Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz eTrade #55412 üzenetére

    Hát megkövezni senki nem fog, mert valóban így van.
    Az MI 1.6 16v egy elnyűhetetlen kocsi, ha a trafókat kicseréli az ember denso, beru kombora.
    Valamint elfogadja azt, hogy a hátsó kutyacsont néven elhíresült motortartó bakot évente két évente cserélni kell. Illetve a torziós hátsó híd bármikor megadhatja magát a 17-20 év miatt amit már megtett az úton.

    Az MII ezzel szemben új kaszni, teljesen, az már nem a 19 utódja, és nem is sikerült olyan jól, a ráncfelvarrás előtti példányoknál igen sok hiba volt.
    Amik közül némelyikből gyári visszahívás is lett.

    Ezek után a renault mivel az LII nagy bukás volt, nagyobb mint az MII elhatározta le kell tenni valamit az asztalra, ha piacképesek akarnak maradni, így megszületett az LIII és MIII, ami mind mind sikersztoriba végződött. Kevés tulaj panaszkodik a III-ik generációra, sok is belőlük a taxi.
    (Az se véletlen van)

    A IV ik generáció még nem ad sok tapasztalatot, de gyönyörű lett.
    Mindig utána fordulok, ha elmegy egy mellettem.

    Ez tapasztalati és mások hibáinak (kocsi hibalista) javításából leszűrt eredmény.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák