Új hozzászólás Aktív témák

  • RM1

    aktív tag

    Sziasztok! Tavaly lejárt az előfizetésem, amit újonnan kötöttem 3 éve. Egy darabig aranykártyás voltam, de valamiért megvonták, gondolom nem volt elég pontom. (Amit nem értek, hiszen nettó 60 pontnak minden hónapban meg kellett volna lennie a tmobile pontgyűjtésre vonatkozó információi alapján. Végül is mindegy, most nem ez a kérdésem.)
    A lényeg, hogy nem vagyok aranykártyás, de szeretnék új telefont venni a mostani számom megtartásával. A webshop-on keresztül érdekes módon ha készülékváltásra megyek, kicsivel az 'új előfizetéses' listaárnál drágábbak a készülékek, továbbá nincs kamatmentes részlet lehetőség sem. Tehát akkor jobb áron, ill. részletre csak úgy tudok telefont venni, ha új előfizetést kötök?

Új hozzászólás Aktív témák