Új hozzászólás Aktív témák

  • scott_free

    senior tag

    Sziasztok,

    most én nem látok valamit, vagy tényleg nem lehet MEGLÉVŐ fiókból Dominó feltöltőkártyát venni úgy, hogy ne kelljen az összes személyes adatot újra megadnom? :F

    Akár a weboldalon, akár a mobilalkalmazásban indítom el, egyszerűen nem veszi tudomásul, hogy be vagyok jelentkezve és mindenképpen újra meg kell adnom egy új kapcsolattartói email-címet (ami persze ugyanúgy lehet a mostani is, azt sem érzékeli, hogy az már foglalt), és az össze személyes adatot elkéri megint.

    Ha a rendelésnél arra kattintok, hogy "meglévő előfizetésemmel rendelek", akkor azt írja ki, hogy hívjam a 1414-et vagy menjek be üzletbe. (nem előfizetésem van, hanem egy dominó kártyám)

    Ez tényleg ennyire bénán van megcsinálva?! :(((

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák