Új hozzászólás Aktív témák

  • szabogabor10

    veterán

    válasz bopeti98 #100019 üzenetére

    A telefonos üfsz is milyen lett már. Mióta van ez az - olyan alsó hangon még 10 évnyi tömény fejlesztést igénylő - vanda, azóta be se tudod magad azonosítani a jelszavaddal. Nem rég egy otthoni előfizetésemmel kapcsolatos számlareklamációval hívtam őket, az MT ID-mon kívül SEMMILYEN más azonosítási módot nem kért a kolléga...simán bekapcsoltatathattam volna mindenféle extra szolgáltatást.
    Ugyanígy tudtam ügyet intézni MINDEN azonosítás nélkül olyan mobil előfizetésen is, ami ráadásul nem is az én nevemen van, de én kezelem...
    Jó lenne, ha vandát konkrétan kiírtanák a 1414-ről, amíg nem tudja normálisan átvenni az automata szerepét. Megy a panaszlevél feléjük.

    EmberXY: nem is erre gondoltam, hanem inkább arra, hogy
    - vagy volt a jómadaraknak egy Telekomos ismerőse, aki “segített” nekik
    - vagy a fantasztikus online rendszer egyszerűen baszott kiküldeni egy 2FA SMS-t az előfizető telszámára.

    Mind a kettő egészen elképesztő eshetőség.

    [ Szerkesztve ]

    iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

Új hozzászólás Aktív témák