Új hozzászólás Aktív témák

  • Yushchenko

    őstag

    Sziasztok!
    Elég nagy problémám lenne.
    Nemrég vettem új telefont, és néha élvezni szerettem volna a szolgáltatásait, ezért azokra a napokra bekapcsoltam a net5gb szolgáltatást. Persze ezek csak 1-1 napok voltak a hónapban, és még aznap ki is kapcsoltam. Nyugodtan neteztem, mert részarányosan ugye kb 190mb járt volna nekem aznak.
    Ma kijött a T-mobile számla, amin kb +20khuf netstart szolgáltatás néven. Egyből hívtam ügyfélszolgálatot, ahogy persze semmit nem tudtak, a számlareklamációnál sem. Utána Csepel, innen átküldtek az europarkba. Ott se tudtak érdembe semmi mondtam, csak azt hogy átléptem a korlátot valószínűleg mert a részarányos számlázás szerinte percre pontosan értendő...
    Nemrég hívtam ügyfélszolgálatot megint, ahol az ügyintéző azt mondta, hogy éjfélig be kellett volna kapcsolva lenni a szolgáltatásnak, mert akkor regisztrálja a rendszer. Ha én még aznap kikapcsolom, az olyan mintha igénybe se vettem volna.
    Ami elég szomorú, hogy erre a hónapra is ki fognak számlázni nekem egy hasonló vagy magasabb összeget.
    Mit lehet tenni szerintetek?
    Ha én egyszer bekapcsoltam egy szolgáltatást és annak nyoma is van, akkor szerintem ezt elfogadhatnák, mert ez így nagyon nem korrekt.
    Esetleg valakinek valami tippje a dologra, vagy felesleges már bármit is csinálni?
    Sorry, hogy ilyen hosszú lett.

    Üdv. Yush

Új hozzászólás Aktív témák