-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #42349 üzenetére
lengéscsillapító is tud ilyet, ha elpattog a kerék, akkor instabil lehet, egy rossz kormányösszekötő miatt egy úthiba is csúnyán megrázhatja a kocsit és félre kophat a gumi is tőle.
anno nekem az escortomban szállt el a jobb hátsó lengéscsillapító és tempós balkanyarokban szinte kitört a segge, elég volt összeszedni. gázos telón meg nem látni, hogy elszállt, nem úgy mint az olajosokon. -
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #42351 üzenetére
Hát, igaziból ilyen utegyenetlensegeket néha olyan "lötyögve" veszi, mintha valami nem lenne stabil, meg nyomvályús úton előzve is olyan "hullamos", bizonytalan. Aztán a kormány, jövök itt haza és valami elviszi balra a kormányt, kb 10-15 fokkal és utána úgy áradt. úgy marad. Jobbra mintha picit nehezebb lenne főleg ilyenkor is visszatekerni, mint balra, amerre ugye elvitte, arra sokkal könnyebb érzésre. Most nem viszem el, amíg nem jön a karszakerto meg a pénz, mert kell az autó, de olyan stabilra akarom most megcsináltatni, hogy feküdjön az úton baszki, mint egy tank.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
senior tag
Hát ezt is megértük....1 év 3 hónap 60.000 km... most éppen jól megérdemelt wellness pihenését tölti a gépsárkány a helyi Renault szervizbe.
Elvileg valami fékcsöves visszahívás volt a kocsin, azt is ellenőrzik, meg a szokásos....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
PowerBuldog
veterán
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata hasonló első lámpákkal? Nem két fillér, de nem találok róla rendes infókat.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
üszök
őstag
válasz PowerBuldog #42357 üzenetére
Ugyan olyan mint a többi ilyen tuning lámpa szerintem. Szépen néz ki,szépen világít,de látni nem lehet vele.
Isminek hasonló volt Pug 307-ben,de visszatette a gyárit,mert még xenonnal sem látott annyit mint a sima gyári lámpával."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
g.gergo
senior tag
válasz Graphics #42356 üzenetére
Szaktudas, szakertelem megvan-e?
- Meg.Árban mennyire huzos?
- Szerintem ár-érték arányosan kér. Lehet, h vannak olcsóbbak is tőle, én ezt nem tudom, de én nem tapasztaltam volna, h x munkáért olyat kért volna, h kikeredett tőle az ember szeme. De az a biztos, h megbeszélitek, h mit vársz el tőle, azaz mit csináljon, és ehhez kérsz egy tól-ig ajánlatot. És nem akkor jön a vita, amikor már kész a kocsi.Mi a gond egyébként?
-
Graphics
Jómunkásember
válasz g.gergo #42359 üzenetére
Minden lehet... De passz.
Na üdv Mindenkinek, új vagyok ,szóval ne egyetek meg MosolyogA story a kovetkezo:
Thalia 1,5dci /2004/
Turbo cserélve, turbócső cserélve.
Katalizátor nincs, mert tavaly lehalt a Turbo , telekormolódott, ezért levettük.Az autó alul nyomatékszegény, nyomás megjön húz, 140-nél többet nem megy.
Feketét füstöl, 10000km alatt fél-1liter olaj fogy, tehát nem számottevő.
Kérdés mi okozhatja ezt a fekete füstölést, merre induljak el a hibakeresésnél.?
Itt előzmény ,hogy eldurrant a turbócső, vagyis nem volt megfelelő nyomás mert a cső persze olyan ,hogy van rajta 2 műanyag pöcs, és annak a tövénél repednek... már a második van rajta.
Na és mivel nem volt megfelelő levegőmennyiség, így kormolt, de rendesen... Ezért gondoltam esetleg, hogy elkormolt az EGR.
Sajnos csak egy olyan szerelőt keresek, aki végre rendbeteszi az autót, és megszünteti ezeket a nyűgöket ,de nagyon nehéz egyáltalán szakembert találni... Aki fogja és végignézi.
Én meg tapogatózok . Olajat nem eszi / fél-1 liter 10000km-ként, rendesen cseréljük is.
EGR kitakarítva, száraz korom volt benne, elforgattam most csak tisztán kapja a luftot... Autó megy, de 140 a vége, setovább, fogyasztást nem tudok mondani ,mert nem én használom elsősorban, de ami biztos rengeteg kaját kap, és nem tudom miért.
Merre induljak?
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
üszök
őstag
válasz PowerBuldog #42361 üzenetére
Nagy százalékuk Kínai szemét. Fél év alatt kiégnek a ledek.
Ezek nem olcsók de van fényük,és van gar. Az említett Pug-ban van 1 pár, lassan 2 éve. Hiba 0."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
tresh
addikt
válasz PowerBuldog #42361 üzenetére
Kell az ?
-
Josi
aktív tag
válasz PowerBuldog #42361 üzenetére
Ha jót akarsz,akkor www.vilagitas.eu
Osramnak vannak jó, és megfizethető árú menetfényei, ami mindenféle előirásnak megfelel.
Nagyon jó fénye van. Este csak ezzel simán beállok a garázsba.
Itt egy fotó az enyémről:
DRL''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-=Tiger=-
tag
válasz diablo1984 #42335 üzenetére
Köszi, meg is válaszoltad a kérdést.
-
mihione
őstag
Nemtudom emlékeztek-e rám clio 1.4 16v vezérműszíj szakadás...ma beszéltem a szerelővel 12 szelepet cseréltek és 6 v 8 szelepvezetőt.Kezd nagyon nem szimpatikus lenni már ez az egész procedúra és ahogy lefolyik,múlthét hétfő délután került oda az autó és pénteken kapja vissza a gépműhelyből tehát még plus 2 nap mire összerakja (eredetileg 2 hetet mondott) kb 150 ezret mondott a javításra már most 160-170-nél járunk ebből 70 volt a gépműhely díja és még nem tudja mi kell majd ha összerakja tehát még mindig mehet feljebb az ár.Jól gondolom h illene tudni kb mennyi lesz a vége már innen nem?Nem értek annyira a kocsikhoz de sztem hengerfejtömítés,új csavarok,olaj,víz és más nem nagyon kéne nem?Olajat nem tudta leengedni mert összefolyt a vízzel amit megint csak nem igazán értek h h sikerült,kicsavarom az olajleeresztőt és lefolyik az olaj de abba víz nem kerül szerintem.Kezd nagyon elegem lenni,hogy drága is lesz és ráadásul még kurva lassan is csinálják
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
diablo1984
veterán
válasz mihione #42367 üzenetére
vajon a maradék 4 szelep mennyire jó? síkoláshoz ki kell venni a szelepeket és akkor illik a szelepvezetőket is cserélni mindet és akkor már a szelepszár-szimmeringet is! nekem a 8 szelepvezető(8szelepes a laguna), cseréje, síkolás, szelephézag állítás(szelepek hibátlanok voltak) került asszem 28 ezerbe.a szelepszár szimmering is cserélve lett, de azt vittem is magammal, párszázas tétel.....
nem gyenge mutatvány arra a motorra ráverni ennyit, lehet olcsóbb lett volna egy blokkot venni hozzá, sokkal-sokkal olcsóbb, csak ritkább, mint a 8 szelepes!ha a hengerfej rendben van, blokk rendben van, akkor már számolható a vége, amiket írtál azon túl még egy olajszűrő illik hozzá, egy vízrendszer kimosatása, mert az is tele van akkor ganyéval, valamint azt nem tudom, hogy már számoltad-e, de egy vezérlés csere is kelleni fog!
-
mihione
őstag
válasz diablo1984 #42368 üzenetére
En is sokalom de nagyon es ennyibol mar igazan cserelhettek volna az osszes szelepet,egyebkent nemtudom milyen allapotban van gondolom megneztek oket azert nem csereltek de nyugodtabb lennek ha mar azokat is lecserelik...160-170-ben mar benne van a vezerles csere is.
[ Szerkesztve ]
Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv!
Bajság van Urak! Megtörtént a csere, Megane2 ment, Grand Scenic jött. Örömautózás hazáig 150km, no problem, szépen hangtalanul és erőlködés nélkül siklottunk...
Aztán egy kör a városban délután és jött a bammeg:
Először félpercenként egy sipolás... aztán az utolsó km-en el se aludt... Most már a garázsban pihen.
Mit tudok tenni, azon kívül, hogy emelkedett hangnemmel írok a kereskedésnek???
Lehet, hogy ez csak a kereskedésben állást követően felkeveredett olajnak köszönhető? Elviekben záros határidővel olajcsere lesz (olaj, szűrők megvannak...) De ha olajszivattyú a gond??
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Tudtok ajánlani jó bluetooth-os odb olvasót?
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42370 üzenetére
ezzel mit jelez, miből van kevés?
én szólnék a kereskedőnek, hogy ba***ameg, nehogy azt hidd, hogy a leült olajtól csinálja, ez renault, ez igényes, 150km alatt nem keveredett semmi fel benne? nem akarok az ördög lenni, de lehet kitörölték a hibakódot, utána nem jött elő nekik, most nálad meg újra! mert a hibakód törlés az nem megoldás magában......
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz diablo1984 #42372 üzenetére
Nem megfelelő az olajnyomás... (Vagy nincs is egyáltalán a leírás szerint.)
szerk: a kereskedőnek e pillanatban írtam, megírtam neki, hogy én csak a helyi szervizig fogok vele közlekedni, ahol ha megcsináltatom, annak a költségei nagy valószínűséggel őt fogja terhelni, de ha van egyéb ötlete, rövid határidővel meghallgatom.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #42372 üzenetére
Olajnyomásra panaszkodik a fedcompja, ha jól tudom ez még csapágy miatt is lehetséges.
-
Savanya
addikt
válasz Sgt. Chris #42370 üzenetére
Olaj elfojt ??? Nézted a mennyi van benne ?
Mobilszámom: 70-516-8068
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42373 üzenetére
olajpumpa beszart volna? vagy a gomba ad fals jelet? gondolom olaj van benne, nem?
azért gáz, mert ha tényleg fos az olajnyomás, akkor a motor a nem megfelelő kenés miatt beállhat mint a gerely!
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz Savanya #42375 üzenetére
Olaj a max szint alatt, se csepp, se folyás.
Okés, az hihető, hogy pl pár hónap állás után felkap valami koszt a 150km-es menet alatt, de azért még nem gondolom hogy ez normális.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Savanya
addikt
válasz Sgt. Chris #42377 üzenetére
Olajpumpa meghibásodás esetén kopogna erősen a motor . Lehet az olajszintmérő adta meg magát .
Be kell indítani és az olajsapkát levenni , ha fent észleled hogy kicsit kicsapkod az olaj akkor van nyomás .
Hibásodásnak meg olajveszteségről ír , de érdekes hogy az olajnyomásjelző is ég .Mobilszámom: 70-516-8068
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz Savanya #42378 üzenetére
Semmi, a normálistól eltérő hang nem jön a motor felől, halk, sima és egyenletes volt a futása, nem volt erőtlen sem.
Eredetileg németből származik a kocsi, az ottani vezetett papírok, valamint a motorház matricái alapján az olajcsere 135.000 km-nél volt, most tart a gyári Elf olaj 20.000-nél.
Többek közt ezért is csereérett, meg amúgy is így illik (+vezérlés)[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42377 üzenetére
ez a kosz dolog egy hülyeség szerintem, ahhoz olyan olajnak kellene lennie benne, hogy az a motor már nem menne! dugjátok gépre, hogy pontosan mit is kifogásol, lehet csak egy gomba döglött meg benne, vagy csak jön-megy benne a "tipikus francia tehát szar az elektronika" effekt!
-
Cane
őstag
Én is teszek fel képet a vasról, egyébként nagyon meg vagyok vele elégedve.
[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
jagertibi
aktív tag
válasz Sgt. Chris #42377 üzenetére
En lecserelnem benne az olajat, en ugy jartam a kicsike egykettes benzinesemmel hogy egy autópályás 80 kilcsi után elment a nyomás, mérve is épp az értéken ugrált. Nem mentem olajcsere óta 9 ezret se viszont azt egy év alatt majdnem. Ujj olajat megkapta es láss csodát azóta is hibátlan. Ez ugy július elején történt.
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz jagertibi #42384 üzenetére
Csak a Próféta szóljon belőled... Most elég rossz passzban vagyok...fontosak a pozitív hullámok...
Ugye a Megane-om patika volt...se gond, se probléma...erre ez meg az első nap bevág nekem egy ilyent.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Pecc
őstag
válasz Sgt. Chris #42385 üzenetére
Olajnyomás gond lesz az szvsz. 20000 alatt kétszer illik cserélni, nem egyszer
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #42382 üzenetére
azóta is mikor total vagy elf olajat látok, mindig sasolom, de nem tűnik olyannak, mint ami könnyen le tud esni róla! remélem nem hamisítvány.....
(#42385) Sgt. Chris : a megane milyen volt, benzin, dízel? kombi, sedan vagy békaseggű?
ez az új milyen motoros?[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
A 65 LE-s 1.5 dci is érintett a hajtókar csapágy cserével? Most 130 e km van benne. Milyen nagyobb karbantartási tételek várhatóak mostanában? Még a gyári kuplung van alatta.
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #42389 üzenetére
+Tresh
Köszi! Igen eladó, de szóba került, hogy rokon veszi meg. Azért érdeklődök, mert nem akarjuk megszívatni, vagy hogy morgás legyen utána, ha valami gond van vele.
Nem én használom, nem tudom mikor volt cserélve a vezérlés. Hova érdemes vinni csapágy cserére Bp. környéken, ha nem márkaszerviz? Ahol értenek is hozzá, nem csak úgy bevállalják. -
Tosee
őstag
Sziasztok!
Pár hete ezzel a problémával fordultam hozzátok!
A márkaszervizben a probléma első felét pillangószelepház tisztítással és újraprogramozással megoldották, nem esik vissza a fordulat ha melegen indítok! Viszont a videón látható jelenség továbbra is fenn áll! Tehát ha üresben gurul az autó körforgalom vagy lámpa fele ingadozik a fordulatszám! Visszavittem természetesen nem produkálta a hibát, mikor elvitték diaggal próbakörre! Ellenőriztettem a pillangószelepház tömítéseit azt mondták azok jók, diagnosztika 0 hiba! Gondoltam járok vele így egy kicsit hátha beáll magától... hát nem!
Apuval itthon agyaltunk, hogy mivel lehetne még próbálkozni, és eszünkbe jutott az alapjárati motor és a gázpedál! Ennek utánaolvastam és kiderült, hogy nincs benne alapjárati motor, számítógép vezérli így ez kizárva! Szóval a másik ami még beugrott az a gázpedál (elektronikus). Illetve a szervizkönyv azt írja ("A gázpedál helyzetérzékelőjének hibája alapjáraton való működést vagy módosított működést eredményez").
Véleményetek, vagy egyéb ötletetek? Már teljesen tanácstalan vagyok, hogy mit nézzünk még meg!A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
-
Tosee
őstag
válasz kalmanchris #42394 üzenetére
Pillangószelep feltanítás megtörtént?
Igen, megtörtént!Nálam másik franciánál gyújtáson padlógáz 10 másodpercig vagy egyesek szerint gyújtás fél percig és hallani ahogy az elektronika betanulja a szelepmozgató motor segítségével a végpontokat.
Ez egy tipp, próbát megér.
Erről még nem hallottam... a padlógázt 10 másodpercig kicsit drasztikusnak tartom, pláne a nap első indításakor hideg motorral! Persze nem így írtad, de általában naponta első indítás után csinálja függetlenül attól, hogy hideg vagy már pár km után bemelegedett a motor! Ha leállítom a motort és elindítom újra utána jó az eddig tapasztaltak szerint!
Gyújtást fél percig, nem tudom hogyan lehetne kivitelezni, mivel kártyás az autó! Ha kuplungot nyomok és startot, egyből indul...Amit még megfigyeltem, hogy szerviz előtt ha hideg motorral indítottam 1100 körül volt a fordulat alapjáraton, és kb 10 másodperc után visszament 900 - 1000 környékére! Mióta kipucolták a torkot és újratanították azóta 1100 körül marad! Lámpánál ha lassítok meleg motornál 1100 körül van a fordulat, mikor megáll az autó, pár másodperc után lemegy 750-800 -as fordulatra! Azt mondták a márkaszervizben, hogy ez normális!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #42391 üzenetére
Így van ezért írtam hogy sok dologtól függ De a legegyszerűbb ha megy úgy is olaj cserére akkor szépen ezt is meg lehet nézni hogy milyen állapotba van
-
üszök
őstag
Nekem 208k van benne,gyári kuplung.103 nál cseréltetnem kellett kapcsoló szelepet, ami lehet az én hibám is volt,az olcsó MANN szűrő miatt.150 körül lettek levéve a gyári tárcsák,utána nemsokkal jobb hátsó kerék csapágy csere.160 környékén szét kellett bontani a motoromat mert beszívott a 4 es hengerbe egy csomó koxot az EGR-ből. Elég durva hangja volt.+vannak ilyen apróságok,hogy a jobb hátsó k.p. zár vagy 3 éve nem jó,a bal is buziskodik már mostanában,és van amikor a csomagtér sem nyílik. A csapágy csere azért nem oly egyszerű,vagy kiveszed a motort,vagy leveszed a bölcsőt mert nem jön le az olaj teknő.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
tresh
addikt
Tegyük tisztába a dolgokat.
Az hogy hidegen indítás után 1100 körül van normális kis idő múlva szépen le kell mászni a 750+-10 -es fordulatra. Ha ezt nem teszi akkor ott valami bizony nem jó.(illetve nem normális).
A diag az tök szép és jó de sz*rt se ér ha mellette fizikális alap dolgokat nem teszik meg.
Valaki nézte már hogy falsot szív e? Pillangó tényleg jól működik ? Nincs tömítés gond stb ?
Röviden azért mert a diag nem írja hogy van hiba attól még lehet
Tudom hogy idegesítő az ilyen hiba nekem is rengeteg akad amikor szerelek haveroknak kocsit de ált kis pici apróságok amiket megtalálni nehéz nem pedig javítani. Szóval tessék kitartóan ragaszkodni az álláspontodhoz miszerint nem jó még mindig az alapjárat és ahol csinálták álljanak neki újra mert nem ezért fizettél...(#42398) üszök:Ezért kell csápos emelő és természetesen ez már szak embert igényel nem lelkes amatőrt.
[ Szerkesztve ]