-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sly189
senior tag
válasz Sly189 #43101 üzenetére
Amúgy meg, így hogy az anyámba cserélnék izzót?
*apropó izzó,l még lehet belehajintok egy "cenont" úgy full illegálba...Miskolcon vagy a környéken ki foglalkozik ilyesmivel?
Amúgy most nézem, hogy az oldalsó műanyag elemek eltüntek a PS elt képről az leszedhető egyébként?
Ültetés mennyibe fáj amúgy?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Sly189 #43102 üzenetére
Ha csak a 4 rugót cseréled, az 20K környéke.
A díszlecek leszedhetők, csak utána gitt/üvegszál + fényezés.
Láttam már olyat, ami megvolt csinálva, jól nézett ki.
Illetve a kabriókon alapból nincs is.Én annó ebay-ról rendeltem "xenont", jól világított (volna), csak a kicsi kínaiak két különböző színhőmérsékletű izzót küldtek...így 5percig volt az autóban.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
Uhh
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Sly189
senior tag
Akinek Megane 2 - t nyúz, annak jött már elő az első szélvédő és a műszerfal közötti szivacs okozta recsegés ropogás nyikogás?
Mit lehet vele kezdeni? Műszerfalat nagyon nem akarnám kibontani. Esetleg valami okosság?
Én arra gondoltam hogy kiszedetni a szélvédőt...de ez is macera...
Kezd zavarni... az hogy ha valaki beül, egyből rákérdez...
-
FerNandor
őstag
válasz Sly189 #43106 üzenetére
Ja, jó ez a program. köszi
Kell egy műanyag cső 5 mm-es, mezőgazdasági boltban vettem, átlátszó. Kell klimaboltbol egy kai vagy k-flex csőhéj, 6x6-os vagy 6x10-es. Ez 2m-es darabban van. Szépen méretre kell vágni, de hagyj rá egy 5-10 centit, hogy egyik oldalon kilogjon, mert zsugorodik valamennyit majd. A műanyag meg elég, ha mondjuk 5-5 centivel rövidebb a két oldalon. Szépen belefűzöd a műanyag csövet és benyomkodod a szélvédő és a műszerfal közé, a szivacs helyére. Még a színe is olyan, mint a gyári. Nekem évente 2-3-szor kell cserélnem, mert elfárad a csőhéj, de kb 360-400 Ft a 2m. És szépen kussban van
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Napokban kezdtem gondolkodni, hogy üzemanyag-szűrőt kellene cserélnem lassan.
Milyen márkát ajánlott venni?
Itthon kicserélhető az üzemanyag-szűrő? (a fórumon visszakeresve valaki írta, hogy diag nélkül nem lehet, mert a fellevegősödött rendszer miatt nem fog indulni az autó)
Az egész szűrőt cserélni kell vagy elég csak a belsejét?
Alacsonyabb vagy magasabb szűrőházat szükséges vennem? (123mm vs 129mm by Filtron 96mm vs 97mm by MannFilter)2007. M2 1.5dci 106LE
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
Sly189
senior tag
válasz longwild #43110 üzenetére
Az én folyamatos negatív tapasztalatomat olvashattad feljebb esetleg. vagy itt
Nekem levegőt szívott a szűrőtől és sz0patott minket keményen. a Mann Filter...Én FRAM-ot vettem bele. 86 Le k724 motorkódúba.
Én nem tartom már szükségesnek a legdrágább dolgok megvételét, inkább rendes kúton (OMV Premium) tankoljÉn a Mann-t messziről elkerülöm, mint gázolajszűrő.
-
FerNandor
őstag
válasz longwild #43110 üzenetére
106-osba egyfajta fém házas szűrő megy, szerintem. Mannt vegyél vagy Delphit. Azok jók. Esetleg champion. Jobb első kereket és dobbetétet levéve válik hozzáférhetővé a szűrő.
Ja és a cseréhez nem kell diag.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
válasz longwild #43110 üzenetére
dízelnél azért nem árt az olajjal egyidőben cserélni, főleg ha dci az a dízel! nem kell diag meg ilyen dolgok, ha nincs rajta pumpa, akkor kissé nehezebb lesz beindítani, de mivel üzemanyag szivattyús, így tele lehet vele nyomatni a szűrőt, utána rátolni a motorra. így be fog majd indulni, gyorsan kijárja magából a levegőt és annyi!
beb*szna, ha egy szűrő cseréhez is gép kellene.....
-
longwild
aktív tag
Sziasztok!
Mivel mindenkinek válaszolok, így nem replyt nyomtam.
Szóval ne MannFiltert vegyek, mert az buborékos lesz. Viszont csak minőségit vegyek, ami a MannFilter....
A diagnak örülök, hogy nem kell.
Hogy lehet az üzemanyag szivattyúval felnyomni az olajszűrőt indítás előtt? Ha jól sejtem ezen már nincs kézi pumpa...
Miért kell olajjal együtt cserélni? (Egyébként az is áprilisi történet lesz, csak meg akarom érteni )
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
FerNandor
őstag
válasz longwild #43114 üzenetére
A hutoviz tartály mellett van az üzemanyagrendszer kézi pumpaja, azzal tudod feltölteni kézzel az új szűrőt. Szerintem túlzás minden olajcserenel cserélni azt is, 10-ezres olajcserenel szerintem kibir 3-at jó szívvel. Plusz a 106 lovashoz 11 ezer körül van a szűrő.. Nekem Mann van az autóban és nem levegős. 86-oshoz másfajta szűrő is kell.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
longwild
aktív tag
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #43115 üzenetére
én eddig minden dízelemnél cseréltem az olajjal a gázolaj szűrőt is, egy dci-nél meg ha a legjobbat akarja az ember, akkor nem árt! ennél finnyásabb motort a koszra a gázolaj minőségre nem találni másikat, nehogy ezen múljon egy gyors csekkendzsin és tiltás....(meg porlasztók+nagynyomású)!
-
-
diablo1984
veterán
-
Sly189
senior tag
válasz diablo1984 #43117 üzenetére
Én majdnem a gázolajszűrő hibájából szaladtam bele egy pumpa cserébe pl........ valaki már azt is pedzegette hogy a pumpám nem tudja a nyomást előállítani... nyomás szabályzó szelepet is megrendeltem 28 000 ért...vissza tudtam még juttatni a kereskedőnek.
Szóval ami kárt okozhatott volna nekem a szűrő kálvária:
60 000 Ft gázolajcső vezeték csere
XXXXX nagynyomású pumpa csere
28 000 Ft Nyomás szabályzószelep csereSzerintem az én indokom elég stabil. Az a jó szűrő, ami nem levegősödik, nyílván. Na de most ha megveszel egy szűrőt 14 000 Ft ért, és berakod, és levegős. Azt már nem fogod tudni visszavinni, mert nem szakszervízben rakták bele. A jó akarással is lehet nagyot nyögni. Én kb. 2-3 hónapon keresztül küszködtem a hiba feltárással az alapjárati szabályzás kapcsán.
-
válasz Victoryus #42999 üzenetére
Most kapott tesztként az autó 3 nap alatt mindenféle burkolatú utat, úgy néz ki rendben van. Semmi zörgés, sima, egyenes futás. Azért nem mindegy, hogy 13e-ért megcsinálják, vagy 30ezren felül.
Azért a márkaszervizest szívem szerint elküldeném a ***ába. Ezek ott húznak le, ahol csak tudnak, aztán meg verik a mellüket, hogy év márkakereskedése. Eleve, ha a Dacia szót meghallják húzzák a szájukat? (tisztelet a kivételnek) Ők adták el anno, azóta is árulják, no comment.
A tesztvezetést is csak ígérgetik mindig, de érdekes módon már kétszer is pont közbe jött nekik valami. (az értékesítő ott ült egyébként a laptopja előtt, különösebben nem csinált semmit) Pedig egy új Cliót, vagy Megane-t szívesen kipróbálnék. Tény, hogy nem most rögtön fogok venni másik autót, de tervbe van véve. (nem újat, nem náluk, de nekik ezt nem kell tudni )Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
diablo1984
veterán
válasz Sly189 #43120 üzenetére
elhiszem, nálam is levegősödik még mindig valahol a gázolajszűrő, már 2 visszacsapó szelep is van berakva, de a gázolajszűrő fölött mindig levegős ha áll a kocsi! mikor a pumpát kivettem belőle, akkor nem láttam ilyet(visszacsapó szelep volt helyette), most a pumpa előtt(tank felé) van a visszacsapó és levegős. lehet ez a kézi pumpa enged valahogy levegőt a rendszerbe, nem tudom, ha felingerel, akkor repül, úgyis akkor van szerepe, ha a szűrőt cserélem és a szűrőházat kell légteleníteni, arra mostanában nem készülök, úgyhogy készülhet a szabad életre.....
de átérzem a fájdalmadat, ami a levegősödést illeti, igaz nálam max induláskor kavarhat bele.....
-
angyalpc2
aktív tag
válasz angyalpc2 #42982 üzenetére
Végül nem kaptam választ ezért újra felteszem...hátha tud valaki információval szolgálni
Hol lehet beszerezni a motorháztető és a lámpák közti gumi tömítését? Van valami cikkszáma?
Renault clio2 MK2 -es 1.2-esSajnos a tömlős rész a peremről kezd leválni, a hő megette, megöregedett.
Még tartja magát...de le fog válni.Köszi előre is.
[ Szerkesztve ]
-
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Unokatesóm vett egy 2004-es Thaliat . 1.4 8v . Szép állapotban van az autó 450.000.- huf volt . Klíma, téli - nyári gumi felnin , 2 légzsák , friss műszakival , új fékekkel . Lehet mondani ,hogy minden új tulaj erről álmodik : csak beleülni , és menni ! De tényleg , ennyi pénzért ajándék volt ...Az lenne a kérdésem , hogy külső hőmérséklet kijelzés nincs benne, de a tükörben ott van a szenzor helye . Be lehet - e vezetékezve vagy sem ? Ha igen , mennyi lehet a szenzor ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
eTrade
tag
válasz pècsimunkás #43129 üzenetére
Itt a köv. Blog-ban igaz nem Clio-hoz, hanem Mégane kocsihoz van képekkel illusztrálva a szenzor cseréje: Renault Megane külső hőmérséklet kijelzés
-
rob210
Topikgazda
válasz longwild #43124 üzenetére
Nem értek a dieselekhez.
