Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    Topikgazda

    válasz Zoli djc #112043 üzenetére

    "Most megpróbáltam 2 különálló Domino számot online átváltani havi előfizusra és ugyan úgy nem enged a kosárból tovább, készülék vásárlás nélkül sem. Arra gyanakszom, hogy a Telekom szándékosan szabotálja az online átváltást, hogy az ügyfél rákapjon a mézesmadzagra, aztán menjen be az üzletbe és váltson át drágábban"

    Szerintem ezt rosszul gondolod...
    HA online rendeled meg, akkor extra készülékkedvezményt kapsz.
    Miért? mert azt preferálná, ha online kötnél szerződést. Neked is és a Telekomnak is jobb...
    Ha egy üzletben kötsz szerződést, akkor olyanok várakozási idejét (is) növeled, akik nem tudják otthon elintézni (pl elveszett SIMet jöttek pótolni).

    Hivatalos panaszt tettél emiatt? Ha nem, akkor a Telekomnak honnan kéne tudnia, hogy gond van?
    Emellett egy hivatalos panasz a 1414re vagy e-mailben,s megkapod a kedvezményt kivizsgálás után, amit a rendszerhiba miatt nem tudtál igénybe venni(itt a fórumon is több példa volt rá).
    De ha egy Telekom által üzemeltetett üzletbe bemész(és egy jártas ügyintézőt fogsz ki), ott is meg tudják adni ugyanazt a kedvezményt, amit online kapnál(csak más címszó alatt), nekik az az érdekük, hogy ügyfél maradj/legyél. Partnerüzlet sajnos nem tud ilyet...
    Nem tudom, hogy a Békéscsabai saját üzlet vagy nem, de ha saját, akkor szerintem ha van még energiád egy próbát megér, hogy (akár üzletvezetőt kérve) a probléma megoldását kérd személyesen.

Új hozzászólás Aktív témák