebbe nem tudok beleforgatni... Pedig a 4 csúcs 150 ezerbe áll meg.. ahogyy az árakat nézem.
Turbó, magasnyomású, ez tényleg belelegel a 400-ba...
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Doki16
addikt
válasz diablo1984 #42506 üzenetére
Valtozott a helyzet, mert bejott a kepbe egy nő aki BP-n lakik es igy most eleg sokat jarok fel. Az eredeti terv az lett volna, hogy veszek egy benzinest, mert nem sokat jartam vele. Meg most voltam Zolinal Maglódon es atnezettem vele a kocsit meg megkapta a kotelezo szervizt. Es megnyugtatott, hogy nagyon jo allapotban van a motor es a kettostomegu is. Reszecskeszuro meg szerencsere nincs benne.
De ha kapok egy jo ajanlatot az autora eladom szivesen
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42521 üzenetére
turbónál az tényleg jó kérdés, hogy mi az hogy szórja az olajat, mert ha csak az olajvisszavezető tömítése fos, az párszázas dolog, ha a coolerbe nyomja az olajat, akkor cserés, jó volna tudni, hogy mit takar ez!
ha gondolod ingyen átveszem tőled, hogy ne kelljen megküzdened vele!
itt a facen van egy 100e km-es borult dci clio én a helyedben megvenném belőle a nagynyomású szivattyút és a 4 csúcsot és problem solved! a turbónak szerintem nagy gondja nem lehet, ha van, akkor ott valami más is hibázik!
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #42523 üzenetére
Mérés:
Hát nem tudom, én azt számolgatom, ha így ahogy van vki elviszi ,akkor vigye. Nekem az árát kitermelte. Azt a 400 ezret amit ráköltöttem inkább beleteszem egy SDI/TDI Golf IV-be és az fillérekből fenntartható ehhez képest /
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #42519 üzenetére
Jól mondod onnan veszi. Viszont ez tapasztalat, nálam is van amikor nem akarja az igazat, inkább megmozgatom, mint kinyírjam az öninditót és az akkut és azonnal indul. Kitisztitottam de annyit értem el, hogy ritkábban fordul elő. Azért mertem javasolni, mert saját tapasztalatom. Peace
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
nem támadni akartam, de nálam a lendkerék széle egy vasdarab, az nem moccan, nem fordul, ha megmozgatom a váltót, az az indítózástól javul meg nálam, ha azonnal(1-2mp) nem indul be a vas, akkor felesleges is tekertetnem, levesz a gyújtás, visszarak és indít! azonnal indul, ha a fordulatszám-mérő nem ugrál, nálam vatta tiszta a jeladó, bár a mag rozsdás volt(legalábbis a fekete műanyag közepén azt láttam), de nem mertem megcsiszolni, nem tudom, árthattam volna egyáltalán neki.....
most így berakva a helyére asszem a coolercső vagy vízcső takarja(nagy ott a zsúfoltság), majd ha megveszem az új jeladót, akkor kezdek bontani, feleslegesen nem kínlódok vele! nekem menet közben nem okoz semmi tünetet, hidegen és melegen egyaránt csinálja, nincs rá hatással a dolog.(10 alkalomból kb 4x csinálja)
-
rob210
Topikgazda
válasz Graphics #42524 üzenetére
Na amit most leÍrtál azt meg se hallottam
Ha te azt hiszed egy 4 es golfot fillérekből fent tudsz tartani, akkor majd belinkelem neked a vw topikot és sok sikert hozzá.
Én nem foglak elkeserÍteni.A facen, meg ahogy linkelték is neked, van renault adok veszek topik, kb, hetente tesznek fel porlasztócsúcsot szettben azaz 4 darabot 25-50 ezerig.
Én nem temetném a kocsit, de ha te meguntad és váltani akarsz akkor úgy is eladod.