De utoljára azt mondta a szaki, hogy a 106LE be vÍzérzékelős van főleg a PH II-ek ben a kisebb lóerős motorokban pedig ilyen is olyan is előfordul.
A nagyobb terhelés miatt ott még érzékenyebb a rendszer!De valóban hallgass a dieselesekre.
Renault power
-
Predator2
addikt
Helló
Sajnos az autómhoz nem magyar nyelvű papírok vannak, viszont szeretném megtudni, hogy gyárilag milyen felszereltségi osztályba tartozott. A kérdésem az volna, hogy ezt hogyan deríthetném ki? A kocsiba nincs felírva (vagy csak rossz helyen kerestem eddig)
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
_NCT
őstag
Sziasztok!
Mennyire egészséges 130-140 körül 4000-4500 -as fordulatszámon autópályán tartósan haladni az autóval? M2 1.6 16V, eléggé megjön a hangja már, nem tudom lehet-e ezzel kínozni, vagy inkább maradjak 120-nál ahol még 3500 körül van a fordulatszám.
Mostanában tankoltam bele MaxxMotion 95-öt és 100-at, picit jobb lett a fogyasztásom. Bár ez gondolom a jobb időnek is betudható, de lassan 14 éves a szekér, illik jobb nyálat belefolyatni.
-
pècsimunkás
addikt
Nekem M1 Ph2-m van , 1.4 16 v , évek óta 140-el autópályázok . Sima ügy . 1x-1x becsúszok 150-160 környékére , de akkor visszaveszem azért a gázt . 140 -nél 4000-4100 a fordulatszám . Persze ez óra szerinti 140 , nem GPS szerinti , az picit kevesebb . Szerintem nem kell aggódnod !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
_NCT
őstag
válasz pècsimunkás #43135 üzenetére
Nem akarom hengerfejesre verni az autót, csak ezért. De olvastam más fórumokon is, hogy ezek az 1.6-os szívóbenyásak igénylik a forgatást. Mondjuk lámpától lámpáig nincs sok értelme itt BP-en belül.
-
pècsimunkás
addikt
Kizárt dolog , hogy 1,6- os motor hengerfejes legyen a 140- es utazótól . Ha mégis , akkor ott más lesz a probléma. Én is és több ismerősöm is öreg 1,3 -1,4- es motorral járjuk évente többször is a magyar - német utat 140 - es utazóval . Nem kell üveghangig huzatni , kb ennyi . Normálisan felváltok v visszaváltok , meg a hétköznapi autózásban is kímélem mindig az autómat . Mindig megkap minden szervízt , ma viszem pl olaj , szűrők , vezérlés cserére ... Meg most rakattam fel a nyári gumikat is ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
PowerBuldog
veterán
Egy reális használt árat tudnátok nekem lőni a kocsimra, ha leírom a paramétereit?
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
tresh
addikt
válasz PowerBuldog #43139 üzenetére
-
PowerBuldog
veterán
1998
benzin, 2.0 8 szelepes, automata
Vezetett szervizkönyv
Full extra (bőr, fűthető ülés, elektromos tető,alufelni, fűthető tükör, utas/vezető légzsák, BT-s rádió, immo, klíma)
+ABS meg a kutya tudja mi ami ezekben volt
+roadbox
Tető szakadásmentes, még az eredeti, jövő hónapban políroztatom.Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
PeterPH
senior tag
válasz PowerBuldog #43141 üzenetére
Lehet hogy neked egyértelmű, de miről is beszélünk, velorex?
-
rob210
Topikgazda
-
Bruce.lee
csendes tag
válasz Sly189 #43101 üzenetére
Sziasztok!
Nekem lenne egy problémám ,Renault Megane 99-évjárat,gondoltam mielőtt szerelőhöz viszem,
kérek segítséget hátha valakinek volt már ilyen problémája és tud segíteni
Az index elment sőt elakadás jelzőm sem müxik és az ablaktörlőm sem,valamit hallok kattogni a műszarfal alatt a vezető oldain,ahol van a biztosíték tábla,át néztem a biztosítékokat,de semmi.
valakinek ötlet?Megy haza a szőke nő az autóvezetői vizsga után. A férje gúnyosan kérdi: - Na, meghúztak? - Ketten is, de legalább megvan a jogsim!
-
_NCT
őstag
válasz pècsimunkás #43137 üzenetére
Köszi neked is és WunderKinder-nek is. Akkor nem kell aggódnom. Városban max 4000-ig forgatom, ha nyugisan közlekedek 2-3ezer között váltok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban