-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
laszlo168
senior tag
válasz FrankMonzano #23747 üzenetére
kezdődő trafó probléma.
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #23747 üzenetére
Kezd kirepedni az egyik vákumcsöved, vagy a map szenzorod kezd elhalni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #23759 üzenetére
Beszívott levegő hőmérséklet jeladó.
Ha az megbolondul, megáll a kocsi.Igen mindenki mást mond, mert mindenkinek más okozta a hibajelnséget.
Én mindig abból indulok ki ami a legvalószínűbb és amit a legegyszerűbb cserélni ellenőrizni.A gyújtótrafók egyébként milyen típusúak?
Hogyan ellenőriztétek, mert a szigetelése a sagemeknek áthúzhat és az is ezt produkálja.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
lambda5
tag
válasz FrankMonzano #23751 üzenetére
Nálam is az egyik gyujtótrafó okozott hasonló problémát .... melegen mintha semmi baja nem lett volna... Cserével megoldódott. (Nálam a 4-es hengeré...pedig Beru volt.)
2001 Thalia 1.4 16v 98hp
...Szürkék vagyunk. Félúton állunk a fény és az árnyék között!
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #23765 üzenetére
ha sagem/valeo a trafó akkor kuka tök mind1 hogy lett megnézve hogy jó e vagy sem
-
laszlo168
senior tag
válasz FrankMonzano #23805 üzenetére
Óccsó
-
Babcola
csendes tag
válasz FrankMonzano #23805 üzenetére
Nekem tetszett a formája Vagyis még mindig tetszik. Ez volt az első kocsi amin tanultam a szakmám.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz FrankMonzano #23805 üzenetére
Én azért vettem ezt, mert ismerős hirdette, és azt hittem, hogy soha nem kell majd költeni rá semmit
-
Josi
aktív tag
válasz FrankMonzano #23805 üzenetére
Mert tetszett és szeretem.
Aki szidja, annak vagy nem volt, vagy valami nem megfelelően karbantartott
használt járművet vehetett.
Vannak itt is közben tipushibák (pl gyújtótrafó),
de ezek már eléggé közismertek, és ha el van hárítva, nincs velük több gond
mint más tipusokkal.
A sokat szidott elektronika meg többnyire német benne.
Viszont lényegesen kényelmesebbek, és több extrát tartalmaznak mint pl a hasonló évjáratú
és kategóriájú német autók.
Nekem már lassan 11 éve van meg, (13,5 éves most), de a kötelező cseréken kívül alig költöttem rá.
(leszámítva egy peches vezérműszíjszakadást )''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
giigz
veterán
válasz FrankMonzano #23820 üzenetére
A hőgomba elromlása miben nyilvánult meg?
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #23819 üzenetére
Ha nem akkor majd én átfogalmazom ezt bővebben
Előny:
-viszonylag nagy érték vesztés, de így fiatalabb autót kapsz olcsóbban
-egy átlag köz.kat német/olasz/japán autóhoz képest ugyan azon az áron több extrát kapsz
-biztonság és kényelem terén a legjobbak között van
-megbízhatóságukra se lehet panasz ha az ember tisztába van mit vesz mennyiért
-az alkatrész árak aránylag jó áron vannak
-nagyon jó dinamikus erős motor paletta van ami a velük azonos német autókkal simán partiba van főleg fogyasztás terén ha benzinről beszélünkNekem eddig csak francia autóim voltak mert három fontos tényező játszott kényelem/fent tarthatóság/ ár! Ebbe verhetetlenek a francia autók legyen az peugeot/renault/citroen aki pedig szidja őket az vagy nem vezetett/használt francia autót vagy valami ipari romhalmazt vett.. és félre értés ne legyen nincs bajom a német autókkal se de ami azt a szintet hozza ami nekem kéne azt nem az én pénztárcámhoz mérték
-
válasz FrankMonzano #23824 üzenetére
Nálam is az ár-érték (felszereltség, motor tudása) volt a mérvadó.
Megbizhatóságban, pedig ott van a vele egy kategóriájú némettel/japánnal. Nyilván igényli a törődést, meg van 1-2 jellemző típushiba, ezek nagy része egyébként otthon, fillérekből javítható.Nekem fiatal, viszonylag méretes, jól felszerelt diesel kellett. A japánok egyből kiestek, mert kissé túlárazottak, főleg kombikat ndhéz találni belőlük, illetve motorilag nem volt belőle megfelelő.
Golfok a vicc kategóriát súrolták ebben az évjáratban mind felszereltségük, mind áruk terén.
Ami még maradt az a focus, viszont abból a focus2 már árban húzós volt, az első meg egy őskövület.
Illetve a H astra ami még szóba jöhetett volna, aztán végül az döntött, hogy megane2-t sikerült jó áron találni.
Esetleg a futóműve, ami picit kényesebb a kategóriatársainál, viszont ez nem feltétlenül a márka, hanem inkább a "jó" magyar utak hibája.Egyébként pedig sok a régi, rossz beidegződés: francia=sz@r, általában azoktól, akiknek sosem volt, csak hallották a havertól, szomszédtól, stb. ...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #23826 üzenetére
hát a seat/skoda párost inkább hagyjuk ha német vonal akkor vw/audi a középkategóriába legalább is nálam..
amúgy pl opel manta de az se mai technika a gsi is egy jó széria volt a kadettbe mert lóf*sz súly 150 paci de cserébe rohad mint minden minőségi opel...illetve a méltán híres ecotec motorjuk ami több olajat eszik 100-on mint üzemanyagot.FrankMonzano: beru-t keress az is tökéletes 8-9k darabja azt hiszem
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz FrankMonzano #23826 üzenetére
Ismerős...amikor megvettem a Lagunat kollégám elso mondata ez volt: "Why did you buy this rubbish?"
Természetesen eddig 3 nemet autója es egy Mazdaja volt.
De amikor belehuppant az ülésbe, az tetszett neki... -
Josi
aktív tag
válasz FrankMonzano #23837 üzenetére
Densot nemigen lehet kapni.
Nyugodtan vehetsz Berut.BERU
Elvileg itt a legolcsóbb, ha csak nincs mindenféle kedvezményed máshol.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #23902 üzenetére
Azon kívül, hogy egy híg szar semmi.
Nincs olyan adottsága mint a xadonak.
Sokkal rosszabb a dermedés és forrás pont értéke.
Hangosabb tőle a motor és nekem nem jött be ennyi.
Mindenki azt használ amit akar én elfet biztos hogy nem.Renault power
-
válasz FrankMonzano #23902 üzenetére
Nincs vele baj, az enyém csak azt kap és lassan közelebb leszek a 400k km-hez, mint a 300-hoz.
Sly189: az az olaj jó lesz, üzemanyag szűrőt én is 2 olajcserénként szoktam cserélni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #23906 üzenetére
Mint írtam mindenki azt használ amit akar.
Az én automban soha többet nem lesz elf.Renault power
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #23912 üzenetére
Valeo és kuka Ugyan olyan sz*r mint a sagem ugyan is csak matrica más azt is a sagem gyártja..
Balról jobbra: Sagem, Denso, Beru, Valeo -
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #23920 üzenetére
Holnap megyek a bontóba találtam hengerfejet.
Állítólag minimális gépmunkát igényel, beleesett egy csavar és összeverte kicsit.
Na holnap ezt a kicsit kell megnézzem, mert amúgy 5e-ért ajándék, ha érdemes vele foglalkozni.Renault power
-
csaszi72
aktív tag
válasz FrankMonzano #23930 üzenetére
Már mint Mirage?
Hát itt jól lehúzzák, mo-on még nem is kapható. Átszámolva 3milla+
Nekem meg speciel nem is tetszik.
Asszonynak vagy a lányomnak, talán. Egy társadalom civilizáltságának mértékét a rabokon lehet lemérni.(Dosztojevszkij)
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #23930 üzenetére
Nálam az evo/ lancer palettával bezárul az érdeklődési kör a márka felé Ettől függetlenül a régi colt-okat jól ismerem nagyon jó megbízható gépek sok panasz nincs rájuk
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #23934 üzenetére
Cliot tuti nem cserélném rá Főleg hogy a clio erősebb jobb felszereltségű és stabilabb útfekvésű
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #23936 üzenetére
Tudod olyan az autó mint a gazdája ha jól van "tartva" a rönókkal nem lesz baj hidd el 5ik rönó van a családba ebből 1 nálam 1 apámnál szolgál hűen
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #26937 üzenetére
szerintem gyújtó trafó ellenőrizni kéne mi van benne ha valeo vagy sagem( szürke kupakos ) akkor kuka és beru/denson-t kell helyére rakni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #26939 üzenetére
Balról jobbra: Sagem, Denso, Beru, Valeo
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #26937 üzenetére
Nekem 40 el mindegy hogy mit csinálok 4.ben rángat.
4.-ikben 50 nél érzi magát nagyjából jól, 45 alatt nem is szabadna 4ben használni, mert a főtengelyt hazavágod.Egyébként a rángatás valóban a gyújtástrafó szokott lenni.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #26941 üzenetére
Ezek szerint 3 valeod és egy berud van érdemes lenne a másik 3at is berura cserélni és megszűnik a probléma és én javasolnék mellé egy gyertya cserét is NGK-ra
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #26943 üzenetére
Nem nekem az öreg 8V-sem van ami lent erősebb tehát ha az rángat akkor a tied főleg.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #27046 üzenetére
Féltengely lehet, ha csak terheléskor ad zajt, de lehet még ezer millió más dolog is.
A váltáskor hallható zaj, meg vagy kuplung, vagy a rudazatot kéne kicsit megkenni.
