Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Füge007

    senior tag

    válasz slake87 #8040 üzenetére

    Nem kell ahhoz útmutató.

    Kell egy négyzetes dugó kulcs, az való a reanultokhoz, pontos méretet ne kérdezz, ezzel tudod kicsavarni az olajleengedő csavart. Kell egy olajszűrő leszedő, az olajszőrő letekeréséhez, óvatosan tekerd le a ház műanyag nehogy elrepedjen! Majd motorolaj, olajleengedő csavar alá tömítés, fontos minden esetben cserélni kell! Itt valahol linkeltem is hogy néz ki. Olajszűrő, és egy akna amin az egészet végrehajtod. Olajszűrő vásárlásakor ellenőrizd le a dobozban nem csak a papírbetétnek kell benne lennie hanem két gumigyűrűnek is az eggyik a nagyobb a háztömítés, a kisebb az olajbeengedő csatorna tömítése. Van alul egy műanyag búrkolat azt leveszed, pár csavar tartja, üzemmeleg motornál leengeded az olajat, olajszűrő le. Olajszűrőből kiszeded egy kis csavarhúzó segítségével a régi betétet, illetve a 2 db régi gumigyűrűt. Alaposan kitakarítod, én egy hosszabb nyelű csavarhúzót használok, amre tiszta rongyot tekerek, jó alaposan kitakarítod. Majd tiszta olajjal megolajozod vékonyan a tömítéseket, minen vissza a helyére, majd az egész ház óvatosan visszacsavarva kézzel, nem kell meghúzni csak nagyon óvatosan! Olajleresztő csavarnál cserélni a tömítést, vékony olajfilm arra sem árt. Majd visszacsavarni a helyére, óvatosan meghúzni. Beleöntöd az olajat, beindítod a motort, kicsit megjáratod, újra ellenőrzöd az olajszintet, beállítod a helyes értéket. Átnézed az olajszűrőt, olajleeresztő csavart, ha mindenhol jó a tömítés, mehet vissza a haslemez. Enni az egész.

    Füge

  • Füge007

    senior tag

    válasz slake87 #8053 üzenetére

    A gyáriban van egy gumigyűrű is az tömít, de ha a sima réz alatt sem szivárog akkor az is megteszi.

    Füge

Új hozzászólás Aktív témák