Új hozzászólás Aktív témák

  • Longeye

    tag

    válasz Rinocerosz #26801 üzenetére

    Gépház -> Fiókok -> Hozzáférés munkahelyi vagy iskolai...

    Ott van valószínűleg egy Azure domain (szerk.: edumail.hu), a régi felhasználónévvel bejelentkezve, rendszergazdaként.
    Ott ki tudod léptetni.

    Kiléptetésnél kéri, hogy adj meg egy olyan helyi felhasználót neki, akinek a nevében tovább használhatja a gépet. Ott megadod neki a jelenlegi lokális felhasználót. Ha jól gondolom, az van most neki.

    De kell az új tanárnak is lennie ilyen Azure profilnak. Ha nem emlékszik rá, akkor sajna csak a supporttól kérhettek segítséget.
    E-mail: support@e324.freshdesk.com

    Írd meg nekik mi a helyzet és segítenek. Segítőkészek, általában hamar válaszolnak.

    Nem tudom pontosan mi a helyzet, de ha az előző rendszergazda volt a kapcsolattartó, akkor azt majd módosítanotok kell. Ezt is el tudod intézni velük.

    [ Szerkesztve ]

    /* Egy lelkes kontár */

Új hozzászólás Aktív témák