De inkább mechanikai hibára gyanakszom azaz kiszáradt a csuklópont ami a rudazat és a kar között van.
Szokott lenni ott egy gumiharang is ami teli kéne legyen zsírral.De látatlanban ezek a hangok azok amikről nagyon nehéz bármit is mondani és elég könnyen félrediagnosztizálható
Csinálj egy videót.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #27053 üzenetére
Agyaltam a problémádon és arra jutottam, hogy sűrű kattogás, vagy csak egy pár kattanás?
Mert ha sűrű szinte daráló hang és gázelvételkor megszűnik akkor az csak a caniszter szeleped amivel, jobb ha megbarátkozol.Renault power
-
Füge007
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #27155 üzenetére
A választ már megkaptad, a tankszellőztető, ez típushiba, vagy megtanulsz együtt élni vele, vagy cserélteted de az nagyon zsebbe nyúlós.
Nem vicc szerintem eszméletlen drága ahhoz képest, hogy mi a feladata.De ez könnyen kiszűrhető, hogy valóban ez rossz-e, beül valaki megnyomkodja a gázt ha hallod a hangot, akkor az elölről ha szembe állsz a kocsival a bal első fényszóró mögül fog hallatszani a kerékdob és a fényszóró közt van alul.
Ha nem onnan jön akkor meg kell keresni mi lehet az, mert akkor viszont valami egyedi dolog lesz.
Renault power
-
Füge007
senior tag
válasz FrankMonzano #27172 üzenetére
Sajnos erre nem tudok válaszolni, nem csináltam még ilyet, de az ittlévők biztos tudnak ebben támpontot nyújtani!
Füge
-
Josi
aktív tag
válasz FrankMonzano #29572 üzenetére
Lehetőleg egyforma legyen mind a 4 trafó.
BERU a bevált tipus jelenleg.
Itt beszerezhető:
http://minalko.addel.hu/23128-gyujtotrafo''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #29572 üzenetére
Semmi Josi megírta
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #29576 üzenetére
bardinal van, de nézd meg a webshopot
Van ott is.
Van az unixban NGK is azt is veheted, ugyan olyan tuti.
Meg ha densot találsz azt is megveheted.
Amitől óvakodj az a sagem, valeo hans pre vagy mi a tököm, magnetti marelli, meg ilyen nevenincs gyártók, mert azok mind a sagemet cimkézik át.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz FrankMonzano #29578 üzenetére
Ha lejön a kedvezményed szinte ingyé van
Viszont utána nem kell foglalkozni többet a trafókkal.
(Nekem 14 éve nincs velük gond, igaz mázlista vagyok, mert gyárilag Denso került az enyémbe, nem Sagem )''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
aktív tag
válasz FrankMonzano #29581 üzenetére
Megane Berline Ph2 1.4 16v RT Cool (2000. évi)
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
FrankMonzano
őstag
válasz FrankMonzano #29572 üzenetére
Olajcsere elott is allok.
Milyen az ajanlott a tech run clioba?
Eddig elfeket porgettem bele. -
Savanya
addikt
válasz FrankMonzano #29598 üzenetére
Szokásos Elf Evolution SXR 5w-40 vagy kicsivel drágábban Mobil Super 3000 X1 5W-40
Mobilszámom: 70-516-8068
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #29601 üzenetére
Sxr de 5w30
én legalábbis a normának megfelelőt használom.Renault power
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #29663 üzenetére
Lehet törték és ezt találta rá ... vagy valami jó akaró letépte a díszlécet és így pótolta..
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #29663 üzenetére
Akár mi is lehet, de ezt már kérdezted.
Ha nem tetszik cseréld ki a feliratot nem nagy ördöngősség.
Ha az előéletét szeretnéd kideríteni akkor meg mérd körbe festék réteg vastagság mérővel, aztán kiderül mizu.
Az is lehet, hogy csak a díszléc sérült is ilyet talált bontóban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #29667 üzenetére
Jogos írtad is hogy a hátsó ajtón van azon valóban matrinya van.
Azt meg le lehet szedni egy kis hőlégfúvó oldószer műanyag spatula segítségével 5 perc alatt.
Vagy így hagyod és aki jobbról nézi az road aki balrol az runnak látja.
Majd mondják nézd meg de jól megy neki vett két ugyan olyan cliot azt hol ezzel hol azzal járRenault power
-
giigz
veterán
válasz FrankMonzano #30738 üzenetére
Én is mennék, csak 200 km-re van
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #30738 üzenetére
Oké holnap 18:00 Lurdy hátsó parkoló.
0630-566-1920
Ha gond lenne ezen elérsz.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #30744 üzenetére
Ez inkább félrekopott kuplungtárcsa, de majd megnézzük.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #30746 üzenetére
Hát a rángatás sok minden lehet ezért nem is akartam belemenni.
Majd megnézzük, mit csinál terhelés alatt.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000