-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #41798 üzenetére
ne aggódj, az út motor óta nálam is piszok lassan melegszik a dízel laguna, az előtt mikor "hengerfejes" volt, akkor már az utcasarokra érve is fűtött.....
dízel sosem lesz benzines csendességű -
speedydb23
senior tag
Mióta nálam van 1 alkalmat kivéve (Auchan) csak OMV gázolajat kapott, most utoljára Csabi ajánlására Shell-nél tankoltam, és akkor már abból is az adalékolt Nitro+ raktam bele.
Azt még mindig nem tudom, hogy megéri-e a 40ft-os felárat a Nitro+ vagy Maxmotion a sima gázolajhoz képest.
Hajtókarcsapágy érinti a 82lóerős 2003-as évjáratú típusokat is? Én azt hittem az csak a 65lovas változatok betegsége.
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #41802 üzenetére
Az összes 1,5dci modellt èrinti, az erősebbeket inkább a nagyobb nyomatèk miatt, de mindben a hosszú olajcsere periódus miatt alakul ki, elhasznált olaj nem ken már úgy. Ami mèg èrdekes lehet, hogy a hengerfal akkor mit kap, amikor a hk csapágy már lóg benne.....
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #41803 üzenetére
Nálam 10000 után biztos, hogy új olajat kap, most is vétel után 2000km-el cseréltem le, mert az eladó elmondása szerint 8000km volt az olajban.
Viszont ha 150000 km-t bír egy csapágyszett, akkor a következő cseréig még van 40000 km. Az meg 2 év nekem.
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #41805 üzenetére
ott szokott a baj lenni, hogy az első gazda míg garos a szervízbe hordta, a megadott hosszú periódusba, ott már megalapozta a jövőjét. mert 2003tól jöttek be ezek a motorok a hosszú olajcsere periódussal, ami mint később a gyárnak is világos volt, hogy nem bírja ki az olaj és később csökkentették ezt az időt is! persze akár még jó is lehet..... de sok autó cégesként kezdi, ott a km gyűlik szépen és a csereperiódus iszonyat hosszú.
nálam a lagunában nem tudom, hogy ez előtt cseréltek-e hajtókar csapágyat, de nem lógott benne egyáltalán semmi.
-
tresh
addikt
válasz speedydb23 #41805 üzenetére
Ez nem így megy Köv olaj csere alkalmával leszedni a deklit és megnézni a csapágy állapotát. Utána ki lehet jelenteni hogy tényleg bír e még 40k-t vagy sem
-
Doki16
addikt
Van olyan ember barhol az orszagban akit mertek ajanlani, hogy ert az 1.5 dci motorhoz? Marciuban esedekes lesz a kotelezo dolgok csereje az auton. Jelenleg 122e km-nel jarok es arra gondoltam akkor mar ra lehetne nezni a hk csapagyakra is. Itt a kornyeken nem merem sehova elvinni az autot. Idaig barhova vittem mindehol elkurtak valamit a kocsin. Tehat egy olyan ember kell aki tenyleg megtud szervizelni egy 106 lovas dci-t.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rwin5
őstag
Úgy néz ki a héten elhozom a kis cliot, ha élőben nem lesz valami nagyobb baja, vagy túl rozsdás az autó
-
-
Doki16
addikt
Ki az és merre van? Mit értesz az alatt, hogy nulláról fűzte újra? Nekem az M3-on csak egy alap kötelező szerviz kell jelenleg, meg max ránézni a csapágyakra. Jah meg jó lenne kideríteni, hogy miért ír Brake system hibát, bár mióta Tigerrel kitörültük az agyából azóta nem jött elő kb. 2000 km óta.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rwin5
őstag
válasz rob210 #41795 üzenetére
Ha a repedezés ott van nem is érdemes megvenni, vagy autófényező kijavítja? Milyen kisebb hibákra lehet számolni, ami biztosan lesz rajta, de a váráslástól ne tántoritson el? A pénzt ma kivettem rá, tehát a héten esélyes a vásárlása. Annyit mondott a tulaj, hogy az AAA-kereskedéstől mondták neki, hogy kp-ra megveszik bármikor ha beviszik hozzájuk. Ezt tegnap mondta, de tegnap óta van fent a hirdetésük is.. nem tudom mennyire kell nekik a pénz, szerintem még a héten reális, hogy megmarad
-
PeterPH
senior tag
Az AAA mindenkinek ezt mondja, olvass utána. Beviszi a szerencsétlen megváratják, szivatják, aztán a megpuhított delikvensnek mondanak egy pofátlanul alacsony összeget. Mondd az eladónak, hogy mondjuk 50-nel többet fizetsz mint amit az AAA ajánl, és máris spóroltál egy-két százast.
-
rob210
Topikgazda
Emiatt nyugodtan megveheted.
Arra számits, hogy használt autót veszel.
Tehát költeni biztosan kell még rá, ha mást nem akkor amitől a saját arculatodra alakÍtod.Szvsz a képek alapján én megvenném, de a photoshop óta ezt Így nem lehet kijelenteni.
Magyarán elmész alánézel, megnézed a tornyokat a bölcsőt a hossznyúlványokat, etc.etc, ha ezek rendben vannak, valami esztétikai hibát keresel és abba kapaszkodva 50el olcsóbban elhozod.Próbakör és minden elektromos kütyü kipróbálása kötelezőőőőő!!!
Álló és menet közbeni állapotban is.
Renault power
-
drk88
senior tag
Sziasztok,
Gyors kérdésem lenne mi lehet ez a jelenség:
Jöttem haza éppen fordulok be az utcánkba és balra fordulásnál furcsa "morgó" folyamatos hangot adott ki a kormány körül valami. Egyenesben semmi baja nem rángat, fordul rendesen. Álló helyzetben is ha forditom balra és vissza kicsit hallani de nem mindig.
Előre is köszi.
-
drk88
senior tag
válasz diablo1984 #41817 üzenetére
Mi is erre gyanakszunk kicsit már lötyögött múltkor is. Majd holnap reggel kiderül, hogy meg maradt e az üzemzavar
-
rwin5
őstag
válasz PeterPH #41814 üzenetére
Nem tévedtél nagyot~650 az autó az AAA-nál 300-at mondtak a srácnak.. ma mondta de legalább őszinte, a telefonban sem tűnik egy hantagépnek a hangja alapján.
(#41815) rob210: köszi ma 6 órára van megbeszélve a találkozó, szerintem valami tesco parkolóban futunk össze, hogy ott át tudjuk nézni világosabb helyzetben aztán utána mehet egy próbakör is.
-
rwin5
őstag
A vezető oldali ülésen azt nézem, hogy szépen ki van ülve, koptatva ott a szélén.. így azért a 140ezer km kicsit kétes nekem majd leírom este miket láttam még az autón, de ez most feltűnt képről is
inkább szakadás is az már, ilyen a 26 éves golfunk is ott detto ami helyre a clio kerülne 2. autóként
[link][ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
Ha "boltbajárós" kocsi volt, és mondjuk 1000km alatt 50x ült be-szállt ki a sofőr nagykabátban aminek az anyaga smirdlihez hasonló simán lehet olyan ennyi km alatt az ülés. Nem minden autóval pályáznak szvsz és csillió km után is olyan a váltógomb és társai, mint az új.
szvsz.[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41824 üzenetére
Igen ott volt ez is! De nem vészesen képről kicsit komolyabbnak gondoltam a hibát.
Na megnéztük egyszóval az autót: Amiket láttam, velem volt egy szaki azért aki körbenézte. Ajtók nagyon jól csukódtak, rozsdát nem nagyon találtunk rajta (persze nem néztük át centiről centire ezért a pénzért) Lengéscsillapítók jól rugóztak, minden elektronika működik rajta - klíma is. Motortér teljesen tiszta, persze nem úgy amit kitakarítottak, hogy ne látszódjon semmi, tehát nem szórja az olajat amennyire beleláttunk az egészbe, motornak olyan hangja volt amilyennek kellett lennie, jól húzott bár szaki szerint már nem olyan erővel mint újkorában, de azért ment rendesen fékek is fogtak ahogy kell.
Srác mondta, hogy ő sosem használta kb kikérte magának mert neki BMW-je van.. Gumik szinte újak, akksi is kb fél éves. Műszaki viszont hamarosan lejár.
Ami kicsit lelombozott vagy nem tudtam pontosan eldönteni, hogy mi, kicsit hézagos volt az illesztés a lökhárítónál de hazafele gyalog 6 clion megnéztem hasonlóan néztek ki ebben a korban kb, szóval gondolom ez ilyen korral járó és nem azért mert törve lett volna. Parkolási sérülés van a jobb első lökhárítón meg egy kisebb kopás-kavicsfelverődés a motorháztetőn. Hát kb ennyi. 660 az autó 600ért ideadja. MOndta, hogy friss vezérlés + szűrő cserés de számla lehet mégsincs róla múltkor asszem teloba, hogy van. Most nem jött fel témának, de ha pénteken kifizetjük KP-ra akkor megkérdezem mégegyszer.. tehát ha nincs számla az számomra egyenlő a nullával mert akkor most szervizbe véve kicseréltetem azt is én meg majd kérek róla számlát.. Belseje egyébként nagyon szép, srác erősködött, hogy szerinte valós az a 130körüli km állás (fejből nem tom mennyi kb ennyi hirdetést most nem csekkoltam újra Korrekt egyébként az eladó, új corsa lesz a helyére vásárolva.
No ennyi, szerinem 600-ért korrekt így amit leírtam, Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
az szokott, a gyenge anyag és varrás miatt, valamint a szivacs feszíti ha ráül az ember és elszakad! mind ilyen, ugyanaz a hiba attól még lehet jó. szűrőket, laposszíjat látod, hogy új-e, a friss műszaki nem lehet akadály, ha olyan a kocsi alkudd bele az árba, hogy úgy veszed át, akár azonnal is vihetitek műszakizni, sokminden kiderül ott is!
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41830 üzenetére
66ezerrel olcsóbb, mint az eredeti ára, de szerintem azt belekalkulálta alkunak mikor felrakta. Ismerősnek van 1.4-es clioja ugyanebben a felszereltségben 700ért eladó, ez így 600 végső ár, alatta nem adja azt mondta. Pénteken elvileg aláírjuk a papírokat de még holnap megbeszéljük. Utána haveromékhoz leadom ők műszakiztatnak is. Szerinted érdemes most cserélni a "gyújtótrafókat" amit írtatok pár hozzászólással ezelőtt? Motortérben valamelyik tartálysapka volt még ilyen szigetelőszalagos azt is cseréltetni akarnám. A parkolási sérüléseket szerintem nem fényeztetem pláne ami a műanyagon van a motorháztetőt lehet megcsináltatom mert az nem tetszik. Vezérmű csere mennyi lehet? Azt is cseréltetem ha nem lesz addigra számla róla. Hölgy tulajos azért külsőt szépen amortizálták Korához képest jónak mondanám. Még erre a kicsit hézagosabb illesztésekről nem tudtok valamit? Lökhárítónál láttam, de az utcán is hasonlónak véltem a többiekét is amiket megnéztem
-
diablo1984
veterán
én alkudnék még belőle ez az automata alkudás ez nem az! vezérlésen is látszik, hogy cserélve volt-e, de ha meg akarod csináltatni, akkor szerelője válogatja, de kb 40-50 guriga, de akkor már a vízpumpa(ha szemre nem mostanában csesztették) és hosszúbordás szíj csere is ráfér és akkor rendben lesz!
rugalmas a clio is, tehát a meghúzások miatt a lökös felfogatások is deformálódnak, azért mehet el a felfogatása, én nem kell azt sem elfelejteni, hogy a 2 első sárvédő is műanyag!
gyújtó trafókat ráérsz, ha elkezd kínlódni, ha elkezdi akkor is még sokat tudsz vele kocsikázni, nem hagy ott azonnal, rendszerint csak 3 hengerezik alapjáraton kissé kihagy.....
mint írtam, ha tényleg komoly a dolog és kevés a műszaki, akkor dobjátok el műszakizni helyben, ha minden okés, akkor max kifizeted, ha valami cumiztat, akkor lehet nem is fog kelleni......
-
tigerscorpio
aktív tag
Sziasztok !
Rendeltem egy 2000. gyártási évű scenichez beépítő keretet.
Ránézve a műszerfalamra NEM fekete, Bézsnek SEM mondanám. Ezért aztán a 3. lehetőséget rendeltem meg.Antracit. amiről tudjuk, hogy Szürke.
Innen rendeltem meg az Antracit színt
A fenti lett az eredmény.
Ezt írták róla:
"Renault Megane, Scenic 1 DIN autórádió beépítő keret. A beépítő keret átalakítja a gyári rádió, műszerfal kialakítását úgy, hogy lehetővé tegye a gyári rádió cseréjét univerzális szabvány 1 DIN méretű fejegységre. Kiváló minőségű és méretpontos német ACV gyártmány, szín és textúra megegyezik a műszerfal kinézetével."
Szerintetek milyen színt kellett volna rendelnem ?
Ha nagyon Bézs színt akarunk, akkor az inkább az elakadásjelzőtől jobbra lévő terület. Ami viszont más, mint a Középen lévő szín...[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
diablo1984
veterán
válasz tigerscorpio #41833 üzenetére
majdnem.....
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41832 üzenetére
Mindent cserélni akarok rajta ami előjöhet majd problémaként, szóval a vízpumpát is felírom akkor közéjük.. annyira nem közeli még a műszaki szerintem. 2017-3. hóra emlékszek de a srác helyben meg 2016-3-at mondott de szerintem hülyén nézte le rendszámról, mert hirdetésben is 2017 volt, megkérdezem majd újra.. de ha márciusi akkor elviszem most. Az autóvásárláshoz az is hozzátartozik, hogy kb 3-4 hónapja keresek már minden árkategóriában lassan autót, az új is szóbajött, de már az agyhalál közeli állapotokat éltem meg, hogy sosem találtam megfelelőt. Ez most okénak néz ki, és a tervezett-rászánt pénz alatt is van jóval, szóval az esetleges javításokra van pénz, és ki is akarom őket cseréltetni. Ülés huzatot akarok majd még, hogy kicsit csinosabb legyen meg majd valami felnit, mert jelenleg egy matt fekete van rajta a pótkerekes megoldással.
szerk: + klímát takaríttatni, vagy hogy szokták azt csinálni
[ Szerkesztve ]
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz diablo1984 #41834 üzenetére
Hol , és mit hibáztam a színnel kapcsolatban ?
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
diablo1984
veterán
nem muszáj ráverni annyit, árában van amúgy a verda, semmi különös olcsósága nincs ennek a példánynak, te láttad az autót, a te pénzed, te tudod!
üléshuzatot érdemes egy szettet csináltatni hozzá 30 ezerből megvan egyedileg és az méretpontos is, nem egy szétcsúszó univerzális!
(#41836) tigerscorpio: élőben a többi színre is kíváncsi lennék, de lehet ott hibáztál, hogy megrendelted! lehetséges, hogy a műszarfalat már ette az idő egy ideje, de még a szín közel sincs a műszerfaléhoz, nincs az az uv ami összeérlelné!
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #41837 üzenetére
Hát ha valami nagyobb hibája lesz az szerintem úgyis pár hetes használat után fog majd nálam jelentkezni.. így ennyiből annyit szűrtük le, hogy korrekt és nem tűnik egy pénztemetőnek, persze használt autónál szerintem semmi sem biztos. A méretpontos huzat jó ötlet, majd keresek rá emberkét, mert nem ismerek senkit sem aki ezzel foglalkozik.
-
Mr.Minyi
tag
Sziasztok!
Megvettem a kocsihoz (2002es,1.4 benzin 8szelepes Thalia)az alábbi dolgokat:
-trafó
-kábelkészlet
-felső holtponti jeladóA kérdésem csak annyi lenne hogy ezeket az alkatrészeket magam is ki tudom cserélni. Az áramtalanításon kívül van még más teendőm az operáció előtt?
Köszi!Don't live your life in vain!
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz diablo1984 #41837 üzenetére
Végül is... Így is jobb, mint körbe a hatalmas rések,
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
diablo1984
veterán
válasz Mr.Minyi #41839 üzenetére
otthon is ki tudod cserélni, nem kell hozzá autószerelő végzettség! még az akkuról a sarut sem kell bántani, csak egyszerűen nem kell, hogy gyújtáson legyen. de ártani nem árt, ha esetleg valamit összezársz máon a művelet során, akkor ne legyen baj, de alap esetben nem megy áram ezekben a dolgokban, csak ha a gyújtás rajta van!
-
tresh
addikt
&Doki16:
Előzmény:
Autó másodszor is hajtókarcsapágyas lett hála a pékeknek akik csinálták anno a kocsit. Majd szintén ehhez a pékekhez ment a gép és darabokra szedték kérés nélkül ( konkrétan mikor kimentem megnézni az autó fele hiányzott a motor darabokba stb stb) Eldurrant az agyam és mondtam nekik 1 napjuk van hogy az autó össze alkatrésze itt legyen vagy vettek egy darabokba lévő meganet.
Lényeg hívtam a rönós havert aki ebben profi és úgy kapta meg a kocsit hogy trailer lerakta a ház elé, motor a csomagtartóba váltostul darabokba (csavarokra szétszedve értsd). A blokk szét volt rohadva mert az előző balfaszok kint tárolták az udvaron. Na ezt rakta össze kb 350k ból. De ha én nekem kellett volna evvel szopni akkor szerintem x2 őt mondok. Amiket csinált komplett blokk test felújítás,(csak a gépműhely 60k volt gondolhatod milyen állapotba lehetett) főtengely köszörülés, új hajtókarcsapágyak, új (bontott gyári hajtókarok) első futómű, bölcső csere és a többi ehhez tartozó sallang.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41843 üzenetére
Jaja 1.5 dci 106 ló tgk
milyen ember az, aki blokkot a szabadban tárol?
Fogyatékos...Sokat bír nagyon. Ezért mondta, mondhatja mindenki a faszságát de jó az 1.5 dci csak figyelni kell rá. Itt a legnagyobb gond az volt hogy amikor vették az autót a cégbe akkor kellett volna rajta hajtókarcsapágyat cserélni de senki se mondta/tudta ( Renault szerviz se említette) majd megszorult és ment maszekhoz aki megcsinálta elment kb 70ezret és alattam ált meg újra Győrbe. Amúgy a turbó még mindig gyári a porlasztótokból egy cserés volt meg meghalt (valószínű ez is közre játszott a motor halálába). Szóval a lényeg ez az autó kapott hideget meleget de azért 10ezrenként olajat is , és bár gondatlanságból szét hullott 2 szer ma is pöcc röff indul és úgy ketyeg mint a svájci óra óra szerint van benne 320k amúgy szerintem kb 400-450 lehet benne kinti kocsi 2007-es szóval nem annyira öreg
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #41833 üzenetére
Szürke kellett volna. Én ezért nem rendeltem meg, mert beslattyogtam egy hifishez megmutatta őket és nyugtáztam, hogy ezek meg se közelítik a műszerfalak színeit.
Szóval nem te rontottad el, hanem Józsibácsi aki nem találta a szemüvegét és találomra döntötte bele a színt a fröccsöntő gépbe.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41845 üzenetére
Mycso-é normál használatba van ez kb kulcsos autó volt állandóan ment a városba kb 20 x megáll/indít+ meg volt pakolva is . Semmi komolyabb baja nem volt szerelő haver szerint bőven bírni fogja csak már olajból 10w-s kell neki mert azért a kopás látszik rajta de szerinte még bő 200k van a blokkba most így hogy rendbe lett téve, és még most is városba csak 5,5l járok. Pályán 4,8 120 átlag sebességgel. Belülről patika egy cigi égés van és kopott a váltó fej +kormán de ennyi. Ha ezt kicseréli valaki meg nem mondod mennyi km van benne.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41849 üzenetére
Nem lett! Kapott egy hónolást HF síkolást és köszöni jól van HK csapágy elfáradást itt a hajtókar bánta de nem verte szét a hengert ez volt a mák nem szorult meg a motor csak kopogni kezdet és rögtön leállítottam. Ezért menekült meg ha fordul még párat lehet ki is köszön
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...