-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
OgKush
senior tag
Sziasztok!
Ha most MIX csomagban vagyok, (havi 3550ft, ez lebeszélhető) akkor ezt a csomagot lehet mondjuk úgy cserélni, hogy dominós legyek? Vagy mondjuk valami olyan csomagra, hogy 1000-1500ft-körül fizessek havonta?
Most a mix csomag+ az 500mb net, 5550ft , és kicsit soknak találom, főleg 36ft-os percdíjak mellett. Esetleg tudtok valamit ajánlani? -
kali
legenda
válasz zoli62 #28806 üzenetére
nyilván, a forgalom fizetős.
támogatás? abban elfogult is lehetnék, mert 16 év alatt alig tudok apró problémát is összeszedni, pedig több előfizetésem is van, azokon mobilinternet...stb.
más szolgáltatóimnál, 1 - 2 év alatt több hiba volt.
nem mondom, hogy a t-mobile hibátlan, minden szolgáltató esetén vannak/lehetnek problémák, de bár minden szolgáltatóm ilyen lenne!
a t-home már problémásabb, de mindig türelmesen lefocizom velük.
vodafone? hiányozna az lte, és még a jó 3g hálójuk is kilukadni látszik, ha lehet hinni a híreknek...[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Támogatáson azt értem, hogy le lehet velük "focizni" szolgáltatási hibákat (pl. ilyen volt híváséertesítő sms foglaltság esetén), vagy készülékszoftverből fakadó hiányosságokat (pl. N97). Mobilnettel meg kimondottan pozitív tapasztalataim vannak, arra meg én lehetnék "elfogult". Telenor support egyre rosszabb színvonalú, Viodafone se jobb.
-
Aakisan
aktív tag
Sziasztok!Van egy Domino 12x10 perc sim kártyám.Ezért m,inden hónapban kapok 10 ingyen percet,de ezt leszoktam beszélni és utánna az egyenlegem zabálja le.Ma megnéztem mennyiért telefonálok és megdöbbentem.Szeretnék csomagot váltani,de nem tudom hogy megmarad e a 12x10 perc.Tudja ezt valaki?
-
csabám
addikt
Estét Uraim!
Egy kis segítség/tanács/felvilágosítás reményében tértem be.
A helyzet a következő: adott egy telefon, ami részletre lett vásárolva és egy mozaik s díjcsomag (szerződéskötéskor előlegként befizettem 10 ropit a számlára - ha nem lépek túl a havi keretet, akkor ~ két hónapi jó vagyok), ami elméletileg távszámlán fog érkezni.
My T-Mobilba beléptem ma, ahol észrevettem, hogy van egy kifizetésre váró számlám. Alig volt infó róla, csak az összeg árulkodott arról, hogy ez nagy valószínűséggel a törlesztő részlet. Be is fizettem a webes felületen keresztül és eltünt. De úgy, hogy nem tudok semmit a számláról. Egyedül egy mail árulkodik róla, de azon is az van, hogy: T-Mobile egyenleg befizetés!
Kérdésem az lenne azokhoz akik hasonló cipőben járnak (havidíj + részlet + távszámla), hogy nem távszámlán kellett volna megkapnom a részletet is? Remélem a havidíjat attól függetlenül kiszámlázzák, hogy előleget leraktam?!
Kicsit elvesztettem a fonalat...
Előre is köszönöm!„They fuckin' poke each other on Facebook.”
-
1430
senior tag
válasz csabám #28818 üzenetére
Nyugalom, nem maradtál le semmiről!
Ezt most egy kicsit bő lére engedem, elnézést.
No tehát a My T-Mobile közvetlenül a fő háttérrendszerből vesz adatokat és ott módosít. Vagyis nincs közbeiktatott rendszer, ami megszűrné vagy késleltetné az adatok megjelenítését. Azért van némi szűrés, de az közvetlenül a My T-Mobile-ban van, és ez éppen a részletfizetésekre vonatkozik. Ugyanis mikor valaki részletre vesz telefont, akkor gyakorlatilag azonnal elkészül az összes részletfizetési számla, de mindig csak az aktuális havi kerül kiküldésre. Ez régen úgy nézett ki, hogy az összes részletfizetési számla megjelent a My T-Mobile-ban, és tetszőleges számban (és sorrendben) be is lehetett azt fizetni. Mikor pár éve megújult a My T-Mobile, bejött egy olyan szűrő, hogy csak a lejárt vagy aktuális havi számlák összegei és főbb adatai jelennek meg. Tehát ha 1-én 0:01 perckor belépsz (illetve belépett állapot esetén ráfrissítesz), rögtön ott lesz az új, aktuális havi részletfizetési számla száma és összege. Nem azért, mert a számlázási rendszer olyan gyors (egyébként meg már rég kész), hanem mert már átmegy a My T-Mobile szűrőjén. Ugyanakkor ez még nem jelent számlaképet! A számlakép csak azoknak jelenik meg, akik erre regisztráltak (eszámla / távszámla). No de ez sem azonnal, ráadásul külön számlaképe csak a havi számlának van, a részletfizetési számlának nincs.Tehát amint elkészül a számla (és ez hónap második napjára mindenkinél megtörténik), annak összege azonnal megjelenik a My T-Mobile-ban (hiszen automatikusan átemeli a számlázási rendszerből), míg az elektronikus aláírást csak ezután, a hónap 3-4. napján indul meg. Mivel ennyi számla aláírása időigényes, ez napokon át tart. Ha megtörténik, azt még a Távszámla is "feldolgozza", majd email értesítést küld a felületre való betöltésről. Attól mert valakinek esetleg nincs Távszámla regisztrációja, csak a My T-Mobile-ban regisztrált az eszámlára, attól még ugyanazt az utat ki kell járnia a számlájának, mert a My T-Mobile-ban gyakorlatilag ugyanaz a Távszámla felület dolgozik a Számlák menüpont / Befizetett számlák menüpontja mögött.
Most pedig eljutottunk a lényeghez, a számlaképhez. Ha betöltődött a számlakép (ment róla email is - bár ez sokszor órákat is késhet), és még nem fizetted be, akkor a My T-Mobile-ban a belépés utáni nyitóoldalon vagy a Számlák menüpontban megjelenik egy "Megtekintem a számlát" link. Ha eddigre befizetted a számlát, akkor eleve eltűnik ez a számla sora, így később már csak a Számlák menüpont / Befizetett számlák pontjában tekintheted meg a számlaképet.
Kérdésed azonban a részletfizetési számlára vonatkozott. Korábban írtam, hogy külön számlaképe ennek sosem lesz, erre nem kell várni, nyugodtan befizetheted. Ugyanakkor ha megnyitod az aktuális havi számlád számlaképét, és annak a legvégére görgetsz, akkor ott találod a részletfizetési számlád képét is. Sőt, ha van részletes számlád is, akkor a számlakép tartalmazza a kiszámlázott tételek részletezését is (hívások, SMS-ek, stb. felsorolása).Továbbá ha jól értem, májusban vettétek az előfizetést. Mivel 10 ezer előleget fizettetek, és ezek szerint bele is fértetek a májusi hónapra, így nem kell számlát fizetni. Ilyen esetben nem jelenik meg külön a számla sorszáma és összege a nyitó oldalon és a Számlák menüpontban sem, mert ez olyan helyzet, mintha már be is fizettétek volna. Ettől természetesen még kapni fogsz elektronikus számlát, és ha erről megérkezik az email, a My T-Mobile / Számlák / Befizetett számlák menüpontjában meg fog jelenni a 2013-as év alatt a számlakép PDF formátumban (a "Számla másolat" linkre kell majd kattintani a megnyitáshoz vagy a lementéshez). Ha ezt megnyitod, benne lesz a számla képe mellett a részletfizetési számla is.
Itt jegyezném meg, hogy ha valaki a hónap utolsó napján vesz részletre telefont új előfizetéssel, előfordulhat, hogy a következő hónapban nem készül számla, ezért a részletfizetési számla sem megy ki. Ez azért lehet kellemetlen, mert nem is veszi észre, hogy hó végéig ki kellene fizetni a ki sem küldött részletfizetési számlát. Ilyenkor egyébként az azt követő hónapban 2 db részletfizetési számla megy a havi számlával, és ha valakinek eszámlája van, nála is ekkor fog megjelenni a havi számla képe után a két részletfizetéses számla képe.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz polonic #28775 üzenetére
30-án 11-12 óra között volt tervezett hálózati karbantartás Székesfehérváron, de ez persze nem feltétlen kellett, hogy hálózatfejlesztéssel járjon.
A térkép alapján azt látom, hogy volt egy nagyobb területet lefedő karbantartás (ez a város nyugati részét és vagy egy tucat kisebb települést érintett) és egy kisebb, pár utcát lefedő karbantartás is (a Palotai út környékén).OgKush
Akkor Fun-ra akár telefonos ügyintéző is át tudja váltani a MIX díjcsomagod, így felére csökkenhet a havidíj költséged. Arra érdemes lehet figyelned, hogy a részarányos MIX keretet költsd el, mert az Fun-ra váltáskor elvész (Domino-ra váltáskor pedig a teljes MIX havidíj kiszámlázásra kerül, ezért ha ennél a megoldásnál maradsz, előtte használd fel a júniusi keretet).mrab
Nyugodtan válthatsz, ez nem díjcsomaghoz rendelt kedvezmény.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
OgKush
senior tag
Még 1 kérdés,
web-es felületen próbáltam csomagot válltani, és ezt írja: "Az Ön jelenlegi előfizetéséhez ez a díjcsomag nem rendelhető meg"
"Díjcsomagját csak meglévő hűségidejének lejártát követően válthatja le."
Hol tudom megnézni, hogy még mennyi van hára? Vagy ezt nem lehet net-en megnézni?
Illetve ha van mondjuk még 6 hónap, de én most szeretnék válltani akkor mi van? Mindenképpen megkell várnom a 6 hónapot? -
csabám
addikt
Akkor várok türelmesen, hogy minden megjelenjen sorban a távszámlán.
Ezt a webes felületet pedig hanyagolni fogom, ugyanis számomra igencsak gyatra és lassú (like telenor online)!Nagyon szépen köszönöm az érthető leírást
Igencsak megválaszolásra került minden kérdésem![ Szerkesztve ]
„They fuckin' poke each other on Facebook.”
-
oriic
HÁZIGAZDA
Smsben aktivaltam az ezer forintos netroll csomagot. Most ez csak az adott honapra ervenyes, vagy egesz addig mig le nem mondom?
Live-Die-Respawn
-
viewsonic851
csendes tag
Sziasztok!
Már megpróbálok mindenhová írni, mert iszonyatosan idegesít a dolog. Hátha tudna valaki segíteni. A következő a problémám:
Átváltottam Domino Nap-ról Domino Surf díjcsomagra.
A 890 ft-ot szépen le is vette a kártyámról, csak éppen az internet nem működik...
Pedig elvileg benne foglalt mobilinternet van, 150 MB.
Eddig Go!Net M volt, akciósan, 3 hónapon keresztül. Tegnap kikapcsoltam, jött is az sms, hogy nem fogják meghosszabbítani, kikapcsolták...
A Domino Surf-el pedig nem jön be egy oldal sem... "A szolgáltatás nem elérhető"Mi lehet a baj?
-
djculture
félisten
válasz viewsonic851 #28831 üzenetére
Ugyan erre a kérdésre a T-mobile-os emberke a facebookra ezt irta be: Az internetezéshez aktiválni kell vagy a Go!NapiNetet, vagy bármelyik másik mobilinternetet
-
djculture
félisten
válasz viewsonic851 #28833 üzenetére
Szerintem nem fogja, csak ha nincs semmilyen internet szolgáltatásod akkor nincs mire megadni a +150 megát ami a tarifacsomaghoz jár.
[ Szerkesztve ]
-
csabám
addikt
Ismét én
Nézegetem a honlapot, azon belül is a díjcsomagokat (Mozaik). Nekem jelenleg Mozaik S díjcsomagom van, ami a honlap szerint LTE nettel rendelkezik, de csak 21 Mbit/s a max. letöltési sebesség.
Mozaik L-nél viszont már 60 Mbit/s a max. letöltési sebesség.
Erre keresek választ...
Köszönöm előre is!„They fuckin' poke each other on Facebook.”
-
-
-
csabám
addikt
-
begrimisu
aktív tag
Sziasztok! SOS!! A hozzá értőktől kérdezném ! Szeretnék vásárolni egy t mobilos készüléket ami előfizetéses és részletre lett vásárolva ha bemegyek az eladóval és öletem befizeti a fent maradó részleteket ami még hátravan akkor kapok egy olyan papírt hogy tehermentes a készülék?? Ha igy be van fizetve akkor nem tudják letiltani igaz!! Mielőbbi válaszokat várom! Köszönöm
begrimisu felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
kali
legenda
válasz begrimisu #28848 üzenetére
szia,
azt miként tudja irányodba garantálni az eladó, hogy azon számlákkal nem lesz elmaradása, amely hűséges előfizetéshez vette adott mobiltelefont?
mert hiába van kifizetve a telefonra az összes részlet, a készüléket akkor is tilthatják, ha a fentiek alapján kapcsolódó előfizetésben, a hűséges intervallumban olyan tartozás keletkezik, amit a díjfizetési határidő letelte után nem rendez. -
begrimisu
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...