Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz mycso #8176 üzenetére

    Ezt a részt tudom kiemelni:

    "Illetve:
    - Mert ugyebár a legtöbb dízelben gyárilag van lefújó hogy a felesleges nyomást elengedje csak ezekkel
    az a baj hogy nem hirtelen nyitnak hanem folyamatosan engedik el a nyomást. "

    A jelen motortípusnál valóban neked van igazad maximálisan :R
    De ne mindegyik dieselben van szelep ami elengedi a nyomást.
    A fejlettebb injektorosoknál, már mindegyikben van ilyen az említett 1.9DCI-is.
    Magyarán én általánosságban írtam, hogy a lefújószelepnek nem csak a hang az értelme előnye is van. Azoknál a motoroknál, ahol van "elengedő" szelep ott tényleg nincs értelme a lefújónak.
    :R

    De benzineseknél és régebbi adagolósoknál van értelme.
    Ezért is írtam, hogy nem akarom az észt osztani.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák