-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PowerBuldog
veterán
próbáltam valami infót találni róla de nem sikerült: milyen fajta és mennyiségű automata váltó olaj kell egy 98as meganeba? gondolkodok, hogy így közel a 160ekm-hez lassan cserélni kéne benne.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
tresh
addikt
válasz PowerBuldog #43251 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
Na urak mindenkit meg kell kövessek, állításommal ellentétben fogja a mágnes a sárvédőmet.
Na de viszont sokkal lényegesebb kérdés:
Cimborám meganeját is elérte a rugótörős betegség.Viszont ahogy nézegettem a rugókat van sűrűbb és ritkább tekercselésű.
Melyiket érdemes és kell venni? Van valakinek tapasztalata?
Az ár nem segít, mert van drága is meg olcsó is a sűrű és a ritka tekercsesből is.Szóval?
Renault power
-
Vettem egy ODB olvasót, mert kíváncsi voltam a hűtővíz hőmérsékletre, miért ugrál 2-4 csík között a mutató. A kiolvasott értékek alapján 84 fok felett van 4 csík, ez alatt 2 vagy semmi. A fura az, hogy néha egyáltalán nem hajlandó felmenni 4 csíkra, de olyan is van, hogy visszaesik 4-ről kettőre. Felment 88-ig, majd lement 76-ra, aztán megint felment 86-ig és utána most ott is maradt. De van amikor 50km-es úton is marad a 2 csík.
Ez most mi a bánat? Termosztát hiba? Fűtés az van, jó forró levegőt fúj.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #43254 üzenetére
Ha a hőfok ugrál, a fűtésed jó és a gomba is műkszik, akkor baj van nem is kicsi.
De induljunk ki abból, hogy csak a gomba rosszalkodik.mycso:
Nekem kell a magasság, nem ültethetem.
Eleve hátul nekem ugye torziós, nem szedem szét, mert tudom milyen szopi, csináltam már.
Ha meg elől leülteti az ember illik hátul is különben elég sz@rul fog kinézni.
Ráadásul a sok köcs g fekvőrendőr miatt ami a környékünkön van egy millimétert sem engedhetem lejjebb.
Például
A képen nem dobja de ahogy most ki van járva elég sz@r rajta keresztül menni.
Sok kipufogó szakadt már le rajta.Persze a terepjárós jaszkarikat akik miatt kitalálták, hogy ne száguldozzanak a sulik és lakóövezet miatt nem zavarja sőt még tetszik is nekik, csak ép a normális ember kisautóján megy szét a futómű.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #43259 üzenetére
Nem ez volt a kérdés de azért köszi.
Futóműben mindent párban cserélek ez alapRenault power
-
dhgm
tag
válasz rob210 #43258 üzenetére
Tudjátok én anno, hogyan ültettem le a Daciat ültetőrugó nélkül?
Mondjuk csak az elejére jó.
Lengéscsill.ki, rugótányér leesztergál 6 cm el lejjebb a lengéscsill. házon megpöttyintve.
Lengéscsill dugattyúrúdból 6 cm levág, végére menetvágás.
6 cm ültetés rugóvágás és ültetőrugó nélkül.Műszakin azt mondták, hogy nem engedik át, mert vágva van a rugó. Mondtam mutassa meg, hogy hol, mert ha nem tudja és mégsem megy át megyek szakértőhöz. Nem találta meg. Számolta a rugómeneteket, rugóátmérőt, anyagvastagságot mért összehasonlította másik Dákóval. Szóval nem jött rá. Átment műszakin.
(1992)1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Sheld
senior tag
Sziasztok!
Külföldről sikerült hozzájutnom egy Twingóhoz Karácsony előtt, bontásra volt ítélve, nagyjából 30ezerért el tudtam hozni Olaszországból.
'99-es évjárat, januári. D7F 700as motor, 1149cm3, 58LE, 8 szelepes. Elektromos ablakok, központi zár, immobilizer, klíma, szervó kormány, metál fekete szín.
Beltér hibátlan, füstmentes, még a kalaptartó is rendkívül jó állapotban van, semmi nem recseg ropog. Kívülről már más a helyzet, a jég egyszer agyonverte szegény, elég dúrván, 3-4 hüvelykujjnyi helyen lepattant róla a festék, szerencsére az alapozó nem sérült. Tetején a festék bemattult.
Hazatért, átnéztük, generátor hibás volt, de ha az aksit feltöltöttük, akkor pöccre indult. A kormánynak nagy volt a holtjátéka, így vittük el szerelőhöz.
148 ezer volt a papírmunka, ami mindent magában foglalt. Kiderült, hogy van érvényes műszakija, amit csak honosítani kellett. Regisztrációs adó 52 ezer volt, átírás + vagyonszerzési illeték + eredetvizsgálat + rendszámtáblák + műszaki honosítás, rengeteg bürokráciai útvesztő, amitől megkímélt engem a szerelőm.
Négy darab téli papucsot kapott, generátort megjavította, kormányösszekötőket cserélt, első futóművekben szilenteket és frász tudja mit cserélt. Jobb első lámpám kőfelverődéses volt, cserélni kellett azt is a műszaki miatt, menet közben zárlatos lett a 12 éves aksija, azt is kaptunk újat, továbbá jobb első motortartó bakot is cseréltünk. Ez újabb 70 ezer forintba került.
Vígan használtam az autót, épp úton voltam Győr felé, mikor hibát jelzett a légzsákom, majd pár km múlva a kormány-nál is hibát jelzett, itt már éreztem, hogy a szervó nem működik, ezzel együtt a fékrásegítő is elszállt. Majd szép lassan elhalványultak a belső és a külső világítások is, mikor a motor is szenvedni kezdett inkább leállítottam. Másnap a kocsi után mentünk, hogy az utolsó 2km-en hazatoljuk, próba-szerencse, gondoltam megpróbálom beindítani. El is indult, mintha előző este semmi nem történt volna. Ezzel a jelenséggel vittem vissza a szerelőmhöz.
Átnézte az autót, valami Test kábelt ellenőrzött, de rendben volt. Felfedeztem egy érdekes zajt, amire a szerelőm rávágta, hogy a vízpumpából jön, meg kéne nézni. Átnézte, komplett vezérlést cseréltünk a kocsiban, vezérműszíj, vízpumpa, feszítőgörgők. Emellett cserélt hengerfejtömítést, és radiátorokat a kocsin, mert csúnyán csepegtek. Továbbá két szimmeringet a motornál, ahol a motorolaj mászott el. Hamár itt járt, akkor cserélt váltóolajat, ellenőrizte a kuplungot és a kinyomócsapágyat, cserélt motorolajat és olajszűrőket. Mindezt 65ezer forintért.
Pár napja újabb "jó" dolog történt, az immobiliser-es kulcsom megadta magát, így az pótolni kellett, mivel kértem, hogy kulcsszárat ne küldjenek, csak az elektronikát és a házat, így megúsztam 35ezer Forintból.Emellett a motorból szerintem további fura zajok jönnek, mintha nyöszörögne a motor, és valahol fals levegőt is szív, pár embert megkérdeztem, szerintük rendben van a hangja.
Továbbá a jobb első kerék felől néha, nagyon ritkán huhogó hang jön. Kerék egyáltalán nem lötyög, ha szénné rázom, nem kotyog/kopog. Vezetés közben sem kopog, nem ver, semmit nem csinál, minden jól működik. Ritkán, de 60-90 között jön elő a jelenség. Független attól, hogy gyorsítok/lassítok/tartom a sebességet. Van, mikor épp hogy csak hallható, de volt már nagyon hangos is, akkor meg is ijedtem, voltam gumisnál, aki szerint kátyúba mentem, és a felni a ludas, átvizsgálta, semmit nem talált rajta. Arra tippelt, hogy az öreg gumi miatt lehet. Azt hiszem 7 éves, és elképzelhető, hogy szövetszakadásos, és amiatt van ilyen hangja. Szerelőmnél ezzel még nem voltam, itt helyben volt egy srác, aki renault szervizben dolgozik, munkaidőn felül használta 2 napig a kocsit, persze a hiba nem jött elő, szerinte minden rendben volt.A kocsit nagyjából 3 hónapja használom, és ez, amit leírtam ez mind azalatt történt, így erősen gondolkodom az eladásán. Szerintetek megéri eladnom? Kijöhetek úgy belőle, hogy ne legyek deficites?
Valaki fel tudna tölteni D7F 1149cm3, 8V-s motorról? Elvileg clio-kban is megtalálható volt a motor.A kerékügyben pedig szeretném a segítségeteket kérni, hogy ott valyon mi lehet a ludas?
Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!
-
daniel2121
senior tag
Helo
Azt kérdezném hogy a 90LE-ős diesel motor amit a Megane 3-ba és a Fluencebe szereltek nagyon gyengus ill. fel lehet húzni egy kicsit erősebbre? -
Sheld
senior tag
válasz speedydb23 #43269 üzenetére
Így van, 1-2 ezerrel alatta. Szerinted érdemes megtartani? Mennyire hálás autók? Teszem azt, most minden rendberakok rajta, és megtartom, akkor megérdemel egy fényezést, meg egy könyéktámaszt, az sokat javítana a vezetési konforton.
Ha cserélném, akkor valamilyen alacsony fogyasztásúra, amiben hasonló motor van, csak 5 személyes. Én Punto-ra vagy Golf-ra gondoltam, de valamiért a Punto jobban vonz.
Az a vezeték, amiben van áram, pont úgy néz ki, mint amelyikben nincs, csak más a fogása!
-
diablo1984
veterán
Teljesen megbízhato a twingo, keveset is eszik, de a tied a kasztni állapota miatt jó áron nem eladható. Puntóból, golfból milyet? Punto2től már vállalható a kinèzet, golf3 meg rohad mint a bűn, golf 4 meg jó kocsi, de drágább mint a twingo, nem kicsit. Esetleg f astra az utolsó szèriából? Abból mèg olcsón jót ki lehet fogni....