Csak kérlek ilyet, hogy a 4 es golf fillérekből fenntartható ne Írj, mert lesÍrom a diszkóbelépőmet.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #42528 üzenetére
nekem 1,9 tdi passatom volt, 5 év alatt 1,1 millát költöttem csak rá, ugyanazt kellett csinálni, mint a lagu-ban, de totálisan(motor a-z ig, első-hátsó futómű, komplett fék, hátsó csillapítók). mielőtt eladtam műszakizott, akkor féltengelycsuklót kellett cserélnem, meg a kuplungtárcsa sült meg, mert a lendkerék kúposra volt kopva és az új kuplung nem feküdt fel a teljes felületen, szóval 80 gurigát toltam rá 2 héttel eladás előtt, hogy egy nepper megvegye fillérekért.....
az elkészülte utáni műszakin nem kellett csak rákölteni, máskor mindig volt valami(kézifék bowden, ilyen olyan kis apróságok egy kis 30-50 guriga ide-oda), egyszerűen meguntam a dolgot, főleg, hogy kerdett a kasztnija is csipálni már egy ég alatt töltött tél utána.....szép volt, jó volt, szerettem is, már mondjuk bánom hogy eladtam, de ha belegondolok, hogy mindig volt valami nyűg vele(tévedés ne essék mindig hazajött a vas), egy idő után veszett unalmas volt már!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #42532 üzenetére
bontott, vagy jó vagy nem! azért kell bukott, törött autóból venni cuccot, mert azt nem azért bontják, mert motorikusan fos, hanem mert tk-ra törték! persze az is lehet hogy rossz, de kisebb az esély rá! ha meg valaki kifog egy porlasztó+nagynyomású kombót mundjuk egy 100-120k körüli áron, akkor lőn boldogság!
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #42532 üzenetére
Pedig van fent folyamatosa még olyan is amit bevizsgálva garanciával árulnak.
igaz az olyan 100 körül a szett.
Renault power
-
speedydb23
senior tag
Kész a Clio, végre olyan amilyennek egy autónak lennie kell, semmi nem kopog vagy csörög az elejében, motor pöccre indul hidegen melegen, alapjárat is szép sima, szóval most végre jöhet az örömautózás (kopp-kopp).
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #42535 üzenetére
Na akkor most már vigyázz rá, sok örömautós kilométert vele.
Renault power
-
FerNandor
őstag
Én azon gondolkodom, ugye elvileg két szerelő is megnézte az alját és ami olyan volt ki lett cserélve, majd futóműállítás. Ami jó. Lehet, hogy a kormánymű szar? Attól el tud menni húzni balra nyomvályús úton, kátyúkon? Autópályán 130-150 körül szitálni (tehát érzem, hogy az autó nem stabil, mintha a szél dobálná enyhén és nem érzem biztonságosnak)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #42537 üzenetére
ha futóművet állítanak, akkor a kormányösszekötőn is állítanak összetartást is!ha a kormányösszekötőd szar, akkor lehet holtjátékod és kicsit mászkálna a kocsi nyomvályús úton, mert lenne egy kis holtjátéka a kormányműnek mielőtt fog! de ezt a hibát észrevennék piszok hamar, ha már nézték többen is!
rugót tapogasd körbe szerintem, elég ha csak egy pár centi törik le belőle.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #42533 üzenetére
pont a törött cilo amit linkeltem 100 guriga a 4 csúcs+pumpa ára! annyit bőven megér és fel lehet támasztani belőle a thaliát!
-
Graphics
Jómunkásember
válasz rob210 #42528 üzenetére
1.9TDi Audi 80-asom van.
3eve van nalam, 23eves auto, motorikusan semmi baja, benne sztem legalabb fel milla kilometer.... Ha kell is motorikusan kolteni kb 100ezerbol kihozom....
IV Golf szinten.. Akkor veszek SDI-t.. Faek motor az is, meg az 1.9 TDI is. Nem ide tartozik ezt is tudom... De jobban birja
Porlasztocsucsot tesznek fel a az 1,5hoz , ja bontott.. Elviszem bemeretni hogy jo-e +20ezer.../de nem lesz jo mert ugyanazzal a szar uzemanyaggal jar mindenki....
En 60-70ezernel olcsobban nem lattam, 20-25ert vevo vagyok a szettre.... A per darab mar nem tul izgalmas
Természetesen nem zárkózok el semmitől, de felkerült tavaly 120-ért egy turbo, ami ismét beszart, így igazából elég szkeptikusan állok a témához...
Röviden tömören, nekem bonyolult az autó, ha lehetne akkor szívóDé motort tennék bele. de jobban járok ,ha jelen pillanatában eladom, és veszek mást... Nekem ez napi használatban van, pénzkereső autó lenne, a kiesés mínusz
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #42541 üzenetére
Köszi, akkor Te írtad a kommentet a kép alatt
Egyeztetek a Hochvárt Lacival, úgy gondolom én is, hogy a turbó a legvégső amit meg kell csinálni ebben az esetben / amúgy ne kérdezd, olaj áll mögötte, és fütyülő hangja van / erősebben lehet mint kéne
Még egyszer köszönöm a tanácsot
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #42543 üzenetére
Ez a terv jelenleg, és tényleg köszönöm a tanácsot, ha abban garantáltan 100-ezer van, akkor teljesen jó vétel.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42544 üzenetére
hát ha magyar autó volt, akkor kérsz egy rendszámot és lecsekkolod a neten, asszem 600huf és tudni fogod! sok km nem hinném, hogy lenne benne, a vezető ülés is teljesen egyben van, nem koptatták még rommá! szerintem ennyit megér a thalia, ha az olajat nem eszi, akkor még a blokknak kutya baja, a turbó olajcsöveit lehet nem árt levenni majd és kitakarítani, főleg ha tényleg egy tömítés baja van a turbónak(nekem is a visszavezető lemezes tömítés engedte az olajat, tiszta mocsok volt a motor tőle, kapott egy nem lemezest-mitudoménmár mi annak a kartonpapírszerű anyagnak a neve- és máris nem taknyol!)
az hogy a turbónak nagy hangja van, az nem tudom mennyire természetes a thaliákon, én a dízel lagunában is csak pislogtam, hogy mennyire behallatszik az egész motor, lehet neked is egy kipuff tömítésed fúj ki, lehet a kiherélt katalizátorban vízhangzik a turbó, nem tudom, nekem egy cső van helyette, nekem így csak a turbó hangja hallatszik, meg persze a motor!
-
Graphics
Jómunkásember
válasz diablo1984 #42545 üzenetére
Olajat nem eszi jelenleg, igaz vastagabb került bele, de ez már az én tudatlanságom miatt volt így.
Majd kiderül a gyári olajjal mit mutat.
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
rob210
Topikgazda
válasz Graphics #42546 üzenetére
A turbód most új volt vagy felújÍtott?
Az rohadtul nem mindegy.
Simán visszavinném hogy már szar.
Ha elkezd huhogni a turbó akkor az már halál közeli állapot, ha csak fütyül az más tészta az akár lehet egy tömÍtés is meg akár gyári is.
Kérdés milyen hang az pontosan.Renault power
-
Graphics
Jómunkásember
válasz rob210 #42548 üzenetére
Mint
egy lefújószelep, kb oylan a hangja. felújított, fél év garanciát vállalt rá a turbotechnikes, ez most járt le.A hangra hülyeség amit írtam , szóval olyan hangja van amikor tölt rendesen a turbó, de még ehhez kapcsolódó örvénylő hang. Szerelő azt mondja lehet beleér a lapát a turbó házába, de az akkor már széthullott volna a fenébe...
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
roberto211
őstag
Sziasztok..
Pár napja írtam,hogy ha minden igaz akkor lesz egy laguna II-em.. 1.8 16v,2002..
Na most ha szervizkönyvbe nincs beleírva akkor ugye kell cserélni vezérlést is..
Kérdés,hogy ennek körülbelül milyen ára van és milyet érdemes venni ami jó is? És elmegy minimum 60ezret(mert ha jól hallottam vannak már 60 meg 100e km-es szíjak is)..
Munkadíjjal együtt mennyire szokott kijönni?
Illetve olajból milyen ajánlotok majd? LM, elf, castrol?
Szűrőkből gondolom mann..Tényleg nem akarok előre medve bőrére inni meg nem akarok előre tervezni de ha meglesz akkor ezeket rövid időn belül akarom pláne a vezérlést ha nem volt cserélve...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal