Új hozzászólás Aktív témák

  • lesaux

    veterán

    válasz lesaux #227 üzenetére

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot, és minden tiszteletem az övék. Nem tudtam a belépési azonosítómat, pedig hármat is tippeltem. :) Nem tudtam, milyen előfizetésem van, aztán kiderült, hogy talán valamilyen céges, nem is magánszemély az előfizető. (Mentségül hadd mondjam el, hogy édesapám a számlafizető, nekem valami Aranytárskártyám van vagy volt.)
    Szóval átkapcsoltak a céges ügyfeleket fogadó kollégához, de neki már kapásból elmondtam, hogy nem tudom a belépési kódomat, nincs több ötletem. Nem baj, megpróbálja aktiválni a szolgáltatást, ami elvileg egyébként aktív lenne, csak valaki letiltotta.
    Megköszöntem, elbúcsúztunk, majd visszahívott, hogy pár perc múlva kapcsoljam ki meg be a telefont, onnantól fog működni.

Új hozzászólás Aktív témák