-
tigerscorpio
aktív tag
Hali, 99-03 közötti Scenicben a fényerőszabályzót mivel lehet működésre bírni ?
Ami a műszerfal fényerejét szabályozza.
Eddig át volt hidalva, de volt ey kis időm kiszedtem megtisztogattam kontakt spray- visszaraktam, és ment.
Utána, megint olyan halvány minden, mintha, az áramkör nyitott maradna. Hiába van rádugva.
Ahogy szedtem ki, és megfeszitettem a ki s réz végű kereket, akkor megint szabályozta.Valószínűleg visszarakom direkbe, ha nem érkezik ötlet rá, mert igazából nem annyira fontos,
Köszönöm a válaszokat előre is,
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
Sgt. Chris
aktív tag
http://www.bareinternational.com/markaszerviz-probavasarlas?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=Renault+HUN+Aftersales&utm_content=2016-03-30+3+%2810%216040457512784%21qwaya%210%29&utm_term=renault+as+hungary ezzel találkozott már valaki? Érdemes vele foglalkozni, vagy kamu.... Bocs a linkért, csak mobilról vagyok....
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
gabx76
senior tag
Sziasztok!
Gyors kérdés:
2003-as II-es Megane-ban, ha másik légzsák kerül bele egyből működnie kell, vagy be kell tanítani neki, hogy csere volt?!Konkrétan a vezető ülés lett cserélve kompletten, azóta légzsák hibát ír ki folyamatosan. A biztonsági öv csatját érzékeli, de a zsákot látszólag nem...
-
Josi
aktív tag
válasz Sgt. Chris #43274 üzenetére
Elvileg működik.
Az indexes megane fórumról Fekvőrendőr tudna neked többet mondani róla.
Ha jól tudom ő már volt ilyenen.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
FerNandor
őstag
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Köszi
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
Renault tali, telóról elég érdekes.. Nem sikerül szerkeszteni, szóval: Balaton és környéke. De BP déli környéke is jó lehet.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rwin5
őstag
Renaultnál 1-2m ft közt milyenek közt érdemes most nézelődni ha a fő szempont a fogyasztás és a pakolhatóság? (egyterű? kombi?) Tudtok írni párat amiket érdemes lenne megnézni? (egyelőre internet szinten)
- új melóhely miatt, de bemásolom ide is amit a milyen autóba bedobtam:
/inden munkanap 2 munkaidős, úgy kell elképzelni, hogy reggel kell menni 6-ra a munkaidő változó van, hogy 1 órát kell melózni, -általában arany középút van max 6-ot) (a délelőtt könnyebb) Majd délután vissza kell megint menni általában 4-re legkésőbb 6-ra.
Pontosan nem mértem még le 1x sem az utat, de holnap lemérem mennyi, olyan ~7km-nek saccoltam végig egyenletes tempó mert városhatáron kívül van. Tehát oda vissza kb ~14-15.
Lényege az egésznek, amit kérdezni akarok, hogy erre már érdemes volna dízelben gondolkozni a jövőben, vagy ez a táv még gyilkolja hideg motorral?/gondolkozok még citroenen, meg opelen is, persze ez már nem a topic témája.
ötlet valami?
éves futás kb ~ 20k km
(#43286) Sgt. Chris: szép, pl ezen az autón is gondolkozom, ha elég lenne a csomagtere
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #43147 üzenetére
Helló
Nekem egy ilyen táblám van a jobb első ajtónál. Máshol nem találtam.
Ebből hogy deríthetném ki a felszereltségét?
Mint említettem osztrák autó, és a papírjai is idegen nyelvűek.A Thaliánkba több helyen is fel van tüntetve, de ebben sehol.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
Sgt. Chris
aktív tag
Csomagtér? Hát ez a Grand változat, a 7 üléses...most egyenlőre még a pótülések behajtogatva, így a rendelkezésre álló hely több, mint bőséges....igaz, nem tudom, mit tervezel szállítani, "normál" családi használatra bálteremként jellemezném.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
angyalpc2
aktív tag
válasz Predator2 #43290 üzenetére
Szia Itt meg tudod nézni a felszereltséget:
http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault/vin_check?su=jw5vi2u4
-
angyalpc2
aktív tag
Valaki meg tudná mondani, hogy mi a különbség a
Authentique, Nature és a Free fantázianevű felszereltség közt? Főleg az első verziós Campus széria esetén érdekelne...ami 2005 végétől (október) volt gyártva és akkor még szürke matricás logós volt legalább 2006 áprilisáig. Az enyém 2006/03-as 1.2 8V Free
Aztán már kicsit átdolgozott formával 2006 közepétől végétől ( új fajta lökhárítók, hátsó csomagtartó, krómozott campus felirat)
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel