-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz newwave0507 #40900 üzenetére
az szerintem pedig olaj füst lesz, gázolajnál okádék savanyú szaga lenne a füstnek, meg inkább fehéres, gázadásra fekete. a kék tipikusan olaj! ha nem is sok, akkor hidegen felkapja az olajat kicsit.....
-
newwave0507
tag
válasz diablo1984 #40901 üzenetére
Amint bemelegszik csak fekete jön.., több ezret elmentem már vele, és tele van olajjal...nem értem ://
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40902 üzenetére
Porlasztó bepisál kis nyomáson(kopott, rossz porlasztási kép).. csere még nem csinál nagyobb kárt az autóban..
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #40904 üzenetére
Ha bosch akkor tudják felújítani minden más esetben csere sajnos
-
Lacy6
senior tag
Nekem hideg időben nehezebben indul az autó, és olyankor nekem is jön ki kékes füst.
De ez rögtön ahogy nagy nehezen beindul.
Amint beindult ez megszűnik.
Ilyenkor mi okozza ezt? Szintén porlasztó?
Mondjuk gondolom alapból nem szeretni, hogy nem "pöcre" indul hanem forog párat mire beindul....Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
newwave0507
tag
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40908 üzenetére
Az hogy pöccre indul az nem zárja ki azt hogy kopott a porlasztó főleg hogy írtad hogy gázadásra fűstől (feketén ergo kormol) Ez egyenlő azzal hogy túl sok elégtelen üzemanyag jut a rendszerbe a,mi pl a katalizátornak se jó. A legegyszerűbb elvinni egy cr-s dízelekkel foglalkozó céghez és megnézetni a csúcsokat utána okosabb leszel/ünk
(#40906) diablo1984: hát igen nem olcsó de ha időben megcsinálja akkor kevesebb kárt tesz az autóba
[ Szerkesztve ]
-
Lacy6
senior tag
válasz diablo1984 #40909 üzenetére
Értem. Én is hasonlóra gondoltam.
A nehezebb indulás minek köszönthető?
Nekem egy Megane II (sedan) 2.0 dCi - 150 Le, típus van és autószerelő azt mondta nekem, hogy ennél a motornál "típushiba", hogy nehezebben indul.
Ez vmi konstrukció probléma lehet?
Turbónál van egy nagyon minimális olajfolyás ha 3 ezer feletti fordulatszámon huzamosabban megyek.
Egyenlőre nem cserélem a turbót, inkább óvatosabban használom.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
diablo1984
veterán
a turbó az indítással nincs összeköttetésben, az így nem szól bele! izzítógyertya legyen jó, a befecskendezett gázolaj/levegő elegy és megfelelő nyomás legyen és beröffen! első körben az izzítást csekkolnám, ha az jó és esetleg jobban bele akarsz merülni, akkor egy diagnosztikával a befecskendezési nyomásokat is lehetne ellenőrizni, előfordulhat ott is hiba! de akár a kompresszió is lehet gyengébb, sok minden befolyásolja.
az én lagunámra is azt mondták, hogy tipushiba, hogy nehezen indul, a youtube-on nézett videókban pöccröff volt mindenfelé és kiderült, hogy nálam minden kukás......
-
Lacy6
senior tag
válasz diablo1984 #40913 üzenetére
Okés.
Köszi a segítséget!Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
tesasziszed
újonc
Szesztok!
Túl a mikuláson,karácsonyon innen
A balos KÜLSŐ kilincsem úgy döntött ha kihúzom nyomjam is vissza... :/
Ez miért?
Egyik pillanatról a másikra
Tipp(topp)?Valaki találkozott már ilyennel?
Köszi!Szerk:2004 megane 2
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz tesasziszed #40915 üzenetére
valahogy rémlik, hogy a kilincseket szokták ezekhez venni, lehet tipushiba?, lehet eltört valami benne....
-
Ma reggel elég furcsán indult az autó. Logan, 1.4 benzines. Kb 1 percig 1200-as alapjárat, egyenetlenül, mintha rángatna. Utána szépen visszaállt normál alapjáratra, normál hanggal. Ez mi a franc lehetett? Valami kosz a benzinben?
Eddig egyszer csinált hasonlót, amikor kb 80/20 arányban volt E85 benne valamelyik nyáron. Akkor alig akart beindulni, de végül egy nagyobb füstpamacs után ment normálisan. Etanollal egyébként kicsit csendesebb, meg nem sokkal fogyasztott belőle többet... és még megérte azt tankolni bele.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
tesasziszed
újonc
válasz diablo1984 #40916 üzenetére
Sajnos nem vagyok annyira benne a francia autók világában,s szeretném megszeretni mert fogyasztása és a kényelem nekem megfelel.
De mivel a motorja kissé bután jár(néha remeg az egész autó.. néha.. ),meg most ez a kilincs is.. hmm.
Amennyiben valakinek valami tuti hasznos tipp van,érdekelne.Köszi azért,de igy nem merek neki vágni a szétszedésnek.Kéne tudnom találkozott-e valaki már ezzel a jelenséggel -
tesasziszed
újonc
válasz Victoryus #40917 üzenetére
Szia.Lambdaszonda nézi az értéket.S valszeg kevésnek tartja a naftát,ahhoz h betudjon dúsítani.
Etanol annyibol lehet veszélyes hogy az minden szemetet kimos mindenhonnan,s ha a benyaszűrő nem fogja jol meg akkor az megy az injectorok felé...Szerk: azért csendesebb etanollal mert az 105ös benzinnek felel meg oktánszámilag!
Ergó kevésbé csörög be jobb az égés stb.
Bizonyos szintig korrigál az ECU a lambdából mérve,de az sem tud dúsításhoz jó értéket adni,mert több a levegő is amit besziv azt meg nézi a légtömegmrőd,olyankor nem nézi csak azt hogy belefullad-e a benzinbe vagy sem![ Szerkesztve ]
-
newwave0507
tag
válasz tesasziszed #40915 üzenetére
Anyuéké ugyan ez, szerkezet csere.
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
válasz rob210 #40920 üzenetére
Sajnos csak mcv-be tettek 16v-t, ha jól tudom, pedig az pörgős. Kéne... főleg egy kis tuninggal.
Most csak elenyésző százalék etanol lehet már benne. 3 tankolással ezelőtt kapott 12 litert. Benzinszűrő 5 év alatt nem volt cserélve. Loganben van egyáltalán? Vagy kispórolták azt is[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
_NCT
őstag
Lidl-ben kapható ilyen fűthető üléshuzat. Valakinek van vele tapasztalata? Megéri beruhazni egyre?
-
Nekem tescós van. A vibra motort kivágtam belőle, mert nyomta a derekam. Nem túl nagy a fűtő felület benne. Főleg a felső részében minimális területen van fűtőszál. Nem volt drága, 2500 körül vettem.
Egyébként jó, 2-3 perc alatt kellemesen meleg. Csak addig szoktam használni, amíg a normál fűtés nem megy. Gyári horror áron van ehhez képest. Betettem az üléshuzat alá, nem is látszik.[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Nekem is ilyen gagyi van, de pár perc után már meleg, viszont valóban kicsi a felülete (tényleg lassan be is kellene raknom).
Illetve tavaly vettem valami hasonlót, de nem raktam be, mert nem volt kedvem szerelgetni. Kollégámnak van ilyen, ő dícséri.
Mondjuk kb. fele ennyiért vettem.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
válasz tesasziszed #40915 üzenetére
Vagy a belső kilincs tört szét, vagy csak simán elég befújni vastagon wd40el a szerkezetbe, átmozgatni és lehet megjavul. Nekem egy csomó kosz kijött onnan egy hosszabb út után. Lefolyt a kocsi oldalán
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
_NCT
őstag
Jó lenne olyan ami mondjuk dupla, tehát anyósülést is tudom fűteni, de mivel az olcsóbbak szivargyújtósak és kell neki a 12V ezért csak az egyikre tudom használni. Kb 5 perc alatt felmelegszik az autó télen üzemmeleg közeli állapotra, de a 8 perc az tuti. Csak utálok reszketni a volán mögött... Viszont annyira nem fontos, hogy 30 pénzért tetessek bele ülésfűtést, nyilván az lenne a legszebb, legjobb.....
Ami a drágább amit mutattál, azt gondolom ülésbe kell beletenni....Nem vállalkoznék a szétszedésére, légzsák van elvileg az ülésnél, nem akarom elbarmolni véletlen.
[ Szerkesztve ]
-
cellpeti
veterán
Megane 2be 10W40 olajat tetetek. Lehet belole gond? Nyáron volt benne 5w40,de azt beverte 3000km alatt.
Tigris, tigris, csóvafény...
-
-
newwave0507
tag
Én is gondolkozom a chippen.. 1.9 dci 120 le laguna, kicsit lomha gyárilag. De hidegen kékes a füstje, olajat nem eszi.., valószínűleg porlasztó, ahogy itt az Urak is mondták, szerelő is ezt mondta nekem. Így nem tudom mrgéri e..
Gondolataink saját elménk börtönébe zárnak. Félelmeink emelik egyre magasabbra a falat, melyet csak a tudatosság képes lebontani.
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40942 üzenetére
Csipsz csak gyári értékeket produkáló autóra való amíg azt nem tudja addig csak ártasz vele.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz newwave0507 #40944 üzenetére
Nem biztos hogy mind cserés lehet csak egy gyengélkedik egy bemérés nem nagy összeg és te is nyugodtabban alszol
-
tresh
addikt
Gyári motorvezérlőt kap. Át kell programozni az immo stb végett aztán mehetsz isten hírével és pár plusz pacival Ha komolyan érdekel akkor megkérdezem a srácot aki csinálja ő csak renaulttal foglalkozik. A gumis srácnak pl 1.8 16v laguna 2 ője van és 2 lityos vezérlőt kapott kb 150ezer km -óta így használja fogyi ugyan annyi viszont picit jobban megy
-